Dat hoop ik ook, maar het probleem is dat dit geen oplossing is. Het zal alleen voorkomen dat het nog erger wordt. West-Europa is al zover geafrikaniseerd dat het niet meer Europees te krijgen is zonder mensen te deporteren. Maar dat levert veel te veel praktische en ethische bezwaren op. Zo zou ik Nederland graag weer volledig Nederlands zien worden, maar ik ben zelfs van mening dat de allochtone kapper waar ik kom hier gewoon moet kunnen blijven. Ethisch is het heel ingewikkeld om de fouten uit het verleden terug te draaien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:19 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de bevolking op een gegeven moment in opstand komt tegen dit soort zaken. Franse politici hielden een tijdje geleden al rekening met een burgeroorlog, mochten er nog meer aanslagen in korte tijd gebeuren.
Het is een vraag, geen opmerking.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is allemaal nogal verwarrend
Daar zijn ze bijna allemaal nog blank. Die goeie ouwe tijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar het probleem is dat dit geen oplossing is. Het zal alleen voorkomen dat het nog erger wordt. West-Europa is al zover geafrikaniseerd dat het niet meer Europees te krijgen is zonder mensen te deporteren. Maar dat levert veel te veel praktische en ethische bezwaren op. Zo zou ik Nederland graag weer volledig Nederlands zien worden, maar ik ben zelfs van mening dat de allochtone kapper waar ik kom hier gewoon moet kunnen blijven. Ethisch is het heel ingewikkeld om de fouten uit het verleden terug te draaien.
Het beste wat kan gebeuren in West-Europa is dat de grenzen definitief dicht gaan, er geen rekening meer wordt gehouden met niet-westerse culturen en steeds meer niet-westerse allochtonen vrijwillig vertrekken.
Eén heel positief ding kan een opstand wel opleveren: Als de grenzen van Europa definitief gesloten worden voor alles wat niet-westers is, zal definitief worden voorkomen dat in Oost-Europa hetzelfde gebeurt als in West-Europa. Het mooie Oost-Europa zal dan gered zijn.
Wanneer ben je cultureel gezien een Nederlander? Is hier een definitie van?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:24 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Het is een vraag, geen opmerking.
Ben je cultureel gezien een Nederlander of houd je je vast aan de gewoonten en normen van je ouders?
Ben echt een kaas. Nederlandser dan jullie je kunnen voorstellen. Was ook het punt met Surinamers maar jij vond dat zij nooit een Nederlander kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:24 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Het is een vraag, geen opmerking.
Ben je cultureel gezien een Nederlander of houd je je vast aan de gewoonten en normen van je ouders?
Daar hebben ze hun eigen cultuur nog. Daar ben ik als Europeaan geen etnische minderheid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daar zijn ze bijna allemaal nog blank. Die goeie ouwe tijd.
Heb ik nooit gezegd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben echt een kaas. Nederlandser dan jullie je kunnen voorstellen. Was ook het punt met Surinamers maar jij vond dat zij nooit een Nederlander kunnen zijn.
Ik ben gek op hollandse pot. Dus zoiets dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wanneer ben je cultureel gezien een Nederlander? Is hier een definitie van?
Zucht.quote:
Weet je al wat de Nederlandse cultuur is Jan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daar hebben ze hun eigen cultuur nog. Daar ben ik als Europeaan geen etnische minderheid.
Daar zijn geen hoofddoekjes, geen islam en geen verloederde wijken.
Je lijkt haast allergisch voor alles niet-Europees.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daar hebben ze hun eigen cultuur nog. Daar ben ik als Europeaan geen etnische minderheid.
Daar zijn geen hoofddoekjes, geen islam en geen verloederde wijken.
Jan weet nog steeds niet wat de Nederlandse cultuur nou precies is. Blijkbaar weet die wel wat het inhoudt in Oost Europa.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je lijkt haast allergisch voor alles niet-Europees.
Ik wil uiteindelijk gewoon Nederlander kunnen zijn in eigen land en me niet als een allochtoon voelen als ik door een willekeurige grote stad loop. Dat is voor ons een einddoel, hoe dit bereikt kan of gaat worden is onduidelijk. Als ik het zo bekijk zijn er nog harde politieke acties mogelijk, zoals we al besproken hebben. Maar dat er echt een oorlog uitbreekt en er veel doden zullen vallen, is voor mij eigenlijk ook niet een optie. Maar wel een reële mogelijkheid voor de verdere toekomst. Helaas...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar het probleem is dat dit geen oplossing is. Het zal alleen voorkomen dat het nog erger wordt. West-Europa is al zover geafrikaniseerd dat het niet meer Europees te krijgen is zonder mensen te deporteren. Maar dat levert veel te veel praktische en ethische bezwaren op. Zo zou ik Nederland graag weer volledig Nederlands zien worden, maar ik ben zelfs van mening dat de allochtone kapper waar ik kom hier gewoon moet kunnen blijven. Ethisch is het heel ingewikkeld om de fouten uit het verleden terug te draaien.
Het beste wat kan gebeuren in West-Europa is dat de grenzen definitief dicht gaan, er geen rekening meer wordt gehouden met niet-westerse culturen en steeds meer niet-westerse allochtonen vrijwillig vertrekken.
Eén heel positief ding kan een opstand wel opleveren: Als de grenzen van Europa definitief gesloten worden voor alles wat niet-westers is, zal definitief worden voorkomen dat in Oost-Europa hetzelfde gebeurt als in West-Europa. Het mooie Oost-Europa zal dan gered zijn.
Niet-westers. Noord-Amerika en Australië is niets mis mee. Omdat er niets goeds uit Afrika komt, en ook Azië vind ik niet bepaald beschaafd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je lijkt haast allergisch voor alles niet-Europees.
Ja. In Oost-Europa bestaat deze nog en heb ik veel gezien. In Nederland was het van ver voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jan weet nog steeds niet wat de Nederlandse cultuur nou precies is. Blijkbaar weet die wel wat het inhoudt in Oost Europa.
Ja maar je weet dus nog steeds niet wat je nou precies wilt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ja. In Oost-Europa bestaat deze nog en heb ik veel gezien. In Nederland was het van ver voor mijn tijd.
Xenofobie is ook niet beschaafd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet-westers. Noord-Amerika en Australië is niets mis mee. Omdat er niets goeds uit Afrika komt, en ook Azië vind ik niet bepaald beschaafd.
De Nederlandse cultuur terug. Er zou een actieplan moeten komen om deze terug te krijgen. Waaronder cultuurhuizen naar Oost-Europees model om kinderen van jongs af aan cultuur bij te brengen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je weet dus nog steeds niet wat je nou precies wilt.
Nogmaals Jan. WELKE is dat dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur terug. Er zou een actieplan moeten komen om deze terug te krijgen. Waaronder cultuurhuizen naar Oost-Europees model om kinderen van jongs af aan cultuur bij te brengen.
Dat je trots bent op Nederland. Je een goed gevoel krijgt als Nederland iets in het buitenland presteert. Het zit 'm niet alleen in haringhappen of stroopwafels eten, maar vooral ook een gevoel van trots op wat Nederlanders kunnen bereiken en bereikt hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben gek op hollandse pot. Dus zoiets dan?
Welke Nederlandse cultuur? Die van 1950? Die zit al vol Amerikaanse invloeden. Die van 1920? Vol met Indische invloeden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur terug. Er zou een actieplan moeten komen om deze terug te krijgen. Waaronder cultuurhuizen naar Oost-Europees model om kinderen van jongs af aan cultuur bij te brengen.
Dat weet ik niet want ik ken deze niet. Maakt ook niet uit, cultuur is een feit en niet iets dat je kiest of bij elkaar shopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nogmaals Jan. WELKE is dat dan?
Dat noemt de PVV een linkse hobby en daar mag dus geen geld naartoe. Je weet nog wel, die gedoogconstructie, waarbij de PVV eiste dat er fors bezuinigd werd op, inderdaad, cultuur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nou ben niet trots om hier te zijn maar dankbaar. Trots ben je op een prestatie die je hebt geleverd. En ja dat kan idd als andere iets presteren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:36 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Dat je trots bent op Nederland. Je een goed gevoel krijgt als Nederland iets in het buitenland presteert. Het zit 'm niet alleen in haringhappen of stroopwafels eten, maar vooral ook een gevoel van trots op wat Nederlanders kunnen bereiken en bereikt hebben.
Klopt, nog een grotere kaas dan ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben echt een kaas. Nederlandser dan jullie je kunnen voorstellen.
Denk je dat de aziatosche afkomst van Geert Wilders debet is aan dit rare programma van hem? Dat hij wel iets fatsoenlijks had kunnen opstellen als zijn roots niet in een islam-archipel hadden gelegen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
en ook Azië vind ik niet bepaald beschaafd.
En toch blijven roepen dat de Nederlandse cultuur terug moet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want ik ken deze niet. Maakt ook niet uit, cultuur is een feit en niet iets dat je kiest of bij elkaar shopt.
Idd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, nog een grotere kaas dan ik.
Je weet niet wat het is, maar het moet wel terug.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want ik ken deze niet. Maakt ook niet uit, cultuur is een feit en niet iets dat je kiest of bij elkaar shopt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Denk je dat de aziatosche afkomst van Geert Wilders debet is aan dit rare programma van hem? Dat hij wel iets fatsoenlijks had kunnen opstellen als zijn roots niet in een islam-archipel hadden gelegen?
Dat is het gebrek aan intellectuele onderbouwing bij de PVV. De PVV wil cultuurbezuinigingen omdat het huidige cultuurbudget naar elitaire cultuur gaat en naar Freek de Jonge, Ilse de Lange en anderen die dat geld helemaal niet nodig hebben. De PVV roept dan al gauw: weg er mee! Maar cultuur is essentieel; het budget moet volledig geïnvesteerd worden in volkscultuur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat noemt de PVV een linkse hobby en daar mag dus geen geld naartoe. Je weet nog wel, die gedoogconstructie, waarbij de PVV eiste dat er fors bezuinigd werd op, inderdaad, cultuur.
Andre Hazes?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is het gebrek aan intellectuele onderbouwing bij de PVV. De PVV wil cultuurbezuinigingen omdat het huidige cultuurbudget naar elitaire cultuur gaat en naar Freek de Jonge, Ilse de Lange en anderen die dat geld helemaal niet nodig hebben. De PVV roept dan al gauw: weg er mee! Maar cultuur is essentieel; het budget moet volledig geïnvesteerd worden in volkscultuur.
BZN, Frans Bauer en De Toppers?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is het gebrek aan intellectuele onderbouwing bij de PVV. De PVV wil cultuurbezuinigingen omdat het huidige cultuurbudget naar elitaire cultuur gaat en naar Freek de Jonge, Ilse de Lange en anderen die dat geld helemaal niet nodig hebben. De PVV roept dan al gauw: weg er mee! Maar cultuur is essentieel; het budget moet volledig geïnvesteerd worden in volkscultuur.
Nou denk dat veel mensen boos worden hoor als je dat tegen ze zegt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is geen cultuur, maar popmuziek.
Nee, dat is popmuziek zoals dat in elk land bestaat. Smartlappen zoals André Hazes vormen een subcultuur, maar het is niet dé cultuur.quote:
Zeg dat maar tegen echte Haze fans :pquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, dat is popmuziek zoals dat in elk land bestaat.
Iets zegt me dat je ook niet weet wat je met volkscultuur bedoelt, maar dat er wel heel veel subsidie naartoe moet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is geen cultuur, maar popmuziek.
Bij volkscultuur denk ik precies aan die dingen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je ook niet weet wat je met volkscultuur bedoelt, maar dat er wel heel veel subsidie naartoe moet.
Je hebt echt geen enkel idee wat cultuur überhaupt behelst hè?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, dat is popmuziek zoals dat in elk land bestaat. Smartlappen zoals André Hazes vormen een subcultuur, maar het is niet dé cultuur.
Tradities, symbolen, traditionele muziek/dans/kledij, maar wat precies dat weet niemand omdat het is verwaterd en uiteindelijk verdween. Dat wil niet zeggen dat ik er niet voor kan pleiten om het terug te halen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je hebt echt geen enkel idee wat cultuur überhaupt behelst hè?
Maar toch wil je de Nederlandse cultuur terug
Je moet toch weten wat je dan wilt terug halen. Nu kan het gewoon alles zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Tradities, symbolen, traditionele muziek/dans/kledij, maar wat precies dat weet niemand omdat het is verwaterd en uiteindelijk verdween. Dat wil niet zeggen dat ik er niet voor kan pleiten om het terug te halen.
Als niemand het weet, wat gaan we dan terug halen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Tradities, symbolen, traditionele muziek/dans/kledij, maar wat precies dat weet niemand omdat het is verwaterd en uiteindelijk verdween. Dat wil niet zeggen dat ik er niet voor kan pleiten om het terug te halen.
Jan kan dus beter voor volk en vaderland allochtone baarmoeders gaan bezetten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet Jan. Maar je kunt wel meerdere vrouwen bezwangeren. Ik als vrouw kan maar 1 keer tegelijk zwanger zijn.
De VOC-mentaliteitquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als niemand het weet, wat gaan we dan terug halen?
Dat is een enorme opgave die begint met historisch onderzoek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als niemand het weet, wat gaan we dan terug halen?
Cultuur verandert juist continu door invloeden van buitenaf, dat is altijd al zo geweest en daarom kan je een cultuur uit het verleden ook niet terughalen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Bedoelde autochtone vrouwen :pquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:45 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Jan kan dus beter voor volk en vaderland allochtone baarmoeders gaan bezetten?
Wat mij een realistisch scenario lijkt. Zodra cultureel onderdrukte vrouwen dankzij onze grondwetten de ruimte krijgen, hoeven ze hun barbaren niet meer en gaan ze op zoek naar een westerse partner.
Mooi plan. Bezoek eens een bibliotheek en een paar musea. Misschien geeft het je een paar ideeën.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is een enorme opgave die begint met historisch onderzoek.
Nah dat was alleen maar overzees, hebben we hier niks aanquote:
We hebben genoeg mensen hier rondlopen die een prima slaaf zouden kunnen zijn hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nah dat was alleen maar overzees, hebben we hier niks aan
De eeuwenoude traditie van antisemitisme dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nah dat was alleen maar overzees, hebben we hier niks aan
Dan draag je altijd je paspoort bij je en dan wikkel je jezelf in een NL vlag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:32 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik wil uiteindelijk gewoon Nederlander kunnen zijn in eigen land en me niet als een allochtoon voelen als ik door een willekeurige grote stad loop.
Als ik in een straat loop met allemaal donkere mensen dan heb ik niet het gevoel dat ik in Nederland ben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan draag je altijd je paspoort bij je en dan wikkel je jezelf in een NL vlag.
Waarom zijn andere mensen verantwoordelijk voor hoe jij je voelt?
O ja, want Nederlanders horen blank te zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als ik in een straat loop met allemaal donkere mensen dan heb ik niet het gevoel dat ik in Nederland ben.
Waarom zijn andere mensen verantwoordelijk voor hoe jij je voelt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als ik in een straat loop met allemaal donkere mensen dan heb ik niet het gevoel dat ik in Nederland ben.
Nee dat past niet meer bij het tijdsbeeld. Denk dat we gewoon weer iets met bloembollen moeten doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De eeuwenoude traditie van antisemitisme dan?
Nee dat zei je eerder al:quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee. Nederlanders zijn wit.
Weer een bloem claimen uit het buitenland?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat past niet meer bij het tijdsbeeld. Denk dat we gewoon weer iets met bloembollen moeten doen.
Ja waarom niet, en dan gewoon voor 10x zoveel verkopen, das gewoon goeien handelquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weer een bloem claimen uit het buitenland?
Een straat met allemaal donkere mensen is niet Europees. Of is dat ook al racisme?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja, want Nederlanders horen blank te zijn.
Doen we al. Maar misschien moet Jan wat vaker buiten komen, dan kan hij ze ook zien. Even door de negers heen de stad uit en op naar de kaas, koeien en bollen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat past niet meer bij het tijdsbeeld. Denk dat we gewoon weer iets met bloembollen moeten doen.
Houden het onder ons, komen ze nooit achter, komen toch uit een achterlijke cultuur, de sukkels.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weer een bloem claimen uit het buitenland?
Ja. En heel dom. Die sluiten elkaar namelijk niet uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Een straat met allemaal donkere mensen is niet Europees. Of is dat ook al racisme?
That's how the Dutch rolequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Houden het onder ons, komen ze nooit achter, komen toch uit een achterlijke cultuur, de sukkels.
Dat is een gedateerde defintie hebben van Europees. Net zoals een straat met allemaal Amerikanen niet Noord-Amerikaans is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Een straat met allemaal donkere mensen is niet Europees. Of is dat ook al racisme?
Europa is een blank continent. Daar kan best een enkele gekleurde immigrant wonen, maar hele straten? Dat is waanzin. Ik weet dat dit de realiteit is in de grote steden, maar ik zeg niet voor niets dat West-Europa niet meer Europees is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. En heel dom. Die sluiten elkaar namelijk niet uit.
Weinig negers in dit topic, blijkbaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Wel respect dat Jan zich niet laat wegjagen trouwens.
Is de oplossing. Huur of koop een groot stuk Afrikaanse grond en breng daar alle asielzoekers heen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:51 schreef Jigzoz het volgende:
Misschien nog een land koloniseren en leegplukken?
Ik denk altijd dat Baconbus er een isquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Weinig negers in dit topic, blijkbaar.
Lulkoek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Europa is een blank continent.
ah je wilt er tenminste wel voor betalenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is de oplossing. Huur of koop een groot stuk Afrikaanse grond en breng daar alle asielzoekers heen.
Of de PVV'ers. Da's goed voor de economie en we zijn van al dat domme gekanker af.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is de oplossing. Huur of koop een groot stuk Afrikaanse grond en breng daar alle asielzoekers heen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Of de PVV'ers. Da's goed voor de economie en we zijn van al dat domme gekanker af.
Ach de meeste bloemen worden tegenwoordig toch in Afrika verbouwd vanwege het gunstigere klimaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Doen we al. Maar misschien moet Jan wat vaker buiten komen, dan kan hij ze ook zien. Even door de negers heen de stad uit en op naar de kaas, koeien en bollen.
Geen enkel respect voor de Nederlandse cultuur, blijkbaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ah je wilt er tenminste wel voor betalen
nou nou nouquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Of de PVV'ers. Da's goed voor de economie en we zijn van al dat domme gekanker af.
Alle oplossingen kosten geld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ah je wilt er tenminste wel voor betalen
En het dan toch terug willenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Geen enkel respect voor de Nederlandse cultuur, blijkbaar.
Nee joh. Vroeger in de goede oude tijd namen we dingen gewoon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Alle oplossingen kosten geld.
Vind ik wel volkscultuur trouwens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:54 schreef Jigzoz het volgende:
Scheden met ziektes is trouwens ook typisch Nederlands.
Ik ben een regenboogbaby uit een donker universum waar licht in de mensen zit. Dus ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat Baconbus er een is
Hier wordt het keurig uitgelegd:quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee joh. Vroeger in de goede oude tijd namen we dingen gewoon.
Een soort van nationaal cadeau aan Jan. Verrassing! Een Nederlandse cultuur. We hopen dat je 'm leuk vindt.quote:
Hoop dat Jan niet mee leest dan :pquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben een regenboogbaby uit een donker universum waar licht in de mensen zit. Dus ja, dat klopt.
Dan moet er geld naartoe.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind ik wel volkscultuur trouwens.
En dan random dingen presenterenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een soort van nationaal cadeau aan Jan. Verrassing! Een Nederlandse cultuur. We hopen dat je 'm leuk vindt.
Ja. En aangezien het in Nederland traditie was dat de onderklasse voor een hongerloontje werd uitgebuit, gaat hij het waarschijnlijk niet heel tof vinden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan random dingen presenteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |