abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165380113
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:06 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewoon de bullet biten en een gardena met haspel kopen.
Consider it done.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 17 september 2016 @ 11:10:42 #227
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165380133
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Consider it done.
:)

Zulke dingen moet je gewoon goed willen. Net als dingen als boormachines.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165380161
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:10 schreef Catch22- het volgende:

[..]

:)

Zulke dingen moet je gewoon goed willen. Net als dingen als boormachines.
Ik gebruik een tuinslang niet heel vaak dus vandaar toch even gekeken naar een goedkoper alternatief wat helaas niet ideaal was.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_165381126
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:06 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewoon de bullet biten en een gardena met haspel kopen.
Wat is 'bullet biten'?

Hoeft overigens helemaal geen Gardena te zijn. Goed huismerk is ook prima. Een anti twist slang js overigens aan te raden.
  zaterdag 17 september 2016 @ 12:48:07 #230
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165381456
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 12:27 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wat is 'bullet biten'?

Hoeft overigens helemaal geen Gardena te zijn. Goed huismerk is ook prima. Een anti twist slang js overigens aan te raden.
Slechte vernederlandsing van een Engelse uitdrukking. 'To bite the bullet' zoiets als 'door de zure appel heen bijten'.
pi_165382648
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 12:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Slechte vernederlandsing van een Engelse uitdrukking. 'To bite the bullet' zoiets als 'door de zure appel heen bijten'.
Ah oke :z
pi_165383571
Heb er lang op moeten wachten, maar nu ik terug ben van mijn reis stond dit me op te wachten^^

pi_165383612
Altijd leuk. Verjaardagskado bestellen. Er vanuit gaan dat hij voor die datum wel binnen moet zijn...
En de laats mogelijke dag hem binnen krijgen *O* ^O^
  zaterdag 17 september 2016 @ 15:38:11 #234
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_165383691
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:32 schreef Downstar het volgende:
Altijd leuk. Verjaardagskado bestellen. Er vanuit gaan dat hij voor die datum wel binnen moet zijn...
Ook leuk, een powerbank bestellen voor iemand zo'n 3 weken voordat die op vakantie gaat, op vrijdag ging z'n vliegtuig en zaterdag lag die in de brievenbus...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 17 september 2016 @ 15:56:42 #235
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165384042
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:38 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ook leuk, een powerbank bestellen voor iemand zo'n 3 weken voordat die op vakantie gaat, op vrijdag ging z'n vliegtuig en zaterdag lag die in de brievenbus...
Of, nu we toch bezig zijn : voor een review van een zonnepaneel een extra tester met datalogging bestellen op 24/08, en die nog steeds niet hebben, en het ziet er naar uit dat de uberzonnige dagen nu écht wel achter ons liggen :X
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165384862
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:32 schreef Downstar het volgende:
Zo'n soort situatie maar dan anders heb ik ook. Kwam niet op tijd binnen (had dan gisteren moeten zijn). ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:33 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb ze binnen via Amazon :) Hier mijn eerste indruk.. [..]
Apartjes. Burn-in gegeven ook? Ik vind ze eigenlijk mooie allrounders en eerder smooth, niet blikkerig. Wil ook nog weleens voorkomen, zoals ook bij de latere ES800M dat er dan toch een verschilletje in gaat zitten nadat ze wat 'tweaks' toepassen. Of gewoon een maandagmorgen model? Ik sta er eigenlijk van te kijken, want het geluid had ik juist verwacht dat het mweh was, maar ik had niks te klagen en ben toch vrij kritisch. Gebruik ze haast dagelijks.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165386450
Vorige maand toch maar eens de Xiaomi Hybrids gekocht, maar ben er niet echt over te spreken. Doe mij toch maar de Pistons 3. Of nog beter, de 2. De Hybrids zijn way to bassy op momenten waar het niet hoeft en op momenten waar ik graag wat bass wil horen is het weer wat te treble-achtig. Of hoe je het ook zegt :')

Edit:

Voor Tiroler polka lijken ze daarintegen ideaal.
pi_165386550
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zo'n soort situatie maar dan anders heb ik ook. Kwam niet op tijd binnen (had dan gisteren moeten zijn). ;(

[..]

Apartjes. Burn-in gegeven ook? Ik vind ze eigenlijk mooie allrounders en eerder smooth, niet blikkerig. Wil ook nog weleens voorkomen, zoals ook bij de latere ES800M dat er dan toch een verschilletje in gaat zitten nadat ze wat 'tweaks' toepassen. Of gewoon een maandagmorgen model? Ik sta er eigenlijk van te kijken, want het geluid had ik juist verwacht dat het mweh was, maar ik had niks te klagen en ben toch vrij kritisch. Gebruik ze haast dagelijks.
Ik heb natuurlijk geen vergelijk, maar ik ga er niet vanuit dat het een maandagmorgen model is, alles werkt naar behoren, maar het geluid ligt me gewoon niet.
Maar zoals ik mijn vorige bericht ook aangehaald...destijds op aanraden Jamo's gekocht en die vond ik ook te helder klinken.
Ik ben absoluut geen kenner en ook niet kieskeurig. Was altijd tevreden met de originele Apple 4 dopjes en supertevreden met de Pistons.

Ik ga binnenkort de Ankers eens proberen. De Seals doogeschoven naar mijn zoon en die is er blij mee.
pi_165389063
Ik vond genoeg blikkerig. Iedereen schreef de UE Boom 360 aan als zo'n beetje de beste BT speaker, dus ik ter referentie die halen van de Apple store... geen ruk aan, had je me liever de Earson ER-151 kunnen geven. Ben ook eerder van een V-shape met strakke bass. Gewoon een fun sound. Geen blubber bass, maar wel een club sound aankunnen. Geen scherpe 's' en geen kartonnen blikkerige sound. Rond, warm en smooth. Dus niet echt een idee waarop je dat verschil kan gooien eigs...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 18 september 2016 @ 08:59:22 #240
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165397991
CHI / [Banggood] 20% korting op de Cube iWork10 Ultimate!

Meer dan prima deal. Cube scoort overal beter dan de Chuwi Hi10. Goede prijs dus met deze actie, de mijne is onderweg.
pi_165398180
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 08:59 schreef BadderHaring het volgende:

Meer dan prima deal. Cube scoort overal beter dan de Chuwi Hi10. Goede prijs dus met deze actie, de mijne is onderweg.
wat houd je aan beschikbare opslag over met maar 64GB intern op zo'n dual OS tablet?
  zondag 18 september 2016 @ 09:38:07 #242
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165398229
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 09:31 schreef mschol het volgende:

[..]

wat houd je aan beschikbare opslag over met maar 64GB intern op zo'n dual OS tablet?
Genoeg voor mij. Plus natuurlijk sd-card als het echt nodig is voor media.

Ik had ooit een 32 gb met dubbel OS en dat werkte niet, die heb ik uiteindelijk Android-only gemaakt. Ik schat dat er nu zo'n 20 GB over blijft per OS.

En mocht het te weinig zijn dan maak ik hem single OS, afhankelijk van wat het lekkerst draait (Windows, waarschijnlijk).
pi_165398362
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:30 schreef davedavy het volgende:
Vorige maand toch maar eens de Xiaomi Hybrids gekocht, maar ben er niet echt over te spreken. Doe mij toch maar de Pistons 3. Of nog beter, de 2. De Hybrids zijn way to bassy op momenten waar het niet hoeft en op momenten waar ik graag wat bass wil horen is het weer wat te treble-achtig. Of hoe je het ook zegt :')

Edit:

Voor Tiroler polka lijken ze daarintegen ideaal.
Dat is precies mijn mening. Ik vind die hybrids echt 3x niks. Erg jammer, had er meer van verwacht na de pistons.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 18 september 2016 @ 10:38:50 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165398817
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 08:59 schreef BadderHaring het volgende:

Vond Windows met de PiPO W6 niet echt lekker werken... Maar Android op een tablet is dan weer niet veel anders dan een uit de kluiten gewassen smartphone... daarom vind ik RemixOS het ideale om te runnen op een tablet. De multimedia experience en 't no bullshit vlugge touchnavigeren gepaard met het bureaubladervaring, multitasking en de productiviteit van Windows. :Y Helaas nog niet de meest sexy opties op de markt out there. The Chuwi Hi10 PRO komt nog 't dichtste bij wat ik me daarvan voorstel.
  zondag 18 september 2016 @ 10:52:50 #245
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165398981
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 10:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Vond Windows met de PiPO W6 niet echt lekker werken... Maar Android op een tablet is dan weer niet veel anders dan een uit de kluiten gewassen smartphone... daarom vind ik RemixOS het ideale om te runnen op een tablet. De multimedia experience en 't no bullshit vlugge touchnavigeren gepaard met het bureaubladervaring, multitasking en de productiviteit van Windows. :Y Helaas nog niet de meest sexy opties op de markt out there. The Chuwi Hi10 PRO komt nog 't dichtste bij wat ik me daarvan voorstel.
Op mijn Teclast x98 II werkte Windows echt heerlijk. En met Windows 10 lijkt het me op een tablet wel echt goed te doen, zeker omdat de Cube wat groter is en net iets sterker qua SOC.

Remix is inderdaad wel een goede Android-variant. Mogelijk dat ik die ook eens op de Cube ga proberen, zal vast wel te doen zijn. Verder is dat uit de kluiten gewassen smartphone ook deels waar ik naar op zoek ben. Prima keuze voor XBMC, voetbal kijken in bed en incidenteel een (strip)boek lezen.

De Chuwi Hi10 was mijn eerste keuze, omdat die native met Remix en Windows dual-OS komt. Maar de Cube komt toch gemiddeld een stuk beter uit de reviews.

Maar goed, het is allemaal afhankelijk van waar je naar op zoek bent en hoe je een apparaat wilt gebruiken. Voor pure productiviteit en multitasking is een tablet natuurlijk vrijwel per definitie geen goede keuze. Dan is een Windows laptop/desktop gewoon wat je nodig hebt.
  zondag 18 september 2016 @ 11:30:22 #246
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165399579
Het wisselen van OS beviel mij niet; gezien bestanden delen tussen de twee nogal omslachtig is/was (behalve via SD; maar die koppel ik in Windows weer graag als schijf).

Wellicht is Remix wel een goede tussenoplossing inderdaad, maar Windows werkt op 10'' icm een toetsenbord voor de productievere momenten ook wel redelijk.

Zelf ondertussen maar gewoon een ultra lite Core m3 laptopje en een Android tablet (G pad 8.3 met CM) voor de mediaconsumptie. Maar toch lonkt een nog iets grotere hybride toch wel weer :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 18 september 2016 @ 11:44:12 #247
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165399800
Dat heb ik ook wel met m'n Teclast Air. Op een gegeven moment word ik te lui om van OS te wisselen en blijf ik maar op bv. Android hangen. Ben ook niet zo'n zware gebruiker van een tablet. (wat browsen, F1 app, wat games en dat was het hem wel in de meeste gevallen)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_165412880
Weer wat nieuws van Xiaomi (heb ik nog niet eerder gezien in ieder geval)

Batterij lader
http://www.gearbest.com/chargers/pp_363063.html

De batterijen zelf lijken me behoorlijk aan de prijs http://www.gearbest.com/batteries/pp_363064.html

Bloeddrukmeter
http://www.gearbest.com/monitoring-testing/pp_362995.html?wid=21

Nekkussen
http://www.banggood.com/O(...)ravel-p-1088053.html

Kleding opberger
http://www.banggood.com/X(...)-Gray-p-1085024.html

Electrische schroevendraaier
http://www.banggood.com/X(...)s-LED-p-1076166.html

Meest opvallende is de (hoge) prijs van deze artikelen :9

En omdat het bijna 4 oktober is
http://xiaomi-mi.com/mi-s(...)utton-tag-turquoise/

[ Bericht 24% gewijzigd door eddepetfokt op 18-09-2016 20:32:30 ]
pi_165414116
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 20:07 schreef eddepetfokt het volgende:
Weer wat nieuws van Xiaomi (heb ik nog niet eerder gezien in ieder geval)

De batterijen zelf lijken me behoorlijk aan de prijs http://www.gearbest.com/batteries/pp_363064.html

Meest opvallende is de (hoge) prijs van deze artikelen :9
Bij je lokale Ikea haal je 8 dergelijke batterijen voor die prijs. :P
  zondag 18 september 2016 @ 20:52:40 #250
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165414211
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 20:07 schreef eddepetfokt het volgende:
Meest opvallende is de (hoge) prijs van deze artikelen

Zeg dat wel... alleen die batterijlader valt mee, maar ik heb al een mooie NiteCore daarvoor.
Langzaamaan maar eens stoppen met al het Xiaomi-spul te kopen. Die wasmachine was ook al zo'n gedoe. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')