SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC<< Soms wat rebels
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.SPOILER: Lange Lans volgens googleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik om te spelen![]()
Onmogelijk. Ziyech gaat echt weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
Met Unal en Ziyech gaat Twente het makkelijk redden dit jaar, ik hoop voor ze dat die beiden blijven.
De Glorie van Fenerbache valt niet te weigeren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ziyech gaat echt weg.
hahaquote:In het Tikibad in attractiepark Duinrell in Wassenaar is zaterdag aan het begin van de avond een grote vechtpartij uitgebroken waarbij vijftien mensen betrokken waren. De politie heeft vijf arrestaties verricht.
De ruzie ontstond rond 18.00 uur toen een groep probeerde voor te dringen bij de kassa van het zwembad.
Tja, hij heeft wat tegen Stijn de laatste tijd, die zal daar ook wel eens genoeg van krijgen.quote:
Die kunnen hun eigen zitplaats niet eens vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
''Ajax supporters konden Deventer niet vinden''
Dude, al zon 2 weken. Daarnaast heb ik al een week een perma ban.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pokemon Go trainer van de maand![]()
w..t..f
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dude, al zon 2 weken. Daarnaast heb ik al een week een perma ban.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Heb er wel mn Thesis door af gekregen
Ik heb straks een titel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ieder nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen.
Die Overmars is wel een erg zuinige aap.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
Meerdere clubs met een concreet bod op ziyech.
Edit*
Er zijn clubs met een hoger bod dan Ajax
Alleen jammer dat ze niet zo goed zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax heeft genoeg middenvelders.
Zo'n Sinkgraven is toch ook een groot talent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet zo goed zijn.
Wat een sukkel is het ook he. zoveel tijd en dan op het laatste moment toch maar ervoor willen kiezen, lekker 3x meer betalen hopelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
Meerdere clubs met een concreet bod op ziyech.
Edit*
Er zijn clubs met een hoger bod dan Ajax
We hebben bij Ajax eigenlijk alleen aanvallende middenvelders nodig, nu we Westermann hebben is de verdediging toch een gesloten kluis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n Sinkgraven is toch ook een groot talent.
Ik zou het wel heel grappig vinden als Dickie hem heeft weten te halen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Al die Fener fanaccounts op twitter posten iets in het turks met dit eronder
[ afbeelding ]
Die gaat naar Turkije dus?
Ik vind hem wel grappig.quote:
Jong Ajaxquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd welke clubs zich nog meer gemeld hebben.
Met Westermann heb je geen keeper nodigquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We hebben bij Ajax eigenlijk alleen aanvallende middenvelders nodig, nu we Westermann hebben is de verdediging toch een gesloten kluis.
Middenmoters in Duitsland denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd welke clubs zich nog meer gemeld hebben.
Alleen volgens JR Style... 😉quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n Sinkgraven is toch ook een groot talent.
Bedankt Bertquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef Bert2 het volgende:
Even voor de goede orde.
Zijech is buitencategorie.
30 miljoen is nog een fooi.
Laat ik duidelijk zijn.
Cruijff is de grootste.
Van de wereld.
Van altijd.
Nooit zag ik een voetballer die maar in zijn schaduw kon staan.
Zijech kan in zijn schaduw staan.
Minstens.
januari 2009 Twente thuis 1-5 was de laatste keer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado Den Haag gaat voor de 12e keer op rij een uitwedstrijd spelen in de beker.
Tong ben jij het?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef Bert2 het volgende:
Even voor de goede orde.
Laat ik duidelijk zijn.
Cruijff is de grootste.
Van de wereld.
Van altijd.
Minstens.
Dan krijgt hij het erg lastig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Middenmoters in Duitsland denk ik.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
januari 2009 Twente thuis 1-5 was de laatste keer.
Genot was dat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
januari 2009 Twente thuis 1-5 was de laatste keer.
dan cheat je echt slechtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dude, al zon 2 weken. Daarnaast heb ik al een week een perma ban.
Hoi Tong, leuk dat je er weer bent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef Bert2 het volgende:
Even voor de goede orde.
Laat ik duidelijk zijn.
Cruijff is de grootste.
Van de wereld.
Van altijd.
Minstens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |