abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164892401
Asielzoekers moeten van de PVV het land uit. Ook als ze al een tijdelijke verblijfsvergunning hebben.
De PVV wil radicale moslims preventief opsluiten. Dat betekent dat ze de cel in moeten zonder dat ze door een rechter zijn veroordeeld.
Criminelen met een dubbele nationaliteit worden het land uitgezet.
Het eigen risico in de zorg helemaal afschaffen en de motorrijtuigen belasting halveren.
Geen geld meer naar ontwikkelingshulp, windmolens, kunstsubsidies en de Publieke Omroep.

"In plaats van het financieren van de hele wereld en mensen die we hier niet willen, geven we het geld uit aan de gewone Nederlander", vat het de partij het programma samen

G.W schijnt dit op zijn Facebook geplaatst te hebben, is ie gestopt met twitter ofzo
onrealistische onuitvoerbare rechtse plannen , verder

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lzoekerscentra-dicht
wooblabalurg
pi_164892418
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:19 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Volgens welke criteria?
Het is allemaal nogal verwarrend :{
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:22:03 #3
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_164892419
De PVV wordt steeds hilarischer.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_164892426
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:19 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Laten we hopen dat de bevolking op een gegeven moment in opstand komt tegen dit soort zaken. Franse politici hielden een tijdje geleden al rekening met een burgeroorlog, mochten er nog meer aanslagen in korte tijd gebeuren.
Dat hoop ik ook, maar het probleem is dat dit geen oplossing is. Het zal alleen voorkomen dat het nog erger wordt. West-Europa is al zover geafrikaniseerd dat het niet meer Europees te krijgen is zonder mensen te deporteren. Maar dat levert veel te veel praktische en ethische bezwaren op. Zo zou ik Nederland graag weer volledig Nederlands zien worden, maar ik ben zelfs van mening dat de allochtone kapper waar ik kom hier gewoon moet kunnen blijven. Ethisch is het heel ingewikkeld om de fouten uit het verleden terug te draaien.

Het beste wat kan gebeuren in West-Europa is dat de grenzen definitief dicht gaan, er geen rekening meer wordt gehouden met niet-westerse culturen en steeds meer niet-westerse allochtonen vrijwillig vertrekken.

Eén heel positief ding kan een opstand wel opleveren: Als de grenzen van Europa definitief gesloten worden voor alles wat niet-westers is, zal definitief worden voorkomen dat in Oost-Europa hetzelfde gebeurt als in West-Europa. Het mooie Oost-Europa zal dan gered zijn.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:24:34 #5
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164892456
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is allemaal nogal verwarrend :{
Het is een vraag, geen opmerking.

Ben je cultureel gezien een Nederlander of houd je je vast aan de gewoonten en normen van je ouders?
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_164892468
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook, maar het probleem is dat dit geen oplossing is. Het zal alleen voorkomen dat het nog erger wordt. West-Europa is al zover geafrikaniseerd dat het niet meer Europees te krijgen is zonder mensen te deporteren. Maar dat levert veel te veel praktische en ethische bezwaren op. Zo zou ik Nederland graag weer volledig Nederlands zien worden, maar ik ben zelfs van mening dat de allochtone kapper waar ik kom hier gewoon moet kunnen blijven. Ethisch is het heel ingewikkeld om de fouten uit het verleden terug te draaien.

Het beste wat kan gebeuren in West-Europa is dat de grenzen definitief dicht gaan, er geen rekening meer wordt gehouden met niet-westerse culturen en steeds meer niet-westerse allochtonen vrijwillig vertrekken.

Eén heel positief ding kan een opstand wel opleveren: Als de grenzen van Europa definitief gesloten worden voor alles wat niet-westers is, zal definitief worden voorkomen dat in Oost-Europa hetzelfde gebeurt als in West-Europa. Het mooie Oost-Europa zal dan gered zijn.
Daar zijn ze bijna allemaal nog blank. Die goeie ouwe tijd.
wooblabalurg
pi_164892476
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:24 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Ben je cultureel gezien een Nederlander of houd je je vast aan de gewoonten en normen van je ouders?
Wanneer ben je cultureel gezien een Nederlander? Is hier een definitie van?
wooblabalurg
pi_164892479
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:24 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Ben echt een kaas. Nederlandser dan jullie je kunnen voorstellen. Was ook het punt met Surinamers maar jij vond dat zij nooit een Nederlander kunnen zijn.
pi_164892480
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:25 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Daar zijn ze bijna allemaal nog blank. Die goeie ouwe tijd.
Daar hebben ze hun eigen cultuur nog. Daar ben ik als Europeaan geen etnische minderheid.
Daar zijn geen hoofddoekjes, geen islam en geen verloederde wijken.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:28:25 #10
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164892498
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben echt een kaas. Nederlandser dan jullie je kunnen voorstellen. Was ook het punt met Surinamers maar jij vond dat zij nooit een Nederlander kunnen zijn.
Heb ik nooit gezegd.
pi_164892502
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:26 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wanneer ben je cultureel gezien een Nederlander? Is hier een definitie van?
Ik ben gek op hollandse pot. Dus zoiets dan? :P
pi_164892506
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:28 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Heb ik nooit gezegd.
Zucht.

Heb net al die topics weg geklikt. Zelfs de derde generatie Surinamers waren volgens jou geen Nederlanders.

En nee ga die topics niet opnieuw openen. Echt niet.

:{
pi_164892526
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Daar hebben ze hun eigen cultuur nog. Daar ben ik als Europeaan geen etnische minderheid.
Weet je al wat de Nederlandse cultuur is Jan?
pi_164892537
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Je lijkt haast allergisch voor alles niet-Europees.
wooblabalurg
pi_164892554
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:31 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Jan weet nog steeds niet wat de Nederlandse cultuur nou precies is. Blijkbaar weet die wel wat het inhoudt in Oost Europa.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:32:38 #16
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164892559
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik wil uiteindelijk gewoon Nederlander kunnen zijn in eigen land en me niet als een allochtoon voelen als ik door een willekeurige grote stad loop. Dat is voor ons een einddoel, hoe dit bereikt kan of gaat worden is onduidelijk. Als ik het zo bekijk zijn er nog harde politieke acties mogelijk, zoals we al besproken hebben. Maar dat er echt een oorlog uitbreekt en er veel doden zullen vallen, is voor mij eigenlijk ook niet een optie. Maar wel een reële mogelijkheid voor de verdere toekomst. Helaas...
pi_164892572
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:31 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Niet-westers. Noord-Amerika en Australië is niets mis mee. Omdat er niets goeds uit Afrika komt, en ook Azië vind ik niet bepaald beschaafd.
pi_164892579
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jan weet nog steeds niet wat de Nederlandse cultuur nou precies is. Blijkbaar weet die wel wat het inhoudt in Oost Europa.
Ja. In Oost-Europa bestaat deze nog en heb ik veel gezien. In Nederland was het van ver voor mijn tijd.
pi_164892584
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ja. In Oost-Europa bestaat deze nog en heb ik veel gezien. In Nederland was het van ver voor mijn tijd.
Ja maar je weet dus nog steeds niet wat je nou precies wilt.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:34:58 #20
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_164892587
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Niet-westers. Noord-Amerika en Australië is niets mis mee. Omdat er niets goeds uit Afrika komt, en ook Azië vind ik niet bepaald beschaafd.
Xenofobie is ook niet beschaafd.
pi_164892592
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar je weet dus nog steeds niet wat je nou precies wilt.
De Nederlandse cultuur terug. Er zou een actieplan moeten komen om deze terug te krijgen. Waaronder cultuurhuizen naar Oost-Europees model om kinderen van jongs af aan cultuur bij te brengen.
pi_164892598
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De Nederlandse cultuur terug. Er zou een actieplan moeten komen om deze terug te krijgen. Waaronder cultuurhuizen naar Oost-Europees model om kinderen van jongs af aan cultuur bij te brengen.
Nogmaals Jan. WELKE is dat dan?
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:36:10 #23
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164892602
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ben gek op hollandse pot. Dus zoiets dan? :P
Dat je trots bent op Nederland. Je een goed gevoel krijgt als Nederland iets in het buitenland presteert. Het zit 'm niet alleen in haringhappen of stroopwafels eten, maar vooral ook een gevoel van trots op wat Nederlanders kunnen bereiken en bereikt hebben.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:37:02 #24
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_164892613
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Welke Nederlandse cultuur? Die van 1950? Die zit al vol Amerikaanse invloeden. Die van 1920? Vol met Indische invloeden.
pi_164892621
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nogmaals Jan. WELKE is dat dan?
Dat weet ik niet want ik ken deze niet. Maakt ook niet uit, cultuur is een feit en niet iets dat je kiest of bij elkaar shopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')