toen hingen we aan een andere ruud zn lippenquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:27 schreef Evertjan het volgende:
gekke tijd was dat 2000-2002 toen keken we naar Sunday United ipv VI
Ik zie op internet steeds meer mythes ontstaan over vroegere versies van VI. Reacties als "vroeger was het veel leuker vooral toen de oude Kraay boos wegliep en zijn middelvinger op stak"quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:27 schreef Evertjan het volgende:
gekke tijd was dat 2000-2002 toen keken we naar Sunday United ipv VI
Voetballersquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:29 schreef Anoonumos het volgende:
Zenuwen niet maar het is wel spannend
Dan heb je dus wel zenuwen
Hugo Campsquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
toen hingen we aan een andere ruud zn lippen
hij heeft nooit in de uitzending zijn middelvinger opgestoken idd alleen backstagequote:Op maandag 29 augustus 2016 20:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie op internet steeds meer mythes ontstaan over vroegere versies van VI. Reacties als "vroeger was het veel leuker vooral toen de oude Kraay boos wegliep en zijn middelvinger op stak"
Waar hebben die mensen dat gezien?
Met Willem nog als vaste gast en Johan als dikzak ja mooi was die tijd.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie op internet steeds meer mythes ontstaan over vroegere versies van VI. Reacties als "vroeger was het veel leuker vooral toen de oude Kraay boos wegliep en zijn middelvinger op stak"
leugens De Slimste mens is ook bezig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spoiler-tags plaatsen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:31 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, kritiek tegen Bert is prima maar pas op hij kan wel een aangifte tegen jullie doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kijk ik niet meer naar.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
leugens De Slimste mens is ook bezig.
Er mocht nog gerookt worden aan tafel!quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie je liever tegen een verkeersbord opfietsen dan je zo regressief te zien posten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha altijd VI afzeiken en elke week trouw kijken.
SOWquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie je liever tegen een verkeersbord opfietsen dan je zo regressief te zien posten.
Het schijnt dat Real Madrid een hogere begroting heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het Graydon-mannetje kan ons haarfijn uitleggen wat nou het verschil is tussen ADO en Real Madrid.
kokenquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:34 schreef Joezi het volgende:
Hey Bert van Oostveen vieze vuile ....
Hey Bert van Oostveen ga eens lekker ...
ik opteer voor joop munstermanquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:36 schreef Evertjan het volgende:
Hans Nijland zou een goede KNVB directeur zijn
Niet geklikt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zat er zonet helemaal naast (de jaren beginnen te tellen), maar ik bedoelde dit:
Ja leuk meer Danny Blinds enzoquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:38 schreef Evertjan het volgende:
tijd voor een fluwelen revolutie bij de KNVB meer oud spelers aan de macht
Fons Spooren dan krijgt jeugdig talent weer een kans.quote:
Jammer, ik postte het eigenlijk speciaal voor jou, maar als ik je naam er bij had gezet krijg ik weer boze dms dat we zo klef doen (die krijg ik vaak).quote:
en aidsquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fons Spooren dan krijgt jeugdig talent weer een kans.
Die journalisten kunnen waarschijnlijk geen etentjes betalen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Propaganda journalisten werken niet bij de Telegraaf ja.
Ha ha ha
exposedquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
KingRoland is verliefd
kijk dat is een primeur
Hugo Camps vergeleek zijn kadaverdiscipline bij Sport aan Tafel altijd met de doodskampen van Pol Pot. Mooie televisie was dat!quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik lees altijd graag de column van Ton Boot
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat GGMM jou ooit heeft laten zitten in de bioscoopquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Evertjan maakt graag grapjes over Antonie Kamerling
Nog zo'n primeur
Hugo Camps. Die zat toch altijd met een sigaartje, helemaal door rookwolken omhuld?quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hugo Camps vergeleek zijn kadaverdiscipline bij Sport aan Tafel altijd met de doodskampen van Pol Pot. Mooie televisie was dat!
Dat was de grootste rel op VBL ooit.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat GGMM jou ooit heeft laten zitten in de bioscoop
Sigaretten. Johan rookte sigaren (Olifant).quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hugo Camps. Die zat toch altijd met een sigaartje, helemaal door rookwolken omhuld?
de hoerenquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:44 schreef Evertjan het volgende:
wat regelt Hans Jorritsma? De bus en de goede hotels?
Zo dik is Lavenderr niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Sigaretten. Johan rookte sigaren (Olifant).
Oh ja dat is ook zo. Weet wel dat het een heel wazig gebeuren was.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Sigaretten. Johan rookte sigaren (Olifant).
evertjan is een hont hahaquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:46 schreef Evertjan het volgende:
ik heb wel een baas op de sociale werkplaats
Drank neus.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het lijkt wel of hans 5 koppen koffie achterelkaar heeft opgedronken.
Chef afdeling wasknijpers montage.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:46 schreef Evertjan het volgende:
ik heb wel een baas op de sociale werkplaats
Dan heb je nog steeds dezelfde KNVB-top.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:48 schreef Szura het volgende:
Ze moeten de hele KNVB-top afbreken en opnieuw opzetten
Ik roep dit al tijden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:48 schreef Szura het volgende:
Ze moeten de hele KNVB-top afbreken en opnieuw opzetten
Ik keek toen in de bioscoop een film met Jessica Alba.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat GGMM jou ooit heeft laten zitten in de bioscoop
Die nieuwe film?quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek toen in de bioscoop een film met Jessica Alba.
Net als vandaag, wat was dat genieten zeg
Premier league en BBVA neem ik wel onder mijn hoedequote:Op maandag 29 augustus 2016 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wurldwaait scouting of alleen in het zuiden van het land?
Gelukkig weten we al wel het geheim van Heracles, het geheim van Gert-Jan Verbeek.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
dus het geheim van ruud is nog niet ontrafeld
Juist niet als we verliezen is Blind weg.quote:
lekker Columbiaantjes scouten in Zuid-Amerika niks mis meequote:Op maandag 29 augustus 2016 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wurldwaait scouting of alleen in het zuiden van het land?
oeiquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, 100 procent een aanrader. Vooral de bikini onderwater shots. Oh la la
voor het nederlands elftal?quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker Columbiaantjes scouten in Zuid-Amerika niks mis mee
Fox is een ajax bolwerk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
Waarom zenden ze de doelpunten van PSV niet uit?
Nee, maar wel boven Feyenoord.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:54 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou AZ boven Ajax gaan eindigen?
Misschien is het wel langs hun heen gegaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:55 schreef Szura het volgende:
Hopelijk gaan ze de 'fittie' tussen Marc Netto en Brands nog ontleden
Nee joh.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar wel boven Feyenoord.
EN SNELHEID. En bij Ajax halen ze altijd Afrikaantjes van 1,50m! Dat kan toch niet, Johan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |