Ik denk dat Rutte gaat kiezen voor heel veel fragmenten, want zijn verhaal is bij de hele natie al bekend. Bovendien kan hij het zich niet permitteren om het achterste van zijn tong te laten zien. Met veel fragmenten kan het nog wel leuk worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar volgende week rutte dus, op één of andere manier lijkt me dat ook geen hele boeiende avond te gaan worden.
Dit soort denkwijzen zijn gecreëerd door de reptilians, om zo op een negatieve manier tegen onze beste bron van kennis aan te kijken. Als alternatief hebben ze religie en ander kwakzalverij voor ons naar voren gebracht.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wetenschappers willen altijd een pil uitvinden want daar valt geld mee te verdienen. Maar elke pil zal de veroudering alleen maar bevorderen. Chemische troep is altijd slecht voor een mens. Ik heb de hele aflevering niet gezien want ik vond het te saai, is deze vraag misschien gesteld? Zal wel niet, niet positief genoeg.
Alu-hoedje opzet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:59 schreef SupportIceland het volgende:
Dit soort denkwijzen zijn gecreëerd door de reptilians, om zo op een negatieve manier tegen onze beste bron van kennis aan te kijken. Als alternatief hebben ze religie en ander kwakzalverij voor ons naar voren gebracht.
Wake up ! voor het te laat is.
Het was absurdisme. Haar/zijn post was alu-hoedje, ik deed er nog een schepje bovenop.quote:
Het Polygoonjournaal! Hoe kon ik dat vergeten!quote:Op donderdag 1 september 2016 18:30 schreef truthortruth het volgende:
Stukje docu over de keukenhof erbij ?
Ik weet al wel dat het de verkeerde keus is, en daarvoor is zijn motivering niet interessant, zijn motivatie is al een stukje interessanter. Het zal wel iets te maken hebben dat hij de hardwerkende Nederlander een hart on de riem wil steken, althans dat is wat hij gaat zeggen. Waarschijnlijk heeft zijn campagneteam uitgedoktert dat een feel good een positievere waardering voor hem oplevert omdat mensen na een avond Rutte dan met een goed gevoel naar bed gaan. Het is ook nog Frans, dus dan lijkt het misschien alsof hij een verfijnde smaak heeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je kent de motivatie nog niet, je weet zelfs niet eens of het zijn eerste keus was.
Pretpark Nederland.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:30 schreef truthortruth het volgende:
Stukje docu over de keukenhof erbij ?
nog iets over de VOC?quote:Op donderdag 1 september 2016 18:13 schreef Ringo het volgende:
Nou, dat klinkt nu al veelbelovend. Ik mis nog een stukje Chopin van Rubinstein. Een sketch van Wim Sonneveld. Historische televisie met Mies Bouwman. Het interview van Ischa met Annie M.G. Schmidt. Beelden van de Watersnoodramp. Soldaat van Oranje. Stukkie Koot en Bie (één voor alle leeftijden en gezindten). Mamma, wat een fijn programma.
Ja, als het ijs stevig genoeg is.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:23 schreef Kansenjongere het volgende:
Kun je in je glazen bol ook zien wanneer we weer eens een Elfstedentocht krijgen, Weltschmerz?
Of hij vroeg wel The Untouchables aan en een domme statigere heeft een foutje gemaaktquote:Op donderdag 1 september 2016 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet al wel dat het de verkeerde keus is, en daarvoor is zijn motivering niet interessant, zijn motivatie is al een stukje interessanter. Het zal wel iets te maken hebben dat hij de hardwerkende Nederlander een hart on de riem wil steken, althans dat is wat hij gaat zeggen. Waarschijnlijk heeft zijn campagneteam uitgedoktert dat een feel good een positievere waardering voor hem oplevert omdat mensen na een avond Rutte dan met een goed gevoel naar bed gaan. Het is ook nog Frans, dus dan lijkt het misschien alsof hij een verfijnde smaak heeft.
"De onkreukbaren"? Dat lijkt me nou niet echt een onderwerp wat hij wil aansnijden na al dat ge-VVD op justitie.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of hij vroeg wel The Untouchables aan en een domme statigere heeft een foutje gemaakt
Juist wel.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
"De onkreukbaren"? Dat lijkt me nou niet echt een onderwerp wat hij wil aansnijden na al dat ge-VVD op justitie.
Iemands smaak kan veranderen en/of er zijn nieuwere films die nog meer indruk hebben gemaakt. Dat laatste zal het geval bij Rutte zijn, want Intouchables is uit 2011.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef Apostrof het volgende:
Overigens was zijn favoriete film zes jaar geleden nog Mon Oncle. Ik geloof wel dat zijn PR team Intouchables heeft uitgekozen.
http://www.volkskrant.nl/(...)mark-rutte~a1041073/
Rutte is een man zonder eigenschappen, persoonlijke smaak doet bij hem niet terzake. Die keuzefilm past gewoon heel fijn in het frame van de avond.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:45 schreef golfer het volgende:
Iemands smaak kan veranderen en/of er zijn nieuwere films die nog meer indruk hebben gemaakt. Dat laatste zal het geval bij Rutte zijn, want Intouchables is uit 2011.
Ik denk dat zijn motivatie is dat hij helemaal geen tijd heeft om naar films te kijken maar dat deze film door jan en alleman om hem heen werd besproken en dat hij er toen toevallig in is gerold tijdens een nacht dat hij niet kon slapen.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of hij vroeg wel The Untouchables aan en een domme statigere heeft een foutje gemaakt
- Een grote vriendelijke neger in de hoofdrol, een toonbeeld van integratie.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:46 schreef Jovatov het volgende:
Intouchables is gewoon een positieve film over de participatiemaatschappij. Puur politiek.
Kleine Mark met een luierquote:Op zaterdag 3 september 2016 10:55 schreef Loekie1 het volgende:
Wat weinig kwaad zou kunnen voor zijn imago is filmpjes van de jonge Rutte uit het familiearchief en van zijn tijd bij de JOVD. Ik denk dat vooral bejaarden zullen kijken en daar zal zeker op ingespeeld worden.
Ja, zal wel een soort pamfletje worden, waarom je in maart VVD moet stemmen idd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:46 schreef Jovatov het volgende:
Intouchables is gewoon een positieve film over de participatiemaatschappij. Puur politiek.
Uiteraard, de campagne is immers vorige week al begonnen.quote:Op zondag 4 september 2016 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zal wel een soort pamfletje worden, waarom je in maart VVD moet stemmen idd.
De campagne van sommige oppositiepartijen is al op 5 november 2012 begonnen.quote:Op zondag 4 september 2016 18:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Uiteraard, de campagne is immers vorige week al begonnen.
Voor kansloze oppositiepartijen die niet eens willen regeren wel jaquote:Op zondag 4 september 2016 18:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De campagne van sommige oppositiepartijen is al op 5 november 2012 begonnen.
Tof, even printen!quote:Op zondag 4 september 2016 19:06 schreef Evertjan het volgende:
bingokaart ligt al klaar
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2016 19:06 schreef Evertjan het volgende:
bingokaart ligt al klaar
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2016 19:06 schreef Evertjan het volgende:
bingokaart ligt al klaar
[ afbeelding ]
Zomergasten lijkt me sowieso niet echt een geschikt podium daarvoor.quote:Op zondag 4 september 2016 18:52 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je in maart nog veel profijt gaat hebben van een tv-uitzending van een half jaar eerder tegen die tijd zijn mensen dat allang weer vergeten.
Het omgekeerde is natuurlijk wel mogelijk, eventuele verkeerde opmerkingen die hij vanavond maakt zullen hem nog heel vaak en lang worden nagedragen.
Ten eerste kijken er al niet veel mensen naar Zomergasten, en voor potentiele VVD-stemmers is het te moeilijk.quote:Op zondag 4 september 2016 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zomergasten lijkt me sowieso niet echt een geschikt podium daarvoor.
Hij kan nu de agenda gaan neer zetten. Eventueel een schijnmanouvre maken.quote:Op zondag 4 september 2016 18:52 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je in maart nog veel profijt gaat hebben van een tv-uitzending van een half jaar eerder tegen die tijd zijn mensen dat allang weer vergeten.
Het omgekeerde is natuurlijk wel mogelijk, eventuele verkeerde opmerkingen die hij vanavond maakt zullen hem nog heel vaak en lang worden nagedragen.
Hooguit te langzaamquote:Op zondag 4 september 2016 20:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ten eerste kijken er al niet veel mensen naar Zomergasten, en voor potentiele VVD-stemmers is het te moeilijk.
Top!quote:Op zondag 4 september 2016 19:06 schreef Evertjan het volgende:
bingokaart ligt al klaar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |