twitter:APEntertainment twitterde op maandag 29-08-2016 om 21:19:35BREAKING: Gene Wilder, star of ‘Willy Wonka’ and Mel Brooks comedies, is dead at 83, his family says. reageer retweet
Wat sociaal van je.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
Namens het hele VI-topic wil ik iedereen hier sterkte wensen.
Dit, waarbij the Chocolate Factory, Silver Streak en The Woman in Red eigenlijk de enige films zijn die me zo te binnen schieten...quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:49 schreef YuckFou het volgende:
Echt een van die acteurs die ik in mn jeugd veel in films heb gezien en daarna nooit meer, RIP, t was wel een hele leuke, zeker met Richard Prior samen
Young Frankenstein.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit, waarbij the Chocolate Factory, Silver Streak en The Woman in Red eigenlijk de enige films zijn die me zo te binnen schieten...
RIP.
Oh ja die ook nog. En Marty Feldman.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Young Frankenstein.
[ afbeelding ]
Deed Marty Feldman ook aan mee. Dat was ook altijd lachen Feldman.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
Schiet me te binnen dat er zo'n running gag was in die film Young Frankenstein over de uitspraak van de naam Frankenstein. "Frankensteen" of "Frankenstine".
Geinige humor is dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |