Zolang je met soft top-10 haalt kan je in de derde quali gewoon ergens vooraan komen op supersoftquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan sta je dus niet vooraan. Dat willen ze wel, dus SS.
Dat soort taferelen krijg je dus als je geen Limburger bentquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:33 schreef Geralt het volgende: [..] Dat dus! Bier is om op te drinken en niet om als een stel domme achterhoekse boeren mee naar Normaal of welke anderte kutband ze daar ook luisteren te smijten omdat ze het niet meer opkrijgen
![]()
![]()
![]()
Je moet mij ook niet de verantwoordelijkheid geven met zoiets. Fokquote:
Waarschijnlijk zou het voor Force India kantje boord zijn om Q2 op softs te doen, als de langzamere teams erachter op SS gaan. Op zich dus geen gekke keuze.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je hoeft nu ook nog niet vooraan te staan. Q3 moet je op SS doen, dan telt het pas.
Voor Force India niet nee, maar voor Red Bull wel lijkt mequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou het voor Force India kantje boord zijn om Q2 op softs te doen, als de langzamere teams erachter op SS gaan. Op zich dus geen gekke keuze.
Ja precies. Stelletje achterlijken. Met hun heuken of hoe je het ook schrijft. Heb wel eens staan te zuipen met een stel van die knakers. Ofja, ik zuipen dan en hun drinken want het ging ze te snel en ze konden zelfs niets eens uitleggen wat het nou precies was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat soort taferelen krijg je dus als je geen Limburger bent
Moet dat wel lukken. Ric staat nu 9de.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zolang je met soft top-10 haalt kan je in de derde quali gewoon ergens vooraan komen op supersoft
Nouja dat dus. Is wel een gok natuurlijk want je kan zomaar naast de boot pissen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moet dat wel lukken. Ric staat nu 9de.
Moet hij wel op gaan schietenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ricciardo gaat nog wel een rondje op SS doen denk ik. P9 is wel tikkie link
Gezien de tijden valt het wel mee denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat lukt wel, de rest achter hem gaat echt geen volle seconde harderquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moet dat wel lukken. Ric staat nu 9de.
Moeten er 2 dik een seconde goed maken, meh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:39 schreef zoem het volgende:
Als het middenveld op SS gaat kunnen ze RIC er nog wel eens uit kegelen.
Moeten ze eerst 1,2s harder rijden. Maar zien wat gebeurd zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:39 schreef zoem het volgende:
Als het middenveld op SS gaat kunnen ze RIC er nog wel eens uit kegelen.
nope.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Was het verschil tussen S en SS niet ruim een seconde?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Moeten ze eerst 1,2s harder rijden. Maar zien wat gebeurd zo
1,2 is ruim een seconde ja, dus spannend. Hij kan net erbuiten pissen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Was het verschil tussen S en SS niet ruim een seconde?
nounounounounou.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik breng het toch ook niet als nieuws maar dat ik er zelf achterkom, kneusjes
Button bijna. Maar de rest niet meer, inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat lukt wel, de rest achter hem gaat echt geen volle seconde harder
Goeie gok dus wel. Zometeen vlammen in Q3 en op een alternatieve strategie tov de rest. Ricciardo sowieso op het podium morgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ricciardo komt verdomd goed weg zeg
Valt reuze mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ricciardo komt verdomd goed weg zeg
zelfde strategie als Rosberg en Vettel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Goeie gok dus wel. Zometeen vlammen in Q3 en op een alternatieve strategie tov de rest. Ricciardo sowieso op het podium morgen
Alleen ten opzichte van Maxquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Goeie gok dus wel. Zometeen vlammen in Q3 en op een alternatieve strategie tov de rest. Ricciardo sowieso op het podium morgen
En Raikkonen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
zelfde strategie als Rosberg en Vettel.
Soft of Medium?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ric op de hardere compound zijn tijd neergezet. Zitten dus beiden op een andere tactiek.
Softquote:
Ves start op SS en Ric op S.quote:
Had een gok kunnen zijn natuurlijk, zo'n beste tijd reed hij niet tov Rosberg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
SoftOp Medium was het hem niet gelukt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wordt een mooie dag morgen dan!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:45 schreef Geralt het volgende:
Rosberg, Vettel, Kimi, en de Force India's op softs?
Goeie gok dus wel van Max. Zometeen vlammen in Q3 en op een alternatieve strategie tov de rest. Verstappen sowieso op het podium morgen
Zal RB wel bewust doen, zodat ze elkaar niet al teveel hoeven te bevechten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ric op de hardere compound zijn tijd neergezet. Zitten dus beiden op een andere tactiek.
Rosberg zijn auto gaat morgen stuk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:45 schreef Max23 het volgende:
Rosberg gaat dus wel onklopbaar worden, puur op snelheid
Gelukkig post Fylax hier niet, die heeft nog nooit F1 gekeken, maar zou zeggen dat het niet gaat lukken in de top 10 te komen, geheel in de stijl van TeamNLquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:45 schreef Geralt het volgende:
Rosberg, Vettel, Kimi, en de Force India's op softs?
Goeie gok dus wel van Max. Zometeen vlammen in Q3 en op een alternatieve strategie tov de rest. Verstappen sowieso op het podium morgen
Dat is niet onverwacht toch? Is al het hele seizoen zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:45 schreef Max23 het volgende:
Rosberg gaat dus wel onklopbaar worden, puur op snelheid
Met zijn "voorspellende" gavenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig post Fylax hier niet, die heeft nog nooit F1 gekeken, maar zou zeggen dat het niet gaat lukken in de top 10 te komen, geheel in de stijl van TeamNL
Was een vraag geweest aan Horner, stel P1 en P2 in de race en Ricardo rijdt voorop en Max is sneller en het is zijn thuisGP; teamorders ja of nee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zal RB wel bewust doen, zodat ze elkaar niet al teveel hoeven te bevechten.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:47 schreef aesop het volgende:
Laten we hopen dat het morgen idd wat koeler is dan vandaag, anders kan Max hetnog lastig krijgen morge .
Zal meer zijn omdat ze niet weten wat de beste strategie is en daardoor hun kansen spreiden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zal RB wel bewust doen, zodat ze elkaar niet al teveel hoeven te bevechten.
Lewis is hem anders aardig aan het kloppen de laatste GP's en zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat is niet onverwacht toch? Is al het hele seizoen zo
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lewis is hem anders aardig aan het kloppen de laatste GP's en zo
Speltip 15: spreid je winstkansen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zal meer zijn omdat ze niet weten wat de beste strategie is en daardoor hun kansen spreiden.
Geeft niks, heb een klein appartement dus ben alweer terug van de koelkastquote:
Daarom rijdt Max ook zijn intro lap als een bejaardequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:50 schreef aesop het volgende:
[..]
Die supersofts zijn er nu na 1 rondje al aan.
Ow ok. Ik weet niet of ik heel erg fan ben van coureurs die zelf hun strategie bepalen in hun eentje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens Horner hebben RIC en VES beide zelf hun Q2 banden gekozen
Mag niet van Pirelliquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Anders rijdt Hamilton toch gewoon met een lagere bandenspanning, vorige keer werd hij daar ook niet voor bestraft.
Of gewoon zelf een band flatspotten en gratis nieuwe banden krijgen. Moet je eens proberen bij de kwikfit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Anders rijdt Hamilton toch gewoon met een lagere bandenspanning, vorige keer werd hij daar ook niet voor bestraft.
Ze doen het ongetwijfeld in overleg met hun teamquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ok. Ik weet niet of ik heel erg fan ben van coureurs die zelf hun strategie bepalen in hun eentje.
Het team heeft veel meer data en kennis in huis om de (op papier dan) beste strategie te bedenken lijkt me.
Hangt van de paarden af natuurlijk. Split strategy doen ze alleen als ze niet weten welke de snellere is. Als ze dat wel weten gaan ze niet een auto op de langzamere zetten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Speltip 15: spreid je winstkansen.
Vaak snap ik niet dat ze binnen een team niet voor juist die verschillende strategie kiezen. Ik begrijp dat nooit. Als je 500 euro hebt dan wed je toch ook niet alles op 1 paard?
Dit keer wel omdat de FIA en Pirelli het nu wel eens zijn over het meetmoment.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:50 schreef Weltschmerz het volgende:
max zusquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is de blondine daar naast Max zijn moeder?
zus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zusjequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
z'n vriendin en zusquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als die wat dunner was en tien jaar ouder en ik vrijgezel was dan zou ik die keihard geven al was het alleen maar om indirect aan de miljoenen van Max te komenquote:
Geldwolfquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als die wat dunner was en tien jaar ouder en ik vrijgezel was dan zou ik die keihard geven al was het alleen maar om indirect aan de miljoenen van Max te komen
Ja, eigenlijk zus, maar Zusje is leuker des FOK!squote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zusje, kijk. Dat is netjes
Kind is net 16 of zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zusje, kijk. Dat is netjes
of de nieuwe max verstappen te makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als die wat dunner was en tien jaar ouder en ik vrijgezel was dan zou ik die keihard geven al was het alleen maar om indirect aan de miljoenen van Max te komen
Die si jonger dan Max hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zus, maar Zusje is leuker des FOK!s
Ja doei dikke lul drie bier, ik hoef geen kinderenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
of de nieuwe max verstappen te maken
Zo dik was ze toch niet? Leeftijd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee of ze dik was. Nu is ze dat wel in elk geval.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo dik was ze toch niet? Leeftijd?
Doe mij die moeder maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die pole komt vanzelf wel. Maar waarschijnlijk niet vandaag inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:56 schreef VacaLoca het volgende:
Kut Rosberg gaat Max van z'n eerste pole position afhouden
FF Raikkonen afwachtenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:56 schreef Fokker89 het volgende:
Maar VES gaat gewoon die eerste startrij pakken
die gaat straks nog crashen en dan pakt Max effetjes polequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:56 schreef VacaLoca het volgende:
Kut Rosberg gaat Max van z'n eerste pole position afhouden
Jongste ooit ook neem ik aan op de eerste rij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:56 schreef Fokker89 het volgende:
Maar VES gaat gewoon die eerste startrij pakken
Heb je dr vlogs wel eens gezien? Ze is niet dik, maar damn...quote:
Prachtig meisjequote:
Alweer. Die Ricardo begint aardig door de mand te vallenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Yep. Ves is P2Ric out qualified
Had totaal niet in de gaten dat RAI er dichtbij zat. P6 zegt iequote:
Dat gaat wel een dingetje worden qua strategie denk ikquote:
Man man manquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Had totaal niet in de gaten dat RAI er dichtbij zat. P6 zegt ie.
Niet voor mijn managerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:03 schreef Fopje het volgende:
Mooi dat Ferrari RIC nog voorbij is gekomen..Sorry
Snelle ronde van Raikonen missen op basis van een trage 2e sector. 1e sector was hij al snel onderweg.quote:
Hij moet gelijk de leiding pakken en wegrijden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat gaat wel een dingetje worden qua strategie denk ik
Dat soberzo natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij moet gelijk de leiding pakken en wegrijden.
Buitenkant dacht ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:02 schreef Spockjuh_ het volgende:
P2 is starten aan de binnenkant geloof ik?
een record van 55 jaar oudquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Weer een aantal records gesneuveld, wat een baas
Zei het op het moment dat Rai over de streep kwam en verbeterde zich toen hij in de gaten had dat Rai P3 had.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Had totaal niet in de gaten dat RAI er dichtbij zat. P6 zegt ie.
Ligt eraan hoe lang hij goede tijden kan blijven stampen in zijn eerste stint.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:06 schreef VacaLoca het volgende:
Nu hopen dat het geen nadeel is dat Max op SS start. Niet dat RIC weer de betere strategie heeft zoals laatste races vaker
Als hij de eerste ronde niet wordt gepakt door Ferrari moet hij flink kunnen stampen hoop ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang hij goede tijden kan blijven stampen in zijn eerste stint.
ow ja, welke?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Weer een aantal records gesneuveld, wat een baas
Volgens Horner eigen keuze las ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:06 schreef VacaLoca het volgende:
Nu hopen dat het geen nadeel is dat Max op SS start. Niet dat RIC weer de betere strategie heeft zoals laatste races vaker
Dat was zijn eigen keuze, dus dan moet hij er niet over zeuren als het fout uitpakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:06 schreef VacaLoca het volgende:
Wat zijn sws verwachtingen gebruik banden in de race?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang hij goede tijden kan blijven stampen in zijn eerste stint.
Jep. Record uit 61 geloof ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ow ja, welke?
Jongste rijder op de eerste rij zeker?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens Horner eigen keuze las ik.
Maakt toch niet uit of het een eigen keuze is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:08 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat was zijn eigen keuze, dus dan moet hij er niet over zeuren als het fout uitpakt.
Hmm oké. Hopelijk pakt goed uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens Horner eigen keuze las ik.
Dat is inderdaad de eerste fase van zijn race. Eerste bocht goed doorkomen en verdedigen op Kemmel. Daarna is het prioriteit om de tijden en de bandjes goed te houden en wat rondjes winnen in zijn eerste stint.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als hij de eerste ronde niet wordt gepakt door Ferrari moet hij flink kunnen stampen hoop ik.
Op het circuitquote:
Morgen? Ik trek zo nog wat biertjes los hoor ik zit nu al te genietenquote:
België annexeren (terug veroveren)quote:
Fixed. Geen dank.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
Eerste bocht goed doorkomen en Rosberg pakken. Daarna wegrijden vanaf Kemmel.
Volgens mij moet je de super softs rondje of 10/12 kunnen rekken, maar daar ben ik niet al te zeker van.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wat zijn sws verwachtingen gebruik banden in de race?
Zou het ook kunnen zijn dat omstandigheden zo worden dat Ricciardo met Soft en Medium 'm kan uitrijden en Max dan sws stop extra moet maken?
tsja, dat zijn van die nutteloze records imo.quote:
Dat is een voorbode. Max gaat winnen morgen. Kan niet anders. Rosberg gaat eindelijk een keer stuk en Kimi wordt tweeds, Vettel haalt het niet en Ricardo pakt P3.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:08 schreef F1gamer het volgende:
rood wit blauw (Kimi-Rosberg-Verstappen)
Op Kemmel Rosberg aanvallen zou helemaal mooi zijn. Moet hij tot Eau Rouge goed in zijn spoor zien te blijven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de eerste fase van zijn race. Eerste bocht goed doorkomen en verdedigen op Kemmel. Daarna is het prioriteit om de tijden en de bandjes goed te houden en wat rondjes winnen in zijn eerste stint.
wtf! Blijf een uit mijn woonplaats weg, en laat vooral mijn belastingstelsel met rustquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
België annexeren (terug veroveren)
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Perspraatje, oud wereldkampioen, toekomstig wereldkampioen, en Nico
Als dat zou lukken is Max de eindbaas der eindbazen, maar het word in het spoor van Britney Rosberg blijven en hopen dat dat genoeg is om de Ferrari's achter hem te houden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Op Kemmel Rosberg aanvallen zou helemaal mooi zijn. Moet hij tot Eau Rouge goed in zijn spoor zien te blijven.
Voor wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:13 schreef Nattekat het volgende:
Maar wat las ik nou over 5 plaatsen straf?
die zijn voor rosbergquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:13 schreef Nattekat het volgende:
Dat die er niet zijn, was angst voor na bakproblemen in P3 maar was een sensor en kost geen straf.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:13 schreef Nattekat het volgende:
Dat was tijdens FP3 omdat zn auto het niet deed en misschien de versnellingsbak gewisseld zou moeten worden, maar het bleek aan een sensor te liggen dus geen gridstraf want versnellingsbak is okquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:13 schreef Nattekat het volgende:
Als dat gebeurd dan Max P1, Ricardo P2 en Perez op 3quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Spannend morgen.. Enige op SS van de 4, dus zorgen dat hij goed weg is en desnoods kan dan daarachter iedereen op elkaar klappen in T2 ofzo. Dan goed banden managen en hopelijk op een tweestopper naar het podium.
Ricardo Rodriguez in de GP van Italië in 1961. Was zijn eerste GP. Toen was hij 19 jaar en 208 dagen volgens https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ricardo_Rodríguez_(racing_driver)quote:
Hmz, dat zou wel een mooie zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Spannend morgen.. Enige op SS van de 4, dus zorgen dat hij goed weg is en desnoods kan dan daarachter iedereen op elkaar klappen in T2 ofzo. Dan goed banden managen en hopelijk op een tweestopper naar het podium.
Als men T2 uitkiest om dat te doen dan gaat het wel een hugeass crash zijn hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, dat zou wel een mooie zijn.
Max in elk geval langer dan de rest op die band waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Misschien dat de super soft het wel langer volhouden dan gedacht
Perkele!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:17 schreef chufi het volgende:
Kimi wordt door Ziggo weggedraaid, want ja wie luistert er nu naar Fins, laat staan dat je het nog verstaat ook
Jammer ja. Ik spreek het vloeiend. Voornamelijk (en eigenlijk alleen maar) als ik straallazarus ben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:17 schreef chufi het volgende:
Kimi wordt door Ziggo weggedraaid, want ja wie luistert er nu naar Fins, laat staan dat je het nog verstaat ook
Benieuwd hoe ze het doen met deze hittequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Misschien dat de super soft het wel langer volhouden dan gedacht
Gewoon genoeg (bier) drinken en dan komt alles goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:19 schreef eight het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze het doen met deze hitte
Morgen is het koelerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:19 schreef eight het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze het doen met deze hitte
Ik zat even door die records heen te koekeloeren, maar Vettel heeft ook nog altijd wel een mooie in handen hoor:quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ricardo Rodriguez in de GP van Italië in 1961. Was zijn eerste GP. Toen was hij 19 jaar en 208 dagen volgens https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ricardo_Rodríguez_(racing_driver)
quote:Shortest time as an F1 driver before earning a penalty - Six seconds - speeding in pit-lane during practice for 2006 Turkish GP.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zat even door die records heen te koekeloeren, maar Vettel heeft ook nog altijd wel een mooie in handen hoor:
[..]
twitter:F1 twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 15:26:28RIC (P5): "Max wanted his tyre strategy and I wanted mine. I'm happy that I've picked the best one" #BelgianGP 🇧🇪 https://t.co/pFvbaoEZ94 reageer retweet
Morgen zien we welke strategie het beste isquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:33 schreef ondeugend het volgende:
twitter:F1 twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 15:26:28RIC (P5): "Max wanted his tyre strategy and I wanted mine. I'm happy that I've picked the best one" #BelgianGP 🇧🇪 https://t.co/pFvbaoEZ94 reageer retweet
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Morgen zien we welke strategie het beste is
Waarom dat vraagteken PI? Ricardo denkt dat hij de beste strategie heeft en Max denkt de zijn het best.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:33 schreef ondeugend het volgende:
Hij zegt dat hij de beste strategie heeft maar vooralsnog heeft hij de verkeerde gekozen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom dat vraagteken PI? Ricardo denkt dat hij de beste strategie heeft en Max denkt de zijn het best.
We gaan het morgen zien
Geen GP2?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:37 schreef Geralt het volgende:
Morgen is het in elk geval 5-10 graden koeler wat in het voordeel is van Max omdat die SS's het dan net iets langer uithouden.
We zien wel. Morgen sowieso podium als niks geks gebeurd, welke plek is even afwachten, maar ik denk dat P1 er niet in gaat zitten als ik eerlijk ben en het zou zomaar kunnen dat Ricardo langszij weet te komen. We zien wel. Voor nu ga ik lekker in de zon zitten met een muziekje erbij op mn Denon Envaya (niet de mini uiteraard, want die is te min)
Nee bier balkon en zonquote:
Regen net voor de start zou wel ideaal zijn zeg.. Verstappen geen 'last' van de supersofts waar hij op moet starten én de laatste twee keer deed Rosberg het niet bepaald goed toen de baan nat was, stiekeme hoopquote:
Olav kan wel een bezoekje Specsavers gebruikenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:02 schreef opgebaarde het volgende:
Dat is wel een genant momentje voor Olav Mol
Regen is alleen ideaal als Verstappen hopeloos achteraan moet starten, ik denk met regen dat Verstappen meer te verliezen heeft met P2 dan dat hij iets te winnen heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:57 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Regen net voor de start zou wel ideaal zijn zeg.. Verstappen geen 'last' van de supersofts waar hij op moet starten én de laatste twee keer deed Rosberg het niet bepaald goed toen de baan nat was, stiekeme hoop
Ik ben met de review bezig maar ik kan toch niet zeggen dat het er flut uitziet. Het ziet er eigenlijk behoorlijk goed uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Max in elk geval langer dan de rest op die band waarschijnlijk.
Overigens wat een flutreclame voor F1 2016 game; ziet dat er op de pc op max graphics echt zo kut uit?
ziggoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:25 schreef aapnoodmies het volgende:
Waar kan ik de kwalificatie terug kijken?
hier meer te vindenquote:
Ach wees blij, dit heeft Verstappen vorig jaar behoorlijk geholpen, anders liep die bijna het hele seizoen achter de feiten aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
Godverdomme, een penalty van 55 plaatsen terug op de grid maar volgende race staat Hamilton weer gewoon op pole.
Wat een blamage blijft dat F1 toch.
Wat boeit dat? Belachelijke regels blijven belachelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ach wees blij, dit heeft Verstappen vorig jaar behoorlijk geholpen, anders liep die bijna het hele seizoen achter de feiten aan.
De weergave van de reclame valt inderdaad behoorlijk tegen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:18 schreef ErwinBell het volgende:
[..]
Ik ben met de review bezig maar ik kan toch niet zeggen dat het er flut uitziet. Het ziet er eigenlijk behoorlijk goed uit.
Ik heb de advertentie niet gezien, maar ik denk dat die dan niet zo een goede weergave laat zien...
review voor FOK!games of wat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:18 schreef ErwinBell het volgende:
[..]
Ik ben met de review bezig maar ik kan toch niet zeggen dat het er flut uitziet. Het ziet er eigenlijk behoorlijk goed uit.
Ik heb de advertentie niet gezien, maar ik denk dat die dan niet zo een goede weergave laat zien...
Serieus?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:45 schreef Fir3fly het volgende:
Dat Verstappen de enige reden is dat ik af en toe en F1 race kijk staat daar wat mij betreft los van.
Ja. Ik volg zijn carrière al sinds de karts. Ik geef grif toe dat ik eigenlijk alleen F1 kijk vanwege hem.quote:
Ik moest lachen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Perspraatje, oud wereldkampioen, toekomstig wereldkampioen, en Nico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |