quote:Het is zover: we starten met een kersvers Eredivisieseizoen. Zoals we weten is PSV na een memorabele slotdag opnieuw landskampioen geworden en zullen ze azen op een derde titel. We hebben, vraag God maar hoe, slechts twee nieuwkomers in de Eredivisie: Go Ahead Eagles vervangt De Graafschap en Sparta Rotterdam keert na zes jaar afwezigheid terug in de Eredivisie. Iedereen heeft gedroomd van een terugkeer van de Kasteelclub and it happened. In 2012/13 waren ze nog het meest dichtbij maar Markjan Fledderus was ze in de slotfase met twee vrije trappen te machtig. Het kan dichtbij maar o zo ver zijn.
ADO Den Haag start aan een nieuw seizoen met een nieuwe trainer. Henk Fraser vertrok naar Vitesse als opvolger van Rob Maas en zodoende is de babbelzieke Joegoslaaf, Zeljko Petrovic, aangesteld als hoofdcoach. Bij ADO was er qua uitgaande transfers weinig heibel te beleven. Er werd een beetje gesleuteld aan de inkomende transfers waarbij er allerlei spannende buitenlanders zijn aangetrokken. Laat u verrassen en enjoy het.
Ajax staat voor een nieuw seizoen zonder Frank de Boer, na iets minder dan zes jaar hoofdcoach van Ajax te zijn, liet hij zijn contract verscheuren. We weten nooit of hij het voor of na de schande van Doetinchem besloten heeft. Peter Bosz volgt hem op. Het spel van Ajax zou er dan interessanter op moeten worden na alle tikkiebreedjaren van Frank. Bij Ajax werd er onlangs hard gelachen toen Milik voor 32 miljoen euro verkocht werd aan Napoli. Ajax heeft een vervanger gevonden die luistert naar de naam van Bertrand Traoré. Het is huur maar dat mag de pret niet drukken. Ajax zal er trots op zijn ERVARING hebben aangekocht met Heiko Westermann. Davinson Sanchez en Mateo Cassierra werden op hun beurt weggelokt uit het altijd heibele Colombia.
AZ heeft alleen Vincent Janssen zien vertrekken. Die ging voor circa 20 miljoen euro naar het miljoenenrijk van de Premier League. Verder zou sleutelspeler Henriksen nog kunnen vertrekken maar vooralsnog heeft Torino twee weken geleden voor het laatst een signaal gegeven. AZ was vrij attent op de transfermarkt. Ze haalden Mats Seuntjens en Rens van Eijden al vroeg binnen en toen Janssen eenmaal vertrokken was, werd Wout Weghorst aangetrokken als vervanger en is ook de magische spits Fred Friday aangetrokken. Normaal gesproken moet een vierde eindklassering gewoon weer mogelijk zijn voor AZ onder John van den Brom.
Excelsior heeft zich knap voor het derde jaar op rij gevestigd in de Eredivisie en dit jaar mogen ze een vierde jaar veilig proberen te stellen en opnieuw met een nieuwe trainer: Marinus Dijkhuizen was de fakkeldrager, vervolgens Alfons Groenendijk en nu komt Mitchell van der Gaag over. Die liet al tijdens het seizoen weten dat hij FC Eindhoven niet meer zou coachen. Bij Excelsior is er een redelijke exodus van de afgelopen twee seizoensbasis geweest. Van Weert, Stans, Fischer, Kruys etc zijn vertrokken. Excelsior heeft er allerlei spelers voor teruggehaald dus we moeten ons laten verrassen met wat het gaat worden. Degradatiestrijd is iets wat zeker is.
Feyenoord! Weer een jaar zwoegen met Van Bronckhorst en nu in plaats van met Kramer nu met Nicolai Jorgensen van FC Kopenhagen. Voor de rest is de horizon heel weinig veranderd bij Feyenoord. We weten genoeg, dit wordt een langspeelplaat van 2015/16.
Go Ahead Eagles is na een seizoen afwezigheid netjes teruggekeerd in de Eredivisie. Waar eerst troltrainer Dennis Demmers tot eind februari heeft aan lopen kloten, maakte Hans de Koning wel het potentieel van de selectie waar. Kampioenschap was kansloos maar ze slachtten wel De Graafschap in de finale van de play-offs. We kunnen dit seizoen genieten van goden als Randy Wolters, Leon de Kogel, Sander Fischer, Theo Zwarthoed. Alleen de fans zijn soms ietwat raar maar voor de rest is Go Ahead een prima clubje.
FC Groningen heeft na drie seizoenen de hel eindelijk een seizoen zonder Erwin van de Looi. Ernest Faber werd weggekaapt bij het altijd gezellige NEC, alleen Michael de Leeuw ging weg, voor de rest zijn er o.a Van Weert, Jenssen Yttergard en een of andere bonkige verdediger aangetrokken. Met Faber kan er, sure, veel meer worden uitgehaald. Ik zie ze wel leuke dingen doen. Niet grootse daden of zo maar wel gewoon oldskool Groningen.
Heerenveen gaat weer verder zonder talisman Foppe de Haan. Streppel komt over van Willem II waar hij een loodzwaar laatste seizoen had. Bij Heerenveen zijn er, hoe kon het ook anders, bijna geen mensen vertrokken. Otigba schijnt wel snel te vertrekken maar REZA, Stijn Schaars zijn gekomen en Thern is terug na zijn slopende blessure. Slechter dan het afgelopen seizoen kan niet en we weten dat Heerenveen op zijn tijd sympathiek voetbal kan spelen.
Heracles Almelo is alweer klaar in Europa nadat ze kansen niet afmaakten en zodoende van het schimmige Arouca verloren. Bij Heracles is het rustig gebleven. Alleen Weghorst vertrok en Kuwas en Vermeij zijn gekomen. Heracles heeft zich dus versterkt. Ik denk dat Heracles weer een vrij vergelijkbaar seizoen met vorig jaar gaat draaien, alleen eindigen ze of course minder hoog. Dat is zeker.
NEC: tsja. Een groot vreemdelingenlegioen geworden na het vertrek van Faber en Limbombe. Een vage Duitser Peter Hyballa is gekomen en de hele selectie zit vol schimmige namen waar niemand weet van heeft. We weten alleen dat de voorbereiding kut was. Ik laat me verrassen. Het zal een zwaar seizoen voor ze worden in ieder geval.
PEC Zwolle heeft Lam, Van Hintum en Veldwijk zien vertrekken maar ze hebben wel een stapel leuke voetballers teruggehaald. Ted van de Pavert, Youness Mokthar en Achahbar komen permanent over van hun clubs en Calvin Verdonk en Hachim Mastour worden gehuurd. Saymak is ook terug na een jaar afwezigheid van zijn blessure. Het kan weer eens een leuk interessant seizoen worden voor PEC vol met leuke voetballers waar ze vorig jaar weer meer verplicht waren om catenaccio te spelen.
PSV zag alleen Bruma vertrekken en haalde Daniel Schwaab ervoor terug. Voor de rest heeft PSV nog weinig uitgespookt op de transfermarkt maar per saldo is er weinig spectaculairs veranderd. Willems aast nog op een transfer en er is veel gezwijmel over Van Ginkel. Dat is alles wat we weten. PSV draaide een leuke voorbereiding en won afgetekend van Port en Sporting en het won de JCS. PSV is dit seizoen normaal gesproken de doodgeverfde titelkandidaat waar er veel vraagtekens zijn rond Ajax en Feyenoord.
Roda JC is ook een vreemdelingenlegioen geworden waar we ons uitgebreid door moeten laten verrassen. Kalezic is al na een seizoen weg vol mot. Yannis Anastasiou keert ervoor terug. Roel Brouwers, Chris Kum en Mikhail Rosheuvel zijn de bekendste versterkingen maar voor de rest zijn er allemaal versterkingen binnengehaald die weinig mensen kennen. De voorbereiding was wel prima van Roda-zijde maar we weten niet echt wat we kunnen verwachten: wel dat Yannis wil aanvallen.
Sparta is weer terug na zes jaar afwezigheid. God heeft ze een tijdje verafschuwd maar ze zijn weer terug in genade. Pastoor ontnam en gaf ze het Eredivisieschap. De afgelopen zomer is er op Spangen weinig vertrokken van aansprekende namen dus ze konden vooral bouwen aan een Eredivisiewaardige basis. Bart Vriends en El Azzouzi zijn gekomen vanuit de Eredivisie maar er zijn voornamelijk buitenlandse spelers gehaald waaronder Craig Goodwin (een van de besten in Australië), Ivan Calero, Pinteaux en nog wat namen. Sparta gaat met een begroting van 9,5 miljoen euro de Eredivisie in. Veel meer dan Excelsior en Go Ahead dus handhaving zou prima moeten kunnen. Binnen de Eredivisie wil Sparta drie jaar overleven en dan uitbreiden qua doelstellingen.
FC Twente is er ook nog. God mag weten hoe, god mag weten hoe. Na weken onzekerheid is het zeker dat ze Eredivisievoetbal spelen. Vak P is net zo dronken als altijd en de selectie is niet enorm veranderd. Gutierrez is vertrokken naar Betis, Ziyech vooralsnog niet en er zijn enkele onbekende talentjes aangetrokken. Weer een mysterie wat dat gaat worden. Twente zal wel weer rondhangen in de middenmoot. Lekker man.
FC Utrecht heeft weinig kunnen investeren door geldtekort maar er is ook weinig vertrokken. Vooralsnog is alleen Letschert vertrokken naar Sassuolo dus we weten wat we weer kunnen verwachten van FC Utrecht: lekker rondhangen tussen positie zes en positie negen. Dat is leuk en realistisch. Lekker weer Haller ophemelen op basis van niets maar gewoon vooral genieten van het middenveld van Utrecht. Meer. dan. prima.
Vitesse is verlost van de onkunde van Rob Maas en heeft Henk Fraser weggehaald bij ADO Den Haag. De transferperiode begon met het aantrekken van Navarone Foor, dat shockeerde iedereen. Een NEC-er naar Vitesse maar wat we weten is dat hij zeer gedreven is. Abiola Dauda komt weer terug van de huur, Baker en Nathan komen weer een jaartje vanuit Chelsea, ene Michael Tornes komt van Odense BK en... RICKY VAN WOLFSWINKEL IS TERUG VOOR DRIE JAAR. Henk Fraser zou best veel uit dit leuke materiaal kunnen halen. AZ bedreigen voor plek vier zou best kunnen.
Streppel is weg en ze halen Erwin van de Looi terug. Willem II scoorde niet hoog bij mij in de voorbereiding. Veel spelers van het vorige seizoen zijn vertrokken: ik noem een Andersen, Braber, Ondaan, Van der Struyk, Haemhouts etc. Niet enorm belangrijke spelers maar het is in degradatiestrijd vooral zonde dat je Ondaan laat gaan. Een erg leuke speler. Willem II huurt Jari Schuurman van Feyenoord, haalt Thom Haye van AZ voor het middenveld, ze halen een spits van Villarreal die ik niet ken: Fran Sol. Verder is Lieftink weggeplukt bij Vitesse. Willem II heeft niet verloren in de voorbereiding en veel vertrouwen opgedaan. We kunnen, denk ik, een defensief maar tegelijkertijd interessant Willem II verwachten.
Daar moeten we een elftal op heen bouwen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:07 schreef Kopsterk het volgende:
Klaassen kan fucking goed penaltys nemen
Gauw Suarez terughalen dan maar.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar moeten we een elftal op heen bouwen.
Wat is er gebeurd? Ik heb PSV niet gekeken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja. Luuk de Jong is een lamlul.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
En al die Ajacieden roepen dat Klaassen eruit moet
wilquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klaassen wilt graag snel nog even verkocht worden.
Je bent zelf een passingsplot.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe het passingsplot van Ajax er vandaag uitziet. Klaassen was daar in de voorgaande drie wedstrijden nauwelijks in te zien.
Wie dan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
Klaassen snoert mondjes,quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
Namen plzquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
Groningen speelde als IJsland. En had wat mazzel met hoe balletjes vielenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Ik heb PSV niet gekeken.
Enige goede speler die ze hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
Nee. Heb het gemist dan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lees het Ajax-topic maar eens terug
Gewoon prima gespeeld tot zover hoorquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:10 schreef Kopsterk het volgende:
Die Sanchez is tot nu toe een beetje 'net niet'
8x is scheepsrechtquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:10 schreef Tyron het volgende:
Ajax is wel leuk om te kijken momenteel.
Vergeet niet dat het na 10 minuten ook 2-0 had kunnen staan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een lekkere aanval weer. Ik ga even springen.
Ik heb er kijk op.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had overigens wel gelijk dat hij gisteren keihard geïsoleerd stond.
Dat had het Ajax onder Frank de Boer ook.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het na 10 minuten ook 2-0 had kunnen staan.
Ik ben zelf een type Van der Vaart, hooguit 60 minuten.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:12 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Jij gaat voor de 90 minuten lang Ajax troll award zeker?
Je vergeet Den Haag.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:13 schreef Kopsterk het volgende:
Met zo'n verdediging ga je er in de Kuip en in Eindhoven flink af.
Je gunt 't em niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee dat wordt m niet voor Lambooij
Haha okequote:Op zondag 28 augustus 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had het Ajax onder Frank de Boer ook.
Bron?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
"Hendrix vraagt De Jong om geen penalty's meer te nemen"
SPANNINGEN IN DE KLEEDKAMER BIJ PSV
Durf je het te ontkennen dan? Het was altijd je Glorix gebruiken iedere zondag omdat het zomaar 0-1 zou kunnen worden vroeg in de wedstrijd. Dat is same old Ajax.quote:
De Jong: 'ga ervan uit dat ik de penalties straks weer ga nemen'quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
Hendrix vraagt De Jong om geen penalty's meer te nemen
Siem ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
De Jong: 'ga ervan uit dat ik de penalties straks weer ga nemen'
lal, dat wordt matten.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)ys-meer-te-nemen.htm
Mag weer in beker tegen Willem II spelenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer dat Krul is gehaald. Een heel seizoen Onana onder de lat was wel vermakelijk geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerstboom.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef n1ek- het volgende:
Speelt Ajax nu met een ruit of met een punt?
Geen fanquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze Ajax-supporter neem ik niet serieusquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt wel, 6 gele kaarten alquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:21 schreef n1ek- het volgende:
Even wat Aphex Twin voor tijdens de thee.
Jonagold vind ik ook lekker ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:25 schreef Kopsterk het volgende:
Jonagold en Granny Smith zijn mijn favorieten.
Je, we winnen van GAE. Alles is goed.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zei het toch gisteren GGMM, komt goed
Nee jij had Ajax al afgeschreven. En nu weer 3 punten achter PSV.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je, we winnen van GAE. Alles is goed.
(jij bent echt dom af en toe, makker)
Man man man..quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee jij had Ajax al afgeschreven. En nu weer 3 punten achter PSV.
Ajax heeft louter tegen clubs gespeeld die gaan eindigen in het rechterrijtje.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee jij had Ajax al afgeschreven. En nu weer 3 punten achter PSV.
Jeetje, helemaal zelf bedacht?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb een glas spa appel, spappel zeg ik dan altijd
Heb je de kinderstoel voor in de auto al gekocht?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dank.
Ik haat wel de pikhanden die je er van krijgt
Ja besteld en al geleverd. Duur spul allemaal.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je de kinderstoel voor in de auto al gekocht?
Ja, vertel mij wat. Pffquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja besteld en al geleverd. Duur spul allemaal.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, helemaal zelf bedacht?
Ja i.c.m. de familyfix.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Pff
Heb je gekozen voor die isofix?
Nice. Het is eigenlijk wel veel beter zo, zit je ook niet met dat gekloot met de riem etc.quote:
Tijd om nog eens een taart in zijn gezicht te duwen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost is obsessed met het woord ''onwaarschijnlijk''
Stijn ook, dus het maakt niks uit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vergeet voor het gemak even dat dit geen SC is.
Zelfs dan blijft hij nog lachen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:33 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Tijd om nog eens een taart in zijn gezicht te duwen.
Wij mogen dat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stijn ook, dus het maakt niks uit.
Ja, maar dat kwam omdat Foppe moest lachen, als die eenmaal begint.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs dan blijft hij nog lachen.
#transferjostitwitter:FardauW twitterde op zondag 28-08-2016 om 15:33:44Samuel Armenteros gespot op de tribune bij ADO-Heracles. Dat zou wel iets betekenen. reageer retweet
Ja, was even vol in beeld.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
#transferjostitwitter:FardauW twitterde op zondag 28-08-2016 om 15:33:44Samuel Armenteros gespot op de tribune bij ADO-Heracles. Dat zou wel iets betekenen. reageer retweet
BAS BAS WIR BRAUCHEN BAStwitter:Sporting_CP twitterde op zondag 28-08-2016 om 15:29:41Hey, Bas Dost! #OMundoSabeQue...? #BemvindoBasDost https://t.co/N4AsCsSn6m reageer retweet
Wat denk jij als rasechte ADO-supporter, waar ligt het plafond van deze gozer?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kastaneer moet wat zekerder worden in de afronding vandaag.
Real Madridquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:40 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Wat denk jij als rasechte ADO-supporter, waar ligt het plafond van deze gozer?
Type Janssen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dolberg heeft echt te weinig spelers om zich heen in de counter.
Oke bedanktquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Meijers met een nuttige overtreding
piep piepquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Higler weet eindelijk dat Heracles ook geel mag krijgen.
inb4 1-2quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax komt nauwelijks in de problemen sinds de voorsprong.
Wat speelt Ajax fris fruitig aanvallend voetbal onder Bosz he?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een saaie wedstrijd van Ajax zeg.
Inspirerend indeed.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat speelt Ajax fris fruitig aanvallend voetbal onder Bosz he?
Daarom.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat staan ze waarschijnlijk na vandaag.
Dit ADO kan 4e worden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado is velen malen gevaarlijker na rust.
Liefst Beugelsdijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado moet dit bekronen met de 2-1.
Ik snap echt niet waarom ze daarvoor geen vervanger halen. Ach, misschien gebeurt er nog wat in de komende drie dagen.quote:
Goeie grapquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom ze daarvoor geen vervanger halen. Ach, misschien gebeurt er nog wat in de komende drie dagen.
Nee joh.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom ze daarvoor geen vervanger halen. Ach, misschien gebeurt er nog wat in de komende drie dagen.
Overmars doet nu net alsof er misschien nog wel meerdere middenvelders weggaan om niet te hoeven doen alsof zijn uitspraak dat ze Ziyech niet nodig hadden onzin was. Komisch.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh.
Dan halen we onze 12e middenvelder.
Rare post, maar we doen het er maar mee.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh.
Dan halen we onze 12e middenvelder.
Klopt, en Stijn blijft hem maar verdedigen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overmars doet nu net alsof er misschien nog wel meerdere middenvelders weggaan om niet te hoeven doen alsof zijn uitspraak dat ze Ziyech niet nodig hadden onzin was. Komisch.
Kom je ooit eens met een nuttige post in plaats van maar bij de potentiële vuurtjes komen stoken?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, en Stijn blijft hem maar verdedigen.
Ziyech halen en figuren als Sinkgraven lozen vind ik trouwens een uitstekend plan. Wat jij?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schaars?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
treurigquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:03 schreef Joezi het volgende:
Oerwoudgeluiden in de richting van Onana.
Typisch. Laat dat maar aan die achterlijken van GAE over.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan wel, ja. Maar had dan eerst even 2 á 3 spelers weggedaan. Nu in 3 dagen nog 12e middenvelder halen terwijl je een week eerder nog heel duidelijk vertelde dat hij niet zou komen is nogal genant.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ziyech halen en figuren als Sinkgraven lozen vind ik trouwens een uitstekend plan. Wat jij?
Waar loopt die Verhoek tegenwoordig te ballen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Becker voor Schaken
Jansen voor Kastaneer
FC Pune City, India dacht ikquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:05 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Waar loopt die Verhoek tegenwoordig te ballen?
Triest.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:05 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Waar loopt die Verhoek tegenwoordig te ballen?
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien leren ze zo wel onderhandelen op de Johan Cruijff University.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan wel, ja. Maar had dan eerst even 2 á 3 spelers weggedaan. Nu in 3 dagen nog 12e middenvelder halen terwijl je een week eerder nog heel duidelijk vertelde dat hij niet zou komen is nogal genant.
Wijquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zei het letterlijk hier en toen las ik het.
Klopt.quote:
Hij loopt zo langzaam mee steedsquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er mist echt overtuiging in zijn acties. Hij speelt lang niet onaardig.
Doe eens even normaal en rustig man.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
TOPSHOW TOPSHOW TOPSHOW.
HAVENAAR VOOR LUL, HAVENAAR VOOR LOL OLE OLE
lol (laughing out loud)quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
TOPSHOW TOPSHOW TOPSHOW.
Ben jij maar God op je blote knietjes dankbaar dat je nog Eredivisie speelt..quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
TOPSHOW TOPSHOW TOPSHOW.
Nee hoor. Dat was gewoon lood om oud ijzer geweest.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Ik weet nog dat jij Badder belachelijk maakte toen hij zei dat Feyenoord die beter had kunnen halen ipv Kramer.
God? Ik dank het KNVB reglement.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:11 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ben jij maar God op je blote knietjes dankbaar dat je nog Eredivisie speelt..
twitter:NOSvoetbal twitterde op zondag 28-08-2016 om 16:10:17Penalty voor ADO Den Haag! Havenaar wordt ten val gebracht en neemt de strafschop zelf: hij panenkaat hem pardoes over het doel! #adoher reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |