Huis afbetaald, alleenstaand. Geen probleem denk ikquote:Op zondag 17 januari 2021 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Hoe kun je nou van ¤700 per maand rond komen
Dat kan ook niet, das ruim beneden bijstandsniveauquote:Op zondag 17 januari 2021 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Met een afbetaald huis, is dat prima mogelijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:31 schreef monkyyy het volgende:
psies; greedquote:Op zondag 17 januari 2021 21:33 schreef praadje het volgende:
Ik kan me nooit voorstellen wat die mensen denken die daarin stappen. Hebzucht?
Stijgt niet snel genoegquote:Op zondag 17 januari 2021 21:33 schreef monkyyy het volgende:
Wat is er mis met gewoon aandeeltjes Johnson & Johnson, of unilever.
Ik ben er 'pas' in 2016 ingestapt en heb nog geen moment op verlies gestaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:36 schreef Snowsquall het volgende:
Dat gehandel in crypto spul is hetzelfde als piramidespelen, hoe later je instapt, hoe minder geld je ooit terugziet(als je het al terugziet)
Omdat je hoopt van 1 miljoen snel 2 miljoen te kunnen maken.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef Isane het volgende:
Hoezo ga je 1 miljoen in iets stoppen
Al je hard verdiende centjes
Zoals ik het begreep had ze er niet voor gewerkt, maar een uitkering door een auto ongeluk ofzo.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef Isane het volgende:
Kijken dat soort mensen nooit TV? Of praten die nooit met mensen? Of hebben die nooit een opvoeding gehad waarin ze dit is uitgelegd..quote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat je hoopt van 1 miljoen snel 2 miljoen te kunnen maken.
Hoop is uitgestelde teleurstelling..........been there, done thatquote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij dit soort mensen, het zijn geen hard verdiende centjes. Ze kreeg een schade uitkering na een auto ongeluk.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef Isane het volgende:
Ik vraag me wel af hoe dat gaat met de vermogensbelasting.....quote:Op zondag 17 januari 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep had ze er niet voor gewerkt, maar een uitkering door een auto ongeluk ofzo.
Het is denk ik een combinatie van hebzucht en naïviteit.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijken dat soort mensen nooit TV? Of praten die nooit met mensen? Of hebben die nooit een opvoeding gehad waarin ze dit is uitgelegd..
De uitkering is onbelast, maar de centjes op de bank vallen in box 3.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:42 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe dat gaat met de vermogensbelasting.....
Mooi beleggingspandje van kopen voor een miljoen en 80/90k per jaar huur vangen is mijn advies.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mooi beleggingspandje van kopen voor een miljoen en 80/90k per jaar huur vangen is mijn advies.
Is een rendement van 8% a 9% mogelijk?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mooi beleggingspandje van kopen voor een miljoen en 80/90k per jaar huur vangen is mijn advies.
Dat is inderdaad hetgeen ik er ook van dacht ja.....quote:Op zondag 17 januari 2021 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is denk ik een combinatie van hebzucht en naïviteit.
Niet tenzij je zo'n slechte huisjesmelker wil zijnquote:Op zondag 17 januari 2021 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is een rendement van 8% a 9% mogelijk?
Dat is niet heel raar hoor. Voorbeeldje:quote:Op zondag 17 januari 2021 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is een rendement van 8% a 9% mogelijk?
9 ton dacht ikquote:Op zondag 17 januari 2021 21:51 schreef praadje het volgende:
Hoeveel had dat vrouwtje van die 700 euro ingelegd?
Mooi rendement, al valt dat huis dacht ik wel in box3...ook heb je te maken met onderhoud e.d.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is niet heel raar hoor. Voorbeeldje:
https://www.beleggingspan(...)Keyserstraat-8.html#
Huursom ¤ 79.752,00 per jaar.
Koopsom ¤ 850.000,- k.k.
Komt nog wel 8% overdrachtsbelasting op en wat notariskosten op de kostprijs, laten we zeggen zo'n ¤920.000. Dan zit je op een bruto huurstroom rendement van ~8.6%.
Zo'n jaren 80 pand onderhouden is een rib uit je lijfquote:Op zondag 17 januari 2021 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi rendement, al valt dat huis dacht ik wel in box3...ook heb je te maken met onderhoud e.d.
Die kan nog geen twee zinnen uitspreken zonder grammaticale fouten te maken. De tering heej.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:59 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een menneke,heeft net haren op zn piemel
Ja want betalen gaat ie echt niet.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Dreiging van gijzeling, dat is wel netjes resultaat.
Dat zei iemand tegen mij in maart. Heb nu spijt dat ik heb geluisterdquote:Op zondag 17 januari 2021 21:36 schreef Snowsquall het volgende:
Dat gehandel in crypto spul is hetzelfde als piramidespelen, hoe later je instapt, hoe minder geld je ooit terugziet(als je het al terugziet)
Dus je hebt winst?quote:Op maandag 18 januari 2021 19:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat zei iemand tegen mij in maart. Heb nu spijt dat ik heb geluisterd
Ben maar blij, dan heb je ook niks verlorenquote:
quote:
Zekers, of een valse hond op af sturenquote:
Wat was het mooie nieuws? Ik las heel verdrietig nieuws en heb het daarom niet gehoord,quote:
Dat de creditcardschulden van zijn naam af zijn en op zn moeders naam staan nu. Dus hij is schuldenvrij nu.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat was het mooie nieuws? Ik las heel verdrietig nieuws en heb het daarom niet gehoord,
NWS / Stiefvader mishandelt baby met dood tot gevolg
Dat is zeker mooi nieuws.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:26 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat de creditcardschulden van zijn naam af zijn en op zn moeders naam staan nu. Dus hij is schuldenvrij nu.
Dan zoek ik wel een ander.quote:
Heel simpel te googelenquote:Op zondag 7 februari 2021 21:52 schreef Snowsquall het volgende:
Naam vh bedrijf was ff in beeld geloof ik
Daarom cremeren....geen gezeik verderquote:
Tsja, persoonlijke keus.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:59 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Daarom cremeren....geen gezeik verder
Hij heeft zijn steentje bijgedragen....zeg maarquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 22:23 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hij heeft zijn steentje bijgedragen....zeg maar
of met Joey mee, de boot in gegaanquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 21:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
of met Joey mee, de boot in gegaan
Alberto moet leren schieten, dan kan ie prima op 1,5mtr blijvenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:58 schreef RipCity het volgende:
Alberto in corona tijd is wel een saaie...
Dan komen de centjes niet terugquote:Op zondag 14 februari 2021 21:54 schreef Snowsquall het volgende:
Lekker verhaal ja......volpompen met lood=oplossing
waarinquote:Op zondag 14 februari 2021 21:57 schreef Snowsquall het volgende:
Altijd weer een stel goedgelovige Limburgers die erin trappen...
oplichtingspraktijkenquote:
Ah alleen Limburgers trappen in oplichtingspraktijken. OK. Is dit een programma van L1?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:08 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
oplichtingspraktijkendaar gaat dit programma namelijk over..
In een Focus ST nog wel, eeuwig zonde.quote:
komt ze uit Egypte? Met die doek op dr hoofdquote:Op zondag 21 februari 2021 21:33 schreef Snowsquall het volgende:
Is die vrouw op de bank bang voor een overstroming met al die zwembandjes om?
Lijkt me sterk, varkens zijn onrein.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, varkens zijn onrein.
Tuurlijk joh, zal ik het ff komen brengen??quote:Op zondag 21 februari 2021 21:51 schreef cobain1994 het volgende:
Wil hier iemand mij 20.000 lenen? (je krijgt het niet terug overigens)
Mag ook morgen hoor..quote:Op zondag 21 februari 2021 21:52 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, zal ik het ff komen brengen??
Seriously?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:55 schreef cobain1994 het volgende:
Waarom altijd dat geblurde gezicht?
Dat heeft weinig met ballen te maken maar met de wet. Albertoooooo denkt terecht aan zijn bammetjes.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:58 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Als Alberto ballen had toont hij gewoon die gasten volop in beeld..
Hij is toch de wet?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met ballen te maken maar met de wet. Albertoooooo denkt terecht aan zijn bammetjes.
Hij en vooral die sukkel van stalkers zijn steeds minder aan het worden ipv beter. Jammer dat crime desk zo saai is. Dat had wel potentiequote:Op zondag 21 februari 2021 22:15 schreef TigerXtrm het volgende:
Alberto doet altijd zo enorm kinderachtig overdreven
Elke week bijna hetzelfde, begint echt saai te wordenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:15 schreef Snowsquall het volgende:
een oplichter die zich aan een afspraak houdt....moet niet gekker worden
Ja dat klopt, maar dat is met elke wekelijkse uitzending van een programma....quote:Op zondag 28 februari 2021 22:16 schreef Isane het volgende:
[..]
Elke week bijna hetzelfde, begint echt saai te worden
Er zijn wel veel oplichters.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:16 schreef Isane het volgende:
[..]
Elke week bijna hetzelfde, begint echt saai te worden
Ja daar kun je dagelijks een programma over makenquote:
en ook mensen die er blijven intrappenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:23 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja daar kun je dagelijks een programma over maken
Die zijn er nog veeeeeeeeel meerquote:Op zondag 28 februari 2021 23:03 schreef Ole het volgende:
[..]
en ook mensen die er blijven intrappen
En die ouders dus ook!quote:
Moeder heeft leningen en schulden gemaakt op naam van oa haar zoon en haar ouders. Zoon heeft nu een schuld van ongeveer 20k.quote:
moeder doet adminitratie van zoon. Betaalt rekeningen niet, maar maakt geld naar zichzelf over,quote:
wat scheelt hetquote:Op zondag 27 maart 2022 20:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Moeder heeft leningen en schulden gemaakt op naam van oa haar zoon en haar ouders. Zoon heeft nu een schuld van ongeveer 20k.
Gevoelloos!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |