Huis afbetaald, alleenstaand. Geen probleem denk ikquote:Op zondag 17 januari 2021 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Hoe kun je nou van ¤700 per maand rond komen
Dat kan ook niet, das ruim beneden bijstandsniveauquote:Op zondag 17 januari 2021 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Met een afbetaald huis, is dat prima mogelijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:31 schreef monkyyy het volgende:
psies; greedquote:Op zondag 17 januari 2021 21:33 schreef praadje het volgende:
Ik kan me nooit voorstellen wat die mensen denken die daarin stappen. Hebzucht?
Stijgt niet snel genoegquote:Op zondag 17 januari 2021 21:33 schreef monkyyy het volgende:
Wat is er mis met gewoon aandeeltjes Johnson & Johnson, of unilever.
Ik ben er 'pas' in 2016 ingestapt en heb nog geen moment op verlies gestaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:36 schreef Snowsquall het volgende:
Dat gehandel in crypto spul is hetzelfde als piramidespelen, hoe later je instapt, hoe minder geld je ooit terugziet(als je het al terugziet)
Omdat je hoopt van 1 miljoen snel 2 miljoen te kunnen maken.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef Isane het volgende:
Hoezo ga je 1 miljoen in iets stoppen
Al je hard verdiende centjes
Zoals ik het begreep had ze er niet voor gewerkt, maar een uitkering door een auto ongeluk ofzo.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef Isane het volgende:
Kijken dat soort mensen nooit TV? Of praten die nooit met mensen? Of hebben die nooit een opvoeding gehad waarin ze dit is uitgelegd..quote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat je hoopt van 1 miljoen snel 2 miljoen te kunnen maken.
Hoop is uitgestelde teleurstelling..........been there, done thatquote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij dit soort mensen, het zijn geen hard verdiende centjes. Ze kreeg een schade uitkering na een auto ongeluk.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef Isane het volgende:
Ik vraag me wel af hoe dat gaat met de vermogensbelasting.....quote:Op zondag 17 januari 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep had ze er niet voor gewerkt, maar een uitkering door een auto ongeluk ofzo.
Het is denk ik een combinatie van hebzucht en naïviteit.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijken dat soort mensen nooit TV? Of praten die nooit met mensen? Of hebben die nooit een opvoeding gehad waarin ze dit is uitgelegd..
De uitkering is onbelast, maar de centjes op de bank vallen in box 3.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:42 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe dat gaat met de vermogensbelasting.....
Mooi beleggingspandje van kopen voor een miljoen en 80/90k per jaar huur vangen is mijn advies.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mooi beleggingspandje van kopen voor een miljoen en 80/90k per jaar huur vangen is mijn advies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |