Ben er mee bezig. Omdat de temperaturen in ieder geval lager zijn dan de afgelopen dagen, komt de klap iets minder hard aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:07 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nou, je kan je er nu mentaal op voorbereiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:34 schreef Onnoman het volgende:
Die rechter chimi is lekker mi mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij bent een echte brownie loverquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:40 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Die rechter chimi is lekker mi mang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
het moment dat je begint de merken dat de dagen korter worden vind ik een confronterende confrontatiequote:
paar kleine voordeeltje die ik erken..quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:39 schreef Fatoeman het volgende:
Drankverslaving, vooral rond de "oh zo gezellige" kerst
Wat is een horrorwinter? Een winter waarbij het niet vriest en niet sneeuwt?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:15 schreef john-hert het volgende:
Ik hoop dat we een horrorwinter krijgen
quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:57 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij bent een echte brownie loverKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ook wel... maar dat is eigenlijk het begin van de zomer pas.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het moment dat je begint de merken dat de dagen korter worden vind ik een confronterende confrontatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |