Ik hoop het. Ik vind Jan Roos z'n standpunten sowieso vaak wel beter dan bijvoorbeeld die van Wilders. Hij gaat er wat dieper op in, in plaats van direct dingen te gaan roepen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou nou, zal hij dan het alternatief gaan bieden waar een meerderheid op zit te wachten?
vervelend he je zin niet krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:06 schreef Vallon het volgende:
Dat zal 'm leren, had ie maar geen referendum over het kansrijke Oekraïne verdrag moeten organiseren...... luizen in de pels kunnen we en willen we niet hebben.
Nee... ik vind Jan Roos alsmede de actie geweldig om te zien hoe idioot de dingen zijn.quote:
Mwoah 2 zetels is misschien mogelijk, zeker als Geenstijl actief gaat supporteren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:04 schreef Opkloter het volgende:
Z'n 'Gesprek op niveau' serie vond ik erg interessant, met oa Wierd Duk enzo.
Ik verwacht trouwens niet dat VNL zetels gaat halen, maar wie weet.
volgens mij heeft er nog nooit een partij een meerderheid gehaald...quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou nou, zal hij dan het alternatief gaan bieden waar een meerderheid op zit te wachten?
Ik denk dat als ik een stemwijzer zou doen, VNL als 1ste uit de bus zou komen gevolgd door de VVD.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:19 schreef Bolasie het volgende:
Mooi, nog een partij om niet meer serieus te nemen.
Jij moet niet denken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik een stemwijzer zou doen, VNL als 1ste uit de bus zou komen gevolgd door de VVD.
De vorige keer dat ze dat probeerden met die mafkees die veertienjarige meisjes om wou kopen voor seks was dat ook al zo'n succes....quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah 2 zetels is misschien mogelijk, zeker als Geenstijl actief gaat supporteren.
VNL is toch gewoon een kansloze PVV-light?quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik een stemwijzer zou doen, VNL als 1ste uit de bus zou komen gevolgd door de VVD.
Op Radio 1 was hij nog geen graad erger. Als vrouwelijke gasten kwamen bij 'Echte Jannen', dan was drie kwart van zijn opmerkingen seksueel gericht. Ik herinner mij nog en SP-ster, waarbij Jan Roos alleen maar over haar uiterlijk opmerkingen maakte.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:53 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat een sneue pauper.
En waarom stampen die vrouwen hem niet voor z'n bek?
VNL streept de helft van de kiesgerechtigden alvast weg met deze keuze.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/23450986/__Seksrel_rond_Powned-feest__.html
NSFW ook.
Wat een baas.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/23450986/__Seksrel_rond_Powned-feest__.html
NSFW ook.
Zo komen ze helaas wel over. Als ik hun standpunten lees kan ik me er wel in vinden. In de praktijk varen ze vooral mee op voorstellen van de PVV. Ze moeten zichzelf meer profileren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
VNL is toch gewoon een kansloze PVV-light?
Omdat GeenStijlquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:16 schreef Warsaw het volgende:
heeftie nou een hitlersnorretje in die stil van de video in de OP? En waarom wordt ie zo afgepakt?
Hij zit er nog niet in hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:05 schreef Megumi het volgende:
Jammer dat elke mafkees de politiek in kan.
Daar helpt zelfs geen Head & Shoulders tegen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:17 schreef YazooW het volgende:
Stel je voor dat Jan Roos je vader is.
Kapot schamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |