SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hiervoor was het Willem II en Rodaquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar het is "maar" GAE.![]()
Dat dacht ik van te voren ook tegen Willem II. 0-3 met aardig spel is gewoon prima op dit moment. Beetje vertrouwen kweken, het voetbal dat een beetje terugkomtquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar het is "maar" GAE.
Al oordeel ik op basis van de samenvattingMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het was nét boeiend genoeg om niet in slaap te vallenquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dacht ik van te voren ook tegen Willem II. 0-3 met aardig spel is gewoon prima op dit moment. Beetje vertrouwen kweken, het voetbal dat een beetje terugkomt
Al oordeel ik op basis van de samenvatting
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat is dan in ieder geval ietsquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het was nét boeiend genoeg om niet in slaap te vallen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat interview met Overmars. Wat een zenuwpees, en dat is dan directeur spelersbeleid.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Vorige seizoen viel ik bij bijna 75% van de wedstrijden in slaap. En dit seizoen nog geen één keer! Dus er is wel degelijk vooruitgangquote:
Link?quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:38 schreef marp0 het volgende:
Dat interview met Overmars. Wat een zenuwpees, en dat is dan directeur spelersbeleid.
![]()
Haha Overmars net bij Studio Sport. Hoe kan die man zo'n functie hebben? Nog minder uitstraling dan Gudde![]()
![]()
Hmm, dan moet ik misschien toch maar vaker een dagje wat anders gaan doenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vaker als rechtshalf spelen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik misschien toch maar vaker een dagje wat anders gaan doen![]()
Optimistische TT
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Linkquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:38 schreef marp0 het volgende:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Met Riedewald op 6 speelt Ajax sowieso altijd beterquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dacht ik van te voren ook tegen Willem II. 0-3 met aardig spel is gewoon prima op dit moment. Beetje vertrouwen kweken, het voetbal dat een beetje terugkomt
Al oordeel ik op basis van de samenvattingOh.![]()
"net als luuk de jong geen pingels meer mag nemen, mag Gudelj voortaan ook geen corners en vrije trappen nemen " (lucky vrije trap vandaag.quote:xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Zal nooit breed worden. Heeft totaal de lichaamsbouw niet daarvoor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:47 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja, die mag het krachthonk wel even vereren met een bezoekje.![]()
Ja ik zeg het verkeerd, gewoon wat meer etenquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal nooit breed worden. Heeft totaal de lichaamsbouw niet daarvoor.![]()
Soldaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat voor een indruk maakt Onana trouwens?
Prima tweede keep.![]()
Haha klopt. Ook heel lang nadenken om vervolgens een correct antwoord te geven waar hij geen problemen mee zal krijgen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:38 schreef marp0 het volgende:
![]()
Willem II is wel een ander niveau dan gae. Of eigenlijk is gae een ander niveau dan iedereen. Die gaan de 20 punten niet halen dit jaar.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al oordeel ik op basis van de samenvatting![]()
Die noteer ik eventjesquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willem II is wel een ander niveau dan gae. Of eigenlijk is gae een ander niveau dan iedereen. Die gaan de 20 punten niet halen dit jaar.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 28-08-2016 om 21:00:58🎥 | @NemanjaGudelj: 'Nu meer in mijn AZ-rol.' 👉 https://t.co/wEVvylEp2l #gaeaja https://t.co/3EaYKrwSks reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 28-08-2016 om 21:00:58🎥 | @NemanjaGudelj: 'Nu meer in mijn AZ-rol.' 👉 https://t.co/wEVvylEp2l #gaeaja https://t.co/3EaYKrwSks reageer retweet
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Bullshit? Het is gewoon de waarheid dat hij in zijn AZ-rol én beter speelt. Ik ga hier niet een pleidooi voor een eeuwige basisplek van Gudelj houden, maar vanuit het geraamte van vandaag valt er prima verder te bouwen.quote:![]()
Niet zo bijzonder toch. De transfer staat op afronden en kan daarom niks loslaten al had hij wel zijn antwoorden net iets beter kunnen voorbereidenquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:38 schreef marp0 het volgende:
![]()
Ik heb in algemene zin niet het idee dat Overmars zijn antwoorden voorbereidtquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder toch. De transfer staat op afronden en kan daarom niks loslaten al had hij wel zijn antwoorden net iets beter kunnen voorbereiden.
Zie Tafel van KeesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Joep die ook niks vraagt over de buitenspeler of linksbackquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/2128560-overmars-de-wil-is-er-bij-ziyech.html
LOLOh.![]()
2 drollen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joep die ook niks vraagt over de buitenspeler of linksback
LOL![]()
Overmars is ook wel #viesdik aan het worden. Eet hij al dat geld op?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En een zenuwachtige Overmars die meteen in de verdediging schiet van: "Zo slecht was het bod ook weer niet"quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joep die ook niks vraagt over de buitenspeler of linksback
LOL
Met een Amsterdams accentjeWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja omdat het tegen go ahead wasquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bullshit? Het is gewoon de waarheid dat hij in zijn AZ-rol én beter speelt. Ik ga hier niet een pleidooi voor een eeuwige basisplek van Gudelj houden, maar vanuit het geraamte van vandaag valt er prima verder te bouwen.AFCA
Lekker goed uit eten elke dag op kosten van Ajax.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:16 schreef Caland het volgende:
Overmars is ook wel #viesdik aan het worden. Eet hij al dat geld op?Oh.![]()
Wel een beetje een loser jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/2128560-overmars-de-wil-is-er-bij-ziyech.html![]()
Hij kwam zelfs niet uit zijn woorden bij dat incest Ajax TV vorige week, waar hij alleen maar wat open deur vraagjes kreeg van dat meisje.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En een zenuwachtige Overmars die meteen in de verdediging schiet van: "Zo slecht was het bod ook weer niet"
Met een Amsterdams accentjeOh.![]()
Voor Overmars z'n doen was dit een goed interview. Ik denk dat hij de hele ochtend heeft geoefend.quote:![]()
![]()
Dat zegt wel wat over Ajax.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Tot de 0-1 had Ajax het gewoon lastig.Oh.![]()
En van die zuinige naam komt ie ook nooit meer af iddquote:
En dan zullen de ergste dingen er nog wel uit geknipt zijnquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kwam zelfs niet uit zijn woorden bij dat incest Ajax TV vorige week, waar hij alleen maar wat open deur vraagjes kreeg van dat meisje.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig hebben we van der Sar al als boegbeeld.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:19 schreef j95 het volgende:
[..]
Voor Overmars z'n doen was dit een goed interview. Ik denk dat hij de hele ochtend heeft geoefend.Oh.![]()
Armoe.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we van der Sar al als boegbeeld.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we van der Sar al als boegbeeld.
Ach, ik vind het wat vermoeiend om constant te lopen zuren, zelfs als het een leuke en hoopgevende wedstrijd was.quote:![]()
Zou hem wel eens aan tafel willen zien bij VI.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan zullen de ergste dingen er nog wel uit geknipt zijn
Dat zou het zwaarste ongemak voor hem zijn dat je je kan voorstellen.Oh.![]()
Ooh dat zeker hoor, ik vond ook dat Gudelj beter speelde.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wat vermoeiend om constant te lopen zuren, zelfs als het een leuke en hoopgevende wedstrijd was.
Maar daarom gewoon punt naar achteren en niet weer omzetten na de interlands omdat Ziyech op 10 moet.Oh.![]()
Die aflevering zou ik ook sowieso eens opslaan voor als ik weer een keer goed wil lachenquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou hem wel eens aan tafel willen zien bij VI.
Dat zou het zwaarste ongemak voor hem zijn dat je je kan voorstellen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb na zitten denken en ik denk dat we ''helaas'' weer teruggaan naar Riedewald als centrale verdediger. Als Riedewald op zes staat, heb je Klaassen en Gudelj die eigenlijk wel zekerheidjes zijn. Dan houden we in gedachten dat je voorin vandaag speelde met Traore, Dolberg en Younes maar daarachter heb je zeker in spits en rechtsbuiten breedte qua selectie. Alleen, waar ga je dan Ziyech neerzetten? Die ruimte creëer je alleen door Riedewald terug te zetten.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat zeker hoor, ik vond ook dat Gudelj beter speelde.
Maar daarom gewoon punt naar achteren en niet weer omzetten na de interlands omdat Ziyech op 10 moet.
Of, of, Marc is het feestvarken en weet El Ghazi nog op miraculeuze wijze te slijten. Dat zou al veel schelen maar Cerny verdient ook onderhand wel meer.![]()
Dat maakt het nog erger.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Tot de 0-1 had Ajax het gewoon lastig.AFCA
Ja dat gaat ook gebeuren, sowieso gaat Bosz ook niet door met Viergever in het centrum lijkt me.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb na zitten denken en ik denk dat we ''helaas'' weer teruggaan naar Riedewald als centrale verdediger. Als Riedewald op zes staat, heb je Klaassen en Gudelj die eigenlijk wel zekerheidjes zijn. Dan houden we in gedachten dat je voorin vandaag speelde met Traore, Dolberg en Younes maar daarachter heb je zeker in spits en rechtsbuiten breedte qua selectie. Alleen, waar ga je dan Ziyech neerzetten? Die ruimte creëer je alleen door Riedewald terug te zetten.
Of, of, Marc is het feestvarken en weet El Ghazi nog op miraculeuze wijze te slijten. Dat zou al veel schelen maar Cerny verdient ook onderhand wel meer.
Zo jammer want een middenveld Ziyech-Riedewald-Klaassen/Gudelj/Bazoer heeft prima potentie. Al is het afwachten of Ziyech als halfspeler kan fungeren.Oh.![]()
Het lijkt me dat Bosz gewoon terug gaat naar een middenveld met Klaassen en Gudelj als centrale middenvelders en Ziyech op 10.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb na zitten denken en ik denk dat we ''helaas'' weer teruggaan naar Riedewald als centrale verdediger. Als Riedewald op zes staat, heb je Klaassen en Gudelj die eigenlijk wel zekerheidjes zijn. Dan houden we in gedachten dat je voorin vandaag speelde met Traore, Dolberg en Younes maar daarachter heb je zeker in spits en rechtsbuiten breedte qua selectie. Alleen, waar ga je dan Ziyech neerzetten? Die ruimte creëer je alleen door Riedewald terug te zetten.
Of, of, Marc is het feestvarken en weet El Ghazi nog op miraculeuze wijze te slijten. Dat zou al veel schelen maar Cerny verdient ook onderhand wel meer.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Voornaamste is dat Overmars z'n werk goed doet, verkopen kan ie in ieder geval zeker. Inkopen van jongere spelers ook, nu de wat oudere spelers nog.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee Bazoer moet gewoon spelen. Kun je niet afschrijven op 2-3 slechte potten. Heeft vele malen meer talent dan een Klaassen. Riedewald CV met Veltman.quote:![]()
Net wat er vandeweek al gezegd werd; Er moet ook maar net een speler beschikbaar zijn die WIL komen, te betalen is en beschikbaar is.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Voornaamste is dat Overmars z'n werk goed doet, verkopen kan ie in ieder geval zeker. Inkopen van jongere spelers ook, nu de wat oudere spelers nog.![]()
Als er interesse is in Bazoer is hij weg. Misschien speelt hij daarom zo slecht. Net als Cillessen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Bazoer moet gewoon spelen. Kun je niet afschrijven op 2-3 slechte potten. Heeft vele malen meer talent dan een Klaassen. Riedewald CV met Veltman.![]()
Nee, voetballend is Klaassen 2 klassen beter dan Bazoer. Mooiste zou zijn als ie deze week nog verkocht wordt voor een leuke prijs.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Bazoer moet gewoon spelen. Kun je niet afschrijven op 2-3 slechte potten. Heeft vele malen meer talent dan een Klaassen. Riedewald CV met Veltman.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Er is vorig jaar al een bod afgeslagen op hem van 25 miljoen ofzo? Ging niet weg, Ik denk dat Schone weggaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:31 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als er interesse is in Bazoer is hij weg. Misschien speelt hij daarom zo slecht. Net als Cillessen.![]()
Dat was 50 miljoen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is vorig jaar al een bod afgeslagen op hem van 25 miljoen ofzo? Ging niet weg, Ik denk dat Schone weggaat.![]()
Klaassen is een werkertje. Leuke speler maar Bazoer kan veel beter voetballen hoor, dat ziet een blinde nog.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, voetballend is Klaassen 2 klassen beter dan Bazoer. Mooiste zou zijn als ie deze week nog verkocht wordt voor een leuke prijs.![]()
Riedewald speelde vandaag ook niet zo groots. Nog even een paar potjes en dan valt die door de mand, zijn we ook van dat middenveld gezeik af.quote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klaassen is een werkertje. Leuke speler maar Bazoer kan veel beter voetballen hoor, dat ziet een blinde nog.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik had liever gehad dat ze Klaassen eind van vorig seizoen hadden verkocht dan hadden we Ziyech al gehad koekoek. Hij kon toch naar Napoli ofzo?quote:![]()
Klaassen is 10 klasse beter.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klaassen is een werkertje. Leuke speler maar Bazoer kan veel beter voetballen hoor, dat ziet een blinde nog.![]()
Nee. Werkertje kan zeer goed voetballen maar is technisch 100x minder als Bazoer. Niet voor niets willen/wilden veel clubs Bazoer van Ajax kopen ipv Klaassen.quote:![]()
Komt handelingssnelheid te kort voor een VMquote:
Iets waar Bazoer beter in is.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
10, 100, 1000!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Werkertje kan zeer goed voetballen maar is technisch 100x minder als Bazoer. Niet voor niets willen/wilden veel clubs Bazoer van Ajax kopen ipv Klaassen.![]()
Tete wel, maar die springt altijd fake mee. Vandaar de vele doelpunten uit dode spelmomentenquote:AFCA
Die springt tenminste..quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tete wel, maar die springt altijd fake mee. Vandaar de vele doelpunten uit dode spelmomentenRED ONS HENNIEGOD![]()
Hopelijk morgen wakker worden met Ziyechgenot.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Elke nacht droom ik over Ziyech. Ziyech in een Ajax shirt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Komt handelingssnelheid te kort voor een VM
Iets waar Bazoer beter in is.
Oh.![]()
Het beste middenveld wat je kan opstellen dan.quote:
Gaat nooit gebeuren verder tenzij blessures of schorsingen.Oh.![]()
Die is verhuurd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yes. Wanneer gaan we Owusu zien trouwens?![]()
Het beste middenveld zal Bosz wel opstellen denk je zelf niet?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het beste middenveld wat je kan opstellen dan.
Gaat nooit gebeuren verder tenzij blessures of schorsingen.Charlie: How's it going in there?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het beste middenveld zal Bosz wel opstellen denk je zelf niet?![]()
![]()
Vast niet, omdat er ook nog meer belangen spelen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het beste middenveld zal Bosz wel opstellen denk je zelf niet?Oh.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast niet, omdat er ook nog meer belangen spelen.![]()
![]()
Dit idd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast niet, omdat er ook nog meer belangen spelen.
Komende zomer als er flink wordt voorgeselecteerd (Klaassen, Gudelj, Schone, Serero, Bazoer?), wordt geinveseerd in een LB en CV, dan pas zie ik pas gebeuren dat dit middenveld er komt.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: