Consider it done.quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gewoon de bullet biten en een gardena met haspel kopen.
quote:
Ik gebruik een tuinslang niet heel vaak dus vandaar toch even gekeken naar een goedkoper alternatief wat helaas niet ideaal was.quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je gewoon goed willen. Net als dingen als boormachines.
Wat is 'bullet biten'?quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gewoon de bullet biten en een gardena met haspel kopen.
Slechte vernederlandsing van een Engelse uitdrukking. 'To bite the bullet' zoiets als 'door de zure appel heen bijten'.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:27 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Wat is 'bullet biten'?
Hoeft overigens helemaal geen Gardena te zijn. Goed huismerk is ook prima. Een anti twist slang js overigens aan te raden.
Ah okequote:Op zaterdag 17 september 2016 12:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Slechte vernederlandsing van een Engelse uitdrukking. 'To bite the bullet' zoiets als 'door de zure appel heen bijten'.
Ook leuk, een powerbank bestellen voor iemand zo'n 3 weken voordat die op vakantie gaat, op vrijdag ging z'n vliegtuig en zaterdag lag die in de brievenbus...quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:32 schreef Downstar het volgende:
Altijd leuk. Verjaardagskado bestellen. Er vanuit gaan dat hij voor die datum wel binnen moet zijn...
En de laats mogelijke dag hem binnen krijgen![]()
Of, nu we toch bezig zijn : voor een review van een zonnepaneel een extra tester met datalogging bestellen op 24/08, en die nog steeds niet hebben, en het ziet er naar uit dat de uberzonnige dagen nu écht wel achter ons liggenquote:Op zaterdag 17 september 2016 15:38 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ook leuk, een powerbank bestellen voor iemand zo'n 3 weken voordat die op vakantie gaat, op vrijdag ging z'n vliegtuig en zaterdag lag die in de brievenbus...
Zo'n soort situatie maar dan anders heb ik ook. Kwam niet op tijd binnen (had dan gisteren moeten zijn).quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:32 schreef Downstar het volgende:
Altijd leuk. Verjaardagskado bestellen. Er vanuit gaan dat hij voor die datum wel binnen moet zijn...
En de laats mogelijke dag hem binnen krijgen![]()
Apartjes. Burn-in gegeven ook? Ik vind ze eigenlijk mooie allrounders en eerder smooth, niet blikkerig. Wil ook nog weleens voorkomen, zoals ook bij de latere ES800M dat er dan toch een verschilletje in gaat zitten nadat ze wat 'tweaks' toepassen. Of gewoon een maandagmorgen model? Ik sta er eigenlijk van te kijken, want het geluid had ik juist verwacht dat het mweh was, maar ik had niks te klagen en ben toch vrij kritisch. Gebruik ze haast dagelijks.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:33 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ik heb ze binnen via AmazonHier mijn eerste indruk.. [..]
Ik heb natuurlijk geen vergelijk, maar ik ga er niet vanuit dat het een maandagmorgen model is, alles werkt naar behoren, maar het geluid ligt me gewoon niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo'n soort situatie maar dan anders heb ik ook. Kwam niet op tijd binnen (had dan gisteren moeten zijn).
[..]
Apartjes. Burn-in gegeven ook? Ik vind ze eigenlijk mooie allrounders en eerder smooth, niet blikkerig. Wil ook nog weleens voorkomen, zoals ook bij de latere ES800M dat er dan toch een verschilletje in gaat zitten nadat ze wat 'tweaks' toepassen. Of gewoon een maandagmorgen model? Ik sta er eigenlijk van te kijken, want het geluid had ik juist verwacht dat het mweh was, maar ik had niks te klagen en ben toch vrij kritisch. Gebruik ze haast dagelijks.
wat houd je aan beschikbare opslag over met maar 64GB intern op zo'n dual OS tablet?quote:Op zondag 18 september 2016 08:59 schreef BadderHaring het volgende:
CHI / [Banggood] 20% korting op de Cube iWork10 Ultimate!
Meer dan prima deal. Cube scoort overal beter dan de Chuwi Hi10. Goede prijs dus met deze actie, de mijne is onderweg.
Genoeg voor mij. Plus natuurlijk sd-card als het echt nodig is voor media.quote:Op zondag 18 september 2016 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
wat houd je aan beschikbare opslag over met maar 64GB intern op zo'n dual OS tablet?
Dat is precies mijn mening. Ik vind die hybrids echt 3x niks. Erg jammer, had er meer van verwacht na de pistons.quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:30 schreef davedavy het volgende:
Vorige maand toch maar eens de Xiaomi Hybrids gekocht, maar ben er niet echt over te spreken. Doe mij toch maar de Pistons 3. Of nog beter, de 2. De Hybrids zijn way to bassy op momenten waar het niet hoeft en op momenten waar ik graag wat bass wil horen is het weer wat te treble-achtig. Of hoe je het ook zegt
Edit:
Voor Tiroler polka lijken ze daarintegen ideaal.
Vond Windows met de PiPO W6 niet echt lekker werken... Maar Android op een tablet is dan weer niet veel anders dan een uit de kluiten gewassen smartphone... daarom vind ik RemixOS het ideale om te runnen op een tablet. De multimedia experience en 't no bullshit vlugge touchnavigeren gepaard met het bureaubladervaring, multitasking en de productiviteit van Windows.quote:Op zondag 18 september 2016 08:59 schreef BadderHaring het volgende:
CHI / [Banggood] 20% korting op de Cube iWork10 Ultimate!
Meer dan prima deal. Cube scoort overal beter dan de Chuwi Hi10. Goede prijs dus met deze actie, de mijne is onderweg.
Op mijn Teclast x98 II werkte Windows echt heerlijk. En met Windows 10 lijkt het me op een tablet wel echt goed te doen, zeker omdat de Cube wat groter is en net iets sterker qua SOC.quote:Op zondag 18 september 2016 10:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vond Windows met de PiPO W6 niet echt lekker werken... Maar Android op een tablet is dan weer niet veel anders dan een uit de kluiten gewassen smartphone... daarom vind ik RemixOS het ideale om te runnen op een tablet. De multimedia experience en 't no bullshit vlugge touchnavigeren gepaard met het bureaubladervaring, multitasking en de productiviteit van Windows.Helaas nog niet de meest sexy opties op de markt out there. The Chuwi Hi10 PRO komt nog 't dichtste bij wat ik me daarvan voorstel.
Bij je lokale Ikea haal je 8 dergelijke batterijen voor die prijs.quote:Op zondag 18 september 2016 20:07 schreef eddepetfokt het volgende:
Weer wat nieuws van Xiaomi (heb ik nog niet eerder gezien in ieder geval)
De batterijen zelf lijken me behoorlijk aan de prijs http://www.gearbest.com/batteries/pp_363064.html
Meest opvallende is de (hoge) prijs van deze artikelen![]()
Zeg dat wel... alleen die batterijlader valt mee, maar ik heb al een mooie NiteCore daarvoor.quote:Op zondag 18 september 2016 20:07 schreef eddepetfokt het volgende:
Meest opvallende is de (hoge) prijs van deze artikelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |