quote:
Bedenk zelf. Jij wilt toch stoer doen met je kuttopicquote:
moet jij zeggen met die paupernaam van jequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:01 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
[..]
Bedenk zelf. Jij wilt toch stoer doen met je kuttopic
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
moet jij zeggen met die paupernaam van je
Hoezo zou het drukker op de weg zijn, zijn er meer autos in de herfst?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:50 schreef Onnoman het volgende:
en u weet wat dat betekent:
1. herfst
2. weg bladeren
3. weg korte rokjes
4. eerder donker
5. kersumis
6. minder opzienbarende tetten
7. drukker op weg
8. prinsjesdag
9. auto vaker wassen
10. meer regen
11. zwarte pieten discussie
12. vuurwerk discussie
bedenk er nog meer
Fimbul winter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:59 schreef Harvest89 het volgende:
Ik verlang naar de winter.
Maar dan ook echte winter.
Heel veel sneeuw, en lekker -20 vriezen buiten mag wel van mij.
Een paar jaar terug volgens mij. In 2009? 2010?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:42 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Fimbul winter.![]()
Maar in alle gekheid, ik kan me niet meer herinner wanneer we voor het laatst echt een strenge winter gehad hebben. Afgelopen decennia nog wel een aantal keren aardig wat sneeuw, maar ook dan was het niet heel koud.
Ja, en niet erg koud toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een paar jaar terug volgens mij. In 2009? 2010?
Flink wat sneeuw was er toen, het verkeer lag stil, hele onveilige gladde wegen.
Maar ik weet niet meer of dat echt lang was, of maar een paar dagen.
Doe normaal idioot. De winter is het kutste van allemaal. Dan nog liever de herfst.quote:
Herfst is ook mooi, vanwege de kleuren. Maar vooral vanwege het feit dat het het langst duur voordat het weer warm wordt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe normaal idioot. De winter is het kutste van allemaal. Dan nog liever de herfst.
Ik weet het niet meer, dus heb ffe gegoogled:quote:
Ah ja, dat was toevallig net het jaar dat ik winterbanden aangeschaft had.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, dus heb ffe gegoogled:
https://www.knmi.nl/kenni(...)an-2010-in-nederland
"De winter van 2010 was in meerdere opzichten opmerkelijk. Het was de koudste winter sinds 1996 met bijzonder veel sneeuw. Voor de samenleving was dat lastig, we waren dat niet meer gewend."
Ik haat de zomer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe normaal idioot. De winter is het kutste van allemaal. Dan nog liever de herfst.
26 graden in september.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:59 schreef LLgetikt het volgende:
dit ziet er nog goed uit
[ afbeelding ]
ja vroeg septemberquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:03 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
26 graden in september.
Global warming
Ik niet. Ik houd best van een nazomer met temperaturen van 20-22 graden, maar 26 graden is gewoon hoogzomer warm.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:05 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja vroeg septemberwel lekker hoor
iedereen blij
nou, je kan je er nu mentaal op voorbereidenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:06 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ik niet. Ik houd best van een nazomer met temperaturen van 20-22 graden, maar 26 graden is gewoon hoogzomer warm.
Ik stel me altijd psychologisch er op in, dat ik juni-juli-augusuts kut vindt, het is niet de bedoeling dat september daar bij komt.
Ben er mee bezig. Omdat de temperaturen in ieder geval lager zijn dan de afgelopen dagen, komt de klap iets minder hard aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:07 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nou, je kan je er nu mentaal op voorbereiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:34 schreef Onnoman het volgende:
Die rechter chimi is lekker mi mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij bent een echte brownie loverquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:40 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Die rechter chimi is lekker mi mang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
het moment dat je begint de merken dat de dagen korter worden vind ik een confronterende confrontatiequote:
paar kleine voordeeltje die ik erken..quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:39 schreef Fatoeman het volgende:
Drankverslaving, vooral rond de "oh zo gezellige" kerst
Wat is een horrorwinter? Een winter waarbij het niet vriest en niet sneeuwt?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:15 schreef john-hert het volgende:
Ik hoop dat we een horrorwinter krijgen
quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:57 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij bent een echte brownie loverKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ook wel... maar dat is eigenlijk het begin van de zomer pas.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het moment dat je begint de merken dat de dagen korter worden vind ik een confronterende confrontatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |