Dat lijkt me eerder iets wat jij zou zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Straks ga je zeggen dat die straatschoffies geen stageplaats konden krijgen. Hoop ik, heb de bingokaart in de aanslag.
Daar ligt het zelden aan, maar het klinkt leuk omdat mensen het idee hebben dat het denigrerend overkomt. Die behoefte hebben sommige mensen, om zich beter te voelen dan anderen. Jammer wel.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder iets wat jij zou zeggen.
Als je zo gaat denken dan worden de problemen met allochtonen en mensen met een allochtone achtergrond alleen nog maar erger. Ze zijn er nog niet nee.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:58 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat is een slechte maatregel, ik noem het niet eens een oplossing.
Als eerste hebben die immigranten hier nog helemaal geen criminaliteit gepleegd, ze zijn hier niet eens.
Je je vindt het zinnig omdat je een hekel hebt aan Marokkanen en anderen en je de statistiek kunt gebruiken om jouw racisme te legitimeren, net als veel andere mensen inderdaad. Verder heeft het dus niets te maken met het oplossen van criminaliteit of wat dan ook en het is jammer dat zoveel mensen zo denken en zoveel mensen er in trappen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:22 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik heb argumenten aangegeven waarom ik dat wel zinnig vind. En met mij veel andere mensen, anders was dit niet zo'n punt geweest. Sinds Fortuyn is de geest gewoon uit de fles gekomen en mag je vrijelijk over dit allochtonenprobleem praten, gelukkig.
Dat mannen oververtegenwoordigd zijn in de statistieken is duidelijk, dat allochtone mannen nog meer oververtegenwoordigd zijn, ook. Feit blijft dat deze mensen nieuw zijn in Nederland en er direct een zooitje van maken. Dat doe je niet als je te gast bent in een land. Ik zeg met zin te gast, want zelfs derde generatie allochtonen hebben zich nog niet eens aangepast aan Nederland en gedragen zich dus als vreemde eenden in de bijt.
Dat deze groep mensen veel ellende uithalen en nieuw zijn in Nederland, geeft aan dat we dat dus eerst niet hadden en dat je dus kunt spreken van een mislukte immigratie. We hebben een groep mensen in ons midden gekregen die we eerst niet hadden en die groep haalt ook nog eens veel misdaad hierheen. Vergelijk het met een gezinswoning waar een gelukkig gezin woont en waar opeens 2 straatschoffies komen wonen en het meubilair kapot trappen en zich niet aan de regels houden. Dat is toch te absurd voor woorden?
Jammer dat je zo over mij denkt en je jezelf zo verlaagd. Ik dacht dat we een fatsoenlijke discussie aan het voeren waren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je je vindt het zinnig omdat je een hekel hebt aan Marokkanen en anderen en je de statistiek kunt gebruiken om jouw racisme te legitimeren, net als veel andere mensen inderdaad. Verder heeft het dus niets te maken met het oplossen van criminaliteit of wat dan ook en het is jammer dat zoveel mensen zo denken en zoveel mensen er in trappen.
Ja ik was het zoeken naar je racistische post, maar ik kan hem nergens vinden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:42 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Jammer dat je zo over mij denkt en je jezelf zo verlaagd. Ik dacht dat we een fatsoenlijke discussie aan het voeren waren.
Jammer.
Ik heb gelezen wat je schreef en mijn argumenten gegeven waarom ik er zo over denk. Het gaat jouw om het volk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:42 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Jammer dat je zo over mij denkt en je jezelf zo verlaagd. Ik dacht dat we een fatsoenlijke discussie aan het voeren waren.
Jammer.
Als je naar de statistieken zou kijken kun je ook zeggen hoe ellendig de jonge mannen met lage opleiding zijn en daar vergaande maatregelen om voorstellen die ook onschuldige jonge mannen met lage opleiding zouden treffen, het is een bewuste keuze dat niet te doen omdat het je gaat om bepaalde volken. Het spijt me dat noem ik racisme en als dat een pijnlijke spiegel is dan is dat maar zo.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:55 schreef 24Fan het volgende:
Wat mij betreft vertrekken deze mensen linea recta uit dit land. Vaak genoeg van dichtbij meegemaakt hoe ellendig dat VOLK is.
Die heb ik niet. Helaas..de overheid maakt geen jacht op illegalen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 07:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb verder niets van dit topic gelezen, ik reageer uit curiositeit.
Heb je een bron van het aantal illegalen? Ik begrijp dat het precieze aantal niet aantoonbaar is, daarom zijn het illegalen, maar een schatting ofzo? Daar ben ik oprecht benieuwd naar.
Misschien wat minder obsessief zijn t.a.v. zgn. 'racisme' en zoeken naar oplossingen om Nederland weer Europees te krijgen. Het begrip racisme is in enkele jaren tijd volledig gedevalueerd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja ik was het zoeken naar je racistische post, maar ik kan hem nergens vinden.
Misschien zie ik hem gewoon over het hoofd.
Ik heb nieuws voor je, dat gebeurt nu ook al.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:55 schreef Ulx het volgende:
Oh, ze gaan ook al bepalen wat de nederlander mooi hoort te vinden?
Heeft Twitter overheidssubsidie gekregen dan ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:57 schreef Toefjes het volgende:
Ook wel ongekend dat de PVV geen euro in innovatie wil steken. Terwijl zonder innovatie Wilders onmogelijk Donald Duck zou kunnen volgen op Twitter.
Aangezien de overheid inderdaad zelf wetten en regels maakt en vergunningen verstrekt is zij per definitie een onbetrouwbare zakenpartner.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:16 schreef Wespensteek het volgende:
Het intrekken van verleende verblijfsvergunningen vind ik veruit het mooist. In één klap wordt duidelijk gemaakt dat de PVV een onbetrouwbare partner is die elk moment van gedachten kan veranderen en waar zelfs een verleende vergunning geen garantie is dat je erop mag rekenen dat het goed komt. Gelukkig zijn er voor de overheid regels van goed bestuur die het onuitvoerbaar maken omdat de overheid wel betrouwbaar moet zijn in dat opzicht.
Welke fondsen hebben in hun criteria om voor subsidie in aanmerking te komen staan dat het 'mooi' moet zijn dan? Er zijn verschillende fondsen die elk een kerndoelstelling hebben, maar voor zover ik weet maakt 'mooi' daar geen deel van uit. Dat is tenslotte ook niet aan een fonds om te beoordelen, die proberen juist de meer onbekende kunst een podium te geven.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:14 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, dat gebeurt nu ook al.
Commissie`s bepalen welke kunst en cultuurinstellingen wel of geen subsidie krijgen.
Dat zijn toch twee verschillende dingen een vergunning intrekken is wat anders dan de wetten veranderen. Intrekken van een in het verleden verstrekte vergunning is mogelijk als mensen zelf iets fout doen (voorbeeld: https://www.rijssen-holten.nl/loket/product/vergunning-intrekken).quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:14 schreef bluemoon23 het volgende:
Aangezien de overheid inderdaad zelf wetten en regels maakt en vergunningen verstrekt is zij per definitie een onbetrouwbare zakenpartner.
Vraag maar eens aan particulieren die een auto hadden op grijs kenteken, of ondernemers die in klassiekers handelden totdat die regeltjes veranderden.
Bedrijven en instellingen die zowat geheel draaien op subsidie en dat ineens weg zien vallen.
Nee, niet alleen de PVV is onbetrouwbaar hoor.
"mooi" zal er wel niet in staan, wel allerlei synoniemen daarvoor natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:40 schreef Xa1pt het volgende:
Welke fondsen hebben in hun criteria om voor subsidie in aanmerking te komen staan dat het 'mooi' moet zijn dan? Er zijn verschillende fondsen die elk een kerndoelstelling hebben, maar voor zover ik weet maakt 'mooi' daar geen deel van uit. Dat is tenslotte ook niet aan een fonds om te beoordelen, die proberen juist de meer onbekende kunst een podium te geven.
Houd jij die logica ook aan voor terroristen ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:48 schreef 99.999 het volgende:
Tja, als het op een eend lijkt, waggelt als een eend en kwaakt als een eend, dan zal het ook wel een eend zijn.
Nogmaals, je hoeft je er hier toch niet voor te schamen?
Heb je daar ook een voorbeeld van?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:16 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
"mooi" zal er wel niet in staan, wel allerlei synoniemen daarvoor natuurlijk.
Het is een select groepje in die commisies die beslist wat wel en geen subsidie krijgt.
Iets uit verband trekken is onzin ?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is onzinnig hoe je dingen uit verband trekt om een betoog te houden.
De hele wereld is gek en heeft het gedaanquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je je vindt het zinnig omdat je een hekel hebt aan Marokkanen en anderen en je de statistiek kunt gebruiken om jouw racisme te legitimeren, net als veel andere mensen inderdaad. Verder heeft het dus niets te maken met het oplossen van criminaliteit of wat dan ook en het is jammer dat zoveel mensen zo denken en zoveel mensen er in trappen.
Jouw gebrek aan inhoudelijke argumenten geeft wel wat aan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:36 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
De hele wereld is gek en heeft het gedaan
En jij bent de enige die dat ziet
Het moed inderdaad wel Racisme zijn Als ik jou was zou ik die Racisme kaart zoveel mogelijk trekken
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef Gutmensch het volgende:
Toch jammer dat het fascistische gedachtengoed van de NSB nu voortleeft onder de PVV-aanhang. Zij die stierven voor onze vrijheid draaien zich om in hun graf.
Inderdaad ja . Als ik mij de laatste verkiezingen nog ff door mijn hoofd laat gaan dan was er door de media een soort wedstrijdje georganiseerd tussen de VVD en de PVDA en als we dan zorgden dat de PVDA groter zou worden dan de VVD dan zouden we beter af zijn omdat dan de VVD buitenspel zou staan LOLquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Het is eerder omgedraaid, NSB'ers waren landverraders.
Je kunt zeggen over de PVV wat je wilt, maar landverraders zijn het niet.
Dat past beter bij de PvdA of Groenlinks.
Mensen tegen moslims zijn nazi,s , ook z,on leuke dooddoenerquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Het is eerder omgedraaid, NSB'ers waren landverraders.
Je kunt zeggen over de PVV wat je wilt, maar landverraders zijn het niet.
Dat past beter bij de PvdA of Groenlinks.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen tegen moslims zijn nazi,s , ook z,on leuke dooddoener
Vooral als je WW2 in gedachten neemt en Hitlers goedkeuring tegenover de islam
Gewoon naar een gemiddelde vmbo-school in Amsterdam of Rotterdam gaanquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Inderdaad.
En hoeveel moslims/kansenparels zullen de holocaust goedkeuren vraag ik me af.
Dat is toch te schandalig voor woorden ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:00 schreef Wespensteek het volgende:
Ja bla bla bla, maar als een moslim het wel een religie vindt en op basis van de koran kan aantonen dat het een religieuze opvatting is valt het gewoon onder de vrijheid van godsdienst wat jij er ook van vindt. Ook het vliegende spaghetti monster kan er onder vallen zo hebben de rechters laatst nog weer geoordeeld. Het gaat niet om wat jij of ik ervan vinden maar wat de moslim vindt.
Je zou je er eens in moeten verdiepen in plaats van dingen te herhalen die je gehoord hebt maar ook dat is aan dovemansoren gericht dat heb ik je immers ook al zo vaak verteld.
De vrijheid van religie is er om te voorkomen dat mensen die een hekel hebben aan een bepaalde religie allemaal wetten gaan aannemen om de mensen die wel willen geloven te pesten. Vandaag de dag wordt telkens weer bewezen dat het helaas nog nodig is.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:11 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat is toch te schandalig voor woorden ?
Iemand heeft een sprookjesboek vol met sagen, mythen, krijgsverhalen en overleveringen als religie bestempeld en dan is het boven alles verheven ?
Dat slaat toch nergens op
En elke keer als ik de vergelijking met de Nazi`s en Mein Kampf maak dan krijg ikreacties`s, terwijl de enige fout van de nazi`s was dat ze 500 jaar te laat waren en geen traditie hebben opgebouwd
![]()
![]()
Die hele vrijheid van religie is flauwekul, vroeger was dat nodig om natuurrampen en verschijnselen te verklaren en om het volk rustig te houden.
Tegenwoordig kunnen we voor ons zelf nadenken en hebben we geen rabbijn, priester of dominee meer nodig die dat voor ons doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |