Tong ben jij het?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef Bert2 het volgende:
Even voor de goede orde.
Zijech is buitencategorie.
30 miljoen is nog een fooi.
Laat ik duidelijk zijn.
Cruijff is de grootste.
Van de wereld.
Van altijd.
Nooit zag ik een voetballer die maar in zijn schaduw kon staan.
Zijech kan in zijn schaduw staan.
Minstens.
Dan krijgt hij het erg lastig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Middenmoters in Duitsland denk ik.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
januari 2009 Twente thuis 1-5 was de laatste keer.
Genot was dat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
januari 2009 Twente thuis 1-5 was de laatste keer.
dan cheat je echt slechtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dude, al zon 2 weken. Daarnaast heb ik al een week een perma ban.
Hoi Tong, leuk dat je er weer bent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef Bert2 het volgende:
Even voor de goede orde.
Zijech is buitencategorie.
30 miljoen is nog een fooi.
Laat ik duidelijk zijn.
Cruijff is de grootste.
Van de wereld.
Van altijd.
Nooit zag ik een voetballer die maar in zijn schaduw kon staan.
Zijech kan in zijn schaduw staan.
Minstens.
Ik heb het net gelezen, maar wat een kwal is het ook en hij neemt het zoals gewoonlijk weer veel te serieus, niet bestquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hoi Tong, leuk dat je er weer bent.
Gigantische plaat voor zijn kop ook. Blijft maar denken dat hij leuke stukjes schrijft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen, maar wat een kwal is het ook en hij neemt het zoals gewoonlijk weer veel te serieus, niet best
Je weet dat dit een reden is voor een permban?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:14 schreef Bert2 het volgende:
Zijech
Hij heeft extreem goed overzicht.
Hij is extreem goed in de kleine ruimte.
Hij is onverstoorbaar.
Verschrikkelijk eigenwijs is hij ook, geloof ik.
Aan wie doet dat denken?
Cruijff
Als er echt een god bestond, had hij die al.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet dat dit een reden is voor een permban?
Dit is Tong nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet dat dit een reden is voor een permban?
Dit is een kloon johquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er meer van dat soort figuren op Fok zijn?
Doet mij denken aan mijn wc bezoek van een uurtje terug.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:17 schreef Bert2 het volgende:
Werd Cruijff in Spanje niet "De dunne" genoemd?
Doet me denken aan:
Zijech
Het is Ziyech, Tong.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:17 schreef Bert2 het volgende:
Werd Cruijff in Spanje niet "De dunne" genoemd?
Doet me denken aan:
Zijech
Moeilijkquote:
Sorry, ja!quote:
Nooit geweest. Maar klinkt leuk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opper, ik was vanmiddag in de kloostertuin in de stad, had daar een BBQ. Was er nog nooit geweest. Bijzondere locatie wel.
Ik kende het helemaal niet eigenlijk. Zou er ook straal voorbij lopen hoor, daar achter het Westeinde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit geweest. Maar klinkt leuk.
Opperkleurder, ik ben: Bertquote:
Daar verdient hij waarschijnlijk per uitzending meer dan bij de KNVB in een jaar.quote:
Ongezellige Petrovicquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
Stukje over ADO bij Studio Sport
Dan had hij je nu al wel zure azijnpisser genoemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |