Falkenburg, Sanusi en Suk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke middenvelders heb je wel?
Hoe heb jij die stront gelezen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tom Egbers had trouwens een nietszeggend interview in dat Voetbal Inside blaadje
Hoezo komende week? Ajax, Feyenoord en Heracles hebben geen makkelijke tegenstander.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Falkenburg, Sanusi en Suk.
Ik heb op dit moment de koop-een-goede-defensie tactiek. Waarbij ik komende week een speler van PSV, Ajax, Feyenoord, AZ en Heracles wil hebben.(en uiteraard Jones op doel)
Dat hij achterlijk is?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef JeffreyH93 het volgende:
Tom doet net of ie achterlijk is.
Zit natuurlijk ook wel een kern van waarheid in.
Ja, iedereen doet ook net alsof het "10 a 20 supporters" zijn die het voor de rest verpesten, maar er zit voor 90% idioot in die Kuip. Allemaal doorgedraaide josties.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef TheTraveler het volgende:
Ik denk dat het gewoon alsnog misgaat, ondanks die maatregelen
Zlatan gaat niet spelen , nemen de EL toch niet serieusquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef Brammess het volgende:
HET LEGIOEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die maken het verschil tegen Zlatan
Ik bekeek de letters en die formeerde samen een woord. En die woorden formeerden samen een zin. Zodoende.quote:
Zlatan blijft lekker thuis.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef Brammess het volgende:
HET LEGIOEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die maken het verschil tegen Zlatan
Dat wordt een grote ZlatanGOD showquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef bombmannl het volgende:
Feyenoord - Man united wordt gewoon verkrachting
Studio Randzaak.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind praten over dit soort dingen altijd heel stom en saai.
Rashford wel. Die is nog steeds veel te goed.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zlatan gaat niet spelen , nemen de EL toch niet serieus
Defensie is lange termijn.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo komende week? Ajax, Feyenoord en Heracles hebben geen makkelijke tegenstander.
4-0 inderdaad, dat is behoorlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef bombmannl het volgende:
Feyenoord - Man united wordt gewoon verkrachting
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Dat wordt een grote ZlatanGOD show
Is ook een elftal dat waar Feyenoord kansloos tegen isquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rashford wel. Die is nog steeds veel te goed.
Mkhitaryan kan ook best gaan spelen samen met Depay, Schneiderlin, Herrera etc.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Dat wordt een grote ZlatanGOD show
Misschien dat er enkele basisklanten spelen, zou best in de defensie het geval kunnen zijn. Rooney, Ibra, Pogba, Bailly, DDG hoef je iig niet te verwachten gok ik zo.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is ook een elftal dat waar Feyenoord kansloos tegen is
Ik vind dat Heitinga spandoek eigenlijk veel schandaliger dan die pop.quote:
Welke 3 topclubs?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Wel opvallend dat 2 van de 3 topclubs dit weekend een strafschop missen.
welk heitinga spandoekquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind dat Heitinga spandoek eigenlijk veel schandaliger dan die pop.
Plus dat Ajax nu een penaltykiller heeft ipv Cillesen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Dat zei meer iets over de basiself waar Mourinho mee startte.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef TheTraveler het volgende:
ManU had tegen Hull wel een last minute goaltje nodig, ze waren overigens wel beter, alleen weinig echte kansen
ado topclub?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ja, en feyenoord kreeg er geen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Geen goede basiself?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zei meer iets over de basiself waar Mourinho mee startte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |