abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:55:34 #1
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_164897662



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_164897725
Xia O wat?
Ken dat merk verder niet :o?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164897884
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:58 schreef RobertNL het volgende:
Xia O wat?
Ken dat merk verder niet :o?
Wordt wel weer eens tijd voor wat super deals....remember last year?
Cheerson 10a voor 7,50
Xiaomi bluetooth squarebox 12,00
Xiaomi Pistons 3 voor 6,50...wat mij betreft de beste deal van 2015!
Xiaomi usb light voor 0,60
Miband voor 9 euro
Blitzwolf 5 ports lader voor 8 euro
En natuurlijk de welbekende 10k powerbank voor 9,50-10,00

De laatste tijd nog weinig spannends gezien.... :'(
pi_164906500
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:03 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wordt wel weer eens tijd voor wat super deals....remember last year?
Cheerson 10a voor 7,50
Xiaomi bluetooth squarebox 12,00
Xiaomi Pistons 3 voor 6,50...wat mij betreft de beste deal van 2015!
Xiaomi usb light voor 0,60
Miband voor 9 euro
Blitzwolf 5 ports lader voor 8 euro
En natuurlijk de welbekende 10k powerbank voor 9,50-10,00

De laatste tijd nog weinig spannends gezien.... :'(
True. Volgens mij gaat het zo wel te goed met de shops :'(
  zondag 28 augustus 2016 @ 11:30:26 #5
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164907615
Van alles onderweg hier. Van bloembol tot telefoonhoes, van horlogebandje tot fietskleding, van stanleymesjes tot hama-kraaltjes.
pi_164915322
Xiaomi! Heb zelf de action cam, miband 1s, mi4s, 10k powerbank :)
pi_164916008
Aldus een Aliexpress seller
pi_164916765
het is een wonder jongens, gearbest heeft meteen een volledige refund gedaan toen ik erom vroeg :s)
Daarbij heb ik nu die git2 voor 102 euro bij banggood gekocht :o
pi_164917344
De Blitzwolf 2x USB wall charger met Quick Charge 3.0 kost bij Banggood momenteel maar $9,99.
Goedkoper dan de versie zonder QC en goedkoper dan de versie met QC2.0.

pi_164920570
Ik ben benieuwd naar deze

http://www.banggood.com/B(...)ntrol-p-1078757.html

Blitzwolf robotstofzuiger
  zondag 28 augustus 2016 @ 19:57:14 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_164920605
Ik denk dat 'ie zuigt...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164923220
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:55 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben benieuwd naar deze

http://www.banggood.com/B(...)ntrol-p-1078757.html

Blitzwolf robotstofzuiger
In de tekst staat denk ik wel een foutje:

Silent Brushless Motor
True 12000 revolutions per second provide a powerful suction.

Ik denk dat dat 12000 RPM moet zijn ipv RPS :)
  zondag 28 augustus 2016 @ 21:16:17 #13
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_164923371
Haha ja.. anders stijgt ie op.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_164923579
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:55 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben benieuwd naar deze

http://www.banggood.com/B(...)ntrol-p-1078757.html

Blitzwolf robotstofzuiger
:D Interesse gewekt.
pi_164932310
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:21 schreef davedavy het volgende:

[..]

:D Interesse gewekt.
Bij mij ook. Is deze dan maar 1 dag beschikbaar?
  maandag 29 augustus 2016 @ 09:05:54 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164932386
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:55 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben benieuwd naar deze

http://www.banggood.com/B(...)ntrol-p-1078757.html

Blitzwolf robotstofzuiger
Had hem gisteren ook al gespot. Ben erg benieuwd naar dat ding, wellicht haal ik er eentje en vergelijk ik hem met de ilife v7 die ik al heb.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164932803
Volgende week is er een video beschikbaar van BG.
  maandag 29 augustus 2016 @ 09:48:17 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164932893
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 09:40 schreef davedavy het volgende:
Volgende week is er een video beschikbaar van BG.
Wellicht maken ze de semi-mapping daarin wel inzichtelijk. Ilife heeft ook (minimale) slimheid. Waar enkele andere dingen gewoon dom botsen en omkeren probeert de ilife in ieder geval er omheen te zuigen.

Ben erg benieuwd :Y
Leuk spul is het zeker :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  CHI shopkeeper maandag 29 augustus 2016 @ 10:39:05 #19
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164933666
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 09:40 schreef davedavy het volgende:
Volgende week is er een video beschikbaar van BG.
En nu al wat foto's (genomen met een niet nader te noemen toestel) ;)









Het enige dat nog gaat veranderen is dat de wieltjes zwart zullen zijn i.p.v. wit. Verder heeft ie het rondje biljarttafel prima doorstaan. ;)
  maandag 29 augustus 2016 @ 10:41:29 #20
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_164933708
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:39 schreef Banggood het volgende:

[..]

En nu al wat foto's (genomen met een niet nader te noemen toestel) ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het enige dat nog gaat veranderen is dat de wieltjes zwart zullen zijn i.p.v. wit. Verder heeft ie het rondje biljarttafel prima doorstaan. ;)
Zal wel schoon zijn daar in de office van BG, inmiddels toch wel een paar van die stofzuigers voorbij zien komen :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  CHI shopkeeper maandag 29 augustus 2016 @ 10:45:40 #21
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164933775
quote:
16s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:41 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zal wel schoon zijn daar in de office van BG, inmiddels toch wel een paar van die stofzuigers voorbij zien komen :P
Alles begint gewoon met een schone werkplek ;)
  maandag 29 augustus 2016 @ 11:20:43 #22
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_164934335
Als ik het zo zie wel een smalle rolborstel vergeleken met de gerenommeerde merken. Ik hoop dat die hoekborsteltjes genoeg effect hebben.

Ben inderdaad erg benieuwd naar bewegend beeld :)
Onze neato is ondertussen toe aan zijn pensioen en er staat een robovac-ature open :+
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_164935040
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:39 schreef Banggood het volgende:

[..]

En nu al wat foto's (genomen met een niet nader te noemen toestel) ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het enige dat nog gaat veranderen is dat de wieltjes zwart zullen zijn i.p.v. wit. Verder heeft ie het rondje biljarttafel prima doorstaan. ;)
Ik ben ook wel benieuwd naar zon robostofzuiger ding :P.
Echter vind ik hem hier op de foto wel erg cheap ogen? Lijkt van dat goedkope kunststof te zijn of is dat maar schijn?
  maandag 29 augustus 2016 @ 12:03:05 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164935197
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd naar zon robostofzuiger ding :P.
Echter vind ik hem hier op de foto wel erg cheap ogen? Lijkt van dat goedkope kunststof te zijn of is dat maar schijn?
De chuwi ilife serie is nu ook niet dat je denkt ziet er geweldig high-end uit. Naar mijn idee ziet hij er niet enorm slecht of goedkoop uit.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164935411
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De chuwi ilife serie is nu ook niet dat je denkt ziet er geweldig high-end uit. Naar mijn idee ziet hij er niet enorm slecht of goedkoop uit.
Kan ook zijn dat de foto's met flits zijn genomen ofzo, maar ik vind hem er zo fletsig uit zien..
Maargoed. Design is maar klein puntje natuurlijk.
pi_164938048
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd naar zon robostofzuiger ding :P.
Echter vind ik hem hier op de foto wel erg cheap ogen? Lijkt van dat goedkope kunststof te zijn of is dat maar schijn?
Ik dacht al dat het aan mij lag... vond het nog al cheapo-plastic-fantastic-achtig...
pi_164940055
Moet Xiaomi niet met zo'n zuiger komen? Ik bedoel.. ze maken toch alles? Behalve smartwatches dan }:| }:|
pi_164940094
Heeft er ook misschien iemand tips voor een LANGE USB-C kabel? Mijn huidige blitzwolf kabel doet het niet goed in combinatie met mijn HTC 10.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 29 augustus 2016 @ 16:15:06 #29
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_164940839
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:40 schreef davedavy het volgende:
Moet Xiaomi niet met zo'n zuiger komen? Ik bedoel.. ze maken toch alles? Behalve smartwatches dan }:| }:|
* kuch *
http://www.digitaltrends.com/home/xiaomi-robot-vacuum/
:)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_164940884
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:40 schreef davedavy het volgende:
Moet Xiaomi niet met zo'n zuiger komen? Ik bedoel.. ze maken toch alles? Behalve smartwatches dan }:| }:|
xiaomi maakt vrij weinig :P ze verkopen alleen vanalles van andere merken. zo verkopen ze ook al geruime tijd Mitu smartwatches, alleen zijn die wel op kinderen gericht. Een nieuwe Mitu smartwatch zit er wel aan te komen. (mitu =/- xiaomi, maar wordt wel verkocht via mi.com platform).





De ingang van de nieuwe Mi Flagship store hier ...er stonden niet eens borden buiten 8)7
pi_164941918
quote:
Dat is wel heel toevallig _O- Wel een stuk duurder.
  maandag 29 augustus 2016 @ 18:05:08 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164943928
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:16 schreef Kenzi het volgende:

[..]

xiaomi maakt vrij weinig :P ze verkopen alleen vanalles van andere merken. zo verkopen ze ook al geruime tijd Mitu smartwatches, alleen zijn die wel op kinderen gericht. Een nieuwe Mitu smartwatch zit er wel aan te komen. (mitu =/- xiaomi, maar wordt wel verkocht via mi.com platform).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De ingang van de nieuwe Mi Flagship store hier ...er stonden niet eens borden buiten 8)7
Die dingen zijn inderdaad lastig te vinden :'). Die in Kowloon was te doen, die in Shanghai was zonder hulp/kennis van de taal niet echt te vinden :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_164944312
Heeft iemand recente ervaring met de priority direct mail van Banggood? Het gaat om een een redelijk Groot pakje met een waarde onder de 22 euro. Het is zo jammer als het een Tijd bij de inklaring moet wachten. Ik weet nu niet wat wijsheid is, Gewone registered mail of voor 3 eurocent priority direct ;)
pi_164947700
Heeft iemand dit al eens in china gezien?



Een universele flessendop voor op festivals.. (festicap)

iets als 'universal screw bottle cap' ofzo levert niet echt iets op.
pi_164948401
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 20:25 schreef G-NiLES het volgende:
Heeft iemand dit al eens in china gezien?

[ afbeelding ]

Een universele flessendop voor op festivals.. (festicap)

iets als 'universal screw bottle cap' ofzo levert niet echt iets op.
De site waar je de afbeelding vandaan hebt is met ¤ 5,95 ook niet heel duur toch?

http://www.umake.nl/product/festicap/
  maandag 29 augustus 2016 @ 20:57:08 #36
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164948826
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:40 schreef davedavy het volgende:
Moet Xiaomi niet met zo'n zuiger komen? Ik bedoel.. ze maken toch alles? Behalve smartwatches dan }:| }:|
Xiaomi maakt niet zo veel zelf, maar ze zijn wel een grote investeerder in allerlei bedrijven die hardware maken en/of research doen.

Soms komen die producten dan op de markt onder Xiaomi naam, soms ook niet. Zoals bijvoorbeeld bij Roidmi.

Zo heeft Xiaomi dik geïnvesteerd in Huami, de ontwerper en fabrikant van de Miband 1&2. En nu investeren ze weer dik in dat bedrijf om een Smartwatch uit te brengen. Alleen gaat die, in tegenstelling tot de Mobands, niet als Xiaomi verschijnen.
  maandag 29 augustus 2016 @ 21:03:25 #37
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_164949051
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 20:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Xiaomi maakt niet zo veel zelf, maar ze zijn wel een grote investeerder in allerlei bedrijven die hardware maken en/of research doen.

Soms komen die producten dan op de markt onder Xiaomi naam, soms ook niet. Zoals bijvoorbeeld bij Roidmi.

Zo heeft Xiaomi dik geïnvesteerd in Huami, de ontwerper en fabrikant van de Miband 1&2. En nu investeren ze weer dik in dat bedrijf om een Smartwatch uit te brengen. Alleen gaat die, in tegenstelling tot de Mobands, niet als Xiaomi verschijnen.
Indeed, en vergeet niet de "xiaomi oortjes" die uit de designbak van OneMoreDesign komen. En de 'Segway" van Xiaomi is van Ninebot etc.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_164949438
Mijn bestelling is al 3 dagen pre advised.
/watdoen/ :'( :'( :'(
  maandag 29 augustus 2016 @ 21:18:28 #39
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_164949612
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:14 schreef Longcat. het volgende:
Mijn bestelling is al 3 dagen pre advised.
/watdoen/ :'( :'( :'(
De OP lezen en rustig afwachten c_/

(Serieus, chinese pakketjes is geduld hebben en gewoon afwachten.. het komt vanzelf en je kan er toch niets aan doen :Y )
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_164951415
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 20:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Xiaomi maakt niet zo veel zelf, maar ze zijn wel een grote investeerder in allerlei bedrijven die hardware maken en/of research doen.

Soms komen die producten dan op de markt onder Xiaomi naam, soms ook niet. Zoals bijvoorbeeld bij Roidmi.

Zo heeft Xiaomi dik geïnvesteerd in Huami, de ontwerper en fabrikant van de Miband 1&2. En nu investeren ze weer dik in dat bedrijf om een Smartwatch uit te brengen. Alleen gaat die, in tegenstelling tot de Mobands, niet als Xiaomi verschijnen.
Xiaomi is een grote Hoax dus :'(
  maandag 29 augustus 2016 @ 22:06:57 #41
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164951588
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:02 schreef davedavy het volgende:

[..]

Xiaomi is een grote Hoax dus :'(
Nee. Ze investeren enorm in research en andere bedrijven. Ze betekenen enorm veel voor de tech in China.
pi_164951637
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee. Ze investeren enorm in research en andere bedrijven. Ze betekenen enorm veel voor de tech in China.
Ja snap ik. Maar het voelt een beetje zoals een Mercedes met een Renault motor (die overigens bestaan :P). Dat is ook geen echte Mercedes :'(
  maandag 29 augustus 2016 @ 23:06:52 #43
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_164953661
Nee, zoals DaimlerBenz die een Mercedes maken ;)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_164953779
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 23:06 schreef BillsGate het volgende:
Nee, zoals DaimlerBenz die een Mercedes maken ;)
Je hebt gelijk.. Maandagen hé |:(
pi_164955954
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:14 schreef Longcat. het volgende:
Mijn bestelling is al 3 dagen pre advised.
/watdoen/ :'( :'( :'(
Kan nog wel een tijdje duren helaas. Niet te vaak die tracking checken en lekker wachten :)
pi_164956573
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:42 schreef dimmak het volgende:
Heeft er ook misschien iemand tips voor een LANGE USB-C kabel? Mijn huidige blitzwolf kabel doet het niet goed in combinatie met mijn HTC 10.
Hoe bevalt de HTC 10?
Ik zit te twijfelen tussen htc 10 en de s7 edgememe
pi_164958169
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 02:10 schreef Longcat. het volgende:

[..]

Hoe bevalt de HTC 10?
Ik zit te twijfelen tussen htc 10 en de s7 edgememe
Echt een geweldige telefoon. De software is super smooth, Sense drukt niet zo zwaar op Android, de update naar Nougat komt er snel aan, lekkere accuduur, goede camera, een super goede vingerscanner en een stevige bouwkwaliteit. Nog geen moment spijt gehad.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_164965668
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:39 schreef Onufriev het volgende:
[..]
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:04 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Thanks beiden, ik ga de Hybrid's maar bestellen. Met 18 euro val je je er ook geen buil aan. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:38:58 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_164966344


~ http://www.gizmochina.com(...)s-red-strap-version/

De Xiaomi watch dus? Interessant dat 'ie geen input interface heeft.
Misschien wordt het meer zoiets als de Ticwatch 2: https://www.kickstarter.c(...)artwatch/description .
Qua styling niet echt mijn cup-o-tea. Sale begin? Morgen al. 799 CNY (119 USD/ 109 EUR; excl.)
quote:
1.34" 320 x 300 reflective screen
22mm replaceable straps
4GB ROM
512MB RAM
1.2GHz dual-core processor
BLE 4.0 + WiFi
GPS + GLONASS
PPG heart rate monitor
IP67
53.7 grams
280mAh battery
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164966696
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:38 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
~ http://www.gizmochina.com(...)s-red-strap-version/

De Xiaomi watch dus? Interessant dat 'ie geen input interface heeft.
Misschien wordt het meer zoiets als de Ticwatch 2: https://www.kickstarter.c(...)artwatch/description .
Qua styling niet echt mijn cup-o-tea. Sale begin? Morgen al. 799 CNY (119 USD/ 109 EUR; excl.)

[..]

Ik ben er niet kapot van. Dat het scherm niet volledig rond is is ook een afknapper.
Lijkt ook niet dezelfde als die hier aangekondigd wordt http://www.banggood.com/O(...)phone-p-1080845.html
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:03:48 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_164966808
Dat laatste begreep ik sowieso al, was gewoon een placeholder. :P Een algemeen plaatje. Met de note:
quote:
Pre sale products, price, pictures and parameters will be updated later.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164967521
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:03 schreef shiznuts het volgende:
Dat laatste begreep ik sowieso al, was gewoon een placeholder. :P Een algemeen plaatje. Met de note:

[..]

Oeps, ik slaap nog ff verder :z O-)
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:58:19 #53
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164968984
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:38 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
~ http://www.gizmochina.com(...)s-red-strap-version/

De Xiaomi watch dus? Interessant dat 'ie geen input interface heeft.
Misschien wordt het meer zoiets als de Ticwatch 2: https://www.kickstarter.c(...)artwatch/description .
Qua styling niet echt mijn cup-o-tea. Sale begin? Morgen al. 799 CNY (119 USD/ 109 EUR; excl.)

[..]

Te overdreven sports styling. Jammer, bovendien blijken alle geruchten over Xiaomi doe met Android wear op hun watch zou komen ook onzin.

Prijs is natuurlijk prima op zich, maar als er geen third party apps van enige schaal te verwachten zijn, gaat dit hem niet worden als vervanger van mijn Pebble Time.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:09:03 #54
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_164969238
Ja, ik kan er ook niet veel mee ben ik bang. ;(
Dan toch maar wachten op Google's eigen creaties, de Anglefish en Swordfish...

En de Pebble Time 2 komt in ieder geval.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:41:16 #55
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_164970063
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:56 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik ben er niet kapot van. Dat het scherm niet volledig rond is is ook een afknapper.

Bah nee. Net zoals bij de Moteo360 de platteband-look. Ook voor een lichtsensor?
Ik houd het bij m'n Huawei-watch. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:56:04 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164970472
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:09 schreef shiznuts het volgende:
Ja, ik kan er ook niet veel mee ben ik bang. ;(
Dan toch maar wachten op Google's eigen creaties, de Anglefish en Swordfish...
[ afbeelding ]
En de Pebble Time 2 komt in ieder geval.
Die twee staan hier ook op de lijst, en natuurlijk ook (weer) een Pebble.
Daarnaast blijft het verdacht rustig in China, de Android Wear horloges zijn toch echt in ontwikkeling. Ben bang dat MTK de boel nog niet voor elkaar heeft qua software, een horloge komt nu uit met gewoon Android 5.1 en die zou eerst toch echt met wear uitkomen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:01:27 #57
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_164970607
Zijn er toch al een paar?
Alleen dan gewoon van die rukwatches van pauperkwaliteit.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:04:37 #58
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164970676
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:01 schreef shiznuts het volgende:
Zijn er toch al een paar?
Alleen dan gewoon van die rukwatches van pauperkwaliteit.
Niet met Android Wear dacht ik (al noemen ze soms wel wear :'))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:11:55 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_164972830
Ach so, klopt. Of wel running Android maar dan gewoon versie 4 of 5 gemod voor de smartwatch interface. Of inderdaad een of ander eigen brouwseltje en dan niet mét Android maar 'for Android'.

- Niet China, maar wel gadget...
DaMn you, Techmoan! :P Vanmiddag mijne opgehaald van postkantoor. Purdy sweet.

[ Bericht 63% gewijzigd door shiz op 30-08-2016 21:26:17 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:39:28 #60
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164974171
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:09 schreef shiznuts het volgende:
Ja, ik kan er ook niet veel mee ben ik bang. ;(
Dan toch maar wachten op Google's eigen creaties, de Anglefish en Swordfish...
[ afbeelding ]
En de Pebble Time 2 komt in ieder geval.
Ik vind de Pebble Time 2 nauwelijks een verbetering ten opzichte van de eerste Time. Dus die sla ik voorlopig over, misschien over een jaartje op iBood voor ¤ 129,- ofzo.

Die Google watches zien er cool uit, maar no way dat er hier een smartwatch komt die nauwelijks een dag kan onder zwaar gebruik. Ik zit dagelijks op de racefiets en/of in de sportschool en gebruik mijn Pebble heel zwaar, ook tijdens werktijd voor oa navigatie, muziek bediening. Dat ga ik gewoon niet redden met de huidige bunch.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:48:43 #61
327191 RobertNL
For your gear.
pi_164974608
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:11 schreef shiznuts het volgende:
- Niet China, maar wel gadget...

Fully Assembled Nixie Clock Shootout
DaMn you, Techmoan! Vanmiddag mijne opgehaald van postkantoor. Purdy sweet.

Nice, stond hier ook nog op de lijst sinds de video :'(.
Wat was je uiteindelijk kwijt?
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vind de Pebble Time 2 nauwelijks een verbetering ten opzichte van de eerste Time. Dus die sla ik voorlopig over, misschien over een jaartje op iBood voor ¤ 129,- ofzo.

Die Google watches zien er cool uit, maar no way dat er hier een smartwatch komt die nauwelijks een dag kan onder zwaar gebruik. Ik zit dagelijks op de racefiets en/of in de sportschool en gebruik mijn Pebble heel zwaar, ook tijdens werktijd voor oa navigatie, muziek bediening. Dat ga ik gewoon niet redden met de huidige bunch.
Heb nog regelmatig spijt dat ik mijn time verkocht heb :P.
Overigens gaat mijn Gwatch R ook twee dagen mee, een dikke dag lukt ook wel. Maar inderdaad je moet wel (veel) vaker laden :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:49:00 #62
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_164974627
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vind de Pebble Time 2 nauwelijks een verbetering ten opzichte van de eerste Time. Dus die sla ik voorlopig over, misschien over een jaartje op iBood voor ¤ 129,- ofzo.

Die Google watches zien er cool uit, maar no way dat er hier een smartwatch komt die nauwelijks een dag kan onder zwaar gebruik. Ik zit dagelijks op de racefiets en/of in de sportschool en gebruik mijn Pebble heel zwaar, ook tijdens werktijd voor oa navigatie, muziek bediening. Dat ga ik gewoon niet redden met de huidige bunch.
Ja, dat is ook mijn voornaamste issue. M'n Moto360 en Ulefone uWear hebben inmiddels een nieuw huis gevonden. Ik heb de LG Watch R nog, maar echt gebruiken doe ik die dan niet omdat je er idd toch zo doorheen zit en de boel dan weer moet opladen. Ik draag daarom tegenwoordig solar watches zoals m'n Casio (die tevens tijdseinzenders oppikt) of die Q&Q (by Citizen) die ik weleens langs heb laten komen. :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nice, stond hier ook nog op de lijst sinds de video :'(.
Wat was je uiteindelijk kwijt?

[..]

Heb nog regelmatig spijt dat ik mijn time verkocht heb :P.
Overigens gaat mijn Gwatch R ook twee dagen mee, een dikke dag lukt ook wel. Maar inderdaad je moet wel (veel) vaker laden :)
Ik had nog gepoogd die 'make offer' te doen, maar die weken niet af van de verkoopsprijs. Misschien omdat door Techmoan het ook een 'hot' item was geworden. Supply & demand...
Maar zoals Mat al zei, voor een Nixie tube assembly gewoon een faire prijs. Plexiglas constructie is hier alleen losjes en de powerpoort lined niet heel lekker up met de uitsparing daarin. De powercable is nogal kort, dus daar moet ik nog een andere voor roggelen. Ook de set-up is iets anders dan bij die van Mat. Maar al met al wel chill ding hoor! :Y



[ Bericht 18% gewijzigd door shiz op 30-08-2016 21:58:19 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164979767
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Ik had nog gepoogd die 'make offer' te doen, maar die weken niet af van de verkoopsprijs. Misschien omdat door Techmoan het ook een 'hot' item was geworden.
[ afbeelding ]
Wat was je er uiteindelijk voor kwijt :)?
pi_164981866
Beetje meer sherlocken, hoor. :P

Men neme de video of sitepage van Techmoan, leest de omschrijving en merkt de link op...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164981959
http://www.banggood.com/N(...)ychain-p-952684.html

Leuk ding hoor. Zou super sterk moeten zijn. De eerste kwam als doa binnen en de tweede die ik nu een maand heb ik ook al weer overleden. Grrr. Kan ik weer een bericht sturen naar BangGood en een filmpje maken enzo.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 10:26:55 #66
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_164982103
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:15 schreef Posergoth6667 het volgende:
http://www.banggood.com/N(...)ychain-p-952684.html

Leuk ding hoor. Zou super sterk moeten zijn. De eerste kwam als doa binnen en de tweede die ik nu een maand heb ik ook al weer overleden. Grrr. Kan ik weer een bericht sturen naar BangGood en een filmpje maken enzo.
Ik heb daar meerdere van, best leuk lampje
pi_164982152
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:26 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ik heb daar meerdere van, best leuk lampje
Ja zeker een leuk lampje, ik was er ook heel gelukkig mee, gebruikte het elke dag meerdere keren. Als de kwaliteit nou ook goed was :S
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_164984935
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:08 schreef shiznuts het volgende:
Beetje meer sherlocken, hoor. :P

Men neme de video of sitepage van Techmoan, leest de omschrijving en merkt de link op...
Ik had die link inderdaad al gevonden, maar ik dacht: Wellicht uiteindelijk ergens goedkoop gevonden oid. Maar, Thanks! :)
pi_164985051
Die maken ze zelf, dus er is nothing quite like it. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:18:57 #70
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_164986152
Vraagje voor de China-LED-strippers hiero: ik heb net van BangGood deze LED-strip ontvangen en daar los deze adapter bij gehaald, zag later dat die 12v 2A was en de strip 12v 5A nodig heeft.
http://www.banggood.com/W(...)of-Lamp-p-51601.html
http://www.banggood.com/A(...)Strip-p-1006925.html

Komt het door te weinig voeding nu dat deze leds niet de goede kleur hebben? Of zouden deze 3 leds van de foto gewoon defect zijn?
Ik heb zo geen 5a-voeding om te testen, die moet ik dus nog bestellen...

Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 15:15:10 #71
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_164987062
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:39 schreef Banggood het volgende:

[..]

En nu al wat foto's (genomen met een niet nader te noemen toestel) ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het enige dat nog gaat veranderen is dat de wieltjes zwart zullen zijn i.p.v. wit. Verder heeft ie het rondje biljarttafel prima doorstaan. ;)
En deze? Hebben jullie die al getest? ;)

Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_164988166
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Vraagje voor de China-LED-strippers hiero: ik heb net van BangGood deze LED-strip ontvangen en daar los deze adapter bij gehaald, zag later dat die 12v 2A was en de strip 12v 5A nodig heeft.
http://www.banggood.com/W(...)of-Lamp-p-51601.html
http://www.banggood.com/A(...)Strip-p-1006925.html

Komt het door te weinig voeding nu dat deze leds niet de goede kleur hebben? Of zouden deze 3 leds van de foto gewoon defect zijn?
Ik heb zo geen 5a-voeding om te testen, die moet ik dus nog bestellen...

[ afbeelding ]
Een andere voeding gaat niet helpen ;) Deze ledstrip vraagt ook niet altijd 5A trouwens. Enkel wanneer je de leds op full brightness zet. Een tekort aan Ampère's zorgt ervoor dat je adapter sneller defect wordt. Wat er dan met de adapter gebeurt hangt van zijn intern circuit af :+ Maar hij zal de ledstrip wel laten doen werken.

Het probleem zit er gewoon in dat er op die plek de soldering niet goed / precies genoeg is aangesloten, en er dus een andere kleur wordt geactiveerd dan gevraagd. Heb je het probleem al eens gecontroleerd wanneer je voor rood kiest?

Overigs, waarom RGB en niet RGBW? :) je gaat een veel mooiere witte kleur kleur krijgen. Nu zie je ook al hard dat je voor wit gewoon de rode blauwe en groene leds activeert.
pi_164990408
Bij Amazon.de is de Anker 6-poort 60W USB-lader in de aanbieding. Kost maar ¤21,87; was altijd meer.
Aanbieding duurt nog tot 18:00 uur.

  woensdag 31 augustus 2016 @ 17:46:45 #74
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_164990514
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:00 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Een andere voeding gaat niet helpen ;) Deze ledstrip vraagt ook niet altijd 5A trouwens. Enkel wanneer je de leds op full brightness zet. Een tekort aan Ampère's zorgt ervoor dat je adapter sneller defect wordt. Wat er dan met de adapter gebeurt hangt van zijn intern circuit af :+ Maar hij zal de ledstrip wel laten doen werken.

Het probleem zit er gewoon in dat er op die plek de soldering niet goed / precies genoeg is aangesloten, en er dus een andere kleur wordt geactiveerd dan gevraagd. Heb je het probleem al eens gecontroleerd wanneer je voor rood kiest?

Overigs, waarom RGB en niet RGBW? :) je gaat een veel mooiere witte kleur kleur krijgen. Nu zie je ook al hard dat je voor wit gewoon de rode blauwe en groene leds activeert.
Ik vroeg me inderdaad al af of het aan de voeding kon liggen of niet, dat is natuurlijk de eerste user-error als je een "verkeerde" voeding gebruikt voor een nieuw apparaat :+
Maar ik zie inderdaad ook dat het gewoon echt aan die LED's ligt, als ik het draad een klein beetje buig verkleuren ze al naar de goede kleur of terug naar groen...
Ik zal BangGood eens vragen hoe ze dit kunnen oplossen.

Ik had deze strip gewoon uit zo'n actie als nr.1 best seller voor 8,50 euro, nu ik het na ga, ik ging er van uit dat dit een RGBW-strip was eigenlijk, daarvoor had ik nog allemaal filmpjes bekeken van die 5050-LED's, maar heb dan dus toch een verkeerde gehaald waar RGBW ook niet duidelijk bij stond.
En het is trouwens nog steeds vele malen beter dan de daadwerkelijke R - G - B-strip die ik eerst bij de Kruidvat had gehaald en met veel moeite en gezeik kon terugbrengen toen "wit" daadwerkelijk een soort kerstmis-collectie van losse R-G-B-leds was :')

Thanks!
Edit: Rood doet het trouwens helemaal zonder problemen dus zal het puur dat kabeltje voor groen zijn, denk ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door MacorgaZ op 31-08-2016 18:21:38 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_165001234
Nog steeds pre advised ;( Ga ik het maken?
pi_165001536
Hold your panties...

Dat gaat zoiets worden:
quote:
• The item is pre-advised
• The item is ready for shipment
• The item has left the originating country
• The item is at the handover point from freight carrier to PostNL
• The item is at the PostNL sorting center
Pre-advised -> vooraangemeld. Dat betekent dat de zending is het systeem gelist is... dat wil zeggen dat er een label geprint kan worden voor het pakketje. Hoeft niet te betekenen dat de zending al verpakt is en het depot heeft verlaten.

Als je geen geduld hebt kun je maar beter niet aan chinashopping beginnen. Met een beetje geluk is 't er na een week... maar eerder is het een week of twee... soms gaan er maaaaanden overheen. Er is niet echt een pijl op te trekken, dus vergeet het maar dat er een vaste orde is. Je kan natuurlijk altijd vragen of 'ie niet toevallig nog ergens bij ze ligt en nog niet de deur uit is gedaan. Dat wil ook nog weleens zo zijn. Maar eerder niet. Zal wel gewoon circulatiecapaciteit zijn. Wat dus gewoon betekent... sit back, relax and wait it out (like everyone else). ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 1 september 2016 @ 09:08:12 #77
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165003899
Oh ja.. zo heb ik een bestelling bij Fastcardtech lopen. Ik ken ze al en weet dat ze wel leveren, maar niet zo van de service zijn (risico dat ik neem)

Eerst een week wachten op shipping, na een mailtje verstuurd.. daarna duurde het een paar dagen voor de tracking actief werd, toen 4 dagen op pre-advised en nu al 3 dagen op 'ready for shipment'. Ik heb nog maar ff geduld. :P

Vergelijk het niet met amazon of zo waar je het in een paar dagen binnen hebt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 1 september 2016 @ 12:32:32 #78
201898 hiddit
Expect the unexpected,
  donderdag 1 september 2016 @ 12:39:52 #79
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165007877
quote:
Heb al een blauwe en rode hier liggen tong80.gif

(makkelijk om te kopen in de Xiaomi store als je toch wat spul mee moet nemen.. :p)

[ Bericht 6% gewijzigd door tokko1 op 01-09-2016 12:50:06 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_165008119
quote:
16s.gif Op donderdag 1 september 2016 12:39 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb al een blauwe en rode hier liggen [ afbeelding ]
Goedkoper en wat mij betreft een stuk mooier
http://www.decathlon.nl/r(...)rijs-id_8330473.html
En de 10liter voor een leuk prijsje http://www.decathlon.nl/arpenaz-10-l-zwart-id_8331381.html
  donderdag 1 september 2016 @ 12:52:19 #81
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165008177
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 12:49 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Goedkoper en wat mij betreft een stuk mooier
http://www.decathlon.nl/r(...)rijs-id_8330473.html
En de 10liter voor een leuk prijsje http://www.decathlon.nl/arpenaz-10-l-zwart-id_8331381.html
In china kost hij maar 39 RMB :7 dus ongeveer ¤5,5 .. en dus goedkoper :*
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  donderdag 1 september 2016 @ 16:43:23 #82
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165013255
quote:
16s.gif Op donderdag 1 september 2016 12:52 schreef tokko1 het volgende:

[..]

In china kost hij maar 39 RMB :7 dus ongeveer ¤5,5 .. en dus goedkoper :*
Ja, maar hebben wíj daar nou aan? :'(
I am just a dreamer, but you are just a dream
  CHI shopkeeper vrijdag 2 september 2016 @ 05:18:04 #83
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165028669
quote:
16s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 15:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

En deze? Hebben jullie die al getest? ;)

[ afbeelding ]
Nope, nog niet beschikbaar ;)
  vrijdag 2 september 2016 @ 10:31:57 #84
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_165031337
quote:
En als aanbeveling geven ze deze dan vervolgens:
http://m.everbuying.net/product1203060.html

Altijd handig om met je sixpack rond te lopen :P
Don't let my username fool you...
pi_165037380
mooie nieuwe Ganzo besteld op Fasttech net :9~

  vrijdag 2 september 2016 @ 15:56:16 #86
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_165037615
Welk model is dat? :D
pi_165037771
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:56 schreef Goddelijker het volgende:
Welk model is dat? :D
ohja linkje vergeten |:(

https://www.fasttech.com/p/5360104
  vrijdag 2 september 2016 @ 16:58:19 #88
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165038622
Filmpje van 'n medeYouTuber :
Dit ding is wel erg nice :D
Kan er alleen geen enkel nut voor bedenken hier ten huize Dodge :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 2 september 2016 @ 17:07:54 #89
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_165038787
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:58 schreef dodge_911 het volgende:
Filmpje van 'n medeYouTuber :
Dit ding is wel erg nice :D
Kan er alleen geen enkel nut voor bedenken hier ten huize Dodge :)
Met de hele familie oneindig Pokémon Go spelen _O-
  vrijdag 2 september 2016 @ 17:20:08 #90
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165038997
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:07 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Met de hele familie oneindig Pokémon Go spelen _O-
Dat kan ik nou ook al hoor :) (zelfs met enkel Xiaomi's)
Zelfs twee jaar geleden al :

Met meer Wh in total, én on the go recharge met solarpanels :D
En in m'n ééntje kom ik daar wel héél erg lang mee toe ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 2 september 2016 @ 17:37:45 #91
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_165039327
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:20 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Dat kan ik nou ook al hoor :) (zelfs met enkel Xiaomi's)
Zelfs twee jaar geleden al :
[ afbeelding ]
Met meer Wh in total, én on the go recharge met solarpanels :D
En in m'n ééntje kom ik daar wel héél erg lang mee toe ;)
Jezus. _O-
Wat moet je er met zoveel? 1 Of 2 kan ik nog begrijpen :+
  vrijdag 2 september 2016 @ 18:00:44 #92
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165039717
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:37 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Jezus. _O-
Wat moet je er met zoveel? 1 Of 2 kan ik nog begrijpen :+
Foto/video/gadgetgear opladen op locatie :D
Ik doe wel eens wat fotografie/videowerk op events, en dan is een overschot aan powerbanks wel handig. Bijv. per GoPro een 10400 indertijd, als extra batterij voor timelapses van enkele dagen...
Na het seizoen het merendeel doorverkocht en vervangen door 10000's. Ik heb graag wat backuppower bij me. Dit jaar op TML had ik in de namiddag 4 DJ's die kwamen vragen om een beetje stroom... Dan druk je ze zo 'n powerbank in de handjes :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 2 september 2016 @ 18:06:42 #93
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_165039814
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:00 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Foto/video/gadgetgear opladen op locatie :D
Ik doe wel eens wat fotografie/videowerk op events, en dan is een overschot aan powerbanks wel handig. Bijv. per GoPro een 10400 indertijd, als extra batterij voor timelapses van enkele dagen...
Na het seizoen het merendeel doorverkocht en vervangen door 10000's. Ik heb graag wat backuppower bij me. Dit jaar op TML had ik in de namiddag 4 DJ's die kwamen vragen om een beetje stroom... Dan druk je ze zo 'n powerbank in de handjes :)
Dan is het anders inderdaad. :Y
pi_165041687
Lieve fokkers :-)

Jullie weten veel ?

Mijn pa heeft een asus tab 10 inch maar begint keuren te vertonen.

Nu kan ik natuurlijk een mega dure tab voor em kopen die beter is, maar nu komt het welke 10 of 9 inch tab uit China met Android 5 of hoger zou hem weer blij kunnen maken.

Wifi is prima , camera mag maar geen vereiste, bleuthooth mag hoeft niet.

Wie weet er wat leuke, voor +-max 159¤
  vrijdag 2 september 2016 @ 19:47:02 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165041757
Chuwi Vi10 Plus/Hi10 Pro?
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:40 schreef julius123 het volgende:
mooie nieuwe Ganzo besteld op Fasttech net :9~

[ afbeelding ]
Die heb ik ook. :Y love-it. _O_
- oh, die van mij is lichtelijk anders: https://www.fasttech.com/products/4886502 :T
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165042075
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:47 schreef shiznuts het volgende:
Chuwi Vi10 Plus/Hi10 Pro?

Mooie thnx FF review lezen
pi_165043195
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:20 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Dat kan ik nou ook al hoor :) (zelfs met enkel Xiaomi's)
Zelfs twee jaar geleden al :
[ afbeelding ]
Met meer Wh in total, én on the go recharge met solarpanels :D
En in m'n ééntje kom ik daar wel héél erg lang mee toe ;)
Kun je die powerbanks nu ook als daisychain aansluiten? 3 banks van 10k maakt 30.000..
url
  vrijdag 2 september 2016 @ 22:02:46 #98
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165045632
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:47 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Kun je die powerbanks nu ook als daisychain aansluiten? 3 banks van 10k maakt 30.000..
Ik denk dat al mijn powerbanks daisychainable zijn door gebruik van pass-through charging op 1 of 2 stuks na... FF ruw geteld kom ik dan op 235.000mAh :)

Ohja, de BlitzWolf BW-C7 voor in de auto is volgens collega-reviewer Henrik een topding.

En dan nog wat : Deze Nillkin BT speaker spreekt me wel aan met z'n powerbankfunctie.


[ Bericht 17% gewijzigd door dodge_911 op 02-09-2016 22:24:15 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165063293
Vandaag mijn powerbank binnengekregen :)
  zaterdag 3 september 2016 @ 20:59:58 #100
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165065431
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:02 schreef dodge_911 het volgende:
En dan nog wat : Deze Nillkin BT speaker spreekt me wel aan met z'n powerbankfunctie.
====> Wishlist!

(shiz, kun jij het geluid ff testen? dan doet dodge de powerbankfunctie wel)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 4 september 2016 @ 19:30:24 #101
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_165087687
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:40 schreef julius123 het volgende:
mooie nieuwe Ganzo besteld op Fasttech net :9~

[ afbeelding ]
http://www.gearbest.com/p(...)p_337317.html?wid=21

Besteld.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165100345
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:47 schreef shiznuts het volgende:

- oh, die van mij is lichtelijk anders: https://www.fasttech.com/products/4886502 :T
Wow, die is mooi! Hoe bevalt 'ie? Is het hout bij jou zoals op de foto, of verschilt het veel? Ben benieuwd, overweeg ook om hem te bestellen.
pi_165101147
quote:
Ziet er ook goed uit!
Ben wel benieuwd of de coating goed blijft zitten. Meestal is die coating zo weg omdat ik mn messen best veel gebruik.
  maandag 5 september 2016 @ 14:28:54 #104
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_165103652
Al die messen hier ook altijd, man man man, het lijkt wel een /k/ EDC-thread zonder de pistolen _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 5 september 2016 @ 14:36:54 #105
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165103788
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 14:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Al die messen hier ook altijd, man man man, het lijkt wel een /k/ EDC-thread zonder de pistolen _O-
Ik probeer me wel eens voor te stellen dat ik zo'n ding nodig heb, maar het lijkt me vooral irritant om mee te slepen. Ik heb nooit een mes nodig als die niet al binnen handbereik ligt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165103794
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:02 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik denk dat al mijn powerbanks daisychainable zijn door gebruik van pass-through charging op 1 of 2 stuks na... FF ruw geteld kom ik dan op 235.000mAh :)

Ohja, de BlitzWolf BW-C7 voor in de auto is volgens collega-reviewer Henrik een topding.

En dan nog wat : Deze Nillkin BT speaker spreekt me wel aan met z'n powerbankfunctie.
[ afbeelding ]
5200 mAh vind ik toch wel weinig voor spreaker en powerbank.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 5 september 2016 @ 14:52:27 #107
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165104029
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 14:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

5200 mAh vind ik toch wel weinig voor spreaker en powerbank.
Voor jou heb ik deze :
Hang je meteen je hele stereo aan :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 5 september 2016 @ 21:25:13 #108
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_165114344
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 14:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Al die messen hier ook altijd, man man man, het lijkt wel een /k/ EDC-thread zonder de pistolen _O-
Dit ja, ik heb er ook al eens een opmerking over gemaakt. Als je 1 mes hebt, heb je er toch 10 jaar geen meer nodig.
Don't let my username fool you...
  maandag 5 september 2016 @ 22:15:06 #109
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165115885
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 21:25 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dit ja, ik heb er ook al eens een opmerking over gemaakt. Als je 1 mes hebt, heb je er toch 10 jaar geen meer nodig.
Geldt dat niet voor 90% van de verzamelingen?
pi_165116202
http://www.aliexpress.com(...)LTE/32682790885.html

Hmm, doen of wachten tot hij weer via OP zelf te verkrijgen is?
  dinsdag 6 september 2016 @ 00:11:37 #111
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165119373
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 21:25 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dit ja, ik heb er ook al eens een opmerking over gemaakt. Als je 1 mes hebt, heb je er toch 10 jaar geen meer nodig.
Jij misschien niet nee.
Anderen denken daar anders over, zo blijkt.
Zo heb ik niks met horloges, maar ik denk dan : ieder zijn freak, zeker?
Voor mij is dat USB-power testing gear, in zoveel mogelijk uitvoeringen. Voor jou zal dat wat anders zijn...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 6 september 2016 @ 09:28:52 #112
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_165121896
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 september 2016 00:11 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Jij misschien niet nee.
Anderen denken daar anders over, zo blijkt.
Zo heb ik niks met horloges, maar ik denk dan : ieder zijn freak, zeker?
Voor mij is dat USB-power testing gear, in zoveel mogelijk uitvoeringen. Voor jou zal dat wat anders zijn...
Niet meteen je teveel aangevallen hoor, zo bedoelde ik het niet. Iedere gek zijn gebrek ;)

Maar ik zie dan altijd weer die nerdy figuren voor me op de middelbare school die heel "stoer" met hun vlindermes een sinaasappel zaten te schillen, kan er niets aan doen, dat beeld blijft me bij... :@
Don't let my username fool you...
pi_165123229
ik verwacht een pakketje vanuit Oostenrijk , volgens de oosterijkse post is hij op 5-9 om 6:19 afgegeven in het buitenland..
maar via de postnl internationale track & trace kan het systeem niks vinden? (niet op sendungsnummer of op het nummer waarmee post.at hem trackt (21 cijfers ofzo)

ik wil wel weten wanneer hij komt....

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 06-09-2016 11:02:40 ]
  dinsdag 6 september 2016 @ 11:16:40 #114
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165123611
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:54 schreef mschol het volgende:
ik verwacht een pakketje vanuit Oostenrijk , volgens de oosterijkse post is hij op 5-9 om 6:19 afgegeven in het buitenland..
maar via de postnl internationale track & trace kan het systeem niks vinden? (niet op sendungsnummer of op het nummer waarmee post.at hem trackt (21 cijfers ofzo)

ik wil wel weten wanneer hij komt....
Bel even met PostNL, of Twitter ze ;) dan heb je meer duidelijkheid of hij wel/niet in Nederland is al. Daarnaast, gisteren afgegeven en nu al ongeduldig.. oh oh :|W
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 6 september 2016 @ 11:21:45 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165123707
En dat is on-topic hoe precies? :P
Gisteren opgestuurd dus; why the stress?
Valid tracking is format CC012345678AT al het andere is untraced behandelingsID of andere postdienst (express, GLS, [..]).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165123995
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:16 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Bel even met PostNL, of Twitter ze ;) dan heb je meer duidelijkheid of hij wel/niet in Nederland is al. Daarnaast, gisteren afgegeven en nu al ongeduldig.. oh oh :|W
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:21 schreef shiznuts het volgende:
En dat is on-topic hoe precies? :P
Gisteren opgestuurd dus; why the stress?
Valid tracking is format CC012345678AT al het andere is untraced behandelingsID of andere postdienst (express, GLS, [..]).
hij is 2 september verzonden, gisteren afgegeven aan de buitenlandse postdienst, niet gister pas verzonden ;)
en dat is in zoverre ontopic dat hier men iets meer ervaring heeft met buitenlandse verzendingen... :P

twitter reageerde niet.. maar probeer het nog wel een keer..
pi_165124534
Iemand tips of ervaringen?
Pakketje van BG is onderschept en PostNL wil meer info over de waarde ;(

Heb het via de BG Snap Up actie kunnen kopen voor ongeveer 60 terwijl de originele webprijs 140 euro.

Wat kan ik verwachten en hoe los ik dit zo goedkoop mogelijk op? Is mijn eerste keer ervaring hiermee :o
  dinsdag 6 september 2016 @ 12:51:06 #118
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_165125083
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand tips of ervaringen?
Pakketje van BG is onderschept en PostNL wil meer info over de waarde ;(

Heb het via de BG Snap Up actie kunnen kopen voor ongeveer 60 terwijl de originele webprijs 140 euro.

Wat kan ik verwachten en hoe los ik dit zo goedkoop mogelijk op? Is mijn eerste keer ervaring hiermee :o
Je hebt toch een factuur gekregen? Als je die opstuurt moet het goed zijn.
pi_165125798
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:51 schreef hiddit het volgende:

[..]

Je hebt toch een factuur gekregen? Als je die opstuurt moet het goed zijn.
Alleen op de invoice staat 126,- terwijl ik een refund van 63 euro heb gekregen en dus in werkelijkheid 63 euro heb betaald.
pi_165125859
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Voornamelijk op zoek naar:
- Qi laden
- Dual sim
- Redelijk schone Android versie
- Lange batterij duur (4 dagen of langer als het kan)
- 4G op alle netwerken
- Normaal scherm, dus 5, 5.5 inch, 6 als het echt een goed toestel is en geen rare fratsen zoals de Samsung Edge heeft
- Moet niet te fragiel wezen. Liefst ook waterdicht.
- NFC

Liefst niet te duur ;)
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 6 september 2016 @ 13:47:56 #121
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_165126052
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:36 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Voornamelijk op zoek naar:
- Qi laden
- Dual sim
- Redelijk schone Android versie
- Lange batterij duur (4 dagen of langer als het kan)
- 4G op alle netwerken
- Normaal scherm, dus 5, 5.5 inch, 6 als het echt een goed toestel is en geen rare fratsen zoals de Samsung Edge heeft
- Moet niet te fragiel wezen. Liefst ook waterdicht.
- NFC

Liefst niet te duur ;)
Klinkt een beetje als dat je voor een dubbeltje eerste rang wil zitten.

Batterij duur ligt zeker aan je gebruik. (Ik heb een s7 en haal vaak 1 dag niet eens)

Kale andriod is er vaak zelf ook nog wel op te zetten eventueel.

Heb je zelf al wat op het oog?
  dinsdag 6 september 2016 @ 13:48:52 #122
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_165126064
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Alleen op de invoice staat 126,- terwijl ik een refund van 63 euro heb gekregen en dus in werkelijkheid 63 euro heb betaald.
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb je dat niet ook ergens in een mail staan ofzo?
pi_165126204
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Alleen op de invoice staat 126,- terwijl ik een refund van 63 euro heb gekregen en dus in werkelijkheid 63 euro heb betaald.
Gaat om waarde ben ik bang.
Anders kan ik ook mijn familie in Amerika onbeperkt iPads laten opsturen. Heb er immers zelf niks voor betaald ;)
pi_165126265
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:57 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Gaat om waarde ben ik bang.
Anders kan ik ook mijn familie in Amerika onbeperkt iPads laten opsturen. Heb er immers zelf niks voor betaald ;)
Maar ook als het gewoon een aanbieding was? Dan moet je alsnog belasting betalen over de normale verkoopprijs? Ik begrijp en vind het logisch dat ik moet betalen uiteraard alleen vraag ik mij af over welk bedrag, de actieprijs van 63 euro (wat ik betaald heb) of de normale verkoopprijs
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:01:58 #125
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165126295
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:57 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Gaat om waarde ben ik bang.
Anders kan ik ook mijn familie in Amerika onbeperkt iPads laten opsturen. Heb er immers zelf niks voor betaald ;)
Gaat om de commerciële waarde wanneer je iets koopt. Dus koop je iets in de aanbieding in China, dan geldt voor de invoer natuurlijk de prijs die je betaald hebt, niet de reguliere prijs.
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:06:36 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165126375
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Alleen op de invoice staat 126,- terwijl ik een refund van 63 euro heb gekregen en dus in werkelijkheid 63 euro heb betaald.
Gewoon doorgeven wat je werkelijk betaald hebt, dus na korting. Dan komt het wel goed. Screenshot Ipv factuur werkt ook gewoon.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:07:44 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165126398
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:36 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Voornamelijk op zoek naar:
- Qi laden
- Dual sim
- Redelijk schone Android versie
- Lange batterij duur (4 dagen of langer als het kan)
- 4G op alle netwerken
- Normaal scherm, dus 5, 5.5 inch, 6 als het echt een goed toestel is en geen rare fratsen zoals de Samsung Edge heeft
- Moet niet te fragiel wezen. Liefst ook waterdicht.
- NFC

Liefst niet te duur ;)
Blackview bv6000 :P?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165126410
Afgelopen donderdag op AE zo'n harde screenportector voor 36 eurocent gekocht. Komt vandaag PostNL al voorrijden met een pakje dat niet door de brievenbus past.

_O-
Bedankt AE seller voor de goede verpakking O-)


quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:36 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Voornamelijk op zoek naar:
- Qi laden
- Dual sim
- Redelijk schone Android versie
- Lange batterij duur (4 dagen of langer als het kan)
- 4G op alle netwerken
- Normaal scherm, dus 5, 5.5 inch, 6 als het echt een goed toestel is en geen rare fratsen zoals de Samsung Edge heeft
- Moet niet te fragiel wezen. Liefst ook waterdicht.
- NFC

Liefst niet te duur ;)
Dan mag je er wel met ductape een powerbank aan vast tapen....
pi_165126847
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Blackview bv6000 :P?
Geen Qi charging (bij mij gaan USB poorten als eerste kapot). Vind er ook zeer weinig reviews over, vind het dan een beetje link om er dan 173 aan uit te geven. Verder zo te zien een mooie telefoon.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_165126926
Het heeft even geduurd sinds ik begon te zoeken, maar daar is die dan:

Hikvision DS-2CD2032F-I by Iemand91, on Flickr

Nu nog een 12V voeding zien te vinden, kan er dus nog niets mee :') ...

EDIT: overigens bezorgd met DHL maar geen extra kosten. Of die krijg ik nog nagestuurd...

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 07-09-2016 00:49:36 ]
pi_165128981
Iemand wel eens zo'n iPad toetsenbordje besteld?
Welke en bevaltie?
pi_165142703
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:35 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Geen Qi charging (bij mij gaan USB poorten als eerste kapot). Vind er ook zeer weinig reviews over, vind het dan een beetje link om er dan 173 aan uit te geven. Verder zo te zien een mooie telefoon.
Elephone P9000?
  woensdag 7 september 2016 @ 00:41:39 #133
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165143287
Nou, die Orico kabels... Best goed spul voor zo 'n dun kabeltje...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165145263
Ik heb denk ik een nieuwsbriefje o.i.d. gemist maar Banggood heeft acties met 99 cent aanbiedingen.
Wat houden die in? Soort prijsvraag of krijg je echt een netbookje voor 99 cent (te mooi om waard te zijn)?

http://www.banggood.com/X(...)-Inch-p-1076131.html
  woensdag 7 september 2016 @ 09:00:22 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165145300
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 08:57 schreef Topicspace het volgende:
Ik heb denk ik een nieuwsbriefje o.i.d. gemist maar Banggood heeft acties met 99 cent aanbiedingen.
Wat houden die in? Soort prijsvraag of krijg je echt een netbookje voor 99 cent (te mooi om waard te zijn)?

http://www.banggood.com/X(...)-Inch-p-1076131.html
Snap up deals, maar een paar units voor een erg lage prijs. Kans om te winnen is niet erg hoog :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165145406
Whoop whoop, 1e bestelling op nieuwe adres gedaan :+ Een tuinslang :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 7 september 2016 @ 11:14:29 #137
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165147503
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 09:07 schreef rene90 het volgende:
Whoop whoop, 1e bestelling op nieuwe adres gedaan :+ Een tuinslang :7
Hoeveel pakketje verwacht je nog op je oude adres binnen te krijgen die te langzaam/laat zijn? :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_165147926
quote:
16s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:14 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hoeveel pakketje verwacht je nog op je oude adres binnen te krijgen die te langzaam/laat zijn? :P
0, heb er rekening mee gehouden omdat in die buurt je je pakketje ook niet terug zou zien :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper woensdag 7 september 2016 @ 11:42:08 #139
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165147993
Niet iedereen wordt wild van Snap-Up's, maar voor onze 10th Anniversary hebben we er flink wat de aankomende twee dagen, dus je zou een gokje kunnen wagen. ;) Een lijstje met te winnen producten + uitgebreide uitleg kun je in dit topic vinden!
pi_165151508
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:39 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Ik heb ze (ook) beide. Die hybrids zijn wel een stukje groter, maar ik vind ze veel beter/lekkerder zitten dan de V3. De V3 steken wat minder uit, wat ik mooier vind en ook qua design vind ik ze mooier.
Over het geluidskwaliteit kan ik niet veel nuttigs zeggen, ik vond het wel wennen qua geluid, maar ik snap ook als mensen het beter vinden. Het klinkt wat 'voller' en 'bombastischer' denk ik, maar heb er niet veel verstand van.
Zou jij voor me willen meten wat de diameter is van de kanalen (daar waar het oordopje aan zit) van de Hybrids? Kan het niet zo snel vinden via Google.

Wil foam tips bestellen maar die heb je ook in verschillende maten (Pistons V3 zijn bijv. 4mm).
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_165153928
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 09:07 schreef rene90 het volgende:
Whoop whoop, 1e bestelling op nieuwe adres gedaan :+ Een tuinslang :7
zon X-hose ding toevallig?



Ik zoek namelijk ook een Tuinslang, ben wel eens benieuwd of zoiets nou echt lekker blijft werken. Zie er wel een aantal staan bij BG bijv.

Die shit werd destijds veel op tellsell achtige sites verkocht. Maar kom uiteraard gewoon vanuit china..
pi_165154033
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 16:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

zon X-hose ding toevallig?

[ afbeelding ]

Ik zoek namelijk ook een Tuinslang, ben wel eens benieuwd of zoiets nou echt lekker blijft werken. Zie er wel een aantal staan bij BG bijv.

Die shit werd destijds veel op tellsell achtige sites verkocht. Maar kom uiteraard gewoon vanuit china..
de buren hebben er 1,feen idee hoe oud maar hij heeft wat gaatjes her en der maar werkt voor de rest prima
  woensdag 7 september 2016 @ 16:50:37 #143
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_165154067
Ik lees eigenlijk alleen maar hele slechte reviews over zo'n dingen... Een tuinslang met "gaatjes her en der" vind ik al behoorlijk waardeloos moet ik zeggen.
Don't let my username fool you...
pi_165154233
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 16:50 schreef Metalfreak het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen maar hele slechte reviews over zo'n dingen... Een tuinslang met "gaatjes her en der" vind ik al behoorlijk waardeloos moet ik zeggen.
ik lees gemixte dingen;

http://www.banggood.com/2(...)tandard-p-80771.html

toch ruim 30 pagina's aan reviews. Slang komt volgens mij als gemiddeld uit 'de test'.
Sommige spreken over slecht afgewerkte slangen met inderdaad na een tijdje lekkage.

Andere spreken over het feit dat ze slang al een jaar in gebruik hebben en er niks mis mee is.
Wellicht een keer proberen, al zijn de prijzen in NL voor die slangen ook niet enorm duur meer zo te zien.

https://tuinland.nl/produ(...)FG7SRZbAQaAul_8P8HAQ

8 meter slang - ¤9,99 BG prijs ¤9,86..
  woensdag 7 september 2016 @ 17:01:58 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165154282
Laatst waren ze in de aanbieding voor 5 euro ergens. Helaas toen vergeten te kopen.
Zelf ook nog steeds benieuwd; denk dat het nogal eens kan verschillen per soort hoe de kwaliteit is.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165154299
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 16:50 schreef Metalfreak het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen maar hele slechte reviews over zo'n dingen... Een tuinslang met "gaatjes her en der" vind ik al behoorlijk waardeloos moet ik zeggen.
ding hing buiten en ik weet niet hoe lang die daar al hangt he ;)

ik zou het zelf niet voor lange termijn kopen, daar voelen ze te goedkoop voor aan
pi_165154394
Wij hebben zo'n slang (m'n moeder ooit gekocht op een markt; goedkoper dan uit China) maar we gebruiken 'm te weinig om er echt iets over te zeggen. (Meestal pakken we de normale slangen).

Maar tot zover is het wel erg handig werken.
pi_165154441
Dingen zijn lokaal geloof ik inderdaad goedkoper dan china.

Maargoed, voor mij zou het ook dan maar een enkele keer zijn.
Auto wassen etc.

Dan geen zin om met onze grote catrol door de kamer te moeten slepen om voor de auto te wassen.
ik hou het nog wel eens in de gaten of er ergens aanbiedingen zijn ;)
pi_165156903
Ik heb hem gehad, maar die binnenslang was binnen mum van tijd idd lek. Opzich een leuk ding qua compactheid, maar ik zou hem niet aanraden om te kopen. Kleine kanttekening wel; slang heeft hele winter moeten overleven buiten..
pi_165159013
Inderdaad zo'n blauwe, inclusief die kop erbij. Ik zal mijn ervaring hier wel even delen ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_165161512
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:58 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Zou jij voor me willen meten wat de diameter is van de kanalen (daar waar het oordopje aan zit) van de Hybrids? Kan het niet zo snel vinden via Google.

Wil foam tips bestellen maar die heb je ook in verschillende maten (Pistons V3 zijn bijv. 4mm).
Ik heb niet eens een liniaal in huis merk ik :') Ik gok op 4mm.
Ter compensatie van mn slechte meetwerk heb ik nog wat dingen gevonden om mijn gok kracht bij te zetten:
http://cdn.head-fi.org/a/a8/350x700px-LL-a8aa52eb_Nozzle.jpeg
http://theheadphonelist.c(...)omi-piston-4-review/
(Nozzle Size: 4mm)
pi_165162442
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:04 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een liniaal in huis merk ik :') Ik gok op 4mm.
Ter compensatie van mn slechte meetwerk heb ik nog wat dingen gevonden om mijn gok kracht bij te zetten:
http://cdn.head-fi.org/a/a8/350x700px-LL-a8aa52eb_Nozzle.jpeg
http://theheadphonelist.c(...)omi-piston-4-review/
(Nozzle Size: 4mm)
Dus tóch vindbaar op internet! Super bedankt!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_165162536
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:04 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een liniaal in huis merk ik :')
Daar heb je gewoon een app voor. ^O^

Maar eigenlijk is zoiets onmisbaar http://s.aliexpress.com/JjER7jiy
  woensdag 7 september 2016 @ 23:04:25 #154
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165163316
Zoeentje heb ik net eergisteren gekocht bij de Hofer (ALDI). :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 8 september 2016 @ 09:57:49 #155
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165168813
Vergeet vandaag en morgen bij orders op BangGood niet deze coupons te gebruiken :
10annv12% voor 12% korting op te veel productcategoriën om op te noemen. (1 keer per klant bruikbaar)
10annv10% voor 10% korting op toys & hobbies producten. (1 keer per klant bruikbaar)

En blijkbaar zou 10annv11 of 10annv11% ook nog wat moeten doen op alles buiten smartphone- en tabletspul. en 10annv7% voor nog wat andere categoriën...

Doe er je voordeel mee ;)
En als niets werkt, is er nog steeds foknlbg ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165174530
Sjcam schijnt ook weer met 2 modellen te komen. Sjcam S6 Legend en S7 Star ofzo .
Een goede naam/productstructuur hebben ze daar niet....

Doe dan een SJ6000 en Sj7000 ofzo. Al zijn die namen wss al geclaimed door andere fake sjcam shit..

S7 zou real 4K, Gyro, Touchscreen en support voor externe microfoon hebben.
Zou over een maand(Oktober dus) uitkomen.. Misschien leuk alternatief voor die Xiaomi camera.
Die over het algemeen nog niet goed leverbaar is geloof ik.







  donderdag 8 september 2016 @ 14:52:13 #157
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165174536
http://m.banggood.com/Mul(...)asses-p-1041787.html

Die had ik besteld omdat mijn vr bril geen knop heeft. En deze doet het wel, maar kan geen knoppen indrukken. Heb er dus geen reet aan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165177317
quote:
12s.gif Op donderdag 8 september 2016 09:57 schreef dodge_911 het volgende:
Vergeet vandaag en morgen bij orders op BangGood niet deze coupons te gebruiken :
10annv12% voor 12% korting op te veel productcategoriën om op te noemen. (1 keer per klant bruikbaar)
10annv10% voor 10% korting op toys & hobbies producten. (1 keer per klant bruikbaar)

En blijkbaar zou 10annv11 of 10annv11% ook nog wat moeten doen op alles buiten smartphone- en tabletspul. en 10annv7% voor nog wat andere categoriën...

Doe er je voordeel mee ;)
En als niets werkt, is er nog steeds foknlbg ;)
Er zijn ook 16 en 17 procent kortingen voor artikelen uit het eu en us warehouse, http://eu.banggood.com/collection-2208.html?utmid=997

Vanuit china is de Miband 2 in de aanbieding voor 26,59 en de Xiaomi 5000 powerbank is met coupon rond de 8 euro.
Nu nog een leuke prijs voor de 10000 powerbank...

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 09-09-2016 16:24:15 ]
  vrijdag 9 september 2016 @ 07:22:35 #159
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_165193284
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:02 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Er zijn ook 16 en 17 procent kortingen voor artikelen uit het eu en us warehouse, http://eu.banggood.com/collection-2208.html?utmid=997

Vanuit china is de Miband 2 in de aanbieding voor 26,59 en de Xiaomi 5000 powerbank is met coupon rond de 8 euro.
Nu nog een leuke prijs voor de 10000 powerbank...
Gisteren voor 13 dollar (per stuk) nog twee 10000 powerbanks gehaald.

Coupons zijn niet inzetbaar op PROMO deals.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165193604
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 07:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Gisteren voor 13 dollar (per stuk) nog twee 10000 powerbanks gehaald.

Coupons zijn niet inzetbaar op PROMO deals.
Ik heb er eerder 10 dollar voor betaald, dus met een leuke prijs bedoel ik 10 of minder :9~
  vrijdag 9 september 2016 @ 10:10:19 #162
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165195360
quote:
Banggood had er eentje op kantoor liggen (foto laatst).

Hoe is de ervaring, waar blijft de uitgebreide review? :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_165195465
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gewoon doorgeven wat je werkelijk betaald hebt, dus na korting. Dan komt het wel goed. Screenshot Ipv factuur werkt ook gewoon.
^O^ Kosten zijn 26 euro incl PostNL kosten dus ben blij :P
pi_165195631
BANGGOOD Koopjes... gezien op Pepper

BLITZWOLF dual port opladervoor4.99 usd
http://www.banggood.com/B(...)&utm_campaign=171762

EARSON ER-160 18.99usd
http://www.banggood.com/E(...)&utm_campaign=171762

MI band 2 29,59usd, edit..nu 28.70usd

http://www.banggood.com/O(...)celet-p-1057324.html


Kies CN warehouse om deze prijzen te zien.

En een overzicht van kortingscodes . Werken niet op promo en VIP deals. Gezien op Tweakers...

12% Korting Mobiel & Gadgets: kortingscode "10annv12%"
10% Korting RC & Speelgoed: kortingscode "10annv10%"
15% Korting Home&Outdoor: kortingscode "10annv15%"
15% Korting Fashion: kortingscode "10annv15%"
7% Korting Mobiel & PC: kortingscode "10annv7%"
15% Korting Health&Beauty: kortingscode "10annv15%"
16% Korting Alles vanaf het EU warenhuis: kortingscode"10aveusa"

[ Bericht 5% gewijzigd door eddepetfokt op 09-09-2016 13:49:37 ]
pi_165196905
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:02 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Er zijn ook 16 en 17 procent kortingen voor artikelen uit het eu en us warehouse, http://eu.banggood.com/collection-2208.html?utmid=997

Vanuit china is de Miband 2 in de aanbieding voor 26,59 en de Xiaomi 5000 powerbank is met coupon rond de 8 euro.
Nu nog een leuke prijs voor de 10000 powerbank...
Welke coupon voor de xiaomi 5000?
  vrijdag 9 september 2016 @ 12:58:37 #166
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_165198351
1 dag voor mijn vakantie is me formuliertje binnen gekomen voor belasting van me upair drone met 4K cam! Over 2 weken helaas pas mee spelen :(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_165198383
quote:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd. Maar heb al een paar keer een dergelijke gekocht en zwaar teleurgesteld elke keer. Al ziet deze er qua functionaliteit en opties er wel veel beter uit.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_165203379
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:24 schreef eddepetfokt het volgende:
BANGGOOD Koopjes... gezien op Pepper

BLITZWOLF dual port opladervoor4.99 usd
http://www.banggood.com/B(...)&utm_campaign=171762

EARSON ER-160 18.99usd
http://www.banggood.com/E(...)&utm_campaign=171762

MI band 2 29,59usd, edit..nu 28.70usd

http://www.banggood.com/O(...)celet-p-1057324.html

Kies CN warehouse om deze prijzen te zien.

En een overzicht van kortingscodes . Werken niet op promo en VIP deals. Gezien op Tweakers...

12% Korting Mobiel & Gadgets: kortingscode "10annv12%"
10% Korting RC & Speelgoed: kortingscode "10annv10%"
15% Korting Home&Outdoor: kortingscode "10annv15%"
15% Korting Fashion: kortingscode "10annv15%"
7% Korting Mobiel & PC: kortingscode "10annv7%"
15% Korting Health&Beauty: kortingscode "10annv15%"
16% Korting Alles vanaf het EU warenhuis: kortingscode"10aveusa"
Hmm handig, die eerste link(lader) wilde ik nog wel hebben.
Maar die is voor Vip2 only blijkbaar en mijn nieuwe account heb ik nog geen vip2 :')..
  vrijdag 9 september 2016 @ 17:41:12 #169
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165203914
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 17:12 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hmm handig, die eerste link(lader) wilde ik nog wel hebben.
Maar die is voor Vip2 only blijkbaar en mijn nieuwe account heb ik nog geen vip2 :')..
Besteld, want ik ben Vip3. *)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_165204610
Ik heb eerder eens wat discussie over bluetootb in-earphones voorbij zien komen.

Ik kan die discussie niet zo snel terugvinden. Nu vraagt net iemand wat een goede keus tot een euro of 20 is.

Wie heeft een tip?

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 09-09-2016 18:25:00 ]
  vrijdag 9 september 2016 @ 18:34:34 #171
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165204902
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165209034
Ik denk erover om de Xiaomi Air 13 inch te kopen. Weet iemand of er een betere deal ergens te vinden is dan dit:

http://www.banggood.com/X(...)aptop-p-1083226.html

staat dat er nu 25% korting is met een timer van 6uur erop. Is dit serieus of is dit zo een fake tijdelijke korting?
-géén blogabet, bvd-
  vrijdag 9 september 2016 @ 21:23:38 #173
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_165209316
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 21:14 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik denk erover om de Xiaomi Air 13 inch te kopen. Weet iemand of er een betere deal ergens te vinden is dan dit:

http://www.banggood.com/X(...)aptop-p-1083226.html

staat dat er nu 25% korting is met een timer van 6uur erop. Is dit serieus of is dit zo een fake tijdelijke korting?
Banggood bestaat 10 jaar en hebben nu verschillende kortingen. Zou zowiezo met een aankoop van die prijs voor een webshop gaan die betrouwbaar is, zoals Banggood en die hebben hier op het forum ook iemand zitten.


Iemand ervaring met deze http://banggood.com/Broad(...)ntrol-p-1049494.html

[ Bericht 10% gewijzigd door hiddit op 09-09-2016 22:06:27 ]
  vrijdag 9 september 2016 @ 22:11:55 #174
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165210707
Geloof dat 'ie eerder voor 8-nogiets in de pre-sale stond?
Houd alleen rekening met importheffingen... dat kan de lol nogal bederven.
Er zijn dan ook wel leuke alternatieven te bedenken die vergelijkbaar zijn, alleen kom je ze vaak dan alleen met een shared videoprocessor tegen, niet met een dedicated Nvidia. Dus daarvoor is de 13"-er nog wel te doen. De 12" zou ik 't niet waard vinden.

On a sidenote... Chuwi heeft binnenkort ook een feestje... heb je de Hi10 Pro bijv. http://promotion.chuwi.com/chuwi-12th-anniversary-celebration/ .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165214176
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 17:41 schreef Dromer het volgende:

[..]

Besteld, want ik ben Vip3. *)
Dat is leuk voor je :').

Ik was ook vip 3 geweest denk ik op mijn normale account. Maar daar krijg ik gek genoeg geen toegang meer toe. Bij BG lijkt de email ook compleet uit de database te zijn verdwenen.

Ik krijg geen password reset emails of dergelijke etc. Terwijl ik in de mailbox van dat account dus wel orders kan zien die onder dat email adres zijn gedaan.

Maargoed, wellicht toch gelijk voor ene QC 3.0 versie gaan. Die zijn ook in de aanbieding en voor iedereen gewoon beschikbaar. Bij een volgende bestelling zou ik wel naar Vip 2 gaan.
  zaterdag 10 september 2016 @ 04:05:12 #176
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165217276
Effe snel : wat zouden jullie van Orico gereviewed willen zien?
Moet wel een beetje in mijn straatje passen, hé ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165222719
Doe jij maar iets USB-achtigs testen (QC3.0, USB3.1, USB-C) en zeg ze dan maar dat ik wel zo'n NAS-like 4-bay torentje wil. :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165229235
quote:
Besteld...bedankt voor de tip.
pi_165229941
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 19:16 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Besteld...bedankt voor de tip.
Ik heb zelf de Mpow Wolverine als backup oordopjes. Prima voor het geld, maar voor 29,99 zijn de Anker Soundbuds Sport IE20 een stuk beter. Betere geluidskwaliteit, betere fit, en schakelen zich automatisch aan en uit wanneer je ze tegen elkaar aan klikt: https://www.amazon.de/Ank(...)ords=anker+bluetooth
  zondag 11 september 2016 @ 00:31:06 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165237504
Die Wolverine leken me ook al niks. Maar die van Anker zouden mijn dopjes ook niet zijn...
(amzn.de)
... mij absoluut niet gezien met zulke toestanden in m'n oor. De Seals is low key en ergonomisch, niet veel anders dan de over-ear Vsonic VSD3. En sound vind ik echt superprima en ik ben vrij kritisch, muziek en series kijken precies zoals 't bedoeld is. Niet teveel, niet te weinig. Ik heb er echt al veel plezier van gehad. :) Sterker nog, ik heb ze nu in (round the neck, over-ears). Ook AWEI geprobeerd, maar die hebben na het succes van de ES800M eigenlijk niks redelijks meer uitgebracht. Schade. Voor hi-fi gebruik ik eerder headphones of bedrade in-ears, ook omdat je bluetooth toch telkens moet opladen. Maar voor on-the-go zonder je omgeving te storen met speakers en zonder gedoe met draden is zo'n bluetooth ding niet verkeerd. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 11 september 2016 @ 17:31:12 #182
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165249966
Wie heeft nu wat gescored met BG's Big B'day Blowout Sale?
Aangezien men hier lijstjes wel op prijs stelt, hier het mijne :
DP50V5A Buck Adjustable DC Power Supply Module
BUBM Multifunction Storage Accessories Bag For Data USB Cables
LiitoKala Lii-100 0.5A/1A Li-ion Ni-MH USB Battery Charger
Universal Yongnuo YN300 Air LED Video Light Panel 3200-5500K + AC Adapter
BlitzWolf® BW-SIC1 IP67 720P IP Camera
ESCAM QF001 720P IR Pan Tilt IP Camera

En van AE ook nog wat Orico micro-kabeltjes onderweg, zodat ik de rest van de lineup van die (tot nu toe erg goed presterende) reeks kabels kan testen ;)
Niet gerelateerd aan de vorige vraag, btw, waar buiten Shiz niemand op replied :%
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 11 september 2016 @ 23:16:39 #183
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165261296
Nikkes, noppes, nada eigenlijk. :P
Ja... ik heb er die BlitzKrieg desk cable organizers uit de pre-order area besteld.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165261894
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:16 schreef shiznuts het volgende:
Nikkes, noppes, nada eigenlijk. :P
Ja... ik heb er die BlitzKrieg desk cable organizers uit de pre-order area besteld.
BlitzKrieg of BlitzWolf :D ?
  zondag 11 september 2016 @ 23:56:37 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165262345
BlitzWulf.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165269284
[Qualcomm Certified] BlitzWolf® BW-S2QC QC2.0+2.4A 30W Dual USB EU Charger Adapter With Power3S Tech

BlitzWolf® BW-CB8 2.1A Reversible Braided Micro USB 1m/3.33ft Charging Data Cable

[Qualcomm Certified] BlitzWolf® BW-C10 QC3.0 54W USB Car Charger with Power3S and Quick Charge 3.0

Mijn lijstje van de BG 10th anniversary acties etc.

Met name benieuwd naar de Auto lader. Kreeg bij mijn S6 een autolader cadeau (van een of ander vaag merk). Ding laadt volgens mij nog geen 10% op in een uur.. :')
pi_165270224
quote:
12s.gif Op zondag 11 september 2016 17:31 schreef dodge_911 het volgende:
Wie heeft nu wat gescored met BG's Big B'day Blowout Sale?
Aangezien men hier lijstjes wel op prijs stelt, hier het mijne :
DP50V5A Buck Adjustable DC Power Supply Module
BUBM Multifunction Storage Accessories Bag For Data USB Cables
LiitoKala Lii-100 0.5A/1A Li-ion Ni-MH USB Battery Charger
Universal Yongnuo YN300 Air LED Video Light Panel 3200-5500K + AC Adapter
BlitzWolf® BW-SIC1 IP67 720P IP Camera
ESCAM QF001 720P IR Pan Tilt IP Camera

En van AE ook nog wat Orico micro-kabeltjes onderweg, zodat ik de rest van de lineup van die (tot nu toe erg goed presterende) reeks kabels kan testen ;)
Niet gerelateerd aan de vorige vraag, btw, waar buiten Shiz niemand op replied :%
Die camera heb ik hard over lopen twijfelen. Ben zeer benieuwd naar jouw bevindingen!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 12 september 2016 @ 15:01:58 #188
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165272184
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 13:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Die camera heb ik hard over lopen twijfelen. Ben zeer benieuwd naar jouw bevindingen!
Welke? De BlitzWolf of de Escam?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165272435
quote:
12s.gif Op maandag 12 september 2016 15:01 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Welke? De BlitzWolf of de Escam?
Goed punt, de Blitz. Heb er ook aan gedacht om nog een ESCAM te kopen tot ik die Blitz zag.

Afhankelijk van jouw ervaring zal ik eens kijken welke erbij komt (ik heb ervaringen met een HOSAFE en 3 ESCAM QD900)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 12 september 2016 @ 15:44:14 #190
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165272839
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 15:15 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Goed punt, de Blitz. Heb er ook aan gedacht om nog een ESCAM te kopen tot ik die Blitz zag.

Afhankelijk van jouw ervaring zal ik eens kijken welke erbij komt (ik heb ervaringen met een HOSAFE en 3 ESCAM QD900)
De BlitzWolf komt waarschijnlijk hier achter te hangen met zicht op m'n 'koer'.
De Escam gaat waarschijnlijk een plekje krijgen bij 'n vriendin met een hele mooie glazen (maar helemaal gezandstraalde) voordeur...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165274581
ik ben op zoek naar opberg tassen/dozen/zakken. voor bv winterkleding dekbedden etc. iemand die deze goedkoper kan vinden https://www.aliexpress.co(...)b7-a6ea-e670ff20a993 of iemand nog tips voor andere opties? alvast bedankt.
:]
  maandag 12 september 2016 @ 19:55:22 #192
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165277872
quote:
12s.gif Op maandag 12 september 2016 15:44 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

De BlitzWolf komt waarschijnlijk hier achter te hangen met zicht op m'n 'koer'.
De Escam gaat waarschijnlijk een plekje krijgen bij 'n vriendin met een hele mooie glazen (maar helemaal gezandstraalde) voordeur...
Ik ben geïnteresseerd in de Blitz. Of hij betere software heeft dan de Escam. Waarmee ik wel een alarm kan laten mailen bij bewegingsdetectie en wel een password op de stream kan zetten bv.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 12 september 2016 @ 20:24:06 #193
443459 AldFern
Bier? Nee dankje.
pi_165278561
KZ (Knowledge Zenith) HDSE bluetooth oordopjes gepre-ordered bij Banggood. Ik ben benieuwd. Ik heb zelf geen ervaring met KZ, maar hoor af en wel goede dingen over ze. Hopelijk blijven ze in mijn oren tijdens het hardlopen.

Linkie: http://www.banggood.com/K(...)phone-p-1082324.html

[ Bericht 6% gewijzigd door AldFern op 12-09-2016 20:25:24 (toevoeging) ]
  maandag 12 september 2016 @ 20:49:51 #194
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165279355
Ik blijft zelf toch steeds weer terugkomen bij de Bluedio I6 :Y.
Die stonden overigens voor een redelijke prijs op DHgate.com; Dat in combinatie met een mailtje waarin stond dat ik een coupon van 20$ korting (bij besteding van $21) had, heb ik die maar voor $1 besteld :7
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 12 september 2016 @ 21:41:49 #195
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165280708
Meizu EP-21 vandaag binnen gehad. Nette verpakking, goede sound, maar zulke in-ears zitten gewoon niet relaxed vind ik...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 12 september 2016 @ 22:51:08 #196
443459 AldFern
Bier? Nee dankje.
pi_165282578
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:41 schreef shiznuts het volgende:
Meizu EP-21 vandaag binnen gehad. Nette verpakking, goede sound, maar zulke in-ears zitten gewoon niet relaxed vind ik...
Bij mij zitten de zelfde soort "in-ears" pas goed wanneer ik 2 lagen van die covers erover heen doe. Zonder doet het pijn aan mijn oren.
  dinsdag 13 september 2016 @ 00:47:20 #197
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165285165
Eh, bedoelde natuurlijk eigenlijk de EP-51 bluetooth in-ears. Just to make sure.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 13 september 2016 @ 11:59:25 #198
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_165289993
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 17:14 schreef wootahH het volgende:
ik ben op zoek naar opberg tassen/dozen/zakken. voor bv winterkleding dekbedden etc. iemand die deze goedkoper kan vinden https://www.aliexpress.co(...)b7-a6ea-e670ff20a993 of iemand nog tips voor andere opties? alvast bedankt.
Ik weet dat het niet in dit topic past, maar die hebben ze ook gewoon voor een paar cent bij de Action ;)
Don't let my username fool you...
pi_165292622
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:59 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik weet dat het niet in dit topic past, maar die hebben ze ook gewoon voor een paar cent bij de Action ;)
Juist wel!

Mensen staren zich vaak blind op 't halen van iets uit China. Durven waarschijnlijk niet uit hun zolderkamertje te komen om de echte wereld in te stappen ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 13 september 2016 @ 15:58:55 #200
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165294804
Action is ook chinashopping. Verschil is dat zij het alvast voor jou hebben gehaald. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_165297072
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:59 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik weet dat het niet in dit topic past, maar die hebben ze ook gewoon voor een paar cent bij de Action ;)
hmm heb ze nog niet zien liggen, liggen ze bij de kussens enzo?

ondertussen gevonden bij de schoonmaak spullen. thnx

[ Bericht 8% gewijzigd door wootahH op 13-09-2016 19:26:01 ]
:]
pi_165310202
http://www.43rumors.com/y(...)onday/#disqus_thread

Denk dat mede door de Z Camera E1 ( • http://www.imaginevision-tech.com/plus/list.php?tid=20http://z-cam.com ) en de DJI Zenmuse X5(R) ( • http://www.dji.com/zenmuse-x5s/x5http://www.dji.com/zenmuse-x5s/x5r ) ze zoiets hebben van... 'hum, dat zouden wij eigenlijk ook best kunnen'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165318844
Heeft er hier eigenlijk iemand ervaring met Chinese MiFi-routers?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_165318886
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:37 schreef dimmak het volgende:
Heeft er hier eigenlijk iemand ervaring met Chinese MiFi-routers?
Zijn nauwelijks goedkoper dan hier. Veel van die Chinese prul (let dus op) moet je nog een 3/4G dongle bijnemen.
pi_165318930
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:39 schreef davedavy het volgende:

[..]

Zijn nauwelijks goedkoper dan hier. Veel van die Chinese prul (let dus op) moet je nog een 3/4G dongle bijnemen.
Nee, deze kennen we natuurlijk allemaal en is ideaal. Maar wat aan de dure kant.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 14 september 2016 @ 15:50:47 #206
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165319136
Heb wel eens een 3G gehad; maar toen waren ze hier in Nederland nog duurder. Ding had helaas een karige interface :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165320465
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:40 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nee, deze kennen we natuurlijk allemaal en is ideaal. Maar wat aan de dure kant.
Dat is precies wat ik zeg.. Ze zijn nauwelijks/niet goedkoper. De modellen die wél goedkoper zijn, hebben dan weer geen 3/4g ontvanger (die Dongle to WiFi dingen ofzoiets).
pi_165320563
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:37 schreef dimmak het volgende:
Heeft er hier eigenlijk iemand ervaring met Chinese MiFi-routers?
Heb er voor de zomervakantie nog naar gekeken, maar vaak ontbreken de juiste 4G banden (ook op dezelfde types die hier wel de juiste banden hebben) en voor de prijs hoef je het ook niet te doen.
pi_165331173
Iemand hier een goede fat32 converter? De git2 blijft maar foutmeldingen geven over dat sd kaart niet in goede format staat, terwijl ik toch vrij zeker weet deze te hebben geformateerd naar fat32
  woensdag 14 september 2016 @ 23:57:36 #210
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165331186
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 23:56 schreef badschaap het volgende:
Iemand hier een goede fat32 converter? De git2 blijft maar foutmeldingen geven over dat sd kaart niet in goede format staat, terwijl ik toch vrij zeker weet deze te hebben geformateerd naar fat32
format X:/ fs:fat32

Dat is het toch ongeveer?

format /FS:FAT32 X:

Dat is hem
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165331208
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 23:57 schreef Catch22- het volgende:

[..]

format X:/ fs:fat32

Dat is het toch ongeveer?

format /FS:FAT32 X:

Dat is hem
windows format toch niet naar fat32 boven 32 gb?
pi_165332599
De organisatie achter de standaard 'SD' heeft een tool die ik zelf altijd gebruik voor formateren: https://www.sdcard.org/downloads/formatter_4/ ('t was altijd kritisch voor camera's dat juist te doen). Misschien dat dat helpt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165333612
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 23:56 schreef badschaap het volgende:
Iemand hier een goede fat32 converter? De git2 blijft maar foutmeldingen geven over dat sd kaart niet in goede format staat, terwijl ik toch vrij zeker weet deze te hebben geformateerd naar fat32
Ik gebruik zelf een 128GB kaart op de Git 2.

Even met een 32GB kaart de juiste firmware (laatste) erop zetten. Daarna zal hij de kaart ongetwijfeld pakken.

Zelf gebruik ik de kaarten van Samsung trouwens.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165335314
Ik heb afgelopen week met dit tooltje mijn 64gb kaartje omgezet naar fat32 voor mijn git2. (Druk op de afbeelding om het tooltje te downloaden)
  donderdag 15 september 2016 @ 12:13:13 #215
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165337352
Het is trouwens weer vakantie in China.. paar daagjes dit keer. Maar zal wel weer iets meer vertraging qua pakketjes opleveren aangezien alles traag wordt en ze pas langzaam weer opstarten.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_165337757
quote:
Ik heb ze binnen via Amazon :) Hier mijn eerste indruk..

Comfort, bouwkwaliteit zijn op het eerste gezicht
erg goed. Verbinden met bluetooth gaf ook geen enkel probleem. Voor je kan opladen is het een beetje pielen met een klein klepje. Ik denk dat dit klepje het niet lang zal redden bij dagelijks gebruik.
Een bewaardoosje ontbreekt, maar voor een paar duppies deze besteld http://s.aliexpress.com/iUfY3Q7J.
Het belangrijkste....het geluid..best een tegenvaller. Helder en tegen blikkerig aan. Als ik het vergelijk met de Piston 3 dan is het al een wereld van verschil en totaal onvergelijkbaar met de Piston 2. Ook met een maat grotere tips hetzelfde geluid. Ze zitten dan ook niet comfortabel meer.
Het geluid kan hard genoeg en vervormd niet. Ik kan ook bevestigen dat er geen bijgeluiden hoorbaar zijn.

Ik luister altijd via de poweramp pro app waarmee je het geluid naar smaak kan aanpassen, maar ook daarmee kom ik qua 'diepte' niet in de buurt van de Pistons.

Ik heb geen enkele ervaring met bluetooth in ears dus wellicht is dit een normale sound voor dit soort dopjes?

Geluidservaring is natuurlijk zeer persoonlijk. Ik hou zelf van een helder, maar diepe sound. De Pistons 2 en 3(na beetje spelen met de instellingen) bevallen me heel goed. Het geluid van deze doen me denken aan mijn Jamo In30 dopjes...ook veel te helder naar mijn smaak.

Heeft nog iemand ze gekocht? Ben benieuwd naar jullie ervaring.

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 15-09-2016 14:19:03 ]
pi_165340762
Ik heb de Tronsmart Meta nu tweemaal en zowel ik als mijn vriendin gebruiken hem thuis veelvuldig. De WiFi doet het perfect met streamen over lange afstanden.

Momenteel heb ik een oude TV in de sportkelder staan, hier zit HDMI op. Ik wil een goedkoop kastje kopen van max. 30/35 euro. Zodat ik daar via de Android App: Telfort Online en Fox Sports live TV kan kijken tijdens het sporten. Tevens het luisteren van muziek via Soundcloud zou ideaal zijn. De router van Glasvezel Telfort komt in de kelder het huis binnen en staat daar ook, dus qua bereik moet het goedkomen.

Iemand een tip voor een goedkoop kastje? Wellicht loopt er ergens een promotie die ik gemist heb?
- Met zuidelijke groet -
pi_165340931
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:33 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb ze binnen via Amazon :) Hier mijn eerste indruk..

Comfort, bouwkwaliteit zijn op het eerste gezicht
erg goed. Verbinden met bluetooth gaf ook geen enkel probleem. Voor je kan opladen is het een beetje pielen met een klein klepje. Ik denk dat dit klepje het niet lang zal redden bij dagelijks gebruik.
Een bewaardoosje ontbreekt, maar voor een paar duppies deze besteld http://s.aliexpress.com/iUfY3Q7J.
Het belangrijkste....het geluid..best een tegenvaller. Helder en tegen blikkerig aan. Als ik het vergelijk met de Piston 3 dan is het al een wereld van verschil en totaal onvergelijkbaar met de Piston 2. Ook met een maat grotere tips hetzelfde geluid. Ze zitten dan ook niet comfortabel meer.
Het geluid kan hard genoeg en vervormd niet. Ik kan ook bevestigen dat er geen bijgeluiden hoorbaar zijn.

Ik luister altijd via de poweramp pro app waarmee je het geluid naar smaak kan aanpassen, maar ook daarmee kom ik qua 'diepte' niet in de buurt van de Pistons.

Ik heb geen enkele ervaring met bluetooth in ears dus wellicht is dit een normale sound voor dit soort dopjes?

Geluidservaring is natuurlijk zeer persoonlijk. Ik hou zelf van een helder, maar diepe sound. De Pistons 2 en 3(na beetje spelen met de instellingen) bevallen me heel goed. Het geluid van deze doen me denken aan mijn Jamo In30 dopjes...ook veel te helder naar mijn smaak.

Heeft nog iemand ze gekocht? Ben benieuwd naar jullie ervaring.
Probeer de Anker Bluetooth oordopjes; veel gebalanceerder geluid voor dezelfde prijs
  donderdag 15 september 2016 @ 15:26:07 #219
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165340998
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Probeer de Anker Bluetooth oordopjes; veel gebalanceerder geluid voor dezelfde prijs
Maar die zijn zo lelijk vierkant en bulky...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165341118
quote:
12s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:26 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Maar die zijn zo lelijk vierkant en bulky...
Deze niet:

https://www.amazon.de/gp/(...)_s_a_1_2?__mk_de_DE=ÅMÅZÕÑ&qid=1473946202&sr=8-2&pi=SY200_QL40&keywords=anker+bluetooth+kopfhörer&dpPl=1&dpID=41mYGos0wqL&ref=plSrch

Overigens zijn degenen die ik heb minder bulky dan de MPow's die ik heb
  vrijdag 16 september 2016 @ 15:26:28 #221
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165366642
Iemand ervaring met de laatste tablets uit China? Mijn Pipo is langzaam aan het sterven. Ik zag de Chuwi Vi10 met Remix OS bij Gearbest voor minder dan $130,-. Iemand bekend met het ding of eventuele recente concurrenten? Budget is maximaal $ 160,- exclusief douane gedoe.

OS maakt me niet zo veel uit, Android, Windows of allebei (dan wel minimaal 64gb) vind ik allemaal prima.

Ik ben niet zo kapot van Android op Intel, maar ik zie dat er eigenlijk niets anders meer uitkomt.
pi_165370701
Die blauwe tuinslang niet kopen trouwens want hij is al stuk. Bij tweede keer gebruik lekt hij al op twee punten en ik heb er heel voorzichtig mee gedaan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 17 september 2016 @ 10:14:58 #223
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_165379622
1. 1282100 Authentic GANZO G704 Stainless Steel Foldable Tactical Survival Knife with Nylon Bag
2. 2144700 Nylon Pouch for GANZO 7-Series Knives

*O*
pi_165379944
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 10:14 schreef Goddelijker het volgende:
1. 1282100 Authentic GANZO G704 Stainless Steel Foldable Tactical Survival Knife with Nylon Bag
2. 2144700 Nylon Pouch for GANZO 7-Series Knives

*O*
Daar zeg je wat...

Nieuw binnen:


Vlijmscherp!

Link: Ganzo G7453-BK-WS Axis Lock Pocket Knife - BLACK
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 17 september 2016 @ 11:06:36 #225
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165380102
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:27 schreef rene90 het volgende:
Die blauwe tuinslang niet kopen trouwens want hij is al stuk. Bij tweede keer gebruik lekt hij al op twee punten en ik heb er heel voorzichtig mee gedaan.
Gewoon de bullet biten en een gardena met haspel kopen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165380113
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:06 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewoon de bullet biten en een gardena met haspel kopen.
Consider it done.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 17 september 2016 @ 11:10:42 #227
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165380133
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Consider it done.
:)

Zulke dingen moet je gewoon goed willen. Net als dingen als boormachines.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165380161
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:10 schreef Catch22- het volgende:

[..]

:)

Zulke dingen moet je gewoon goed willen. Net als dingen als boormachines.
Ik gebruik een tuinslang niet heel vaak dus vandaar toch even gekeken naar een goedkoper alternatief wat helaas niet ideaal was.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_165381126
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:06 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewoon de bullet biten en een gardena met haspel kopen.
Wat is 'bullet biten'?

Hoeft overigens helemaal geen Gardena te zijn. Goed huismerk is ook prima. Een anti twist slang js overigens aan te raden.
  zaterdag 17 september 2016 @ 12:48:07 #230
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165381456
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 12:27 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wat is 'bullet biten'?

Hoeft overigens helemaal geen Gardena te zijn. Goed huismerk is ook prima. Een anti twist slang js overigens aan te raden.
Slechte vernederlandsing van een Engelse uitdrukking. 'To bite the bullet' zoiets als 'door de zure appel heen bijten'.
pi_165382648
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 12:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Slechte vernederlandsing van een Engelse uitdrukking. 'To bite the bullet' zoiets als 'door de zure appel heen bijten'.
Ah oke :z
pi_165383571
Heb er lang op moeten wachten, maar nu ik terug ben van mijn reis stond dit me op te wachten^^

pi_165383612
Altijd leuk. Verjaardagskado bestellen. Er vanuit gaan dat hij voor die datum wel binnen moet zijn...
En de laats mogelijke dag hem binnen krijgen *O* ^O^
  zaterdag 17 september 2016 @ 15:38:11 #234
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_165383691
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:32 schreef Downstar het volgende:
Altijd leuk. Verjaardagskado bestellen. Er vanuit gaan dat hij voor die datum wel binnen moet zijn...
En de laats mogelijke dag hem binnen krijgen *O* ^O^
Ook leuk, een powerbank bestellen voor iemand zo'n 3 weken voordat die op vakantie gaat, op vrijdag ging z'n vliegtuig en zaterdag lag die in de brievenbus...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 17 september 2016 @ 15:56:42 #235
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165384042
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:38 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ook leuk, een powerbank bestellen voor iemand zo'n 3 weken voordat die op vakantie gaat, op vrijdag ging z'n vliegtuig en zaterdag lag die in de brievenbus...
Of, nu we toch bezig zijn : voor een review van een zonnepaneel een extra tester met datalogging bestellen op 24/08, en die nog steeds niet hebben, en het ziet er naar uit dat de uberzonnige dagen nu écht wel achter ons liggen :X
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165384862
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:32 schreef Downstar het volgende:
Altijd leuk. Verjaardagskado bestellen. Er vanuit gaan dat hij voor die datum wel binnen moet zijn...
En de laats mogelijke dag hem binnen krijgen *O* ^O^
Zo'n soort situatie maar dan anders heb ik ook. Kwam niet op tijd binnen (had dan gisteren moeten zijn). ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:33 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb ze binnen via Amazon :) Hier mijn eerste indruk.. [..]
Apartjes. Burn-in gegeven ook? Ik vind ze eigenlijk mooie allrounders en eerder smooth, niet blikkerig. Wil ook nog weleens voorkomen, zoals ook bij de latere ES800M dat er dan toch een verschilletje in gaat zitten nadat ze wat 'tweaks' toepassen. Of gewoon een maandagmorgen model? Ik sta er eigenlijk van te kijken, want het geluid had ik juist verwacht dat het mweh was, maar ik had niks te klagen en ben toch vrij kritisch. Gebruik ze haast dagelijks.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165386450
Vorige maand toch maar eens de Xiaomi Hybrids gekocht, maar ben er niet echt over te spreken. Doe mij toch maar de Pistons 3. Of nog beter, de 2. De Hybrids zijn way to bassy op momenten waar het niet hoeft en op momenten waar ik graag wat bass wil horen is het weer wat te treble-achtig. Of hoe je het ook zegt :')

Edit:

Voor Tiroler polka lijken ze daarintegen ideaal.
pi_165386550
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zo'n soort situatie maar dan anders heb ik ook. Kwam niet op tijd binnen (had dan gisteren moeten zijn). ;(

[..]

Apartjes. Burn-in gegeven ook? Ik vind ze eigenlijk mooie allrounders en eerder smooth, niet blikkerig. Wil ook nog weleens voorkomen, zoals ook bij de latere ES800M dat er dan toch een verschilletje in gaat zitten nadat ze wat 'tweaks' toepassen. Of gewoon een maandagmorgen model? Ik sta er eigenlijk van te kijken, want het geluid had ik juist verwacht dat het mweh was, maar ik had niks te klagen en ben toch vrij kritisch. Gebruik ze haast dagelijks.
Ik heb natuurlijk geen vergelijk, maar ik ga er niet vanuit dat het een maandagmorgen model is, alles werkt naar behoren, maar het geluid ligt me gewoon niet.
Maar zoals ik mijn vorige bericht ook aangehaald...destijds op aanraden Jamo's gekocht en die vond ik ook te helder klinken.
Ik ben absoluut geen kenner en ook niet kieskeurig. Was altijd tevreden met de originele Apple 4 dopjes en supertevreden met de Pistons.

Ik ga binnenkort de Ankers eens proberen. De Seals doogeschoven naar mijn zoon en die is er blij mee.
pi_165389063
Ik vond genoeg blikkerig. Iedereen schreef de UE Boom 360 aan als zo'n beetje de beste BT speaker, dus ik ter referentie die halen van de Apple store... geen ruk aan, had je me liever de Earson ER-151 kunnen geven. Ben ook eerder van een V-shape met strakke bass. Gewoon een fun sound. Geen blubber bass, maar wel een club sound aankunnen. Geen scherpe 's' en geen kartonnen blikkerige sound. Rond, warm en smooth. Dus niet echt een idee waarop je dat verschil kan gooien eigs...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 18 september 2016 @ 08:59:22 #240
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165397991
CHI / [Banggood] 20% korting op de Cube iWork10 Ultimate!

Meer dan prima deal. Cube scoort overal beter dan de Chuwi Hi10. Goede prijs dus met deze actie, de mijne is onderweg.
pi_165398180
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 08:59 schreef BadderHaring het volgende:
CHI / [Banggood] 20% korting op de Cube iWork10 Ultimate!

Meer dan prima deal. Cube scoort overal beter dan de Chuwi Hi10. Goede prijs dus met deze actie, de mijne is onderweg.
wat houd je aan beschikbare opslag over met maar 64GB intern op zo'n dual OS tablet?
  zondag 18 september 2016 @ 09:38:07 #242
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165398229
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 09:31 schreef mschol het volgende:

[..]

wat houd je aan beschikbare opslag over met maar 64GB intern op zo'n dual OS tablet?
Genoeg voor mij. Plus natuurlijk sd-card als het echt nodig is voor media.

Ik had ooit een 32 gb met dubbel OS en dat werkte niet, die heb ik uiteindelijk Android-only gemaakt. Ik schat dat er nu zo'n 20 GB over blijft per OS.

En mocht het te weinig zijn dan maak ik hem single OS, afhankelijk van wat het lekkerst draait (Windows, waarschijnlijk).
pi_165398362
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:30 schreef davedavy het volgende:
Vorige maand toch maar eens de Xiaomi Hybrids gekocht, maar ben er niet echt over te spreken. Doe mij toch maar de Pistons 3. Of nog beter, de 2. De Hybrids zijn way to bassy op momenten waar het niet hoeft en op momenten waar ik graag wat bass wil horen is het weer wat te treble-achtig. Of hoe je het ook zegt :')

Edit:

Voor Tiroler polka lijken ze daarintegen ideaal.
Dat is precies mijn mening. Ik vind die hybrids echt 3x niks. Erg jammer, had er meer van verwacht na de pistons.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 18 september 2016 @ 10:38:50 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165398817
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 08:59 schreef BadderHaring het volgende:
CHI / [Banggood] 20% korting op de Cube iWork10 Ultimate!

Meer dan prima deal. Cube scoort overal beter dan de Chuwi Hi10. Goede prijs dus met deze actie, de mijne is onderweg.
Vond Windows met de PiPO W6 niet echt lekker werken... Maar Android op een tablet is dan weer niet veel anders dan een uit de kluiten gewassen smartphone... daarom vind ik RemixOS het ideale om te runnen op een tablet. De multimedia experience en 't no bullshit vlugge touchnavigeren gepaard met het bureaubladervaring, multitasking en de productiviteit van Windows. :Y Helaas nog niet de meest sexy opties op de markt out there. The Chuwi Hi10 PRO komt nog 't dichtste bij wat ik me daarvan voorstel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 18 september 2016 @ 10:52:50 #245
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165398981
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 10:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Vond Windows met de PiPO W6 niet echt lekker werken... Maar Android op een tablet is dan weer niet veel anders dan een uit de kluiten gewassen smartphone... daarom vind ik RemixOS het ideale om te runnen op een tablet. De multimedia experience en 't no bullshit vlugge touchnavigeren gepaard met het bureaubladervaring, multitasking en de productiviteit van Windows. :Y Helaas nog niet de meest sexy opties op de markt out there. The Chuwi Hi10 PRO komt nog 't dichtste bij wat ik me daarvan voorstel.
Op mijn Teclast x98 II werkte Windows echt heerlijk. En met Windows 10 lijkt het me op een tablet wel echt goed te doen, zeker omdat de Cube wat groter is en net iets sterker qua SOC.

Remix is inderdaad wel een goede Android-variant. Mogelijk dat ik die ook eens op de Cube ga proberen, zal vast wel te doen zijn. Verder is dat uit de kluiten gewassen smartphone ook deels waar ik naar op zoek ben. Prima keuze voor XBMC, voetbal kijken in bed en incidenteel een (strip)boek lezen.

De Chuwi Hi10 was mijn eerste keuze, omdat die native met Remix en Windows dual-OS komt. Maar de Cube komt toch gemiddeld een stuk beter uit de reviews.

Maar goed, het is allemaal afhankelijk van waar je naar op zoek bent en hoe je een apparaat wilt gebruiken. Voor pure productiviteit en multitasking is een tablet natuurlijk vrijwel per definitie geen goede keuze. Dan is een Windows laptop/desktop gewoon wat je nodig hebt.
  zondag 18 september 2016 @ 11:30:22 #246
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165399579
Het wisselen van OS beviel mij niet; gezien bestanden delen tussen de twee nogal omslachtig is/was (behalve via SD; maar die koppel ik in Windows weer graag als schijf).

Wellicht is Remix wel een goede tussenoplossing inderdaad, maar Windows werkt op 10'' icm een toetsenbord voor de productievere momenten ook wel redelijk.

Zelf ondertussen maar gewoon een ultra lite Core m3 laptopje en een Android tablet (G pad 8.3 met CM) voor de mediaconsumptie. Maar toch lonkt een nog iets grotere hybride toch wel weer :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 18 september 2016 @ 11:44:12 #247
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165399800
Dat heb ik ook wel met m'n Teclast Air. Op een gegeven moment word ik te lui om van OS te wisselen en blijf ik maar op bv. Android hangen. Ben ook niet zo'n zware gebruiker van een tablet. (wat browsen, F1 app, wat games en dat was het hem wel in de meeste gevallen)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_165412880
Weer wat nieuws van Xiaomi (heb ik nog niet eerder gezien in ieder geval)

Batterij lader
http://www.gearbest.com/chargers/pp_363063.html

De batterijen zelf lijken me behoorlijk aan de prijs http://www.gearbest.com/batteries/pp_363064.html

Bloeddrukmeter
http://www.gearbest.com/monitoring-testing/pp_362995.html?wid=21

Nekkussen
http://www.banggood.com/O(...)ravel-p-1088053.html

Kleding opberger
http://www.banggood.com/X(...)-Gray-p-1085024.html

Electrische schroevendraaier
http://www.banggood.com/X(...)s-LED-p-1076166.html

Meest opvallende is de (hoge) prijs van deze artikelen :9

En omdat het bijna 4 oktober is
http://xiaomi-mi.com/mi-s(...)utton-tag-turquoise/

[ Bericht 24% gewijzigd door eddepetfokt op 18-09-2016 20:32:30 ]
pi_165414116
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 20:07 schreef eddepetfokt het volgende:
Weer wat nieuws van Xiaomi (heb ik nog niet eerder gezien in ieder geval)

De batterijen zelf lijken me behoorlijk aan de prijs http://www.gearbest.com/batteries/pp_363064.html

Meest opvallende is de (hoge) prijs van deze artikelen :9
Bij je lokale Ikea haal je 8 dergelijke batterijen voor die prijs. :P
  zondag 18 september 2016 @ 20:52:40 #250
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165414211
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 20:07 schreef eddepetfokt het volgende:
Meest opvallende is de (hoge) prijs van deze artikelen

Zeg dat wel... alleen die batterijlader valt mee, maar ik heb al een mooie NiteCore daarvoor.
Langzaamaan maar eens stoppen met al het Xiaomi-spul te kopen. Die wasmachine was ook al zo'n gedoe. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_165414491
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 20:49 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Bij je lokale Ikea haal je 8 dergelijke batterijen voor die prijs. :P
Ik ben tevreden met de Ready to use AA's van de Aldi voor ong. 4 euro de 4. *)
pi_165415360
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 21:00 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik ben tevreden met de Ready to use AA's van de Aldi voor ong. 4 euro de 4. *)
Daar las ik toch wel mindere ervaringen mee, die van Ikea wordt haast altijd positief beoordeeld.
Maar goed; voor het ene ding waar ik betrouwbare batterijen nodig heb (mijn Yongnuo flash) heb ik Eneloop Pro's.

Sowieso; alles is beter dan die troep dat niet-oplaadbare batterij heet...

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 18-09-2016 21:38:03 ]
pi_165416122
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 21:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Sowieso; alles is beter dan die troep dat niet-oplaadbare batterij heet...
Je koopt tegenwoordig al een pakje redelijke oplaadbare batterijen voor de prijs van één pakje Duracells... :Y
Dit is wel en aardig item over batterijen http://www.uitzendinggemi(...)5/De_Rekenkamer.html

Ik haal batterijen meestal bij Lidl, Aldi of Ikea. Merk batterijen kopen op Chinese websites is een nono...ik denk dat 90% fake is :N, zekerde Recyko en Eneloops....
pi_165421613
Er ligt een pakje uit het buitenland bij uw postkantoor.

Gedateerd 05-09-2016
Briefje bezorgd 17-09-2016

Wat een bullshit PostNL :')

[ Bericht 1% gewijzigd door kikoooooo op 19-09-2016 08:47:11 ]
pi_165426979
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 07:54 schreef kikoooooo het volgende:
Er ligt een pakje uit het buitenland bij uw postkantoor.

Gedateerd 05-09-2016
Briefje bezorgd 17-09-2016

Wat een bullshit PostNL :')
Ik had zowaar voor het eerst dat ik een pakket moest ophalen bij een toko in de buurt.
Brief was wel netjes een dag later al binnen.

maar gek genoeg heb ik eigenlijk alle pakketten voorheen nog altijd gewoon binnen gehad. Zowel kleine pakketjes zonder handtekening als aangetekende pakketten.

Maar schijnbaar moet ik er nu ook aan gaan wennen om pakketjes af te gaan halen..
pi_165428131
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 07:54 schreef kikoooooo het volgende:
Er ligt een pakje uit het buitenland bij uw postkantoor.

Gedateerd 05-09-2016
Briefje bezorgd 17-09-2016

Wat een bullshit PostNL :')
Had ik vandaag ook weer voor het eerst.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 19 september 2016 @ 14:30:43 #257
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_165428889
Als je je pakketten volgt met 17track / internationalparceltracking, dan kun je zien wanneer ze op de afhaallocatie klaar liggen :)

Wat ik trouwens bij 17track doe als ik een flink aantal codes bijhou, is boven iedere code een omschrijving van het item neerzetten. 17track kan er niks mee, maar zo zie ik welke code waarbij hoort:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
ZAKLAMP
RS6176815NL
ZAKMES
037184638
STEKKERS
RX8015032DE
USBKABELS
RS1452861CN
...
:)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_165431577
Ik loop al een hele tijd rond met het idee om wat led strips aan te brengen in de keuken/woonkamer.
Het enige waar ik tegen aanloop is het feit dat ik er totaal geen verstand van heb hoe dit het beste te doen.

Ik ben reeds op de hoogte van de guide met betrekking tot LED strips, maar ik kom er niet echt uit.

Wat ik eigenlijk wil, is een strip opknippen in kleinere delen, en dan al deze delen werkende krijgen.

Waar ik mee zit, is de vraag hoe ik de afzonderlijke delen dusdanig met elkaar verbind zodat dit 1 geheel is.

Is er iemand hier die weet wat ik bedoel, en hands on foto's heeft zodat ik een visualisatie heb van hoe het eruit moet komen te zien (de verbindingen tussen de losse delen onderling zodat het weer 1 geheel vormt)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165432245
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

Waar ik mee zit, is de vraag hoe ik de afzonderlijke delen dusdanig met elkaar verbind zodat dit 1 geheel is.

Is er iemand hier die weet wat ik bedoel, en hands on foto's heeft zodat ik een visualisatie heb van hoe het eruit moet komen te zien (de verbindingen tussen de losse delen onderling zodat het weer 1 geheel vormt)
Je kan de ledstrips terug verbinden op 2 manieren zodat ze als 1 geheel werken. Ofwel verbind je elk deel apart aan dezelfde controller ofwel soldeer je elke deeltje ledstrips, dat je hebt afgeknipt terug aan de vorige ledstrips (met een kleine draad ertussen zodat je hoeken goed uitkomen)

Mss wel geen goede afbeelding want je soldeert alles wel beter ipv zo tussending te plaatsen :)

  maandag 19 september 2016 @ 19:48:33 #260
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165434799
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 14:30 schreef BillsGate het volgende:
Als je je pakketten volgt met 17track / internationalparceltracking, dan kun je zien wanneer ze op de afhaallocatie klaar liggen :)

Wat ik trouwens bij 17track doe als ik een flink aantal codes bijhou, is boven iedere code een omschrijving van het item neerzetten. 17track kan er niks mee, maar zo zie ik welke code waarbij hoort:
[ code verwijderd ]

:)
Ik gebruik de app. Daar kan ik elke tracking een naam geven. Werkt zeer goed.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 19 september 2016 @ 21:23:52 #261
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165437925
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165438247
Da's erg tof ja! :D
  maandag 19 september 2016 @ 21:37:26 #263
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165438467
quote:
Nice. Helaas niet echt een serieus alternatief voor de reeds bestaande mid-end M43 camera's.

Hopen dat ze ook een meer high eens apparaat gaan uitbrengen op termijn.
pi_165439797
quote:
Wel grappig; maar hoe dat bedrijf de laatste tijd bezig is hoef ik die niet te hebben.
Daarnaast heb ik een DSLR dus zie ik het niet er het nut niet van in.
Zou liever een goede compact ernaast nemen.
pi_165442332
Vraagje:
Stel - je ipod Touch 4e generatie begint langzaam aan zn einde te komen (30-pin connector, power-button die niet altijd meer werkt..).

Dan kun je een hele hoop repair spul uit china/ebay halen. Maar is er iemand die een degelijke oplossing heeft qua hardware? De FiiO x5 e.d. schijnen qua hardware goed te zijn, iemand enig idee qua software of het net zo lekker werkt als iOS?

Of alternatieven?

*Edit: FiiO X5 is wat enthousiast qua prijs, het budget zou eerder onder de 100 moeten zijn

Bij voorbaat dank :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Rzr101 op 19-09-2016 23:46:39 ]
  dinsdag 20 september 2016 @ 00:15:43 #266
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165443347
Je hebt ook de X1. Die wordt ook verkocht op Amazon.de bijvoorbeeld.
xDuoo is een idee. Xuelin IHiFi 770C misschien. Of iets anders so simpel en chill werkt als een iPod... waarschijnlijk niet echt. Wat natuurlijk geen slecht idee is, is een SanDisk Sansa of some kind. Ff kijken welke Rockbox.org compatible zijn. 2e hands of refurbished market misschien voor een prikkie.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165443973
Geen China en alleen vandaag, maar misschien een sterke deal
Mr. Handsfree 4poort usb lader voor 1,99(waarvan 2x2A)
https://nl.pepper.com/aan(...)page=1#comments-last
Of de kwaliteit goed genoeg is moet je zelf maar bepalen. Volgens mij niet getest door Henrik.


Nu 8,00 euro

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 20-09-2016 08:54:24 ]
pi_165444184
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 07:54 schreef kikoooooo het volgende:
Er ligt een pakje uit het buitenland bij uw postkantoor.

Gedateerd 05-09-2016
Briefje bezorgd 17-09-2016

Wat een bullshit PostNL :')
8)7
Was dus gewoon net op tijd want m'n pakket lag al op de terugstuur stelling. Echt belachelijk van PostNL met hun debiele systeem
pi_165445685
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 04:54 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

8)7
Was dus gewoon net op tijd want m'n pakket lag al op de terugstuur stelling. Echt belachelijk van PostNL met hun debiele systeem
al op de terugstuur stelling?

Pakketje wordt toch gewoon 21 dagen(3 weken) voor je vast gehouden voor hij terug gaat.
Had er dus nog wel een week gelegen normaal gesproken.

maargoed, toont maar weer eens aan dat het ruk is dat ze die brieven zo laat leveren..


Edit: http://www.postnl.nl/ontv(...)-op-het-postkantoor/

Schijnbaar nu ook al vervroegd naar 2 weken :') ?

Edit 2: Ja dus.

3 Januari 2016 was het nog 3 weken.

http://web.archive.org/we(...)n-op-het-postkantoor

[ Bericht 13% gewijzigd door Downstar op 20-09-2016 10:06:46 ]
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:39:02 #270
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_165448521
2 weken inderdaad. Van mij was ook al een pakketje op de terugweg door mijn vakantie.
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:49:37 #271
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165448718
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165449668
quote:
Jammer van de prijs. Zal heus wel beter, sneller, mooier en dunner? zijn, maar mijn Xiaomi 10K's van een tientje doen prima wat ze moeten doen....voor een derde van de prijs.

En belangrijk..op die dunne powerbanks blijft mijn Xiaomi fan niet staan :9

(Maar serieus...je zou toch denken dst dit soort electronica sneller, dunner, beter etc wordem maar de prijs ongeveer gelijk blijft)

[ Bericht 5% gewijzigd door eddepetfokt op 20-09-2016 13:49:26 ]
pi_165451851
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

al op de terugstuur stelling?

Pakketje wordt toch gewoon 21 dagen(3 weken) voor je vast gehouden voor hij terug gaat.
Had er dus nog wel een week gelegen normaal gesproken.

maargoed, toont maar weer eens aan dat het ruk is dat ze die brieven zo laat leveren..

Edit: http://www.postnl.nl/ontv(...)-op-het-postkantoor/

Schijnbaar nu ook al vervroegd naar 2 weken :') ?

Edit 2: Ja dus.

3 Januari 2016 was het nog 3 weken.

http://web.archive.org/we(...)n-op-het-postkantoor
Als we nu eens allemaal een klacht op klacht.nl schrijven :D Maakt geen moer uit maar is wel een signaal.

--

Offtopic maar een klacht op die site en je wordt meteen een stuk serieuzer genomen. Wat bedrijven wel niet doen als je opeens een (beetje) publiciteit opzoekt :{
pi_165459456
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:15 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt ook de X1. Die wordt ook verkocht op Amazon.de bijvoorbeeld.
xDuoo is een idee. Xuelin IHiFi 770C misschien. Of iets anders so simpel en chill werkt als een iPod... waarschijnlijk niet echt. Wat natuurlijk geen slecht idee is, is een SanDisk Sansa of some kind. Ff kijken welke Rockbox.org compatible zijn. 2e hands of refurbished market misschien voor een prikkie.
Bedankt voor de suggesties, ik ga hiermee verder!

Overigens; laatste tijd valt het wel op dat er tussen BG en GB vaak 1-2euro verschil zit. Vaak is BG iets duurder... (helaas - want fijner).

Heb nu ook maar de Mi Powerbank via GB gehaald, met nieuw account bonus scheelt het toch 2.60 op 25euro :')
Meer mensen die hier "last" van hebben?
pi_165460150
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 21:19 schreef Rzr101 het volgende:

Heb nu ook maar de Mi Powerbank via GB gehaald, met nieuw account bonus scheelt het toch 2.60 op 25euro :')
Meer mensen die hier "last" van hebben?
Nja. Betere service komt meestal met z'n prijs :P
pi_165461276
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:30 schreef davedavy het volgende:

[..]

Als we nu eens allemaal een klacht op klacht.nl schrijven :D Maakt geen moer uit maar is wel een signaal
Ik heb een IQ >70, dus ik heb daar weinig te zoeken.
pi_165465091
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:15 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik heb een IQ >70, dus ik heb daar weinig te zoeken.
_O-
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165465992
Huh, vorige week bestelling gedaan op AliExpress, vandaag binnen vanuit... Schiedam?!

Niiice
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_165466025
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:34 schreef Downstar het volgende:
[Qualcomm Certified] BlitzWolf® BW-S2QC QC2.0+2.4A 30W Dual USB EU Charger Adapter With Power3S Tech

BlitzWolf® BW-CB8 2.1A Reversible Braided Micro USB 1m/3.33ft Charging Data Cable

[Qualcomm Certified] BlitzWolf® BW-C10 QC3.0 54W USB Car Charger with Power3S and Quick Charge 3.0

Mijn lijstje van de BG 10th anniversary acties etc.

Met name benieuwd naar de Auto lader. Kreeg bij mijn S6 een autolader cadeau (van een of ander vaag merk). Ding laadt volgens mij nog geen 10% op in een uur.. :')
Bovenstaande Blitzwolf spulletjes binnen :)!

Mooi spul zeg! Netjes verpakt ook nog!

Autolader(compact design zeg!) zojuist voor mijn rit naar het werk gebruikt. Ik heb altijd Bluetooth en GPS aan inclusief Flitsmeister app. Screen brightness op +- 35%.

Met mijn oude autolader moest ik eerder blij zijn dat hij niet was leeg gelopen, met de BlitzWolf-BW-C10 had ik na iets meer dan een uur >80% :)!

Reversible kabel werkt ook met Galaxy S6 (staat een waarschuwing voor incompatibiliteit op de BG site, maar de nieuwe versie pakt hij prima!).

[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 21-09-2016 09:18:09 ]
  woensdag 21 september 2016 @ 10:13:29 #280
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165466787
Gisteren mijn op Indiegogo gebackte Roidmi 2s car charger/FM handsfree mp-3 speler binnen gekregen. Prima apparaat, werkt als een tierelier.

Weinig ruis tijdens de FM-verbinding en zeer simpel in te stellen.

Dat de hele Indiegogo campaign uiteindelijk een treurige aangelegenheid was zullen we maar vergeten.

Het apparaat was in de bij ons bekende webshops al verkrijgbaar, nog voordat de zendingen naar de backers in orde waren :'). En voor minder geld :') x 100.
pi_165466844
Even een vraagje over bluetooth speakers (word helemaal gek van die zoek functie op FOK!).
Zijn de earsons nog steeds de "beste" keuze?

Ik zoek namelijk een bluetooth speaker van rond de 50 euro die splash proof is, Alleen weet ik niet of het waard is om een extra 70 euro uit te geven voor een JBL Charge 2+?
  woensdag 21 september 2016 @ 10:28:05 #282
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165467037
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:17 schreef MineraalWater het volgende:
Even een vraagje over bluetooth speakers (word helemaal gek van die zoek functie op FOK!).
Zijn de earsons nog steeds de "beste" keuze?

Ik zoek namelijk een bluetooth speaker van rond de 50 euro die splash proof is, Alleen weet ik niet of het waard is om een extra 70 euro uit te geven voor een JBL Charge 2+?
Xiaomi's boxjes zijn bij mij betreft op 't zelfde niveau beland.
http://www.banggood.com/O(...)eaker-p-1001439.html

En de ER-160 zijn qua volume/functies een slagje beter dan de olscool topper ER-151 ;)
http://www.banggood.com/E(...)peaker-p-977417.html

(al blijft de Er-151 weel goedkoop, http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html helemaal met akties)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_165467457
quote:
16s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:28 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Xiaomi's boxjes zijn bij mij betreft op 't zelfde niveau beland.
http://www.banggood.com/O(...)eaker-p-1001439.html

En de ER-160 zijn qua volume/functies een slagje beter dan de olscool topper ER-151 ;)
http://www.banggood.com/E(...)peaker-p-977417.html

(al blijft de Er-151 weel goedkoop, http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html helemaal met akties)
Thanks!

Tevens deTennmak Piano's besteld, Ben heel benieuwd hoe ze klinken voor de prijs. Ik zal een reviewtje schrijven als ze binnen zijn! :

pi_165468673
Iemand ervaring met de custom firmware voor de Xiaomi Yi Ants camera?
Familie van mij heeft de IR-versie (gekocht in augustus 2015) in gebruik in de kinderkamer.
Ik heb er zelf geen dagelijkse ervaring mee maar ze hadden het erover dat ze wel constant
updates kregen en daarnaast had je natuurlijk nog het feit dat de tijd verkeerd stond.

Maar sinds kort crasht de app "Yi Home has stopped'. Ik gok dat dit ligt aan het feit
dat Xiaomi hun producten steeds meer in Chinese en Internationale versies zit te drukken; dit gebeurt zowel bij de Ants camera als
bij de action cam.
Hierdoor werken de apps vaak niet meer met hun producten.

Je kunt er natuurlijk alternatieve firmware opzetten en ik kom bijvoorbeeld deze site
(van het Tweakers topic) tegen maar ook deze. Heeft iemand ervaring hiermee en aanraders?

[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 21-09-2016 18:32:19 ]
pi_165469558
Weet iemand waar ik goedkoop een afstandbediening voor powerpoint kan kopen? Ik had een hele goede van ¤40 maar die ben ik gisteren kwijt geraakt. Heb geen zin om weer ¤40 er aan uit te geven.
pi_165469726
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:15 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik heb een IQ >70, dus ik heb daar weinig te zoeken.
Nja ik heb er al meerdere keren mijn gelijk gehaald. Maar bedankt voor de belediging. Je doet je 'IQ' eer.


----

Anyhoezle, weet iemand of het mogelijk is reclameberichtjes van AE sellers te blokkeren? Ik krijg nu bijna dagelijks berichtjes van verkopers met 'aanbiedingen' van spullen waar ik dus totaal geen interesse in heb.
  woensdag 21 september 2016 @ 14:09:18 #287
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_165470722
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:56 schreef larry_flynt het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een afstandbediening voor powerpoint kan kopen? Ik had een hele goede van ¤40 maar die ben ik gisteren kwijt geraakt. Heb geen zin om weer ¤40 er aan uit te geven.
https://www.aliexpress.co(...)-RF/32250477759.html

Deze heb ik twee jaar geleden gekocht. Werkt prima en simpel.
  woensdag 21 september 2016 @ 17:02:28 #288
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165474231

Lightpaneltje gescored tijdens de BG Anniversary Sale voor ¤35.68 met coupon. Bevalt me zo lekker dat ik 'm nog 'n keer besteld heb :)

[ Bericht 18% gewijzigd door dodge_911 op 21-09-2016 18:37:30 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165475025
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 14:09 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

https://www.aliexpress.co(...)-RF/32250477759.html

Deze heb ik twee jaar geleden gekocht. Werkt prima en simpel.
"Can not deliver to Netherlands" :(

Maar een collega heeft hem al terug gegeven. Had zich "vergist".
pi_165490401
Gearbest:

Vraag:
quote:
Will this product ever be available (again) in the EU warehouse? If yes; when?
Antwoord van Gearbest:
quote:
Sorry,now it is not in stock,if you want to buy it,you need maybe 7-15 days at least.Or you can choose other similar items.
:')
pi_165490569
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef Iemand91 het volgende:
Gearbest:

Vraag:

[..]

Antwoord van Gearbest:

[..]

:')
Over 1 tot 2 weken weer op voorraad dus, als ik het goed begrijp...


Even wat anders. Zojuist is de zoveelste Tronsmart kanel gesneuveld. Altijd op exact dezelfde plek (micro usb connector). Nu zijn die 5packs heel goedkoop, met kng. 1 euro per kabel, dus een ramp is het niet. Maar ik ben benieuwd of jullie kortelings nog goedkope lange usb kabels hebben gescoord? Minimaal 2A doorvoer uiteraard O-)

[ Bericht 13% gewijzigd door eddepetfokt op 22-09-2016 12:02:57 ]
pi_165490876
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 14:09 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

https://www.aliexpress.co(...)-RF/32250477759.html

Deze heb ik twee jaar geleden gekocht. Werkt prima en simpel.
Bestaan zo'n dingen ook voor Tablets? Ik heb namelijk een Samsung tablet en dat zou soms wel handig zijn.
- Met zuidelijke groet -
  donderdag 22 september 2016 @ 12:59:24 #293
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_165492051
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 11:43 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Bestaan zo'n dingen ook voor Tablets? Ik heb namelijk een Samsung tablet en dat zou soms wel handig zijn.
Geen idee.
Kun je dat niet doen met een Android-app? :D
  donderdag 22 september 2016 @ 14:26:46 #294
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165493595
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 11:27 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Over 1 tot 2 weken weer op voorraad dus, als ik het goed begrijp...

Even wat anders. Zojuist is de zoveelste Tronsmart kanel gesneuveld. Altijd op exact dezelfde plek (micro usb connector). Nu zijn die 5packs heel goedkoop, met kng. 1 euro per kabel, dus een ramp is het niet. Maar ik ben benieuwd of jullie kortelings nog goedkope lange usb kabels hebben gescoord? Minimaal 2A doorvoer uiteraard O-)
Ik was laatst erg gecharmeerd door 'n Orico-kabel... Kwam uiterst goed door m'n tests.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165494003
quote:
Xiaoyi verrast met M1-camera - Een systeemcamera met 4k voor 295 euro


Let ook op:
quote:
Volgens vertegenwoordigers van Yiaoyi op de Photokina komt de camera in oktober ook naar Europa en hij zou dus ook gewoon in de winkel kunnen opduiken.
Zou mooi zijn als die dan hier ook voor ¤300 in de winkel komt liggen maar als je kijkt naar hun verschillende prijzen voor Chinese en Internationale versies van producten hoef je denk ik daar niet op te rekenen...
DPReview heeft ook voorlopige positieve ervaringen...
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 11:27 schreef eddepetfokt het volgende:
Over 1 tot 2 weken weer op voorraad dus, als ik het goed begrijp...
Item uit de EU-warehouse staat al weken op uitverkocht; denk niet dat die ooit nog leverbaar wordt uit EU-warehouse.
  donderdag 22 september 2016 @ 14:53:57 #296
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165494036
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Xiaoyi verrast met M1-camera - Een systeemcamera met 4k voor 295 euro
Let ook op:

[..]

Zou mooi zijn als die dan hier ook voor ¤300 in de winkel komt liggen maar als je kijkt naar hun verschillende prijzen voor Chinese en Internationale versies van producten hoef je denk ik daar niet op te rekenen...
Die camera is helemaal niets bijzonders. Het kan het begin zijn van een nieuwe m43 fabrikant, maar er is werkelijk geen enkele reden om dit apparaat te kopen.
pi_165494282
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 14:53 schreef BadderHaring het volgende:
Die camera is helemaal niets bijzonders. Het kan het begin zijn van een nieuwe m43 fabrikant, maar er is werkelijk geen enkele reden om dit apparaat te kopen.
- Lage prijs (als ze daar aan gaan houden)
- 4K 30fps video
- Recente sensor (gelijk aan die van bijvoorbeeld de Panasonic GX8
- Zeer waarschijnlijk komt er een community achter met hacks, custom firmware's e.d. die het ding nog meer mogelijkheden kan gaan geven

4K video op m4/3 sensor is geen holy grai (net zoals MP)l; maar voor ¤300 vind je geen camera die dat doet. Dit is natuurlijk alleen nog maar theoretische specs en zaken als autofocus e.d. moet men nog d.m.v. reviews testen.
Lijkt mij op zich best een grappig ding, mits Xiaomi geen rare fratsen gaat uithalen...
  donderdag 22 september 2016 @ 16:38:14 #298
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165495777
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 14:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Die camera is helemaal niets bijzonders. Het kan het begin zijn van een nieuwe m43 fabrikant, maar er is werkelijk geen enkele reden om dit apparaat te kopen.
Mwha, de prijs vooral. En 4K opname; bij Panasonic en consorten zit je dan al tegen 800+ euro aan te kijken vaak.
Daarnaast is de prijs van die prime lens natuurlijk laag; als ze meer lenzen voor dit soort prijzen gaan uitbrengen :)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 22 september 2016 @ 16:45:00 #299
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165495908
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mwha, de prijs vooral. En 4K opname; bij Panasonic en consorten zit je dan al tegen 800+ euro aan te kijken vaak.
Daarnaast is de prijs van die prime lens natuurlijk laag; als ze meer lenzen voor dit soort prijzen gaan uitbrengen :)!
Precies, zat eigenlijk alleen naar de lenzen te kijken :p

Heb hier een Panasonic GM5, benieuwd of de lezen compatible zijn.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  donderdag 22 september 2016 @ 16:45:07 #300
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165495909
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mwha, de prijs vooral. En 4K opname; bij Panasonic en consorten zit je dan al tegen 800+ euro aan te kijken vaak.
Daarnaast is de prijs van die prime lens natuurlijk laag; als ze meer lenzen voor dit soort prijzen gaan uitbrengen :)!
Is het bij 4/3 spul niet hip om ander glas te gaan gebruiken icm converters?
Zou natuurlijk wel enorm vet zijn als Xiaomi wat lichtsterke glas gaat uitbrengen...

quote:
16s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:45 schreef tokko1 het volgende:
Heb hier een Panasonic GM5, benieuwd of de lezen compatible zijn.
Was dat niet net de hele bedoeling van die 4/3 standaard? Uitwisselbaarheid van glas onder merken? Ik heb die hele ontwikkeling aan me voorbij laten gaan, ik hou het nog even bij DSLR's voor het werk en 'n G7XII voor Youtube.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 22 september 2016 @ 17:00:32 #301
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165496190
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mwha, de prijs vooral. En 4K opname; bij Panasonic en consorten zit je dan al tegen 800+ euro aan te kijken vaak.
Daarnaast is de prijs van die prime lens natuurlijk laag; als ze meer lenzen voor dit soort prijzen gaan uitbrengen :)!
De prijs in combinatie met de 4K is het enige wat interessant kan zijn, maar als de rest van de camera dan uiterst 'mwaaa' is, dan is dat geen selling point. Ik heb inmiddels al begrepen dat de hele besturing van het apparaat nogal doet aanvoelen als een uit de kluiten gewassen smartphone en dat het ook op de doelgroep is gericht die net wil beginnen met fotograferen. Dat is niet bepaald de doelgroep die op 4k zit te azen.

Dan helpt een prime lens waar de focusring er alleen voor de sier op zit ook niet echt. :') x 100. Agreed dat de prijzen voor de objectieven interessant lijken, maar met glas is het toch heel erg 'krijgen waar je voor betaalt'. Is het niet qua fotokwaliteit, dan wel op het gebied van bouwkwaliteit. Foto-apparatuur is nu eenmaal een branche waar de marges al extreem laag zijn en tegen dit soort prijzen is een kwalitatieve lens maken, zelfs in China, vrijwel uitgesloten.

quote:
16s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:45 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Precies, zat eigenlijk alleen naar de lenzen te kijken :p

Heb hier een Panasonic GM5, benieuwd of de lezen compatible zijn.
De lenzen zullen passen, het is immers beide m43. Qua firmware is het dat nog wel belangrijk dat de camera's de objectieven ook goed herkennen, met name om het maximale uit de autofocus te halen en om automatische beeldcorrecties goed door te kunnen voeren tijdens de JPEG-conversie.

Dat zal overigens wel goed komen, want het is volgens mij één van de voorwaarden om deel uit te mogen maken van het m43 wereldje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')