Hahaquote:
zat in tc sessie, werd erg door bekoordquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verworpen tot tegendeel bewezen is
heey wiens kloon ben jij nou?quote:
ah zo wat voor werk verricht? Paar dingetjes. Ff winkel geweest met autowtjuhquote:
Hey alles goed TARDIS ben boos op jequote:
Meloewa is een mooie meid hoor. En de beste tieten van FOK!.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verworpen tot tegendeel bewezen is
aahw.quote:
Wat nu weer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hey alles goed TARDIS ben boos op je
Wat?quote:
Gwn je bent valse hontquote:
shit regelen en baas spelenquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
heey wiens kloon ben jij nou?
[..]
ah zo wat voor werk verricht? Paar dingetjes. Ff winkel geweest met autowtjuh
[..]
Hey alles goed TARDIS ben boos op je
Ohquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:08 schreef Drug het volgende:
[..]
juf zijn
of moeten lessen nog beginnen?
Dat biggetje bedoelen jullie toch?quote:
ja dat bedoelde ik :$quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Vipassana is een van de twee meditatie-technieken die de Boeddha onderwees. Het is onderdeel van het Edele Achtvoudige Pad. De techniek wordt uitgelegd in de Maha Satipatthana Sutta.
mattie ben je nog on voor die ps4 want ik krijg biedingen weet je.quote:
o fijn. wel beetje jammer dat je nooit met mij zulke dingen wil doenquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh
Jawel hoor
Heb echt snoezige mentorklas ook, wil ze allemaal meenemen naar huis en op de bank parkeren en chips en limo voeren en Finding nemo mee kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |