The Raven of het nummer wat bij het laatste plaatje hoort?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]Aight!
En probeer DIT maar eens mee te zingen!
Dat denk je. Het klinkt erg makkelijk, maar de intonatie, het gevoel wat hij er inlegt, best lastig nog.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:50 schreef Slowking het volgende:
[..]
The Raven of het nummer wat bij het laatste plaatje hoort?
Want dit is nog wel te doen volgens mij.
Hmm, zo ver had ik er nog niet over nagedachtquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat denk je. Het klinkt erg makkelijk, maar de intonatie, het gevoel wat hij er inlegt, best lastig nog.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:50 schreef Slowking het volgende:
[..]
En dan de puike OP quoten.
Navond!
Many have tried and failedquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:51 schreef Slowking het volgende:
[..]
Hmm, zo ver had ik er nog niet over nagedacht
Shoot, heb ik gemistquote:
Ik vind het een aardige tongbreker op bepaalde momenten hoor!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:50 schreef Slowking het volgende:
[..]
The Raven of het nummer wat bij het laatste plaatje hoort?
Want dit is nog wel te doen volgens mij.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Back @Ariwa en nu even de voeten op de bank poe poe.
Navond x 2quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Back @Ariwa en nu even de voeten op de bank poe poe.
Hmm ja, ook na de comment van knokkels, vrees ik dat ik wat voorbarig wasquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het een aardige tongbreker op bepaalde momenten hoor!
Ik kan de TT niet quoten, was ik even vergetenquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er niets aan veranderd?
En hee man!
Dat hoor je zo!quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:00 schreef Slowking het volgende:
Wat zegt ze in dat laatste gifje?
I am .. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |