We hebben bij Ajax eigenlijk alleen aanvallende middenvelders nodig, nu we Westermann hebben is de verdediging toch een gesloten kluis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n Sinkgraven is toch ook een groot talent.
Ik zou het wel heel grappig vinden als Dickie hem heeft weten te halen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Al die Fener fanaccounts op twitter posten iets in het turks met dit eronder
[ afbeelding ]
Die gaat naar Turkije dus?
Ik vind hem wel grappig.quote:
Jong Ajaxquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd welke clubs zich nog meer gemeld hebben.
Met Westermann heb je geen keeper nodigquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We hebben bij Ajax eigenlijk alleen aanvallende middenvelders nodig, nu we Westermann hebben is de verdediging toch een gesloten kluis.
Middenmoters in Duitsland denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd welke clubs zich nog meer gemeld hebben.
Alleen volgens JR Style... 😉quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n Sinkgraven is toch ook een groot talent.
Bedankt Bertquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef Bert2 het volgende:
Even voor de goede orde.
Zijech is buitencategorie.
30 miljoen is nog een fooi.
Laat ik duidelijk zijn.
Cruijff is de grootste.
Van de wereld.
Van altijd.
Nooit zag ik een voetballer die maar in zijn schaduw kon staan.
Zijech kan in zijn schaduw staan.
Minstens.
januari 2009 Twente thuis 1-5 was de laatste keer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado Den Haag gaat voor de 12e keer op rij een uitwedstrijd spelen in de beker.
Tong ben jij het?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef Bert2 het volgende:
Even voor de goede orde.
Laat ik duidelijk zijn.
Cruijff is de grootste.
Van de wereld.
Van altijd.
Minstens.
Dan krijgt hij het erg lastig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Middenmoters in Duitsland denk ik.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
januari 2009 Twente thuis 1-5 was de laatste keer.
Genot was dat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
januari 2009 Twente thuis 1-5 was de laatste keer.
dan cheat je echt slechtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dude, al zon 2 weken. Daarnaast heb ik al een week een perma ban.
Hoi Tong, leuk dat je er weer bent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef Bert2 het volgende:
Even voor de goede orde.
Laat ik duidelijk zijn.
Cruijff is de grootste.
Van de wereld.
Van altijd.
Minstens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |