SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hiervoor was het Willem II en Rodaquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar het is "maar" GAE.![]()
Dat dacht ik van te voren ook tegen Willem II. 0-3 met aardig spel is gewoon prima op dit moment. Beetje vertrouwen kweken, het voetbal dat een beetje terugkomtquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar het is "maar" GAE.
Al oordeel ik op basis van de samenvattingMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het was nét boeiend genoeg om niet in slaap te vallenquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dacht ik van te voren ook tegen Willem II. 0-3 met aardig spel is gewoon prima op dit moment. Beetje vertrouwen kweken, het voetbal dat een beetje terugkomt
Al oordeel ik op basis van de samenvatting
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat is dan in ieder geval ietsquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het was nét boeiend genoeg om niet in slaap te vallen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat interview met Overmars. Wat een zenuwpees, en dat is dan directeur spelersbeleid.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Vorige seizoen viel ik bij bijna 75% van de wedstrijden in slaap. En dit seizoen nog geen één keer! Dus er is wel degelijk vooruitgangquote:
Link?quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:38 schreef marp0 het volgende:
Dat interview met Overmars. Wat een zenuwpees, en dat is dan directeur spelersbeleid.
![]()
Haha Overmars net bij Studio Sport. Hoe kan die man zo'n functie hebben? Nog minder uitstraling dan Gudde![]()
![]()
Hmm, dan moet ik misschien toch maar vaker een dagje wat anders gaan doenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vaker als rechtshalf spelen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik misschien toch maar vaker een dagje wat anders gaan doen![]()
Optimistische TT
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Linkquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:38 schreef marp0 het volgende:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Met Riedewald op 6 speelt Ajax sowieso altijd beterquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dacht ik van te voren ook tegen Willem II. 0-3 met aardig spel is gewoon prima op dit moment. Beetje vertrouwen kweken, het voetbal dat een beetje terugkomt
Al oordeel ik op basis van de samenvattingOh.![]()
"net als luuk de jong geen pingels meer mag nemen, mag Gudelj voortaan ook geen corners en vrije trappen nemen " (lucky vrije trap vandaag.quote:xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Zal nooit breed worden. Heeft totaal de lichaamsbouw niet daarvoor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:47 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja, die mag het krachthonk wel even vereren met een bezoekje.![]()
Ja ik zeg het verkeerd, gewoon wat meer etenquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal nooit breed worden. Heeft totaal de lichaamsbouw niet daarvoor.![]()
Soldaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat voor een indruk maakt Onana trouwens?
Prima tweede keep.![]()
Haha klopt. Ook heel lang nadenken om vervolgens een correct antwoord te geven waar hij geen problemen mee zal krijgen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:38 schreef marp0 het volgende:
![]()
Willem II is wel een ander niveau dan gae. Of eigenlijk is gae een ander niveau dan iedereen. Die gaan de 20 punten niet halen dit jaar.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al oordeel ik op basis van de samenvatting![]()
Die noteer ik eventjesquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willem II is wel een ander niveau dan gae. Of eigenlijk is gae een ander niveau dan iedereen. Die gaan de 20 punten niet halen dit jaar.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 28-08-2016 om 21:00:58🎥 | @NemanjaGudelj: 'Nu meer in mijn AZ-rol.' 👉 https://t.co/wEVvylEp2l #gaeaja https://t.co/3EaYKrwSks reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 28-08-2016 om 21:00:58🎥 | @NemanjaGudelj: 'Nu meer in mijn AZ-rol.' 👉 https://t.co/wEVvylEp2l #gaeaja https://t.co/3EaYKrwSks reageer retweet
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Bullshit? Het is gewoon de waarheid dat hij in zijn AZ-rol én beter speelt. Ik ga hier niet een pleidooi voor een eeuwige basisplek van Gudelj houden, maar vanuit het geraamte van vandaag valt er prima verder te bouwen.quote:![]()
Niet zo bijzonder toch. De transfer staat op afronden en kan daarom niks loslaten al had hij wel zijn antwoorden net iets beter kunnen voorbereidenquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:38 schreef marp0 het volgende:
![]()
Ik heb in algemene zin niet het idee dat Overmars zijn antwoorden voorbereidtquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder toch. De transfer staat op afronden en kan daarom niks loslaten al had hij wel zijn antwoorden net iets beter kunnen voorbereiden.
Zie Tafel van KeesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Joep die ook niks vraagt over de buitenspeler of linksbackquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/2128560-overmars-de-wil-is-er-bij-ziyech.html
LOLOh.![]()
2 drollen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joep die ook niks vraagt over de buitenspeler of linksback
LOL![]()
Overmars is ook wel #viesdik aan het worden. Eet hij al dat geld op?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En een zenuwachtige Overmars die meteen in de verdediging schiet van: "Zo slecht was het bod ook weer niet"quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joep die ook niks vraagt over de buitenspeler of linksback
LOL
Met een Amsterdams accentjeWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja omdat het tegen go ahead wasquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bullshit? Het is gewoon de waarheid dat hij in zijn AZ-rol én beter speelt. Ik ga hier niet een pleidooi voor een eeuwige basisplek van Gudelj houden, maar vanuit het geraamte van vandaag valt er prima verder te bouwen.AFCA
Lekker goed uit eten elke dag op kosten van Ajax.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:16 schreef Caland het volgende:
Overmars is ook wel #viesdik aan het worden. Eet hij al dat geld op?Oh.![]()
Wel een beetje een loser jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/2128560-overmars-de-wil-is-er-bij-ziyech.html![]()
Hij kwam zelfs niet uit zijn woorden bij dat incest Ajax TV vorige week, waar hij alleen maar wat open deur vraagjes kreeg van dat meisje.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En een zenuwachtige Overmars die meteen in de verdediging schiet van: "Zo slecht was het bod ook weer niet"
Met een Amsterdams accentjeOh.![]()
Voor Overmars z'n doen was dit een goed interview. Ik denk dat hij de hele ochtend heeft geoefend.quote:![]()
![]()
Dat zegt wel wat over Ajax.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Tot de 0-1 had Ajax het gewoon lastig.Oh.![]()
En van die zuinige naam komt ie ook nooit meer af iddquote:
En dan zullen de ergste dingen er nog wel uit geknipt zijnquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kwam zelfs niet uit zijn woorden bij dat incest Ajax TV vorige week, waar hij alleen maar wat open deur vraagjes kreeg van dat meisje.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig hebben we van der Sar al als boegbeeld.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:19 schreef j95 het volgende:
[..]
Voor Overmars z'n doen was dit een goed interview. Ik denk dat hij de hele ochtend heeft geoefend.Oh.![]()
Armoe.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we van der Sar al als boegbeeld.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we van der Sar al als boegbeeld.
Ach, ik vind het wat vermoeiend om constant te lopen zuren, zelfs als het een leuke en hoopgevende wedstrijd was.quote:![]()
Zou hem wel eens aan tafel willen zien bij VI.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan zullen de ergste dingen er nog wel uit geknipt zijn
Dat zou het zwaarste ongemak voor hem zijn dat je je kan voorstellen.Oh.![]()
Ooh dat zeker hoor, ik vond ook dat Gudelj beter speelde.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wat vermoeiend om constant te lopen zuren, zelfs als het een leuke en hoopgevende wedstrijd was.
Maar daarom gewoon punt naar achteren en niet weer omzetten na de interlands omdat Ziyech op 10 moet.Oh.![]()
Die aflevering zou ik ook sowieso eens opslaan voor als ik weer een keer goed wil lachenquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou hem wel eens aan tafel willen zien bij VI.
Dat zou het zwaarste ongemak voor hem zijn dat je je kan voorstellen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb na zitten denken en ik denk dat we ''helaas'' weer teruggaan naar Riedewald als centrale verdediger. Als Riedewald op zes staat, heb je Klaassen en Gudelj die eigenlijk wel zekerheidjes zijn. Dan houden we in gedachten dat je voorin vandaag speelde met Traore, Dolberg en Younes maar daarachter heb je zeker in spits en rechtsbuiten breedte qua selectie. Alleen, waar ga je dan Ziyech neerzetten? Die ruimte creëer je alleen door Riedewald terug te zetten.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat zeker hoor, ik vond ook dat Gudelj beter speelde.
Maar daarom gewoon punt naar achteren en niet weer omzetten na de interlands omdat Ziyech op 10 moet.
Of, of, Marc is het feestvarken en weet El Ghazi nog op miraculeuze wijze te slijten. Dat zou al veel schelen maar Cerny verdient ook onderhand wel meer.![]()
Dat maakt het nog erger.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Tot de 0-1 had Ajax het gewoon lastig.AFCA
Ja dat gaat ook gebeuren, sowieso gaat Bosz ook niet door met Viergever in het centrum lijkt me.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb na zitten denken en ik denk dat we ''helaas'' weer teruggaan naar Riedewald als centrale verdediger. Als Riedewald op zes staat, heb je Klaassen en Gudelj die eigenlijk wel zekerheidjes zijn. Dan houden we in gedachten dat je voorin vandaag speelde met Traore, Dolberg en Younes maar daarachter heb je zeker in spits en rechtsbuiten breedte qua selectie. Alleen, waar ga je dan Ziyech neerzetten? Die ruimte creëer je alleen door Riedewald terug te zetten.
Of, of, Marc is het feestvarken en weet El Ghazi nog op miraculeuze wijze te slijten. Dat zou al veel schelen maar Cerny verdient ook onderhand wel meer.
Zo jammer want een middenveld Ziyech-Riedewald-Klaassen/Gudelj/Bazoer heeft prima potentie. Al is het afwachten of Ziyech als halfspeler kan fungeren.Oh.![]()
Het lijkt me dat Bosz gewoon terug gaat naar een middenveld met Klaassen en Gudelj als centrale middenvelders en Ziyech op 10.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb na zitten denken en ik denk dat we ''helaas'' weer teruggaan naar Riedewald als centrale verdediger. Als Riedewald op zes staat, heb je Klaassen en Gudelj die eigenlijk wel zekerheidjes zijn. Dan houden we in gedachten dat je voorin vandaag speelde met Traore, Dolberg en Younes maar daarachter heb je zeker in spits en rechtsbuiten breedte qua selectie. Alleen, waar ga je dan Ziyech neerzetten? Die ruimte creëer je alleen door Riedewald terug te zetten.
Of, of, Marc is het feestvarken en weet El Ghazi nog op miraculeuze wijze te slijten. Dat zou al veel schelen maar Cerny verdient ook onderhand wel meer.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Voornaamste is dat Overmars z'n werk goed doet, verkopen kan ie in ieder geval zeker. Inkopen van jongere spelers ook, nu de wat oudere spelers nog.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee Bazoer moet gewoon spelen. Kun je niet afschrijven op 2-3 slechte potten. Heeft vele malen meer talent dan een Klaassen. Riedewald CV met Veltman.quote:![]()
Net wat er vandeweek al gezegd werd; Er moet ook maar net een speler beschikbaar zijn die WIL komen, te betalen is en beschikbaar is.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Voornaamste is dat Overmars z'n werk goed doet, verkopen kan ie in ieder geval zeker. Inkopen van jongere spelers ook, nu de wat oudere spelers nog.![]()
Als er interesse is in Bazoer is hij weg. Misschien speelt hij daarom zo slecht. Net als Cillessen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Bazoer moet gewoon spelen. Kun je niet afschrijven op 2-3 slechte potten. Heeft vele malen meer talent dan een Klaassen. Riedewald CV met Veltman.![]()
Nee, voetballend is Klaassen 2 klassen beter dan Bazoer. Mooiste zou zijn als ie deze week nog verkocht wordt voor een leuke prijs.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Bazoer moet gewoon spelen. Kun je niet afschrijven op 2-3 slechte potten. Heeft vele malen meer talent dan een Klaassen. Riedewald CV met Veltman.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Er is vorig jaar al een bod afgeslagen op hem van 25 miljoen ofzo? Ging niet weg, Ik denk dat Schone weggaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:31 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als er interesse is in Bazoer is hij weg. Misschien speelt hij daarom zo slecht. Net als Cillessen.![]()
Dat was 50 miljoen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is vorig jaar al een bod afgeslagen op hem van 25 miljoen ofzo? Ging niet weg, Ik denk dat Schone weggaat.![]()
Klaassen is een werkertje. Leuke speler maar Bazoer kan veel beter voetballen hoor, dat ziet een blinde nog.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, voetballend is Klaassen 2 klassen beter dan Bazoer. Mooiste zou zijn als ie deze week nog verkocht wordt voor een leuke prijs.![]()
Riedewald speelde vandaag ook niet zo groots. Nog even een paar potjes en dan valt die door de mand, zijn we ook van dat middenveld gezeik af.quote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klaassen is een werkertje. Leuke speler maar Bazoer kan veel beter voetballen hoor, dat ziet een blinde nog.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik had liever gehad dat ze Klaassen eind van vorig seizoen hadden verkocht dan hadden we Ziyech al gehad koekoek. Hij kon toch naar Napoli ofzo?quote:![]()
Klaassen is 10 klasse beter.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klaassen is een werkertje. Leuke speler maar Bazoer kan veel beter voetballen hoor, dat ziet een blinde nog.![]()
Nee. Werkertje kan zeer goed voetballen maar is technisch 100x minder als Bazoer. Niet voor niets willen/wilden veel clubs Bazoer van Ajax kopen ipv Klaassen.quote:![]()
Komt handelingssnelheid te kort voor een VMquote:
Iets waar Bazoer beter in is.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
10, 100, 1000!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Werkertje kan zeer goed voetballen maar is technisch 100x minder als Bazoer. Niet voor niets willen/wilden veel clubs Bazoer van Ajax kopen ipv Klaassen.![]()
Tete wel, maar die springt altijd fake mee. Vandaar de vele doelpunten uit dode spelmomentenquote:AFCA
Die springt tenminste..quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tete wel, maar die springt altijd fake mee. Vandaar de vele doelpunten uit dode spelmomentenRED ONS HENNIEGOD![]()
Hopelijk morgen wakker worden met Ziyechgenot.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Elke nacht droom ik over Ziyech. Ziyech in een Ajax shirt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Komt handelingssnelheid te kort voor een VM
Iets waar Bazoer beter in is.
Oh.![]()
Het beste middenveld wat je kan opstellen dan.quote:
Gaat nooit gebeuren verder tenzij blessures of schorsingen.Oh.![]()
Die is verhuurd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yes. Wanneer gaan we Owusu zien trouwens?![]()
Het beste middenveld zal Bosz wel opstellen denk je zelf niet?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het beste middenveld wat je kan opstellen dan.
Gaat nooit gebeuren verder tenzij blessures of schorsingen.Charlie: How's it going in there?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het beste middenveld zal Bosz wel opstellen denk je zelf niet?![]()
![]()
Vast niet, omdat er ook nog meer belangen spelen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het beste middenveld zal Bosz wel opstellen denk je zelf niet?Oh.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast niet, omdat er ook nog meer belangen spelen.![]()
![]()
Dit idd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast niet, omdat er ook nog meer belangen spelen.
Komende zomer als er flink wordt voorgeselecteerd (Klaassen, Gudelj, Schone, Serero, Bazoer?), wordt geinveseerd in een LB en CV, dan pas zie ik pas gebeuren dat dit middenveld er komt.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Hopelijk komt in de winter dan al een vleugelspeler.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:30 schreef marp0 het volgende:
[..]
Dit idd.
Komende zomer als er flink wordt voorgeselecteerd (Klaassen, Gudelj, Schone, Serero, Bazoer?), wordt geinveseerd in een LB en CV, dan pas zie ik pas gebeuren dat dit middenveld er komt.
Want die komt sowieso niet deze zomer nog.Oh.![]()
Wat zijn ze nog van plan behalve Ziyech?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk komt in de winter dan al een vleugelspeler.
Want die komt sowieso niet deze zomer nog.I wander in my time...![]()
Verkopen lijkt me.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:40 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Wat zijn ze nog van plan behalve Ziyech?Oh.![]()
Nieuwe keeper me dunktquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:40 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Wat zijn ze nog van plan behalve Ziyech?![]()
Leef je onder een steen of is dit een mislukte trol?quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ja vast. Ondertussen nemen Gudelj en Klaassen Ajax vandaag wel bij de hand. Maarja Riedewald speelt de bal zo leuk naar voren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast niet, omdat er ook nog meer belangen spelen.Charlie: How's it going in there?
Waarom deden Gudelj en Klaassen dat dan niet eerder?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja vast. Ondertussen nemen Gudelj en Klaassen Ajax vandaag wel bij de hand. Maarja Riedewald speelt de bal zo leuk naar voren.![]()
Klaassen is topscorer van de eredivisie en scoorde als enige in de voorrondes CL.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom deden Gudelj en Klaassen dat dan niet eerder?
Gudelj kan hier toch alleen maar slecht spelen. Dat is gewoon heel erg sneu aan het worden.Charlie: How's it going in there?
Het heeft geen zin om met jou in discussie te gaan. Je snapt er gewoon geen zak van.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja vast. Ondertussen nemen Gudelj en Klaassen Ajax vandaag wel bij de hand. Maarja Riedewald speelt de bal zo leuk naar voren.Oh.![]()
Hij reageert helaas ook nooit op mijn vragen over een buitenspeler of linksback.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:55 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig tuint Verweij niet meer in deze waardeloze tweets
KutmikeOh.![]()
Nee ik snap er geen kut van. En jij pretendeert het beter te weten dan Frank, Peter Bosz, de bondscoach van Servië en iedereen die Gudelj een nuttige kracht vindt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om met jou in discussie te gaan. Je snapt er gewoon geen zak van.
Maar Riedewald met zijn handvol eredivisie wedstrijdjes en lichtgewicht Mr. Flegmatiek Sinkgraven spelen altijd in jouw belachelijke fantasiewereld.
Zo jammer dat jij niet een functie bekleedt met enige verantwoordelijkheid, zodat je hier je excuses aan kunt bieden voor je bizarre gebrek aan realiteitszin en overtrokken en disproportionele mate van zelfoverschatting.Charlie: How's it going in there?
Gudelj speelde vandaag voor het eerst goed omdat hij als RECHTSHALF stond. En dan in een systeem met de punt naar achteren wat veel beter gaat. Dat Riedewald een goede schakel is die ervoor zorgt dat Klaassen (die zich ook eindelijk meer bemoeide met de opbouw) en Gudelj konden renderen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik snap er geen kut van. En jij pretendeert het beter te weten dan Frank, Peter Bosz, de bondscoach van Servië en iedereen die Gudelj een nuttige kracht vindt.
Maar Riedewald met zijn handvol eredivisie wedstrijdjes en lichtgewicht Mr. Flegmatiek Sinkgraven spelen altijd in jouw belachelijke fantasiewereld.
Zo jammer dat jij niet een functie bekleed met enige verantwoordelijkheid, zodat je hier je excuses aan kunt bieden voor je bizarre gebrek aan realiteitszin en overtrokken en disproportionele mate van zelfoverschatting.
Maar blijf maar denken dat Riedewald er niks van kan, dan zie je het gewoon niet.Oh.![]()
Ik heb nooit gezegd dat Riedewald er niks van kan. Integendeel, het is een groot talent.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj speelde vandaag voor het eerst goed omdat hij als RECHTSHALF stond. En dan in een systeem met de punt naar achteren wat veel beter gaat. Dat Riedewald een goede schakel is die ervoor zorgt dat Klaassen (die zich ook eindelijk meer bemoeide met de opbouw) en Gudelj konden renderen.
Maar blijf maar denken dat Riedewald er niks van kan, dan zie je het gewoon niet.
Maar waar de schoen wringt voor mij is dat jij hem ten koste van Gudelj op het middenveld wilt, en 2 uit de verdediging waar ik hem een nog groter talent vind.
En dan kun je zeggen dat ik er geen zak van snap, we snappen er hier allemaal geen kut van. Als we de zelfverklaarde professors willen uithangen kunnen we beter uitloggen en met beide beentjes op de grond komen.Charlie: How's it going in there?
Helaastwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 00:11:13Ik zou even wakker blijven @jacquelinezlata @ajaciedennl ... Maar of het goed nieuws is voor fans #Ajax ... reageer retweet
![]()
Het zal toch niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:14 schreef BobW het volgende:
Helaastwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 00:11:13Ik zou even wakker blijven @jacquelinezlata @ajaciedennl ... Maar of het goed nieuws is voor fans #Ajax ... reageer retweet
Fuck today, it's tomorrow.![]()
Goed nieuws is betrekkelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:14 schreef BobW het volgende:
Als het om bijvoorbeeld een transfer van Bazoer of Tete gaat..Charlie: How's it going in there?
Geruchten zeggen Ziyech naar Everton.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goed nieuws is betrekkelijk.
Als het om bijvoorbeeld een transfer van Bazoer of Tete gaat..
Maar ja, geruchten. We zullen zien.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Klaassen vertrekt heb ik gehoord van iemand van de facilitaire dienst, die toevallig een paar woorden van een gesprek op kon vangen.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:21 schreef Wotte het volgende:
Klaassen vertrekt heb ik gehoord van iemand van de facilitaire dienst, die toevallig een paar woorden van een gesprek op kon vangen.![]()
![]()
![]()
Inmiddels medisch gekeurd mag ik aannemen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:21 schreef Wotte het volgende:
Klaassen vertrekt heb ik gehoord van iemand van de facilitaire dienst, die toevallig een paar woorden van een gesprek op kon vangen.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Ik vind hem verdedigend vaak wat kwetsbaar en nonchalant maar op het middenveld beter.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Riedewald er niks van kan. Integendeel, het is een groot talent.
Maar waar de schoen wringt voor mij is dat jij hem ten koste van Gudelj op het middenveld wilt, en 2 uit de verdediging waar ik hem een nog groter talent vind.
En dan kun je zeggen dat ik er geen zak van snap, we snappen er hier allemaal geen kut van. Als we de zelfverklaarde professors willen uithangen kunnen we beter uitloggen en met beide beentjes op de grond komen.
Gudelj vind ik teveel hetzelfde type als Klaassen en dan ontbreekt er creativiteit.Oh.![]()
Ah Ziyech komt niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:14 schreef BobW het volgende:
Kan ik mee leven.Oh.![]()
Die kunnen hem ook wel gebruiken ja.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:21 schreef Olep het volgende:
[..]
Geruchten zeggen Ziyech naar Everton.
Maar ja, geruchten. We zullen zien.
Las dat die 18 miljoen hadden geboden.Oh.![]()
Laten we het hopen, dat zou echt goed nieuws zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
wtftwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 00:11:13Ziyech is op weg naar Inter voor een medische keuring morgenochtend en Overmars gaat morgen bijtekenen. Zometeen meer. #Ajax. reageer retweet
![]()
![]()
xDquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:26 schreef Doublepain het volgende:
wtftwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 00:11:13Ziyech is op weg naar Inter voor een medische keuring morgenochtend en Overmars gaat morgen bijtekenen. Zometeen meer. #Ajax. reageer retweet
![]()
Haha, daar trapte toch bijna iemand inquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:26 schreef Doublepain het volgende:
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:26 schreef Doublepain het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee klaassen niet, ziyech inmiddels wel en bailey en doorroosje die na een geslachts operatie naast een piemel ook een uitstekend linkerbeen ontwikkelde. kunststukje van de bovenste plank aldus verweij. Mijn insider heeft zich inmiddels verstopt in de archiefkast van Overmars, als ik meer hoor laat ik je het weten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:22 schreef Olep het volgende:
[..]
Inmiddels medisch gekeurd mag ik aannemen?![]()
Je weet dat Krul gehuurd is hequote:Op zondag 28 augustus 2016 23:46 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Leef je onder een steen of is dit een mislukte trol?Moeten voor aankomend seizoen een nieuwe doelman hebben.
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 00:34:39#Ziyech kan 5-jarig contract tekenen bij #Ajax. Vandaag ontmoeting Ajax en @fctwente . Onderhandelingen naar climax. https://t.co/gL5YspBcDz reageer retweet
![]()
Wat is het nieuws preciesquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:35 schreef BobW het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 00:34:39#Ziyech kan 5-jarig contract tekenen bij #Ajax. Vandaag ontmoeting Ajax en @fctwente . Onderhandelingen naar climax. https://t.co/gL5YspBcDz reageer retweet
![]()
Ajax en FC Twente gaan maandagochtend rond de tafel om de transfer van Hakim Ziyech rond te maken.
De speler kan voor vijf seizoenen tekenen in de ArenA, maar voordat hij over zijn salaris gaat praten moeten eerst de clubs eruit komen.
Ziyech heeft eerder gezien hoe Fenerbahçe hem een miljoenencontract voorlegde en vervolgens strandde in de onderhandelingen met de leiding van Twente. Bij Ajax weet men dat het eerste bod van 8 miljoen euro moet worden opgeschroefd, maar de vraagprijs van meer dan 14 miljoen lijken de tukkers uit hun hoofd te kunnen zetten.
Premier League-clubs
Er zijn weinig clubs in Europa die dat bedrag op tafel willen leggen. Zelfs Fenerbahçe was daartoe niet in staat. Twee degradatiekandidaten in de Engelse Premier League willen wel ver gaan, maar Ziyech wil zelf naar Ajax.
Het betekent dat Ajax en FC Twente eruit móeten komen. Gaat zijn huidige werkgever dwars liggen, dan zit men in Enschede met een levensgroot probleem. Ziyech heeft zich tot de dag van vandaag volledig in dienst van de club gesteld en geen onvertogen woord over zijn situatie losgelaten, maar hij kan nu niet langer in de Grolsch Veste worden vastgehouden.
Hoger plan
Tegelijkertijd heeft Ajax richting de speler én richting de eigen aanhang A gezegd en moet het nu ook B zeggen. De supporters rekenen massaal op de komst van de meest creatieve speler van de Eredivisie, die het spel van Ajax naar een hoger plan moet tillen.
De speler gelooft in de voetbalvisie van trainer Peter Bosz en verwacht zich onder de oud-international te kunnen doorontwikkelen. Alle partijen hebben in het weekeinde rond de tafel gezeten en dat is uiterst positief verlopen. Maar zo verliepen ook de gesprekken met Fenerbahçe en dus moet er maandag een stevige financiële knoop worden doorgehakt.![]()
Never change Telegraaf journalisttwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2016 om 00:37:49Excuses ipv geen goed nieuws bedoelde ik 'nog geen goed nieuws'. #Ajax 😉 reageer retweet
![]()
Ajax naar 9, Twente naar 13. Ajax naar 10 en houdt poot stijf. Ziyech dient transferverzoek in, Twente wacht tot woensdag en gaat alsnog akkoord.
Al hoop ik dat hij niet komt, arme Daley![]()
![]()
Daley kan het best even een jaartje bij AZ ronddwarellen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax naar 9, Twente naar 13. Ajax naar 10 en houdt poot stijf. Ziyech dient transferverzoek in, Twente wacht tot woensdag en gaat alsnog akkoord.
Al hoop ik dat hij niet komt, arme Daley![]()
Het nieuws is dat er morgen nieuws is!quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kortom, geen nieuws
Leuk weer Mikegr gr![]()
Cil? Welke?quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:46 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon 12 neerleggen. Ruil je cil tegen ziyech![]()
Er hebben blijkbaar twee degradatiekandidaten geboden op Ziyech maar daar heeft hij geen zin in. Hij heeft liever Ajax.
Verder lees ik ook dat Riedewald, weinig verrassend, zichzelf iets meer in kracht vindt als 6.![]()
Waar las je dat?quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder lees ik ook dat Riedewald, weinig verrassend, zichzelf iets meer in kracht vindt als 6.Oh.![]()
Dan komt er hopelijk nog een linksback, LCV en buitenspeler.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:48 schreef KingRadler het volgende:
wat als Ziyech niet naar Ajax gaat?Oh.![]()
Bazoermogelijkweggenot
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Twente is ook gek als ze niet vasthouden aan die 14 miljoen. Veruit de beste speler van de eredivisie. En een Spurs betaalt 22 miljoen voor Janssen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 07:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Twente vraagt gewoon meer voor Ziyech dan Ajax kreeg voor Eriksen.
Als Ajax voet bij stuk houdt zou ik Ziyech lekker aan het buitenland slijten. Daar is vast ook wel interesse. Het zal me niks verbazen als ie ook gewoon naar het buitenland vertrekt. Daar kan ie een veelvoud verdienen dan dat ie bij Ajax kan pakken.![]()
Beloftevolle spitsen zijn veel zeldzamer dan beloftevolle middenvelders. Zie ook wat er betaald wordt voor Milik. Ziyech heeft een eenjarig contract.quote:Op maandag 29 augustus 2016 07:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Twente is ook gek als ze niet vasthouden aan die 14 miljoen. Veruit de beste speler van de eredivisie. En een Spurs betaalt 22 miljoen voor Janssen.
Als Ajax voet bij stuk houdt zou ik Ziyech lekker aan het buitenland slijten. Daar is vast ook wel interesse. Het zal me niks verbazen als ie ook gewoon naar het buitenland vertrekt. Daar kan ie een veelvoud verdienen dan dat ie bij Ajax kan pakken.![]()
Goed, hij heeft een éénjarig contract. Maar je gaat naar mijn idee wat makkelijk voorbij aan het gegeven dat Ziyech met afstand de beste van de eredivisie is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 07:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beloftevolle spitsen zijn veel zeldzamer dan beloftevolle middenvelders. Zie ook wat er betaald wordt voor Milik. Ziyech heeft een eenjarig contract.
Overigens vingen wij voor bijvoorbeeld Wijnaldem 5 miljoen met een éénjarig contract. En onze vriend Wijnaldem was nou niet echt de beste speler van de Eredivisie.![]()
Tien, elf miljoen is prima inderdaad. Dik salaris, dikke afkoopsom. Die gast verdient zichzelf praktisch al terug als hij zijn handtekening zet onder een vijf-jarig contract.![]()
Niemand. Op die positie mag wel wat bij. Zeker als Sinkgraven wordt verhuurd. Is daar sprake van trouwens? Linksback ook, maar voor mij minder prioriteit. Prioriteit nummer 1 lijkt me een creatieve middenvelder.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:01 schreef wackmack het volgende:
Zzzzzzzz duurt lang. Als Sinkgraven wordt verhuurd, wie is er dan de backup voor de linksbuiten?![]()
Ziyech ligt vast tot 2018. Hoe is dat 1 jaar?quote:Op maandag 29 augustus 2016 07:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beloftevolle spitsen zijn veel zeldzamer dan beloftevolle middenvelders. Zie ook wat er betaald wordt voor Milik. Ziyech heeft een eenjarig contract.![]()
Cerny.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:01 schreef wackmack het volgende:
Zzzzzzzz duurt lang. Als Sinkgraven wordt verhuurd, wie is er dan de backup voor de linksbuiten?![]()
Vind je de vraagprijs echt zo raar? Ik vind 14 miljoen echt een koopje voor zo'n speler.quote:Op maandag 29 augustus 2016 07:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
![]()
Ah, my bad. Dat verandert de zaak wel wat, al is de situatie wel dat Twente hem moet verkopenquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ziyech ligt vast tot 2018. Hoe is dat 1 jaar?![]()
Je moet wel wat verder kijken dan beste speler uit de Eredivisie. Van de eisen in het topvoetbal, techniek, tactiek, mentaliteit, fysiek, voldoet Ziyech aan een of twee. De laatste twee sowieso niet. En hoewel hier vaak gegild wordt dat dat niet belangrijk is (kan zijn in de Eredivisie), is het wel een teken aan de wand dat geen enkele club Ziyech wil hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed, hij heeft een éénjarig contract. Maar je gaat naar mijn idee wat makkelijk voorbij aan het gegeven dat Ziyech met afstand de beste van de eredivisie is.
Overigens vingen wij voor bijvoorbeeld Wijnaldem 5 miljoen met een éénjarig contract. En onze vriend Wijnaldem was nou niet echt de beste speler van de Eredivisie.
Een Janssen scoort wel op die onderdelen en is na één seizoen weg, Ziyech speelt al drie jaar prima.![]()
Alleen zijn fysiek zou beter kunnen. De eerste 3 heeft ie zeker. Over 1 en 2 hoef je niet eens na te denken maar mentaliteit heeft ie ook wel. Anders was ie vorig jaar al vertrokken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je moet wel wat verder kijken dan beste speler uit de Eredivisie. Van de eisen in het topvoetbal, techniek, tactiek, mentaliteit, fysiek, voldoet Ziyech aan een of twee. De laatste twee sowieso niet. En hoewel hier vaak gegild wordt dat dat niet belangrijk is (kan zijn in de Eredivisie), is het wel een teken aan de wand dat geen enkele club Ziyech wil hebben.
Een Janssen scoort wel op die onderdelen en is na één seizoen weg, Ziyech speelt al drie jaar prima.![]()
Ik geloof niet dat er een club zo dom gaat zijn. Maar gelijk strik er omheen danquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Misschien heeft hij geen slechte mentaliteit, maar niet kunnen koken en daarom altijd eten bestellen, en niet extra trainen vind ik ook niet getuigen van een goede mentaliteit. Op z'n best middelmatig.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen zijn fysiek zou beter kunnen. De eerste 3 heeft ie zeker. Over 1 en 2 hoef je niet eens na te denken maar mentaliteit heeft ie ook wel. Anders was ie vorig jaar al vertrokken.![]()
dat zegt wel veel over de mentale weerbaarheidquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik moest ook echt hard lachen om hoe de 0-3 werd gevierd.![]()
Die alledrie verkopen vind ik wel wat gortig.twitter:ajaxdailydotcom twitterde op maandag 29-08-2016 om 08:39:00Ajax are willing to sell Bazoer, partly because of his current negative attitude. Sinkgraven and Schöne could also leave the club soon. [AD] reageer retweet
![]()
Andere tijd he. Ajax vroeg bijna even veel voor Becker als dat ze voor Cruijff hebben gevraagdquote:Op maandag 29 augustus 2016 07:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Waarom zou je ook tijd verspillen aan iets wat je niet leuk vindt en niet kan maar je wel het geld hebt om elke dag een goede maaltijd te laten bezorgen? Ik ga er voor het gemak van uit dat dit immers niet bij de Febo zal zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen slechte mentaliteit, maar niet kunnen koken en daarom altijd eten bestellen, en niet extra trainen vind ik ook niet getuigen van een goede mentaliteit. Op z'n best middelmatig."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bazoer verkopen , ik weet het niet hoor
Vorig jaar was iedereen lyrisch en nu heeft hij een mindere periode ....Ik ben inmiddels overleden![]()
Is Becker dan zo veel minder dan Cruijff toen was?quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Andere tijd he. Ajax vroeg bijna even veel voor Becker als dat ze voor Cruijff hebben gevraagd![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet wat er nog meer mee speelt hè... Ik kan me goed voorstellen dat een type als Bazoer gaat mokken als hij een paar wedstrijden wissel staat omdat hij wat minder goed speelt. En dat dat weer effect heeft op andere spelers. Maar goed, het fijne weet je er niet van natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:55 schreef Enchanter het volgende:
Vorig jaar was iedereen lyrisch en nu heeft hij een mindere periode ....![]()
Bazoer heeft 0,0 zelfkritiek en is veel te lui voor het spel dat Bosz wil spelen. Lijkt me voor dit seizoen geen gemis.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Petrovic vindt van niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is Becker dan zo veel minder dan Cruijff toen was?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij heeft niet 'nu' een mindere periode. Die heeft hij al een half jaar. Het is overigens niet dat ik het talent in hem niet zie en hem zo graag zie verdwijnen ofzo. Maar wanneer je als 19-jarige openstaat voor een transfer omdat je gewisseld en op de bank gezet bent nadat je al een half jaar geen deuk in een pakje boter meer schiet. Sorry, maar dan zijn je diensten wat mij betreft niet meer nodig.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:55 schreef Enchanter het volgende:
Vorig jaar was iedereen lyrisch en nu heeft hij een mindere periode ...."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zit wel wat in hoor wat je zegt , maar dan heb ik liever dat ze hem verhuren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft niet 'nu' een mindere periode. Die heeft hij al een half jaar. Het is overigens niet dat ik het talent in hem niet zie en hem zo graag zie verdwijnen ofzo. Maar wanneer je als 19-jarige openstaat voor een transfer omdat je gewisseld en op de bank gezet bent nadat je al een half jaar geen deuk in een pakje boter meer schiet. Sorry, maar dan zijn je diensten wat mij betreft niet meer nodig.
En wat hebben we als alternatief op 6 ?Ik ben inmiddels overleden![]()
Verhuren? Er moeten knaken bij op de bank!quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zit wel wat in hoor wat je zegt , maar dan heb ik liever dat ze hem verhuren.
En wat hebben we als alternatief op 6 ?
gr.
Marc![]()
Riedewald.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zit wel wat in hoor wat je zegt , maar dan heb ik liever dat ze hem verhuren.
En wat hebben we als alternatief op 6 ?
Anyway, wanneer je zo overtuigd bent van je eigen kunnen dat je als 19-jarige geen plaats op de bank meer accepteert dan moet je het gewoon laten zien. En dat doet hij niet. Einde verhaal wat mij betreft dan. Volgende."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wijze woorden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft niet 'nu' een mindere periode. Die heeft hij al een half jaar. Het is overigens niet dat ik het talent in hem niet zie en hem zo graag zie verdwijnen ofzo. Maar wanneer je als 19-jarige openstaat voor een transfer omdat je gewisseld en op de bank gezet bent nadat je al een half jaar geen deuk in een pakje boter meer schiet. Sorry, maar dan zijn je diensten wat mij betreft niet meer nodig.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waar stond jij in de Maxim Hartman - van der vaart discussie dan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom zou je ook tijd verspillen aan iets wat je niet leuk vindt en niet kan maar je wel het geld hebt om elke dag een goede maaltijd te laten bezorgen? Ik ga er voor het gemak van uit dat dit immers niet bij de Febo zal zijn.
Het is prima, het is een vrije wereld, maar het is iig niet goed voor je carrière, zeker op de lange termijn. En daar zou ik niet vanuit gaan, via thuisbezorgd is het lastig om gezond eten te bestellen en dat Griekse restaurant dat hij fantastisch eten vond deed ook niet het beste vermoeden.Was ook deels om aan te geven hoe snel tijden veranderenquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Andere tijd he. Ajax vroeg bijna even veel voor Becker als dat ze voor Cruijff hebben gevraagd![]()
![]()
![]()
Inderdaad, een goede technisch directeur zou Bazoer gewoon verhurenquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verhuren? Er moeten knaken bij op de bank!
gr.
Marc![]()
![]()
Wat zit die Bazoer nou te mokken? Hij is toch pas 1 keer gepasseerd? Vindt ie zelf nou echt dat ie goed speelt ofzo?![]()
Dit begrijp ik dus ook echt niet. Zoveel krediet na zoveel slechte wedstrijden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:38 schreef j95 het volgende:
Wat zit die Bazoer nou te mokken? Hij is toch pas 1 keer gepasseerd? Vindt ie zelf nou echt dat ie goed speelt ofzo?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Niet echt ergens, wanneer het onderwerp Maxim aansnijdt ben ik mijn interesse verloren en volg ik het niet meer. Ieder geval, optimaal zal het allemaal uiteraard niet zijn (maar dat is de voeding van waarschijnlijk 99% van de voetballers niet) maar iemand afwaarderen op basis van zijn eetgebruiken terwijl je daar feitelijk niets van terugziet is wat mij betreft niet heel erg nuttig.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar stond jij in de Maxim Hartman - van der vaart discussie dan?
Het is prima, het is een vrije wereld, maar het is iig niet goed voor je carrière, zeker op de lange termijn. En daar zou ik niet vanuit gaan, via thuisbezorgd is het lastig om gezond eten te bestellen en dat Griekse restaurant dat hij fantastisch eten vond deed ook niet het beste vermoeden.
[..]
Was ook deels om aan te geven hoe snel tijden veranderen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
riep je mij?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:38 schreef j95 het volgende:
Wat zit die Bazoer nou te mokken? Hij is toch pas 1 keer gepasseerd? Vindt ie zelf nou echt dat ie goed speelt ofzo?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
De enige potentiële wereldtopper maar even verkopen omdat hij nu even moeilijk doet en in een mindere periode zit? Ik zou er nog een jaar (of 2) mee wachten. Beter verkoop je Sink en Schone, maar Netto weet dat die niet meer dan 2 miljoen waard zijn dus moet er iemand bij om de lege bankrekening te vullen.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
De enige potentiële wereldtopper maar even verkopen omdat hij nu even moeilijk doet en in een mindere periode zit? Ik zou er nog een jaar (of 2) mee wachten. Beter verkoop je Sink en Schone, maar Netto weet dat die niet meer dan 2 miljoen waard zijn dus moet er iemand bij om de lege bankrekening te vullen.![]()
![]()
Verweij schat de volgende waarde mbt Ziyech
Naar Ajax 73,8%
Naar fener 3,9%FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:45 schreef mokkiemok het volgende:
Naar Ajax 73,8%
Naar fener 3,9%![]()
![]()
En dat hij niet extra traint, terwijl duidelijk is waar zijn zwaktes liggen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt ergens, wanneer het onderwerp Maxim aansnijdt ben ik mijn interesse verloren en volg ik het niet meer. Ieder geval, optimaal zal het allemaal uiteraard niet zijn (maar dat is de voeding van waarschijnlijk 99% van de voetballers niet) maar iemand afwaarderen op basis van zijn eetgebruiken terwijl je daar feitelijk niets van terugziet is wat mij betreft niet heel erg nuttig.![]()
Wat zou Hakim zelf willen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:45 schreef mokkiemok het volgende:
Naar Ajax 73,8%
Naar fener 3,9%
Ik denk dat Hakim voor het geld kiest![]()
![]()
Hakim wil graag naar Ajax wat ik hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zou Hakim zelf willen?
Ik denk dat Hakim voor het geld kiest
Maar er schijnen meerdere clubs concreet te zijn, dus is het niet vanzelfsprekend.
vanmorgen gaat Ajax weer rond de tafel met Twente betreffende de vraagprijs. Als ze daar uit komen heeft Ajax de grootste kans lijkt het.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan had Hakim al lang niet meer in NL gespeeld.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zou Hakim zelf willen?
Ik denk dat Hakim voor het geld kiest"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hakim maakt wel slimme keuzes, daarom ben ik ook niet zeker of hij komt
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
edit - waardeloze info mijner zijde -
einde bericht.
[ Bericht 47% gewijzigd door Abed op 29-08-2016 10:45:38 ]'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
juist wel. Zou verstandig zijn om via Ajax of PSV europa in te gaan. Kan je toch proeven aan het type "topclub" en maakt de overstap minder groot.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:33 schreef Abed het volgende:
Hakim maakt wel slimme keuzes, daarom ben ik ook niet zeker of hij komt
Nu is hij de grote meneer bij FC Ziyech, bij ajax is hij gewoon one of the guys waarschijnlijk. Al denk ik wel dat hij beter is dan de rest van het middenveld.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Schøne is gewoon op weg naar Deense Ploeg.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:37 schreef Abed het volgende:
Lasse Schöne wordt door Turkse media in verband gebracht met een mogelijke transfer naar Fenerbahçe. Dick Advocaat zoekt nog een spelmaker nadat Hakim Ziyech onhaalbaar is gebleken en naast PSV'er Adam Maher zou volgens Fanatik ook de Ajacied bij de Turkse club in beeld zijn.
Toevallig of niet werd Schöne maandagochtend op Schiphol gespot terwijl hij aan het inchecken was voor een vlucht. Het is niet duidelijk of de Deen op het vliegtuig stapte vanwege een mogelijke transfer, of voor een kort tripje. De Ajax-selectie is maandag vrij en traint dinsdag weer. Vanaf vrijdag is de ploeg van coach Peter Bosz langer vrij: in ieder geval tot en met zondag wordt er niet getraind.
Schöne hoeft deze interlandweek niet in actie te komen voor de Deense nationale ploeg, daar hij niet is opgeroepen. Zowel Schöne als Maher, de spelers die bij Fenerbahçe worden genoemd tijdens de slotdagen van de transfermarkt, mogen van hun club deze zomer vertrekken. Schöne wordt door Bosz als echte middenvelder gezien en heeft daardoor te maken met veel concurrentie.
Geruchten jongens geruchten!![]()
ik verwacht Schone en bazoer als transfersFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Riedewald spreekt.quote:De verdediger annex middenvelder vindt het dan ook niet terecht dat er via de spelersgroep naar de media onvrede wordt geuit over het functioneren van trainer Peter Bosz. "We proberen het zoveel mogelijk binnen de groep te houden. Als je het ergens niet mee eens bent moet je dat gewoon zeggen. Niet te veel naar buiten brengen en ook niet te veel lezen over wat de buitenwereld zegt. Uiteindelijk moeten wij het doen op het veld en laten zien dat we het wel kunnen."![]()
Het bericht zegt anders.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schøne is gewoon op weg naar Deense Ploeg.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Het bericht gerucht zegt anders niets.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ok dan terug naar het enige onderwerp hier.quote:
IS ZIYECH ER AL?!'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
ze zitten nog binnen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:41 schreef Abed het volgende:
[..]
Ok dan terug naar het enige onderwerp hier.
IS ZIYECH ER AL?!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:twitter:VI_nl twitterde op maandag 29-08-2016 om 09:57:38Lasse #Schöne gespot op Schiphol, maar niet voor transfer. Hij is op weg naar Deense nationale ploeg, laat hij aan @FreekJansenVI weten. reageer retweet
![]()
Prima, excuus dat ik erin gestonken ben.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op maandag 29-08-2016 om 09:57:38Lasse #Schöne gespot op Schiphol, maar niet voor transfer. Hij is op weg naar Deense nationale ploeg, laat hij aan @FreekJansenVI weten. reageer retweet
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
alweer onweer?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die komt wel. Overmars weet ook wel dat als hij nu opstapt van de tafel zonder een akkoord, dat hij zijn boeltje kan pakken. Want dat kun je niet meer verkopen...quote:![]()
Bazoer mag niet weg van mij. Wereldtopper in wording.
Zowel, zie ik voor hem eenzelfde pad als Seedorf.wooblabalurg![]()
Eens, maar als hij nu het een beetje tegenzit meteen gaat lopen zeiken is het misschien wel beterquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:03 schreef Baconbus het volgende:
Bazoer mag niet weg van mij. Wereldtopper in wording.
Zowel, zie ik voor hem eenzelfde pad als Seedorf.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eens, maar als hij nu het een beetje tegenzit meteen gaat lopen zeiken is het misschien wel beter![]()
Dat zou inderdaad wat zijnquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die komt wel. Overmars weet ook wel dat als hij nu opstapt van de tafel zonder een akkoord, dat hij zijn boeltje kan pakken. Want dat kun je niet meer verkopen...maar ik denk dat hij dan alsnog zou blijven zitten
![]()
was al aan het einde van het vorig seizoen, een ontevreden speler is geen probleem maar hij moet wel naar zichzelf kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eens, maar als hij nu het een beetje tegenzit meteen gaat lopen zeiken is het misschien wel beter![]()
Bazoer is in potentie Europese top, Ziyech niet. Vreemd om dan die eerste zo makkelijk te laten lopen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
hoezo Ziyech niet dan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
Bazoer is in potentie Europese top, Ziyech niet. Vreemd om dan die eerste zo makkelijk te laten lopen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij moet zijn plek kennen. Maar idd, wereldtopper in wording. Nieuwe Pogba.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eens, maar als hij nu het een beetje tegenzit meteen gaat lopen zeiken is het misschien wel beterDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Haha nieuwe Pogbaquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij moet zijn plek kennen. Maar idd, wereldtopper in wording. Nieuwe Pogba.![]()
![]()
ik denk dat hij zelf weg wilquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
Bazoer is in potentie Europese top, Ziyech niet. Vreemd om dan die eerste zo makkelijk te laten lopen.![]()
Bazoer moet niet zo huilen wanneer hij een keertje wordt gewisseld of op de bank zit.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
ik snap wel dat als Gudelj week na week mag lopen kloten zonder op de bank terecht komen en spelers die het niet slechter doen (Bazoer, Sinkgraven, Tete) wel op de bank mogen plaatsnemen, dat je er een beetje boos om wordt.![]()
Zit Bazoer te janken dan ? Daar wordt door iedereen vanuit gegaan maar ik kan er niets over terugvinden. Dat iemand baalt dat ie op de bank terecht komt kan ik me voorstellen, zijn weinig voetballers die dan tevreden zouden zijn.
Overigens is Bazoer ook voor mij de eerste gegadigde die mag vertrekken (voor een goede prijs), ik zie ook niet direct een topper in hem. Vond het vorig jaar ook nog wel meevallen, scoorde wel een paar belangrijke goals (dat dan weer wel).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan alleen richting de echte top als hij wat aan zijn lichaam gaat doen. Een rol als die van Mahrez zou hij dan wel aan kunnen denk ik.quote:
Waaruit blijkt eigenlijk dat Bazoer heel erg vervelend aan het doen is dan?![]()
het middenveld is sowieso en beetje teveel van hetzelfde, ik had hem liever gehouden hoor ik zie hem liever dan Gudeljquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:34 schreef Pedroso het volgende:
Zit Bazoer te janken dan ? Daar wordt door iedereen vanuit gegaan maar ik kan er niets over terugvinden. Dat iemand baalt dat ie op de bank terecht komt kan ik me voorstellen, zijn weinig voetballers die dan tevreden zouden zijn.
Overigens is Bazoer ook voor mij de eerste gegadigde die mag vertrekken (voor een goede prijs), ik zie ook niet direct een topper in hem. Vond het vorig jaar ook nog wel meevallen, scoorde wel een paar belangrijke goals (dat dan weer wel).![]()
Ziyech is het liefs zsm thuis na het trainen, denk niet dat hij er aan gaan werken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan alleen richting de echte top als hij wat aan zijn lichaam gaat doen. Een rol als die van Mahrez zou hij dan wel aan kunnen denk ik.
Waaruit blijkt eigenlijk dat Bazoer heel erg vervelend aan het doen is dan?![]()
Zou gebaat zijn bij een mentor als Dirkie Kuyt dus.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ziyech is het liefs zsm thuis na het trainen, denk niet dat hij er aan gaan werken.![]()
![]()
Liever dan Gudelj wel ja, al heb je op dit moment wel meer aan Gudelj dan aan Bazoer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
het middenveld is sowieso en beetje teveel van hetzelfde, ik had hem liever gehouden hoor ik zie hem liever dan Gudelj
Maar op de langere termijn heb je uiteraard meer aan Bazoer, al denk ik niet dat hij nog lang bij Ajax zal zijn. Als ie nu niet gaat dan gaat ie wel eind van het seizoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Terecht natuurlijk. Trainen is voor de mensen die nog niet goed kunnen voetballen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ziyech is het liefs zsm thuis na het trainen, denk niet dat hij er aan gaan werken.![]()
![]()
Jij onderschat de kwaliteiten van ons aller Heiko in deze.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou gebaat zijn bij een mentor als Dirkie Kuyt dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als bepaalde spelers willen vertrekken zullen er altijd clubs met interesse zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar al dat gelul over bazoer. Is er een club met serieuze interesse?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Volgens het AD zijn er meerdere clubs geïnteresseerdquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar al dat gelul over bazoer. Is er een club met serieuze interesse?![]()
wie wil nu deze matige spelerquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar al dat gelul over bazoer. Is er een club met serieuze interesse?![]()
quote:dusquote:Ajax heeft Bazoer vermoedelijk zélf aangeboden bij drie clubs
Ajax heeft zich inmiddels officieel in Enschede gemeld bij FC Twente voor spelmaker Hakim Ziyech. Volgens De Telegraaf zou dit zijn omdat er interesse is in drie spelers van de Amsterdammers: Daley Sinkgraven, Lasse Schöne en de meest prominente van de drie, Riechedly Bazoer. In Italië weet men echter dat Ajax Bazoer zelf probeert te slijten.
De website Calciomercato bericht dat het debacle van Ajax tegen FK Rostov in de Champions League ten grondslag ligt aan de nieuwste transfergeruchten. De Amsterdammers zouden gewoonweg ontevreden zijn over Bazoer en willen hem dus mogelijk opeens ten koste van alles slijten. De bovengenoemde website meldt zelfs dat Ajax zijn middenvelder heeft aangeboden bij drie clubs: Napoli, AS Roma en Internazionale.
De eerste club uit het rijtje, Napoli dus, zou aanvankelijk toegehapt hebben, maar is nu dicht bij de komst van Marko Rog, die vermoedelijk snel overgenomen wordt van Dinamo Zagreb. Een paar dagen geleden bevonden de onderhandelingen tussen de club uit Napels en Dinamo zich nog in een impasse, waardoor men dus positief antwoordde op het verzoek van Ajax. Nu lijkt een overstap van Bazoer naar Napoli juist weer van de baan te zijn, maar mogelijk is er nog meer interesse.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ochtend is voorbij, zijn nog steeds binnen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Fingers crossed.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:08 schreef mokkiemok het volgende:
ochtend is voorbij, zijn nog steeds binnen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
tenzij hij zelf weg wil, je kan een speler dan moeilijk dwingen te blijven.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lekker verhuren dan ofzo, dit is echt wanbeleid. Die jongen was vorig seizoen nog De Verlosser, en nu heeft hij een dipje en dan moet hij meteen weg. Heeft hij Bosz z'n dochter geneukt ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tenzij hij zelf weg wil, je kan een speler dan moeilijk dwingen te blijven.
Ruim dan figuren als Schone, verhuur Sinkie, probeer Klaassen nu duur te slijten, maar Bazoer? Da's echt dom, eerst brand je hem af, en dan nu voor een fooitje proberen te slijten![]()
![]()
compleet met je eens, maar je weet niet hoe het gegaan is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker verhuren dan ofzo, dit is echt wanbeleid. Die jongen was vorig seizoen nog De Verlosser, en nu heeft hij een dipje en dan moet hij meteen weg. Heeft hij Bosz z'n dochter geneukt ofzo?
Ruim dan figuren als Schone, verhuur Sinkie, probeer Klaassen nu duur te slijten, maar Bazoer? Da's echt dom, eerst brand je hem af, en dan nu voor een fooitje proberen te slijten
maar dat het onverstandig is is zeker. Grootste talent van de selectie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dus sowieso al twijfelachtig dat hij dan niet speelt, maar okee, kan nog begrijpen dat er gewoon iemand opgesteld wordt die er 'staat'. Maar verhuur 'm dan ofzo zeg, tering. Je kan toch wel hem in een dealtje met Twente betrekken oid? Voor mijn part jaartje WII.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
compleet met je eens, maar je weet niet hoe het gegaan is.
maar dat het onverstandig is is zeker. Grootste talent van de selectie.
Ik lach overigens de ballen uit m'n broek als Paniekaankoop I (Sinkgraven) straks plek mag gaan maken voor Paniekaankoop II (Ziyech).![]()
Fysiek van een Ethiopier en altijd afwezig in grote wedstrijden.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Turk en betrouwbaarquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:20 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Turkse journalist met 100.000 volgers
EDIT: schijnt een heel erg betrouwbare Fenerbache insider te zijn
goeie![]()
Ziyech, de man die nog lekker voor PSV stond te juichen terwijl hij naar een wedstrijd in Doetinchem keek.![]()
Ja en Siem de Jong, die Ajax aan hun 3e ster hielp speelt nu daarquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:34 schreef n1ek- het volgende:
Ziyech, de man die nog lekker voor PSV stond te juichen terwijl hij naar een wedstrijd in Doetinchem keek.
Wat een ongelofelijk kut argument.![]()
Hey gap, hij kwam eerst in Amsterdam polsen of 'ie terug mocht. Beetje een Vlaar en Feyenoord momentje was dat.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja en Siem de Jong, die Ajax aan hun 3e ster hielp speelt nu daar
Wat een ongelofelijk kut argument.![]()
Ik vond Ziyech wel goed spelen met Twente tegen Ajax afgelopen seizoen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Fysiek van een Ethiopier en altijd afwezig in grote wedstrijden.Oh.![]()
Ziyech had ook wel naar PSV gegaan als PSV hem wilde, boeien.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:37 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Hey gap, hij kwam eerst in Amsterdam polsen of 'ie terug mocht. Beetje een Vlaar en Feyenoord momentje was dat.![]()
Volgens mij deed hij dat naar een kind die daar ook was en voor PSV was.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:34 schreef n1ek- het volgende:
Ziyech, de man die nog lekker voor PSV stond te juichen terwijl hij naar een wedstrijd in Doetinchem keek.
Al zal dat filmpje wel tot in den treure herhaald blijven worden als hij er is.Oh.![]()
Maar ik vind het een nutteloze aankoop. Dit gaat conflicteren met Klaassen, en zeker als Bosz definitief gaat kiezen voor Traoré op rechts en Dolberg vast in de spits. Younes is ook zo'n naar-binnen-kom-klant. Dit gaat Ajax niet verder helpen, echt niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij dat naar een kind die daar ook was en voor PSV was.
Al zal dat filmpje wel tot in den treure herhaald blijven worden als hij er is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Swanseaquote:
Enorme kutclub.Charlie: How's it going in there?
Ouchquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Fysiek van een Ethiopier en altijd afwezig in grote wedstrijden.
Dat deed hij omdat hij daarom de kans natuurlijk groter achtte dat hij naar Ajax zou gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:34 schreef n1ek- het volgende:
Ziyech, de man die nog lekker voor PSV stond te juichen terwijl hij naar een wedstrijd in Doetinchem keek."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Haha, ja voor deze krijg je toch echt drie punten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat deed hij omdat hij daarom de kans natuurlijk groter achtte dat hij naar Ajax zou gaan.![]()
Dankjequote:Op maandag 29 augustus 2016 12:58 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Haha, ja voor deze krijg je toch echt drie punten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als dit fout gaat..quote:Ajax is bezig Hakim Ziyech los te weken bij FC Twente. Swansea City kan in de strijd om de Marokkaan spelbreker worden voor de Amsterdammers.
Na de pijnlijke uitschakeling voor de Champions League verliet Ajax het standpunt dat er in Amsterdam geen plaats was voor Ziyech. Inmiddels is de aanvallende middenvelder persoonlijk rond. Het is nu aan Ajax om ook tot een akkoord te komen met FC Twente.
FC Twente heeft in die onderhandelingen een troef gekregen om Ajax te dwingen ver te gaan. Swansea City heeft zich volgens Marokkaanse media gemeld in Enschede, waarbij wél de gevraagde afkoopsom wordt geboden.![]()
![]()
Worden dan toch geen consequenties aan verbonden.quote:
Dan kunnen we het opeens met deze groep doen.Oh.![]()
Dat staat Overmars 2x voor lulquote:
omdat het ook gewoon heel grappig was dat Ajax met zijn grote mond het kampioenschap zo liet lopen. Met frank de Boer waar hij het totaal niet mee kan vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:34 schreef n1ek- het volgende:
Ziyech, de man die nog lekker voor PSV stond te juichen terwijl hij naar een wedstrijd in Doetinchem keek.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind het altijd wat makkelijk dat iedereen roept dat Overmars moet oprotten aangezien hij dus vaak wordt tegengehouden door de RvC, maar als hij in deze faalt dan staat hij echt enorm voor schutquote:![]()
Was wel grappig om te zien ja. En dan dadelijk misschien in een Ajax shirtquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:34 schreef n1ek- het volgende:
Ziyech, de man die nog lekker voor PSV stond te juichen terwijl hij naar een wedstrijd in Doetinchem keek.![]()
![]()
VI citeert letterlijk "Marokkaanse media" neem het nou niet te serieus. Wacht even op een bevestiging van Jansen/Verweij![]()
Poepgaatje.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was wel grappig om te zien ja. En dan dadelijk misschien in een Ajax shirt![]()
Siem de Jong heeft ook staan juichen toen PSV niet kampioen werd. Luuk de Jong vond het vast fijn voor zijn broer toen hij kampioen werd. Wat een kut argumenten. Voetballers geven geen fuck om een voetbalclub op een paar uitzonderingen na. Het gaat om geld en soms de sportieve uitdaging.![]()
Andere tijden. Slechte post. Ban voor deze user aub.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:08 schreef Tyron het volgende:
Siem de Jong heeft ook staan juichen toen PSV niet kampioen werd. Luuk de Jong vond het vast fijn voor zijn broer toen hij kampioen werd. Wat een kut argumenten. Voetballers geven geen fuck om een voetbalclub op een paar uitzonderingen na. Het gaat om geld en soms de sportieve uitdaging.![]()
Dzsudzsakgenotquote:![]()
Andere tijden? Tegenwoordig staan de voetballers bekend om hun liefde voor de club?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:09 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Andere tijden. Slechte post. Ban voor deze user aub.![]()
Dat waren welquote:momenten ja
Siem is een ras-Ajacied, net als Andy.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Andere tijden? Tegenwoordig staan de voetballers bekend om hun liefde voor de club?![]()
Boerrighterquote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:10 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Siem is een ras-Ajacied, net als Andy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: