Oh ik heb ook wel genoeg elektronische muziek hoor!quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:02 schreef Slowking het volgende:
Is dit tevens van die zelfde lui van Hide Yo Kids of zijn die stemmen gewoon erg toevallig
Niet dan?quote:
Het is wel een geniaal gedicht.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:54 schreef Slowking het volgende:
[..]
Hmm ja, ook na de comment van knokkels, vrees ik dat ik wat voorbarig was
Nee ik snap je wel hoor, maar da's gewoon autotune.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:03 schreef Slowking het volgende:
[..]
Niet dan?![]()
Die remix daar van klinkt ook zo ;_;
Waarom probeer ik dit soort spul überhaupt uit te leggen
Nu ga ik het vannacht lezen ookquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is wel een geniaal gedicht.
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Raven
Bonus: Het volledige gedicht: E.A. Poe - The Raven
Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik het er überhaupt bij haaldequote:Op zondag 28 augustus 2016 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik snap je wel hoor, maar da's gewoon autotune.
quote:
White Foxes + Audeze LCD-X + Decware Taboo MK III = lange termijn ellende voor je gehoor!quote:
Ik kan zo nog wel een andere versie van dat gedicht draaien?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:05 schreef Slowking het volgende:
[..]
Nu ga ik het vannacht lezen ook![]()
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik het er überhaupt bij haalde
Goedenavond, trouwensquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:05 schreef knokkels het volgende:
Total Commander staakt. En die wil niet weggaan.
Als in: Gecrasht, en laat zich niet uit het geheugen verwijderen. what the..
Ik wist dat ie zou komen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan zo nog wel een andere versie van dat gedicht draaien?Kun je het er meteen bij lezen!
Ha, Elfquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wist dat ie zou komen.Als Total Commander niet had dwarsgelegen up until now had ik hem aangevraagd
Echt wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |