Twente is een vieze aidsclub die failliet had moeten zijnquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente won zaterdag puur vanwege Ziyech van Sparta.
Voor meer feitjes stuur je GGMM een DM.
rustigquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Twente is een vieze aidsclub die failliet had moeten zijn
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Twente is een vieze aidsclub die failliet had moeten zijn
Bony is 1,82quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Berghuis is 183cm
https://www.google.nl/?ion=1&espv=2#q=steven+berghuis+lengte
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan eindigen ze ook niet boven Ajax, want Ajax eindigt sowieso boven Feyenoord.
madquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:03 schreef Brammess het volgende:
PSV "verkopen" Van Ginkel en Bruma en halen er een 2e bundes CV, Klaplong en een 19 jarige Sovjet voor
JA TOPBELEID JA
Hoe kan je nu alweer iets zeggen over Schwaab en die Zinchenko..quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:03 schreef Brammess het volgende:
PSV "verkopen" Van Ginkel en Bruma en halen er een 2e bundes CV, Klaplong en een 19 jarige Sovjet voor
JA TOPBELEID JA
pissedquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:03 schreef Brammess het volgende:
JA TOPBELEID JA
jellyquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:03 schreef Brammess het volgende:
JA TOPBELEID JA
Voor diezelfde reden worden Heiko en co al afgeschrevenquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je nu alweer iets zeggen over Schwaab en die Zinchenko..
Probeert de aandacht van Ajax af te leidenquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je nu alweer iets zeggen over Schwaab en die Zinchenko..
Je kan toch niet ontkennen dat er totaal geen evenwicht in de selectie bij Ajax zit.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:04 schreef Brammess het volgende:
[..]
Voor diezelfde reden worden Heiko en co al afgeschreven
Ja maar PSVquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Probeert de aandacht van Ajax af te leiden
Heiko heeft al netjes laten zien dat hij er werkelijk niets van kan. Dat heb ik Schwaab (nog) niet zien doen. De enige wedstrijd die ik van hem zag was dan wel UTR1-2PSV.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:04 schreef Brammess het volgende:
[..]
Voor diezelfde reden worden Heiko en co al afgeschreven
PSV is zwaar overbezet op het middenveld, hebben geen goede buitenspelers en waarschijlijk zal Jetro wel vertrekken, halen de Jong.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat er totaal geen evenwicht in de selectie bij Ajax zit.
Heb jij als Ajacied nou een avatar van die ras-Spartaan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heiko heeft al netjes laten zien dat hij er werkelijk niets van kan. Dat heb ik Schwaab (nog) niet zien doen. De enige wedstrijd die ik van hem zag was dan wel UTR1-2PSV.
Er is alleen sprake van een transfer voor Vloet momenteel. Alleen wat betreft buitenspelers heb je gelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
PSV is zwaar overbezet op het middenveld, hebben geen goede buitenspelers en waarschijlijk zal Jetro wel vertrekken, halen de Jong.
Goed beleid zeg, wat een voorbeeldclub, allemaal in de rukcirkel voor Marcel Brands, laat je broek maar thuis
En Kenedy van Chelsea komt ws ook erbijquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
PSV is zwaar overbezet op het middenveld, hebben geen goede buitenspelers en waarschijlijk zal Jetro wel vertrekken, halen de Jong.
Goed beleid zeg, wat een voorbeeldclub, allemaal in de rukcirkel voor Marcel Brands, laat je broek maar thuis
Emile is fan van Xerxes, knoop het in je oren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Heb jij als Ajacied nou een avatar van die ras-Spartaan?
Ondertussen gaat die rustig verder terwijl Ajax nog steeds met Dijks zit met als back up Viergeverquote:
Ik had het over Ajax, niet over PSV.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat het transferbeleid zonder enige aanleiding whatsoever bewierookt wordt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over Ajax, niet over PSV.
matig = goed in NLquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV heeft verder ook wel een matig team, op het middenveld na. Dat is wel goud.
Voor welke club ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:07 schreef F.M.D. het volgende:
psv heeft nog altijd niks beter dan locadia en narsingh op de vleugels. maar kritiek op psv kennelijk uit den boze bij vi.
Ze hebben het wel goed gedaan met spelers al Moreno, Guardado voor ervaring en die ook nog kwaliteiten hebben. De Jong kan je er ook bij rekenen, maar dat vind ik wel een stuk matiger.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat het transferbeleid zonder enige aanleiding whatsoever bewierookt wordt.
Wat Ajax doet laten we maar even links liggen.
*Brandquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Is die voiceover van Brandt een kinderlokker?
Willems had toch grote interesse van 4 topclubs?quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is alleen sprake van een transfer voor Vloet momenteel. Alleen wat betreft buitenspelers heb je gelijk.
Guardado is ook maar een geluk dat hij het op die positie ineens fantastisch deedquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben het wel goed gedaan met spelers al Moreno, Guardado voor ervaring en die ook nog kwaliteiten hebben. De Jong kan je er ook bij rekenen, maar dat vind ik wel een stuk matiger.
HA HA HAquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verspreek me! Effe lache!
Denk niet dat dat geluk was.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Guardado is ook maar een geluk dat hij het op die positie ineens fantastisch deed
Uh okequote:Op maandag 29 augustus 2016 21:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Guardado is ook maar een geluk dat hij het op die positie ineens fantastisch deed
Neenquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is de Havenaar pingel al voorbij gekomen?
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jan Pipo de Clownquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:16 schreef luckass het volgende:
[..]
In Fox overzichtje. Babbelzieke Joegoslaaf zei: "Ado is geen Real Madrid"
Ik heb daar echt nooit van mijn leven wat over gelezen.quote:
Hadden ze ook niet in Ramselaarquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb daar echt nooit van mijn leven wat over gelezen.
Volgens Verweij heeft Ajax nooit serieuse interesse in hem gehad.
Wel eerst het raam open doen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neig ernaar om een steen door mijn raam te gooien.
Haller.
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je gelooft dat verhaal in brands?
Waarom zou hij dat zomaar verzinnen? Misschien heeft Luuk het wel verzonnen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je gelooft dat verhaal in brands?
Gudelj, beste selectie , Rostov doen we wel evenquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het wel meevallen met die arrogantie.
Eerder totale onkunde
Ajax Insidequote:Op maandag 29 augustus 2016 21:19 schreef WethouderHekking het volgende:
Dan is dat met Havenaar niet heel uitgebreid voorbij gekomen dan.
Feyenoord die roept dat ze elk jaar kampioen worden en het nooit waarmaken mogen wel hun mond houden ja.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:19 schreef bombmannl het volgende:
Rot toch op joh met je arrogantie
Feyenoord heeft 5x zulke arrogante spelers, neem een Elia en Karsdorp
Hij is dan ook dood.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als Johan nu naar de ArenA gaat moet hij rennen voor zijn leven.
Die zijn gewoon dom, niet echt arrogant.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:19 schreef bombmannl het volgende:
Om even op deadline dag een bom onder Overmars te leggen? Waarom zou Ajax een hele zomer geen interesse hebben in een middenvelder maar wel voor Ramselaar gaan? Waarom zou Ajax voor De Jong gaan als Traoré toen al bijna binnen is?quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat zomaar verzinnen? Misschien heeft Luuk het wel verzonnen.
En minderbegaafd.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:19 schreef Evertjan het volgende:
Amsterdammers zijn in de regelmaat ook allemaal klootzakken
eensquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:20 schreef Brammess het volgende:
Misschien moet Gijp is een paar klappen krijgen van een grote neger met zijn grote neger obsessie.
isquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:20 schreef Brammess het volgende:
Misschien moet Gijp is een paar klappen krijgen van een grote neger met zijn grote neger obsessie.
Wat wint hij daarmee? Overmars zet zichzelf wel te kakken, heeft ie niemand voor nodig.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Om even op deadline dag een bom onder Overmars te leggen? Waarom zou Ajax een hele zomer geen interesse hebben in een middenvelder maar wel voor Ramselaar gaan? Waarom zou Ajax voor De Jong gaan als Traoré toen al bijna binnen is?
DonRaja?quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:20 schreef Brammess het volgende:
Aha voor al die fantastische voorzetten van Dijks en Koedeljequote:Op maandag 29 augustus 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rudy Gestede, kan voornamelijk leuk koppen.
Vergeleken met Kazim zijn die enorm ingetogen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:19 schreef bombmannl het volgende:
Eens.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
Het meest ervaren team van de Eredivisie staat 3de.
Luuk de Jong verlengt contract tot 2020quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax voor De Jong gaan als Traoré toen al bijna binnen is?
is?quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:20 schreef Brammess het volgende:
Dan kijk ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog even antwoord op je vraag in het vorige topic: maar natúúrlijk ga ik Familiediner kijken
Dat is toch helemaal niet rullevant!quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij werd er randeren gezegd
Eind Juli: Ajax gaat vol voor Traoréquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Luuk de Jong verlengt contract tot 2020
datum: 30-07-2016 13:00
12 augustus 2016
Ajax huurt Bertrand Traoré van Chelsea FC
Hier gaat iets mis.
Klopt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet rullevant!
omdat er verder niks wasquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet iemand waarom ik hiernaar ben gaan kijken?
Ziyech en El Ghazi in 1 team.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
Marokkanen zijn structureel vervelend hoor ik net.
Nee, maar als je niet gauw focust haal je je studie alweer niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Benatia is alweer naar Juventus.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:22 schreef Caland het volgende:
Marokkanen redden het nooit in de top.
Al krijg je dan als tegenargument vaak te horen dat er een Marokkaan bij Bayern speelt.
Van Marokkanen
Al staat die Marokkaan reserve geloof ik
Is al weer weg dacht ikquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:22 schreef Caland het volgende:
Al krijg je dan als tegenargument vaak te horen dat er een Marokkaan bij Bayern speelt.
Van Marokkanen
Nee. Rot op.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezellig topic.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Eind Juli: Ajax gaat vol voor Traoré
Ik begin morgen pas.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar als je niet gauw focust haal je je studie alweer niet.
Het was al een paar weken daarvoor bekend dat Ajax vol voor hem ging.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je maakt het wel heel makkelijk voor mij
Aisattiquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Hij zegt toch niks raars? Alle Marokkaanse Nederlanders die veel talent hadden zijn mislukt.
Aisatti, Afellay, El Hamdowie, Labyad, El Ghazi, ...
Afellay heeft de CL gewonnen maargoedquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Hij zegt toch niks raars? Alle Marokkaanse Nederlanders die veel talent hadden zijn mislukt.
Je loopt te slapen, Hans.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:22 schreef Caland het volgende:
Van Marokkanen
Leg nou niet zo'n druk op die jongenquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar als je niet gauw focust haal je je studie alweer niet.
Afellay is niet mislukt om zijn persoon heb ik het idee.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
twitter:A_Tijseling twitterde op maandag 29-08-2016 om 21:22:49Goed verhaal René van der Gijp.. Ginter even wegkopen bij Dortmund en toptalent Sule bij Hoffenheim weghalen.... @VoetbalInside reageer retweet
Boe le Roes heeft ons nog een WK gekost.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Afellay heeft de CL gewonnen maargoed
Bron?quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het was al een paar weken daarvoor bekend dat Ajax vol voor hem ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |