Ohquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:08 schreef Drug het volgende:
[..]
juf zijn
of moeten lessen nog beginnen?
Dat biggetje bedoelen jullie toch?quote:
ja dat bedoelde ik :$quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Vipassana is een van de twee meditatie-technieken die de Boeddha onderwees. Het is onderdeel van het Edele Achtvoudige Pad. De techniek wordt uitgelegd in de Maha Satipatthana Sutta.
mattie ben je nog on voor die ps4 want ik krijg biedingen weet je.quote:
o fijn. wel beetje jammer dat je nooit met mij zulke dingen wil doenquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh
Jawel hoor
Heb echt snoezige mentorklas ook, wil ze allemaal meenemen naar huis en op de bank parkeren en chips en limo voeren en Finding nemo mee kijken
Ik ga alvast een filtertje uitzoeken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor kwaliteit ben ik bereid wat neer te leggen.
dat doet me deugdquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet ik, ben er echt net en las het woord 'boeddhisme' en wilde ff hate
Biedt dit je nu voldoening?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet ik, ben er echt net en las het woord 'boeddhisme' en wilde ff hate
Wil heel andere dingen met jou doenquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:16 schreef Drug het volgende:
[..]
o fijn. wel beetje jammer dat je nooit met mij zulke dingen wil doen
Daarom geeft deze SC mij geen voldoeningquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
voldoening is de dood van verlangen, de dood van verlangen is de dood van levenswil
quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
voldoening is de dood van verlangen, de dood van verlangen is de dood van levenswil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |