Ik hoop het. Ik vind Jan Roos z'n standpunten sowieso vaak wel beter dan bijvoorbeeld die van Wilders. Hij gaat er wat dieper op in, in plaats van direct dingen te gaan roepen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou nou, zal hij dan het alternatief gaan bieden waar een meerderheid op zit te wachten?
vervelend he je zin niet krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:06 schreef Vallon het volgende:
Dat zal 'm leren, had ie maar geen referendum over het kansrijke Oekraïne verdrag moeten organiseren...... luizen in de pels kunnen we en willen we niet hebben.
Nee... ik vind Jan Roos alsmede de actie geweldig om te zien hoe idioot de dingen zijn.quote:
Mwoah 2 zetels is misschien mogelijk, zeker als Geenstijl actief gaat supporteren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:04 schreef Opkloter het volgende:
Z'n 'Gesprek op niveau' serie vond ik erg interessant, met oa Wierd Duk enzo.
Ik verwacht trouwens niet dat VNL zetels gaat halen, maar wie weet.
volgens mij heeft er nog nooit een partij een meerderheid gehaald...quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou nou, zal hij dan het alternatief gaan bieden waar een meerderheid op zit te wachten?
Ik denk dat als ik een stemwijzer zou doen, VNL als 1ste uit de bus zou komen gevolgd door de VVD.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:19 schreef Bolasie het volgende:
Mooi, nog een partij om niet meer serieus te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |