SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Die goal van Sneijder
Topwedstrijd was dat. Helemaal als deze nog in het doel had gegaan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
4-3 was toch de eindstand.quote:
Doedelzak scoorde 2 keer en Bakkal 2 keer.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Praat het maar weer goedquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:08 schreef Tyron het volgende:
Siem de Jong heeft ook staan juichen toen PSV niet kampioen werd. Luuk de Jong vond het vast fijn voor zijn broer toen hij kampioen werd. Wat een kut argumenten. Voetballers geven geen fuck om een voetbalclub op een paar uitzonderingen na. Het gaat om geld en soms de sportieve uitdaging.![]()
Ja dit werkt niet in Nederlandquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:11 schreef Dven het volgende:
Die goal van Sneijder
Topwedstrijd was dat. Helemaal als deze nog in het doel had gegaan.![]()
Pauperland zegquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dit werkt niet in Nederland"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die en de 6-2 en 1-5 zijn wel classics.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
4-3 was toch de eindstand.
Doedelzak scoorde 2 keer en Bakkal 2 keer.![]()
Die 1-5 was wel heel geil ja.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:11 schreef Dven het volgende:
Die goal van Sneijder
Topwedstrijd was dat. Helemaal als deze nog in het doel had gegaan.'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Noord Koreaanse praktijken ditquote:Deze video bevat inhoud van Eredivisie CV, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.![]()
Die 6-2 was toch de editie voor de 4-3?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die en de 6-2 en 1-5 zijn wel classics.
Van Basten. Dit. Dat.'Wish I was old and a little sentimental'
Die 4-0 van een paar jaar terug deed ook wel zeer. Net als die 4-0 iets van tien jaar geleden met drie kools van Bommelquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die en de 6-2 en 1-5 zijn wel classics."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
2006-2007 Eredivisie 18-03-2007 PSV-Ajax 1-5 (0-2)quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die 6-2 was toch de editie voor de 4-3?
Van Basten. Dit. Dat.
2007-2008 Eredivisie 19-03-2008 PSV-Ajax 0-0 (0-0)
2008-2009 Eredivisie 19-04-2009 PSV-Ajax 6-2 (3-1)
2009-2010 Eredivisie 16-08-2009 PSV-Ajax 4-3 (1-2)![]()
Freek Jansen @FreekJansenVI 2 min2 minuten geleden
Vrienden van FC Afkicken komen zo met zeer opvallend transfernieuws... #Ajax #PSV @FCAfkicken
Maher naar Ajax ?![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dat was het genotsseizoen 04-05quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Die 4-0 van een paar jaar terug deed ook wel zeer. Net als die 4-0 iets van tien jaar geleden met drie kools van Bommel![]()
Ik ben benieuwd hoe goed Zyjech nu echt is. Zijn lichaam is in ieder geval absoluut ongeschikt voor Europa.![]()
Ajax gaat voor Maher?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
Vrienden van FC Afkicken komen zo met zeer opvallend transfernieuws... #Ajax #PSV @FCAfkicken![]()
je was mij net voor, ik heb m geedit.quote:
misschien is Ziyech naar swanseaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Tis rond jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en zijn afkomst niet geschikt voor Ajaxquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:18 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben benieuwd hoe goed Zyjech nu echt is. Zijn lichaam is in ieder geval absoluut ongeschikt voor Europa.![]()
![]()
Siem naar Ajax.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
Vrienden van FC Afkicken komen zo met zeer opvallend transfernieuws... #Ajax #PSV @FCAfkicken
Maher naar Ajax ?![]()
![]()
![]()
Maher? Wacht even, ik zoek vast het hoogste gebouw in de buurt op.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
En na een 4-1 van Ajax. Boeiende periode wel, die opeens ook helemaal verdwenen wasquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die 6-2 was toch de editie voor de 4-3?
Van Basten. Dit. Dat.
Maar ik den het niet, Maher mocht voor een klein prijsje weg alleen niet naar de concurrenten in de Eredivisie volgensmijquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je was mij net voor, ik heb m geedit.
misschien is Ziyech naar swansea![]()
Bazoer naar PSVquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Slechte botstructuur inderdaad. Totaal ongeschikt voor topsport.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:18 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben benieuwd hoe goed Zyjech nu echt is. Zijn lichaam is in ieder geval absoluut ongeschikt voor Europa."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daar heeft #psv niet zo veel mee te makenquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je was mij net voor, ik heb m geedit.
misschien is Ziyech naar swansea![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
https://amp.twimg.com/v/22a4ef1d-b496-4ef9-b09a-bbd6f286bc00
Overgod![]()
![]()
#Ajax wilde Luuk de Jong bij #PSV wegkapen en Bart Ramselaar strikken. Zie @FCAfkicken en @VI_nl
Mooi, 1,5 kogel ontweken.![]()
quote:
Dat van Messi en Iniesta ook en die houden zich ook aardig staande. Kulargument.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:18 schreef hafcfan het volgende:
Wat een anticlimax.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:21 schreef Brammess het volgende:
#Ajax wilde Luuk de Jong bij #PSV wegkapen en Bart Ramselaar strikken. Zie @FCAfkicken en @VI_nl
Die tering clubwatchers mogen ze afschieten met zulk non-nieuwsquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:21 schreef Brammess het volgende:
Dus Ajax heeft geprobeerd Luuk de Jong te halen en Ramselaar op het laatste moment weg te kapen voor de neus van PSV. Haha. Hahaha.'Wish I was old and a little sentimental'
Zou wel wat zijn zegquote:Al neigt het een beetje naar het Pogba verhaal, eerst weg voor vrijwel niks en dan terug voor de jackpot. Nee bedankt.
![]()
Cirkel weer rond dit datquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tering Freek Jansen
wat een clickbait homoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Parkeerplaatsen zijn op?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft geen 40 miljoen voor Bazoer"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Verschil is dat Pogba kan voetballenquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn zegAl neigt het een beetje naar het Pogba verhaal, eerst weg voor vrijwel niks en dan terug voor de jackpot. Nee bedankt.
![]()
Gewoon een paniekaankoop, jammerquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
#RIPWehebbenal9middenveldersduswehalenziyechnietargument.
[ afbeelding ]![]()
je hebt nog wel zo je best gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
#RIPWehebbenal9middenveldersduswehalenziyechnietargument.
[ afbeelding ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon een paniekaankoop, jammer. Er gaan middenvelders verkocht worden...
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
https://amp.twimg.com/v/22a4ef1d-b496-4ef9-b09a-bbd6f286bc00
Overgod![]()
Oh.![]()
Zullen we dat maar eerst afwachten?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Er gaan middenvelders verkocht worden...
![]()
Bart Ramselaar, watquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:21 schreef Brammess het volgende:
Mooi, 1,5 kogel ontweken.
Dat had zo'n onzinnige aankoop geweest voor AjaxOh.![]()
Even in tekst voor de geïnteresseerdenquote:Het is niet de transferperiode van Ajax. De Amsterdammers zijn dichtbij de handtekening van Hakim Ziyech, maar zetten onlangs in op hele andere spelers. Zo probeerde de club Luuk de Jong bij PSV weg te lokken en ook Bart Ramselaar van FC Utrecht over te nemen.
Op 30 juli zette De Jong zijn handtekening onder een nieuw contract tot medio 2020 bij PSV. De Eindhovenaren waren al langere tijd met de spits in gesprek, maar zagen in de slotweek een opvallende kaper op de kust. Ajax nam contact op met de aanvoerder van PSV en probeerde hem te verleiden voor een overstap naar Amsterdam. Directeur spelerszaken Marc Overmars viste echter achter het net.
'Ik begreep dat Luuk op de avond voordat hij bij ons bijtekende door Overmars is gebeld', aldus PSV-technisch manager Marcel Brands tegen online voetbalkanaal FC Afkicken. 'Ach, wij zijn eigenlijk nooit met Ajax bezig. Ik denk dat zoiets eerder in de media speelt, of andersom.'
Behalve de strijd om de handtekening van De Jong, hoopte Ajax ook PSV te snel af te zijn met Ramselaar. Het talent van FC Utrecht was nagenoeg rond met PSV, toen de Amsterdammers contact opnamen en ook opeens geïnteresseerd waren. De voorkeur van FC Utrecht en Ramselaar ging echter naar PSV uit, aangezien de manier van zaken doen een beter gevoel opleverde.
'Als wij in een speler geïnteresseerd zijn, doen we dat omdat we een speler goed vinden en niet omdat een andere club belangstelling heeft', vervolgt Brands. 'Wij waren zo goed als rond met Ramselaar, toen Ajax ook opeens naar hem belde en interesse toonde. Wat moet ik daarvan denken? Het is niet mijn stijl. We wachten niet tot het laatste moment of op het moment dat een andere club interesse toont.'
De interesse van Ajax in Ramselaar is zeer opvallend te noemen. Het vond plaats in een periode waarin de clubleiding aangaf dat Hakim Ziyech en Siem de Jong geen opties waren, aangezien de selectie al negen middenvelders herbergde. Die optelsom ging echter niet op voor Ramselaar.
Overigens hangt de komst van Ziyech inmiddels nauw samen met een vertrek van een middenvelder. Onder meer Riechedly Bazoer, die in Amsterdam nog een verbintenis heeft tot medio 2020, zou bij Ajax op de nominatie staan om te worden verkocht. Het management van Bazoer liet gisteren echter aan VI weten dat er op dit moment van een transfer nog geen sprake is.
De transfermarkt sluit komende woensdag, waarbij Voetbal International en FC Afkicken de handen ineen slaan met een zes uur durende transferdeadlineshow. Daarover later meer.
Als dit waar is..![]()
![]()
Zullen we aan God vragen wanneer hij mij naar de Hemel komt halen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zullen we dat maar eerst afwachten?![]()
Godverdomme, het wordt nu wel echt heel zielig. Proberen de Jong weg te kapen als ie bij wil tekenen bij PSV.
Dit, dus.![]()
Ik denk dat veel clubs Bazoer wel willen hebben, maar Ajax zal er wel een bepaald (hoog) bedrag voor terug willen. Ik denk niet dat er clubs zijn die 20mil+ betalen voor Bazoer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:24 schreef n1ek- het volgende:
Ze raken die Bazoer nog aan de straatstenen niet kwijt.![]()
Die van de eredivisie zijn de laatste jaren niet heel waardevol meer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We hebben nog een kampioensschaal te koop"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Brands is niet helemaal achterlijk om dit zo uit te spreken op basis van een halve waarheid. Reken maar dat het 100% zo gelopen is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Even in tekst voor de geïnteresseerden
Als dit waar is..Dit, dus.![]()
Dat vind ik nog minder erg dan het Ramselaar verhaalquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:25 schreef Buitendam het volgende:
Godverdomme, het wordt nu wel echt heel zielig. Proberen de Jong weg te kapen als ie bij wil tekenen bij PSV.
![]()
![]()
Hahahaha ja die Overmars blijft zich wel voor schut zetten zegquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:25 schreef Buitendam het volgende:
![]()
Zoals ik afgelopen weekend al in een ander topic opperde, Excelsior Maassluis is een leuk cluppie voor Bazoer en z'n broer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik denk dat veel clubs Bazoer wel willen hebben, maar Ajax zal er wel een bepaald (hoog) bedrag voor terug willen. Ik denk niet dat er clubs zijn die 20mil+ betalen voor Bazoer.![]()
Wat deed Napoli dan vorige transferwindow?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik denk dat veel clubs Bazoer wel willen hebben, maar Ajax zal er wel een bepaald (hoog) bedrag voor terug willen. Ik denk niet dat er clubs zijn die 20mil+ betalen voor Bazoer.![]()
Ze leveren nog steeds CL opquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Die van de eredivisie zijn de laatste jaren niet heel waardevol meer.![]()
Ik zou aan God vragen aan de poort waar hij mee bezig is, waarom pijnigt hij ons zoveel? Waarom doet hij dit ons aan![]()
Het getuigt beide van totaal niet met je eigen club bezig zijn. PSV mag niet te sterk worden, dus dan maar proberen de versterkingen dwars te bomen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat vind ik nog minder erg dan het Ramselaar verhaal
Maar dan is de Jong aantrekken wel de meest debiele actie aller tijden.Dit, dus.![]()
Oké, bedankt Hans.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een totaal gebrek aan beleid weer![]()
Ik dacht dat ie bedoelde dat Overmars de Jong wilde halen toe ie nog bij BMG speelde, dan begrijp ik het wel maar dit is wel triest![]()
![]()
de manier waarom Marc spelers benaderd blijft op zijn minst curieus.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Overmars is alleen nuttig om spelers te verkopen voor goede bedragen, voor de rest is hij totaal incompetent geblekenquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat ie bedoelde dat Overmars de Jong wilde halen toe ie nog bij BMG speelde, dan begrijp ik het wel maar dit is wel triest![]()
En gisteren nog maar apatisch doen van dat kampioenschappen in cyclussen gebeuren, en nu is het de tijd van PSV dus jammer maar.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het getuigt beide van totaal niet met je eigen club bezig zijn. PSV mag niet te sterk worden, dus dan maar proberen de versterkingen dwars te bomen.
Maar dan is de Jong aantrekken wel de meest debiele actie aller tijden.
Wat een idioterie toch ook
Oh.![]()
Ze doen maar wat daar in Amsterdam.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als dit waar is..![]()
Dat was echt een once-in-a-lifetime. Kom op zeg. Napoli had er totaal niet op gerekend dat iemand 90 mil o.i.d. voor Higuain zou neerleggen. Vervolgens kort voor het einde van de periode totale paniek omdat ze nog een nieuwe spits moeten hebben en ze hadden in mijn optiek vele betere opties dan Milik.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat deed Napoli dan vorige transferwindow?
Ik denk oprecht dat Milik zonder deze situatie over 2/3 jaar voor een miljoen of 10 naar HSV o.i.d. was gegaan.![]()
Toen wilde Ajax hem niet hebben omdat ze hem niet geschikt vonden als aanspeelpunt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat ie bedoelde dat Overmars de Jong wilde halen toe ie nog bij BMG speelde, dan begrijp ik het wel maar dit is wel triest
Ze vonden Sigthorsson beter.Oh.![]()
Oke. En dus? Dit soort nonargumenten onderschrijven min of meer mijn punt. Waarvoor dank.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:29 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Milik zaterdag AC Milan in zijn eentje over de knie gelegd.![]()
Och, het zijn woorden van Marcel Brands dus dan weet je het wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lees net dat bericht van VI en ik geloof het ook meteenOvermars is een debiel en het beleid faalt. Schande voor de club.
![]()
en ook gewoon goed gespeeld. jammer dat de Boer zijn waarde nooit zagquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:29 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Milik zaterdag AC Milan in zijn eentje over de knie gelegd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja Jan Pipo de Clown, daarom. Djezus.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oke. En dus? Dit soort nonargumenten onderschrijven min of meer mijn punt. Waarvoor dank.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2016 13:31:04 ]![]()
Maar even om een reactie van Overmars vragen danquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:30 schreef Pedroso het volgende:
Och, het zijn woorden van Marcel Brands dus dan weet je het wel.
Al zal Ajax wel geen enkele reactie geven.Oh.![]()
Die verzint dit natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:30 schreef Pedroso het volgende:
Och, het zijn woorden van Marcel Brands dus dan weet je het wel.
Dit, dus.![]()
Wel terecht, dat ze Siggy beter vonden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen wilde Ajax hem niet hebben omdat ze hem niet geschikt vonden als aanspeelpunt.
Ze vonden Sigthorsson beter.
'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wel terecht, dat ze Siggy beter vonden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is weer eens tijd voor schoonmaak bij RvC en technisch hart![]()
Ziyech niet halen is doodsvonnis.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ach, inmiddels iedere 5 jaar een terugkerend fenomeen toch?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is weer eens tijd voor schoonmaak bij RvC en technisch hart![]()
Sigthorgodquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wel terecht, dat ze Siggy beter vonden.
[ afbeelding ]Oh.![]()
bron?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
En 4 jaar contractverlenging voor Overmars nu.
JippieDit, dus.![]()
Dat is nog niet genoeg hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is weer eens tijd voor schoonmaak bij RvC en technisch hart
Het probleem zit al veel dieper.Oh.![]()
quote:
Ja, tis zover, tis rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel slim van Brands, nu weet Ziyech dat ie geen 1e keus is geweest maar dat Ramselaar dat eerder was![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:34 schreef n1ek- het volgende:
Ja, tis zover, tis rond.Toen moest ook niemand lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat hij doelt op het akkoord tussen Ajax en Napoli over Bazoer van 25-50 miljoen. Derhalve heb je dubbel ongelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat was echt een once-in-a-lifetime. Kom op zeg. Napoli had er totaal niet op gerekend dat iemand 90 mil o.i.d. voor Higuain zou neerleggen. Vervolgens kort voor het einde van de periode totale paniek omdat ze nog een nieuwe spits moeten hebben en ze hadden in mijn optiek vele betere opties dan Milik.
Ik denk oprecht dat Milik zonder deze situatie over 2/3 jaar voor een miljoen of 10 naar HSV o.i.d. was gegaan.![]()
Interesse in Luuk de Jong vind ik overigens niet eens heel gek. Is wel het type spits wat Ajax nodig zou hebben. Er zal ongetwijfeld wel een lijntje zijn uitgegooid (zoals Brands ook doet ) maar blijkbaar wil hij bij PSV blijven. Prima, volgende.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar even om een reactie van Overmars vragen dan
Al zal Ajax wel geen enkele reactie geven.
Brands vind ik sowieso een naar mannetje die nu ineens na een goed jaar praatjes begint te krijgen, Terwijl ze al de jaren ervoor nog kanslozer uit Europa werden gekegeld dan Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zo triest inmiddels, is het zo moeilijk om een transparante organisatie te hebben waarin ze willen samenwerken en voor continuiteit kunnen zorgen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, inmiddels iedere 5 jaar een terugkerend fenomeen toch?![]()
Ik zou dit als Brands heel slim spelen, gewoon interesse tonen in allemaal matige spelers en Marc haalt ze wel op.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:35 schreef Doublepain het volgende:
Wel slim van Brands, nu weet Ziyech dat ie geen 1e keus is geweest maar dat Ramselaar dat eerder wasOh.![]()
Dit is in het bedrijfsleven precies hetzelfde.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo triest inmiddels, is het zo moeilijk om een transparante organisatie te hebben waarin ze willen samenwerken en voor continuiteit kunnen zorgen.![]()
Dit is bijna door en door verrotquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:36 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Dit is in het bedrijfsleven precies hetzelfde.![]()
Het schijnt dat PSV Overmars wil hebben, dus die krijgt meteen een contractverlengingquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dit als Brands heel slim spelen, gewoon interesse tonen in allemaal matige spelers en Marc haalt ze wel op.![]()
Snap sowieso niet waarom Ajax dacht kans te maken. Ze betalen geen hoger salaris en spelen ook geen CL.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Interesse in Luuk de Jong vind ik overigens niet eens heel gek. Is wel het type spits wat Ajax nodig zou hebben. Er zal ongetwijfeld wel een lijntje zijn uitgegooid (zoals Brands ook doet ) maar blijkbaar wil hij bij PSV blijven. Prima, volgende.
Brands vind ik sowieso een naar mannetje die nu ineens na een goed jaar praatjes begint te krijgen, Terwijl ze al de jaren ervoor nog kanslozer uit Europa werden gekegeld dan Ajax.Oh.![]()
Mja, ze hadden uit Alkmaar ook Vincent Janssen voor een paar rootjes kunnen halen. Tweedeklaskaartje, veertig procent korting, even rustig rijden bij Wormerveer vanwege kapotte spoorboom en huppa.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Interesse in Luuk de Jong vind ik overigens niet eens heel gek. Is wel het type spits wat Ajax nodig zou hebben. Er zal ongetwijfeld wel een lijntje zijn uitgegooid (zoals Brands ook doet ) maar blijkbaar wil hij bij PSV blijven. Prima, volgende.
Brands vind ik sowieso een naar mannetje die nu ineens na een goed jaar praatjes begint te krijgen, Terwijl ze al de jaren ervoor nog kanslozer uit Europa werden gekegeld dan Ajax.![]()
Tjah, je verwacht dat iig een orgaan als de RvC nog wel wat langer meegaat. Dat je poppetjes daaronder (TD/Coach/Directeur) wat meer passanten zijn is in een voetbalclub niet heel raar. Maar je wil dat daarboven een orgaan zit dat je beleid en cultuur bewaakt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:36 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Dit is in het bedrijfsleven precies hetzelfde.![]()
Cultuur is altijd aan verandering onderhevig. Dat vind ik altijd zo'n dom gelul.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, je verwacht dat iig een orgaan als de RvC nog wel wat langer meegaat. Dat je poppetjes daaronder (TD/Coach/Directeur) wat meer passanten zijn is in een voetbalclub niet heel raar. Maar je wil dat daarboven een orgaan zit dat je beleid en cultuur bewaakt.![]()
Als Ziyech nu nog in het water valt mag die faalhaas netto echt oprotten.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Vrees dat dit eerste nog gaat gebeuren ook.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Als Ziyech nu nog in het water valt mag die faalhaas netto echt oprotten.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Dat mag hij met of zonder Ziyech.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Als Ziyech nu nog in het water valt mag die faalhaas netto echt oprotten.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Op zoveel fronten zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:47 schreef Abed het volgende:
[..]
Vrees dat dit eerste nog gaat gebeuren ook.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ze gaan sowieso de absolute hoofdprijs betalen, dat had zeker niet gehoeven.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:47 schreef Abed het volgende:
[..]
Vrees dat dit eerste nog gaat gebeuren ook.
Het is natuurlijk wel zo dat je ingehaald kan worden door de realiteit, bijvoorbeeld dat Bosz en Bazoer het niet in elkaar zien zitten waardoor je mket verkopen en kopen. Niet alles valt te voorzien.![]()
Sowieso maar als Ziyech nu ook nog mislukt kan die dus echt helemaal niets.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat mag hij met of zonder Ziyech.Charlie: How's it going in there?
Wat een vergelijking....quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat van Messi en Iniesta ook en die houden zich ook aardig staande. Kulargument.![]()
Uiteraard, maar dat is wat een langduriger traject dan iedere 5 jaar een omslag. Zelfs bij een voetbalclub.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:41 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Cultuur is altijd aan verandering onderhevig. Dat vind ik altijd zo'n dom gelul.![]()
Het cultuur bewaken bij Ajax behelst vooral lullen over dat de cultuur bij Ajax moet worden bewaakt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is wat een langduriger traject dan iedere 5 jaar een omslag. Zelfs bij een voetbalclub.![]()
Dat Ziyech Ajax beter lijkt te maken kon je iedere zondag om 7 uur nog zien.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso de absolute hoofdprijs betalen, dat had zeker niet gehoeven.
Het is natuurlijk wel zo dat je ingehaald kan worden door de realiteit, bijvoorbeeld dat Bosz en Bazoer het niet in elkaar zien zitten waardoor je mket verkopen en kopen. Niet alles valt te voorzien.
En dan nu met interesse schermen voor andere middenvelders om hem te halen met een alibi.Charlie: How's it going in there?
Cillissen en Milik verkopen voor bijna 50 miljoen euro en Krul, Traore en (hopelijk) Ziyech halen.
Overmars, wat een held![]()
Zal Marcel spijt hebben dat ie lilliputter Rammelaar heeft gehaald ipv Ziyech ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou Netto vorig seizoen hele jaar lang storing hebben gehad en daardoor geen NOS Eredivisie kon kijken?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat Ziyech Ajax beter lijkt te maken kon je iedere zondag om 7 uur nog zien.
En dan nu met interesse schermen voor andere middenvelders om hem te halen met een alibi.![]()
Ik denk wel da Ziyech beter is dan Ramselaar.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:53 schreef Pedroso het volgende:
Cillissen en Milik verkopen voor bijna 50 miljoen euro en Krul, Traore en (hopelijk) Ziyech halen.
Overmars, wat een held![]()
Zal Marcel spijt hebben dat ie lilliputter Rammelaar heeft gehaald ipv Ziyech ?
Maar Ramselaar heeft meer baat bij het spel dat PSV speelt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech is een goede speler, maar gaat Ajax niet beter maken. Conflicteert met Klaassen op 10, op rechts gaat Traoré dalijk lopen als Dolberg definitief eerste spits is, evenals met Younes, die ook altijd naar binnen trekt. Gudelj wil altijd vrije trapjes nemen. Et cetera in de gloria.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat Ziyech Ajax beter lijkt te maken kon je iedere zondag om 7 uur nog zien.
En dan nu met interesse schermen voor andere middenvelders om hem te halen met een alibi.![]()
Of hij was rond die tijd zijn kasboekje aan het bijwerken?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou Netto vorig seizoen hele jaar lang storing hebben gehad en daardoor geen NOS Eredivisie kon kijken?Charlie: How's it going in there?
quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik denk wel da Ziyech beter is dan Ramselaar.
Maar Ramselaar heeft meer baat bij het spel dat PSV speelt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klaassen is geen 10quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:54 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ziyech is een goede speler, maar gaat Ajax niet beter maken. Conflicteert met Klaassen op 10, op rechts gaat Traoré dalijk lopen als Dolberg definitief eerste spits is, evenals met Younes, die ook altijd naar binnen trekt. Gudelj wil altijd vrije trapjes nemen. Et cetera in de gloria.
ze spelen met een 6(hoop ik)
Ziyech met riedewald en klaassen is een goed middenveldFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:De strijd om Hakim Ziyech heeft Ajax nog niet gewonnen. Vanuit onverwachte hoek heeft Swansea City zich gemeld bij FC Twente om de Marokkaanse international over te nemen. Dat melden enkele bronnen tegenover 11Lions.nl.
De Marokkaanse international is op een haar na akkoord met Ajax en vanaf dat moment is het wachten op een akkoord tussen beide clubs. Nu Swansea City zich heeft gemeld voor Hakim Ziyech, is het maar de vraag of de overgang van Hakim Ziyech naar Ajax doorgang zal vinden. De Premier League club zou namelijk wél willen voldoen aan de vraagprijs die FC Twente voor ogen heeft.
Update :
De delegatie van Swansea City is momenteel in Nederland om tot een akkoord te komen met Hakim Ziyech en FC Twente.![]()
En Gudelj ga je dan kapitaal vernietigen op de bank?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Klaassen is geen 10
ze spelen met een 6(hoop ik)
Zieych met riedewald en klaassen is een goed middenveld![]()
Ziyech zou de eerste middenvelder zijn die een mannetje kan uitspelen. Die speelt 1000% gegarandeerd. Gewoon Klaassen Gudelj en Ziyech en dan trekt die vanzelf wel alles naar zich toe op basis van kwaliteit.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:54 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ziyech is een goede speler, maar gaat Ajax niet beter maken. Conflicteert met Klaassen op 10, op rechts gaat Traoré dalijk lopen als Dolberg definitief eerste spits is, evenals met Younes, die ook altijd naar binnen trekt. Gudelj wil altijd vrije trapjes nemen. Et cetera in de gloria.Charlie: How's it going in there?
Ja, en Younes en Traoré dan? Die lopen er dan voor lul bij.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ziyech zou de eerste middenvelder zijn die een mannetje kan uitspelen. Die speelt 1000% gegarandeerd. Gewoon Klaassen Gudelj en Ziyech en dan trekt die vanzelf wel alles naar zich toe op basis van kwaliteit.![]()
heb niks met Gudeljquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:56 schreef n1ek- het volgende:
[..]
En Gudelj ga je dan kapitaal vernietigen op de bank?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Want? Jij zegt dat hij om zijn lichaam niet geschikt is voor Europa. Zat voorbeelden van kleine voetballers met kinderlichaampjes die daar spelen. Waarom is dit dan geen goede vergelijking?quote:![]()
Die spelen toch gewoon op de vleugels? Hoezo voor lul?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:57 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ja, en Younes en Traoré dan? Die lopen er dan voor lul bij.Charlie: How's it going in there?
je speelt met 11 spelers he? wat hebben die twee met het middenveld te maken?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:57 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ja, en Younes en Traoré dan? Die lopen er dan voor lul bij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Geen nood. Overmars gaat dit nog in orde maken.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
gaat het wel om, de beste spelen en dat is niet gudeljquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:57 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Niemand niet, maar daar gaat het niet om.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech gaat alles vanuit de tweede lijn pakken, dat doen die naar binnen komende spelers als Traoré en Younes ook. Dolberg moet ze op z'n pan krijgen, maar daar zijn geen spelers voor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die spelen toch gewoon op de vleugels? Hoezo voor lul?![]()
wat een onzin ditquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:58 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ziyech gaat alles vanuit de tweede lijn pakken, dat doen die naar binnen komende spelers als Traoré en Younes ook. Dolberg moet ze op z'n pan krijgen, maar daar zijn geen spelers voor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wesley Sneijder is de koning te rijk. Zijn zoontje Xess Xava heeft zijn eerste woordje gezegd. "Bal", was wat het jochie prevelde. Vol trots deelt de trotse vader dat moment met zijn volgers op Instagram.
Overmars kijk je mee?
contractje opmaken voor deze wesley 2.0!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Ziyech echt naar Ajax wil (waar het naar uitziet) dan gaat het wel lukken, Die laat zich echt niet tegen zijn zin transfereren naa Swansea omdat die een betere prijs betalen.quote:
Al sta ik er ook niet van te kijken als de woorden van Ziyech met een korreltje zout moeten worden genomen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat zal wel meevallen allemaalquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:58 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ziyech gaat alles vanuit de tweede lijn pakken, dat doen die naar binnen komende spelers als Traoré en Younes ook. Dolberg moet ze op z'n pan krijgen, maar daar zijn geen spelers voor.
Charlie: How's it going in there?
ok manquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:59 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Let op mijn woorden gap. Dit wordt helemaal niets.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Overmars schijnt ook met Schwaab van PSV te hebben gebeld, toen ze erachter kwamen dat ze de verkeerde Duitser hadden aangetrokken.![]()
Giuseppe Rossi binnen bij Celta de Vigo btwFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die worden lachend eerste in de poulequote:Op maandag 29 augustus 2016 14:02 schreef mokkiemok het volgende:
Giuseppe Rossi binnen bij Celta de Vigo btwCharlie: How's it going in there?
Wie heeft het over klein? Heb je de spieren van Messi en Iniesta wel eens bekeken. Zyjech is zo iel is wat. Nog nooit een sportschool bezocht. Kom je in Nederland wel mee weg, maar verder. Ik vraag het me af.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Want? Jij zegt dat hij om zijn lichaam niet geschikt is voor Europa. Zat voorbeelden van kleine voetballers met kinderlichaampjes die daar spelen. Waarom is dit dan geen goede vergelijking?![]()
Met alle respect, maar Ajax of Swansea lijkt me niet zo lastig voor iemand die het wel gezien heeft in Nederland.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als Ziyech echt naar Ajax wil (waar het naar uitziet) dan gaat het wel lukken, Die laat zich echt niet tegen zijn zin transfereren naa Swansea omdat die een betere prijs betalen.
Al sta ik er ook niet van te kijken als de woorden van Ziyech met een korreltje zout moeten worden genomen.
Hij zal daar vrijwel zeker een basisplek krijgen en meer kunnen verdienen dan bij Ajax. Daarbij kan hij zichzelf dan in een grote competitie in de kijker spelen.![]()
Graag een plaatje van de spieren van Messi, indien aanwezigquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie heeft het over klein? Heb je de spieren van Messi en Iniesta wel eens bekeken. Zyjech is zo iel is wat. Nog nooit een sportschool bezocht. Kom je in Nederland wel mee weg, maar verder. Ik vraag het me af.
Edit:
Heb je de moeite bespaard. Wat een tank inderdaad.![]()
![]()
bron?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Met alle respect, maar Ajax of Swansea lijkt me niet zo lastig voor iemand die het wel gezien heeft in Nederland.
Hij zal daar vrijwel zeker een basisplek krijgen en meer kunnen verdienen dan bij Ajax. Daarbij kan hij zichzelf dan in een grote competitie in de kijker spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar jij bent dan ook gewoon een vervelend trolletje, die onder de vlag van een butclub als Heracles alles denkt te kunnen zeggen. Heb jou wel door mannetje.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie heeft het over klein? Heb je de spieren van Messi en Iniesta wel eens bekeken. Zyjech is zo iel is wat. Nog nooit een sportschool bezocht. Kom je in Nederland wel mee weg, maar verder. Ik vraag het me af.Charlie: How's it going in there?
Andy van der Meyde. Twee handen op één buik nadat ze samen hebben rondgereden over de homoparking van Enschede.quote:![]()
en wat betreft de basisplek bij swansea?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:07 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Andy van der Meyde. Twee handen op één buik nadat ze samen hebben rondgereden over de homoparking van Enschede.
helemaal niet gezegd dat hij daar basis komt te staan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niets is zeker in het leven toch? Maar hij wil toch beter worden? Met Ajax speel je ook tegen Excelsior en GA Eagles, net als bij zijn vorige clubs.... Het kan natuurlijk ook zijn dat hij kleine stapjes wil maken, dan zou Ajax weer de betere keus zijn. Maarja, dat bod van 8 miljoen slaat natuurlijk nergens opquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Graag een plaatje van de spieren van Messi, indien aanwezig
Edit:
Heb je de moeite bespaard. Wat een tank inderdaad.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Behangkoning heeft vanochtend derde hypotheekie op z'n huis genomen om dat te kunnen betalen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en wat betreft de basisplek bij swansea?
helemaal niet gezegd dat hij daar basis komt te staan.![]()
Ajax heeft de cultuur van een topclub, iets wat er bij twente niet is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Niets is zeker in het leven toch? Maar hij wil toch beter worden? Met Ajax speel je ook tegen Excelsior en GA Eagles, net als bij zijn vorige clubs.... Het kan natuurlijk ook zijn dat hij kleine stapjes wil maken, dan zou Ajax weer de betere keus zijn. Maarja, dat bod van 8 miljoen slaat natuurlijk nergens op
twente speelt geen europees
vanuit twente europa in is wel heel wat anders dan vanuit Ajax of psv europa in.
dan kom je anders binnen.
Nu is hij de grote meneer bij twente, dat moet er eerst uit wil je in europa mee doen.
dan heb je een overgangsfase nodig.
voor zijn carrière is het verstandig niet meteen een sprong in het diepe te nemen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De cultuur van een topclub, krijg nou wat aan mijn pener.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ajax heeft de cultuur van een topclub, iets wat er bij twente niet is.
vanuit twente europa in is wel heel wat anders dan vanuit Ajax of psv europa in.
Nu is hij de grote meneer bij twente, dat moet er eerst uit wil je in europa mee doen.
voor zijn carrière is het verstandig niet meteen een sprong in het diepe te nemen.
Afgelopen week nog eens gekeken naar die docu Daar hoorden zij engelen zingen...
Totaal (ped-)agogisch onverantwoord die cultuur daar. Louis van Gaal had goede spelers in 95 en won daardoor de CL, verder is er niets aan, dat hele Ajax niet.![]()
Ja, hij zal vast met plezier in het zinkende schip dat Ajax heet stappen als hij ook vijf keer zoveel kan verdienen in de beste competitie ter wereld.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ajax heeft de cultuur van een topclub, iets wat er bij twente niet is.
voor zijn carrière is het verstandig niet meteen een sprong in het diepe te nemen.![]()
Tering wat ben jij toch dom. En helaas geen troll ook.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon een vervelend trolletje, die onder de vlag van een butclub als Heracles alles denkt te kunnen zeggen. Heb jou wel door mannetje.Aldus de man die net zei dat Bazoer nooit voor 20+ weggaat terwijl Napoli dat de vorige transferperiode nog bood.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf compleet voor lul inderdaad met dit soort uitspraken.![]()
![]()
Je kan moeilijk ontkennen dat de druk bij Ajax veel hoger is dan bij Twente. Dat onderscheidt toch de subtoppers van de toppers.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:12 schreef n1ek- het volgende:
[..]
De cultuur van een topclub, krijg nou wat aan mijn pener.
Afgelopen week nog eens gekeken naar die docu Daar hoorden zij engelen zingen...
Totaal (ped-)agogisch onverantwoord die cultuur daar. Louis van Gaal had goede spelers in 95 en won daardoor de CL, verder is er niets aan, dat hele Ajax niet.
Als je bij Ajax slaagt heb je een zeer goede kans om ook in het buitenland te slagen.Oh.![]()
Benieuwd of ze Sinkgraven erbij houden als back-up van zowel Ziyech als Younes.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gudelj op de bank zou toch fantastisch zijn als je Klaassen, Riedewald en Ziyech hebt als basis.Oh.![]()
Oké, bedankt Hans. Maar dat zegt nog niets over de cultuur die daar heerst. Zoals ik eerder al zei in dit topic, cultuur en cultuur bewaken bij Ajax is vooral lullen over de cultuur van Ajax die moet worden bewaakt. Maar hoe en wat en wanneer wat betreft cultuur, ik heb geen flauw idee.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk ontkennen dat de druk bij Ajax veel hoger is dan bij Twente. Dat onderscheidt toch de subtoppers van de toppers.
Als je bij Ajax slaagt heb je een zeer goede kans om ook in het buitenland te slagen.![]()
verwacht ik wel.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze Sinkgraven erbij houden als back-up van zowel Ziyech als Younes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop dat ze hem dan verhuren aan Twente.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze Sinkgraven erbij houden als back-up van zowel Ziyech als Younes.![]()
zijn we het daar over eensquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:15 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Oké, bedankt Hans. Maar dat zegt nog niets over de cultuur die daar heerst. Zoals ik eerder al zei in dit topic, cultuur en cultuur bewaken bij Ajax is vooral lullen over de cultuur van Ajax die moet worden bewaakt. Maar hoe en wat en wanneer wat betreft cultuur, ik heb geen flauw idee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Willen vertrekken omdat je een (!) keer niet in de basis staat, volledig terecht met een goede uitleg van de trainer, dan ben je voor mij geen knip voor de neus waard. Zwakkeling.
http://www.parool.nl/spor(...)ent&utm_content=free![]()
Ik zie je voor wat je bent, dus ben ik dom?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tering wat ben jij toch dom. En helaas geen troll ook.
[..]
Aldus de man die net zei dat Bazoer nooit voor 20+ weggaat terwijl Napoli dat de vorige transferperiode nog bood.Charlie: How's it going in there?
Je snapt het inderdaad niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:15 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Oké, bedankt Hans. Maar dat zegt nog niets over de cultuur die daar heerst. Zoals ik eerder al zei in dit topic, cultuur en cultuur bewaken bij Ajax is vooral lullen over de cultuur van Ajax die moet worden bewaakt. Maar hoe en wat en wanneer wat betreft cultuur, ik heb geen flauw idee.Oh.![]()
Lijkt me het meest logisch. Als Sinkgraven weggaat moet je wel echt een buitenspeler erbij halen.quote:Oh.![]()
Leg mij dan eens uit wat die Ajax cultuur precies inhoud.. Ik wil het begrijpen, echt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2016 14:20:49 ]![]()
Getuigd niet echt van een professionele instelling nee.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:16 schreef j95 het volgende:
Willen vertrekken omdat je een (!) keer niet in de basis staat, volledig terecht met een goede uitleg van de trainer, dan ben je voor mij geen knip voor de neus waard. Zwakkeling.
http://www.parool.nl/spor(...)ent&utm_content=free
Maar zelfkritiek is de meeste voetballers vreemd. Als ze een tijdje geen knikker raken ligt het aan iemand anders.Oh.![]()
En David Silva danquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie heeft het over klein? Heb je de spieren van Messi en Iniesta wel eens bekeken. Zyjech is zo iel is wat. Nog nooit een sportschool bezocht. Kom je in Nederland wel mee weg, maar verder. Ik vraag het me af.Die noemen ze in Engeland Akinfenwa 2.0
![]()
![]()
Ja toen was Bazoer nog the next best thing. Nu is hij wisselspeler bij Ajax en wordt hij uitgekotst om zijn gedrag. Als jij dan denkt dat zijn waarde voor een club als Napoli nog gelijk wordt ingeschaald dan vraag ik me af wie degene is die dom is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tering wat ben jij toch dom. En helaas geen troll ook.
[..]
Aldus de man die net zei dat Bazoer nooit voor 20+ weggaat terwijl Napoli dat de vorige transferperiode nog bood.![]()
Gelijk verpatsen, heb je niks aan. Jammer maar helaas.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:16 schreef j95 het volgende:
http://www.parool.nl/spor(...)ent&utm_content=freeIk mag hopen dattie dat zelf ook vondquote:Peter Bosz heeft me verteld dat hij me de afgelopen weken niet zo goed vond spelen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Vraag het Menno Pot anders even.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:31 schreef n1ek- het volgende:
Vraag over cultuur van Ajax, gelijk stil hiero.![]()
gaat meer om de persoon die het vraagt, zeggen dat je het wil begrijpen is niet dat je het ook wil horen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:31 schreef n1ek- het volgende:
Vraag over cultuur van Ajax, gelijk stil hiero.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
OK.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gaat meer om de persoon die het vraagt, zeggen dat je het wil begrijpen is niet dat je het ook wil horen.![]()
Meneer verwacht even dat zijn vraag binnen een minuut wordt beantwoord.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:31 schreef n1ek- het volgende:
Vraag over cultuur van Ajax, gelijk stil hiero.Donder even op. Niemand hier geeft iets om je.
![]()
Het is rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sowquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Meneer verwacht even dat zijn vraag binnen een minuut wordt beantwoord.Donder even op. Niemand hier geeft iets om je.
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:38 schreef Dven het volgende:
Het is rondPoepgaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wish I was old and a little sentimental'
Jullie kunnen het gewoon niet verwoorden omdat het simpelweg niet bestaat. Non-intellectuelen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Meneer verwacht even dat zijn vraag binnen een minuut wordt beantwoord.Donder even op. Niemand hier geeft iets om je.
![]()
Ow djeezz we hebben er weer een gek bijquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:40 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Jullie kunnen het gewoon niet verwoorden omdat het simpelweg niet bestaat. Non-intellectuelen.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
sorry dat wij je teleurstellen, ik begrijp het als je nu liever weg wil gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:40 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Jullie kunnen het gewoon niet verwoorden omdat het simpelweg niet bestaat. Non-intellectuelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou het kunnen verwoorden. Maar ik heb geen zin om langer dan een minuut aan jou te besteden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:40 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Jullie kunnen het gewoon niet verwoorden omdat het simpelweg niet bestaat. Non-intellectuelen.![]()
![]()
Sowquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:40 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Jullie kunnen het gewoon niet verwoorden omdat het simpelweg niet bestaat. Non-intellectuelen.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:38 schreef Dven het volgende:
Het is rondVuile...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Als het maar rond is voor gene, rene en de snor aan tafel netto gaan bashen
AFCA
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:45 schreef Smoofie het volgende:
Als het maar rond is voor gene, rene en de snor aan tafel netto gaan bashen![]()
Hij is al rond met Ajax. Netto moet alleen ff wat cash uit zijn geldpaleis halen en het is gedaan.quote:AFCA
Langer dan een minuut... Dat moet wel een erg complex verhaal zijn, die cultuur van Ajax dan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen verwoorden. Maar ik heb geen zin om langer dan een minuut aan jou te besteden.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 14:49:37BREAKING ... Ziyech vertrekt naar #Ajax voor 5 jaar. Het bedrag ligt rond de 16 miljoen euro exclusief bonussen reageer retweet
![]()
blijf dan ook weg als je zegt dat je weg gaat.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:49 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Langer dan een minuut... Dat moet wel een erg complex verhaal zijn, die cultuur van Ajax dan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee Ajax en Ziyech hadden een principeakkoord, toen kwam Swansea en bood het driedubbele aan salaris.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is al rond met Ajax. Netto moet alleen ff wat cash uit zijn geldpaleis halen en het is gedaan.
En nu wil die ineens meer.Charlie: How's it going in there?
Volgens mij snappen ze er bij Ajax af en toe ook niets van.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:49 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Langer dan een minuut... Dat moet wel een erg complex verhaal zijn, die cultuur van Ajax dan.![]()
![]()
JAAAAAAAquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 14:49:37BREAKING ... Ziyech vertrekt naar #Ajax voor 5 jaar. Het bedrag ligt rond de 16 miljoen euro exclusief bonussen reageer retweet
Charlie: How's it going in there?
Overmars had eigenlijk helemaal geen interesse maar wilde slechts de verkoopprijs opdrijven.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als dit waar is..
#MarcNetto #Slimmigheidjes #OvermarsDingenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Volgens mij snappen ze er bij Ajax af en toe ook niets van.![]()
![]()
Ja, leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
Is nep gapquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
16 miljoen
gvd heeft Netto zich laten oplichten![]()
is nep hansquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
goede poging, als ik niet verweij en freek open had staan had ik er op gekliktquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alsof een PSV er dat hier zou melden als eerstquote:Charlie: How's it going in there?
Die davy weet zijn maandag wel door te komen, haha.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:52 schreef Caland het volgende:
Hahahaha leuke Davy
Had je er toch een paar mooi te pakken!![]()
![]()
Mad dat jij 1 van de 3 was.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alsof een PSV er dat hier zou melden als eerst![]()
Wat een geld zeg.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
![]()
Die grap heb ik gisteren al gemaaktquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
#nummer4quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:52 schreef Tyron het volgende:
Gekke Davy, ik had bijna een foto van Sulejmani gepost vanwege het bedrag!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
madquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die grap heb ik gisteren al gemaaktFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klopt ik trapte erinquote:Charlie: How's it going in there?
Hij blijft goed. GGMM en Caland moesten smakelijk lachen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die grap heb ik gisteren al gemaakt![]()
Tijd om uit te loggenquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als je in een grap van Davy trapt weet je hoe laat het is.Charlie: How's it going in there?
Zoals eigenlijk altijd. René en ik vinden dan ook dat je een bijzonder goed gevoel voor humor hebtquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij blijft goed. GGMM en Caland moesten smakelijk lachen.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat waardeer ikquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals eigenlijk altijd. René en ik vinden dan ook dat je een bijzonder goed gevoel voor humor hebtLaten we het maar weer over Ajax hebben en niet hoe leuk ik ben.
![]()
Caland en ik houden elkaar ook altijd via DM op de hoogte, als davy weer een nieuwe grap gepost heeft.![]()
Voelt Bazoer zich te groot voor Twente? Zo niet, dan wellicht hem betrekken in de deal met Ziyech. Desnoods aan Twente verhuren.![]()
Als Ziyech vorig jaar al bij Ajax zat, zou hij met aan zekerheid grensende waarschijnlijkheid nu bij Oranje spelen. Hoe sneu is dat beleid bij de KNVB danquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:55 schreef n1ek- het volgende:
Danny Blind schijnt nu ook richting Enschede te rijden vanuit Noordwijk.![]()
![]()
Hoe sneu is het gebrek van daadkracht bij Ajax. Zit 'em in de cultuur, denk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Als Ziyech vorig jaar al bij Ajax zat, zou hij met aan zekerheid grensende waarschijnlijkheid nu bij Oranje spelen. Hoe sneu is dat beleid bij de KNVB dan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2016 15:02:47 ]![]()
Haha. Bazoer kon afgelopen jaar naar Napoli. Ja, die zal trek hebben in Enschede.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:00 schreef Moody het volgende:
Voelt Bazoer zich te groot voor Twente? Zo niet, dan wellicht hem betrekken in de deal met Ziyech. Desnoods aan Twente verhuren.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Als Ziyech vorig jaar al bij Ajax zat, zou hij met aan zekerheid grensende waarschijnlijkheid nu bij Oranje spelen. Hoe sneu is dat beleid bij de KNVB danVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Om de bank warm te houden zeker. Die Bazoer blinkt niet eens uit bij Ajax, wat moet hij bij de Europese subtop dan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha. Bazoer kon afgelopen jaar naar Napoli. Ja, die zal trek hebben in Enschede.![]()
Is toch wel het buitenland, dat wil ie toch?quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha. Bazoer kon afgelopen jaar naar Napoli. Ja, die zal trek hebben in Enschede.![]()
Mwah. Je wordt gewoon eerder geselecteerd voor oranje als je in de bovenkant van de eredivisie speelt dan bijvoorbeeld bij een troosteloze club als Twente die moeten vechten voor de plekken 10-18. Daar lijkt me helemaal niks vreemds aan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Een ritje Zeist-Amsterdam is beter te doen, dan helemaal naar 't oosten afreizen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daarnaast was het ook gewoon pure butthurt dat Ziyech voor Marokko koos, omdat hij een keer niet bij de selectie zat.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Je wordt gewoon eerder geselecteerd voor oranje als je in de bovenkant van de eredivisie speelt dan bijvoorbeeld bij een troosteloze club als Twente die moeten vechten voor de plekken 10-18. Daar lijkt me helemaal niks vreemds aan.
Zo'n gast win je de oorlog niet mee.Charlie: How's it going in there?
Mwah, hij roept bijv van Aanholt wel op die voor degradatie speelt en Pieters ziet ie dan weer niet..quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Je wordt gewoon eerder geselecteerd voor oranje als je in de bovenkant van de eredivisie speelt dan bijvoorbeeld bij een troosteloze club als Twente die moeten vechten voor de plekken 10-18. Daar lijkt me helemaal niks vreemds aan.
Nogal krom![]()
Ja, die gaat zich ook echt nog aan Twente laten verhurenquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:00 schreef Moody het volgende:
Voelt Bazoer zich te groot voor Twente? Zo niet, dan wellicht hem betrekken in de deal met Ziyech. Desnoods aan Twente verhuren.
ben van mening dat Ziyech wel recht van spreken had over de manier waarom ze met hem zijn omgegaan bij oranje.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarnaast was het ook gewoon pure butthurt dat Ziyech voor Marokko koos, omdat hij een keer niet bij de selectie zat.
Zo'n gast win je de oorlog niet mee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Absoluut. Maar dat had verder weinig met boohooo ze zijn altijd tegen ons in het oosten-verhaal van oppercalimero Moody te maken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ben van mening dat Ziyech wel recht van spreken had over de manier waarom ze met hem zijn omgegaan bij oranje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Recht van spreken wellicht. Maar om gelijk voor Marokko te kiezen als een soort "fuck you" is een beetje impulsief, kinderachtig en ondoordacht. Het tekent deze knaap.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ben van mening dat Ziyech wel recht van spreken had over de manier waarom ze met hem zijn omgegaan bij oranje.Charlie: How's it going in there?
Maar om zo'n grote beslissing te nemen lijkt me ook niet goed, nu kan ie niet meer terug. Hij kon er ook voor kiezen om niet meer onder Blind te spelen mocht ie hem toch willen oproepen later.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ben van mening dat Ziyech wel recht van spreken had over de manier waarom ze met hem zijn omgegaan bij oranje.![]()
of het hem tekent wil ik niet zeggen. Ben het wel met je eensquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Recht van spreken wellicht. Maar om gelijk voor Marokko te kiezen als een soort "fuck you" is een beetje impulsief, kinderachtig en ondoordacht. Het tekent deze knaap.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eensquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Recht van spreken wellicht. Maar om gelijk voor Marokko te kiezen als een soort "fuck you" is een beetje impulsief, kinderachtig en ondoordacht. Het tekent deze knaap.Uitvinder van de biersmiley.![]()
quote:Update: Zaakwaarnemer Bazoer: 'Omdat Ajax-middenveld drukker is geworden'
Richedley Bazoer geeft toe dat er op dit moment 'wat dingen spelen'. De jonge Ajacied erkent in gesprek met het ANP dat hij in de belangstelling staat van diverse buitenlandse clubs.
"Er spelen weer wat dingen", vertelde de middenvelder maandag bij aankomst in Noordwijk, waar de spelers van het Nederlands elftal traditiegetrouw verzamelen bij elke interlandperiode. "Vorig seizoen was er interesse voor mij en nu weer."
"Maar ik wil me vooral op het Nederlands elftal concentreren. Bij Ajax ben ik nu even geslachtofferd door de trainer", voegde de negentienjarige controleur daar direct aan toe. "Peter Bosz heeft me verteld dat hij me de afgelopen weken niet zo goed vond spelen. Daarom zat ik op de bank."
"Ik ben blij dat ik wel voor Oranje ben opgeroepen. Ik heb een moeilijke voorbereiding gehad met een blessure. Het team draaide ook niet. Maar voor transfers moet je bij mijn broer zijn, hij is mijn zaakwaarnemer", aldus Bazoer. Maandagochtend meldde De Telegraaf al dat er, mede door de waarschijnlijke komst van Hakim Ziyech naar Ajax, voor de international mogelijk nog een transfer in het vat zit.
Update 14.56 uur: Volgens Irchandly Bazoer, oudere broer en zaakwaarnemer van de Ajacied, heeft de middenvelder 'al de hele zomer over belangstelling niet te klagen'. "En het is misschien wel zo dat we nu anders naar een aanbieding kijken omdat het op het middenveld van Ajax drukker is geworden", vertelt hij aan NU Sport. "Aan de andere kant is de transfermarkt nog maar twee dagen open. En we gaan zeker geen overhaaste beslissingen nemen. Dan blijft hij gewoon bij Ajax en moet hij zich maar weer terug knokken in de basis."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook niet zo sterk statement, dat zooitje moet je toch uit de basis kunnen spelen lijkt me.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
wel verstandige woorden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:31 schreef Abed het volgende:
[..]
Ook niet zo sterk statement, dat zooitje moet je toch uit de basis kunnen spelen lijkt me.
Lijkt er op dat Bazoer mad is en zijn broer gewoon vindt dat hij zich niet zo moet aanstellen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zitten ze nog binnen trouwens? you know whoquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wel verstandige woorden.
Lijkt er op dat Bazoer mad is en zijn broer gewoon vindt dat hij zich niet zo moet aanstellen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
nog niks gehoord dus ga er wel vanuit.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:34 schreef Abed het volgende:
[..]
Zitten ze nog binnen trouwens? you know whoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wowquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godskoleree....quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Irchandlyquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wel verstandige woorden.
Lijkt er op dat Bazoer mad is en zijn broer gewoon vindt dat hij zich niet zo moet aanstellen.
Allemaal even lachen mensen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 14:49:37BREAKING ... Ziyech vertrekt naar #Ajax voor 5 jaar. Het bedrag ligt rond de tien miljoen miljard euro exclusief bonussen reageer retweet
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Uiteraard één van DJDeef z'n ludieke grappenquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
hebben we net gedaan, maar leuk dat er nog steeds mensen in trappenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind wel dat je als Ajax zijnde nog een keer het record moet verbreken want Sulejmani mag nooit als duurste man in de boeken staan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
die is wel heel erg overdreven, die 16 vond ik nog geloofwaardig"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, ik zie het. Goeien glap van Davyquote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
zal de volgende TT weer Ziyech bevatten?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat zit jij toch altijd op die TT's te geilenquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:51 schreef mokkiemok het volgende:
zal de volgende TT weer Ziyech bevatten?![]()
Een "domme jongen" zoals een oudtrainer van 'em Ziyech noemde.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Recht van spreken wellicht. Maar om gelijk voor Marokko te kiezen als een soort "fuck you" is een beetje impulsief, kinderachtig en ondoordacht. Het tekent deze knaap.![]()
valt wel mee hoor. Maar vind het altijd wel leuk als er eens iemand een originele creatieve maakt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat zit jij toch altijd op die TT's te geilenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor wat het waard istwitter:futbolarena twitterde op maandag 29-08-2016 om 15:39:34ÖZEL HABER - Ajax, Twente'ye 12 milyon euro ödeyecek! Detaylar... https://t.co/dXeTJwJ2Nw https://t.co/jO14TFonCw reageer retweet
![]()
Ware woorden op AN
Als hij niet komt stellen we Nouri op een gaan we van Nouri genieten. Ziyech is welkom maar geen verlosser. Ajax heeft altijd talenten doorgeschoven bij tegenslag of bij gebrek aan alternatieven en dat pakt meestal goed uit. Denk aan Kluivert en vdVaart bv"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: