Dit ADO kan 4e worden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado is velen malen gevaarlijker na rust.
Liefst Beugelsdijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado moet dit bekronen met de 2-1.
Ik snap echt niet waarom ze daarvoor geen vervanger halen. Ach, misschien gebeurt er nog wat in de komende drie dagen.quote:
Goeie grapquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom ze daarvoor geen vervanger halen. Ach, misschien gebeurt er nog wat in de komende drie dagen.
Nee joh.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom ze daarvoor geen vervanger halen. Ach, misschien gebeurt er nog wat in de komende drie dagen.
Overmars doet nu net alsof er misschien nog wel meerdere middenvelders weggaan om niet te hoeven doen alsof zijn uitspraak dat ze Ziyech niet nodig hadden onzin was. Komisch.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh.
Dan halen we onze 12e middenvelder.
Rare post, maar we doen het er maar mee.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh.
Dan halen we onze 12e middenvelder.
Klopt, en Stijn blijft hem maar verdedigen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overmars doet nu net alsof er misschien nog wel meerdere middenvelders weggaan om niet te hoeven doen alsof zijn uitspraak dat ze Ziyech niet nodig hadden onzin was. Komisch.
Kom je ooit eens met een nuttige post in plaats van maar bij de potentiėle vuurtjes komen stoken?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, en Stijn blijft hem maar verdedigen.
Ziyech halen en figuren als Sinkgraven lozen vind ik trouwens een uitstekend plan. Wat jij?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schaars?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
treurigquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:03 schreef Joezi het volgende:
Oerwoudgeluiden in de richting van Onana.
Typisch. Laat dat maar aan die achterlijken van GAE over.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oerwoudgeluiden in de richting van Onana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |