suc6quote:
Mclaren gaat ze nog wel voorbij in de stand. En Max heeft die 'mazzel' gewoon zelf afgedwongenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:04 schreef Jigzoz het volgende:
Toro Rosso gaat hier slecht zeg... Ze dachten in ieder geval in de tweede sector wat goed te kunnen maken, maar de rechtelijnsnelheid is echt totaal kut. Kwalificeren wordt dus nog het minste probleem en zelfs dat gaat geen topresultaat opleveren.
We hebben echt zo'n mazzel dat Verstappen daar weg is, want anders was dit seizoen iedere race weer een iets grotere teleurstelling geworden. En zeker op Spa zou dat echt heel kut geweest zijn.
Let op. Hij zegt dat de fans van Max mazzel hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Mclaren gaat ze nog wel voorbij in de stand. En Max heeft die 'mazzel' gewoon zelf afgedwongen
Okay, je hebt gelijk, maar ik denk dat Max zelfs bij de TR nog een aantal leuke dingen had kunnen laten zien (al vallen ze in het niets bij wat hij nu doet bij de RB)quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Let op. Hij zegt dat de fans van Max mazzel hebben.
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Kleine sensor in de gear box aldus Horner. Geen groot risico op hele versnellingsbak wissel.
Dan kan hij beter gelijk een CE pakkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:23 schreef ZaZoe het volgende:
Bij eventuele volgende nieuwe versnellingsbak gaat ie 5 plaatsen terug.
Yup dan maar full retard gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan kan hij beter gelijk een CE pakken
niet, in NL.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:27 schreef Jojoortje het volgende:
Top dankje beidenChannel 4, god waar vind ik dat?
Engelse zender. channel4.com maar er zal wel een geografische limiet op zitten zodat je het in Nederland niet kunt kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:27 schreef Jojoortje het volgende:
Top dankje beidenChannel 4, god waar vind ik dat?
idemquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:29 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zet me alvast schrap voor een dramatische DNF voor Max morgen, kan het alleen maar meevallen
Hij moet al veels te lang doen met de huidige motor en bak
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
Verstappen niet meer naar buiten.
Ach, als ie maar kwalificeert.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Zit je dan, met 50.000 Nederlanders.
Bakwissel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
Verstappen niet meer naar buiten.
alsjeblieft nietquote:
Genoeg die nog gezellig in de file staanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Zit je dan, met 50.000 Nederlanders.
A hij heeft geredenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:47 schreef Angry_Bird het volgende:
Mag 'ie wel meedoen aan de kwali als hij niet in FP3 heeft gereden?
Wel balen dit, hopelijk wordt het op tijd opgelost en kan hij normaal kwalificeren, zonder gridstraffen.
ja, waarom zou dat niet mogen? VRIJE trainingquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:47 schreef Angry_Bird het volgende:
Wel balen dit, hopelijk wordt het op tijd opgelost en kan hij normaal kwalificeren, zonder gridstraffen.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:47 schreef Angry_Bird het volgende:
Ah excuss, heb het begin van FP3 niet gezien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
A hij heeft gereden
B Ook als hij dat niet had gedaan mag hij de Q aanvangen.
Maar dat maakt dus ook niet uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:50 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Ah excuss, heb het begin van FP3 niet gezien.
Om 2 uur welquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:49 schreef MakkieR het volgende:
Kut ik zet net de TV aan, zie ik geen Max
sandbaggingquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:58 schreef Maver24 het volgende:
Ferrari is snel. Mercedes niet echt. Verrassend
En dat heeft hij al gedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:50 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
NatuurlijkFree Practise, het woord zegt het al. Je hoeft er niet aan mee te doen. Zet je echter in de Q een tijd neer buiten de 107%, dan doe je sowieso niet mee (itt als je in de FP's hebt laten zien dat je competitive tijden hebt neergezet, dan wordt je meestal wel toegelaten)
Dat ze zich bewust een beetje inhouden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En nu nederlands. Ik snap die term niet
Ze kunnen veel harder dan ze laten zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zand in de ogen strooien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Om de concurrentie niet wijzer te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ze zich bewust een beetje inhouden.
Is hij nog niet aan de beurt geweest dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nog steeds geen duidelijkheid over Max hoor ik, ben benieuwd of ze hem nog aan de praat krijgen.
Auto ligt nog uit elkaar zie ik op Sky
Hopelijk gaat het goed met deze bak dan, er is namelijk geen mogelijkheid meer om het op de baan te testenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Horner heeft het nog steeds over electrical problems en dat ze de bak er preventief afgehaald hadden om zeker te weten dat het geen mechanisch probleem is.
johquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het goed met deze bak dan, er is namelijk geen mogelijkheid meer om het op de baan te testen
tijd zones?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:11 schreef Dos37 het volgende:
Waarom geeft Sport1 net de verkeerde tijden door. Mij een beetje in de war maken
België heeft indd +4h GMT.quote:
Niet helemaal. Als je buiten de 107% staat, is het aan de stewards of ze je toelaten. Maakt niet uit of je wel of niet aan de FP's hebt meegedaan. Al is dat meestal wel een graadmeter voor het toelaten, maar dat zou theoretisch ook de vorige race kunnen zijn als je daar hebt laten zien over voldoende snelheid te beschikken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:50 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
NatuurlijkFree Practise, het woord zegt het al. Je hoeft er niet aan mee te doen. Zet je echter in de Q een tijd neer buiten de 107%, dan doe je sowieso niet mee (itt als je in de FP's hebt laten zien dat je competitive tijden hebt neergezet, dan wordt je meestal wel toegelaten)
Serieus? We hebben alleen heel even stil gestaan bij afrit 11, verder zonder vertraging naar een bijna lege parkeerplaats kunnen rijden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg die nog gezellig in de file staan
aankomsttijd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Serieus? We hebben alleen heel even stil gestaan bij afrit 11, verder zonder vertraging naar een bijna lege parkeerplaats kunnen rijden.
ja, in FP1 en 2.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:57 schreef polderturk het volgende:
Heeft Verstappen al kunnen rijden?
Ik denk dat ie volgend jaar geen F1 rijdt als hij zo doorgaatquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
Guttierez 5 gridplaatsen en 3 penalty points voor de domme actie in FP3
Terecht. F1-onwaardige fout.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
Guttierez 5 gridplaatsen en 3 penalty points voor de domme actie in FP3
nee, no further action.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:09 schreef King_Merc het volgende:
En krijgt Magnussen ook nog een straf ?
Nog geen nieuws gehoord op Skyquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:07 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het laatste nieuws over Verstappen nou?
ja, dat was al bekend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:10 schreef Gezicht het volgende:
Gearbox problems voor Max lees ik op de F1 website.
Dan was hij er vol overheen gegaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wehrlein deed dat nog goed ontwijken, anders was het echt een flinke crash geweest.
Laatste ronde Max op p1. Plof.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:21 schreef Jigzoz het volgende:
En nu heel blijven, verdomme. Uitvallen in Spa zou echt het absolute dieptepunt van het seizoen zijn.
wel risico van het vak. Blijft een mechanische sport.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:21 schreef Jigzoz het volgende:
En nu heel blijven, verdomme. Uitvallen in Spa zou echt het absolute dieptepunt van het seizoen zijn.
Als dat een paar meter voor start/finish gebeurt, dan ga ik dat nog tof vinden ook. Zwaar fikkend finishen op P1.quote:
beter ernaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als dat een paar meter voor start/finish gebeurt, dan ga ik dat nog tof vinden ook. Zwaar fikkend finishen op P1.
Nee hoorquote:
SPOILER: sky f1 aceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij claimt al een zitje te hebben voor volgend jaar. Haas weet van niets, dus misschien bij een ander team. Sauber?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat ie volgend jaar geen F1 rijdt als hij zo doorgaat
Ik zeg: Doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:40 schreef THEFXR het volgende:
lol, hij start in maastricht met 55 plaatsen straf
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee hoorSenk joe!SPOILER: sky f1 aceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar geen tijd gehad voor vinden goede set-up, dus wordt erg moeilijk om Ricciardo te outqualifyenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Gearbox zit weer in de auto, en volgens DC dus weer klaar voor Quali.
Die set-up had ie al wel gevonden, daar heeft de kapotte bak niet zoveel mee te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:51 schreef VacaLoca het volgende:
'Dit circuit is erg lastig om een goede set-up te vinden'
En dan zonder FP3 het moeten doenNaja extra machtig als ie het toch flikt
Setup had hij in FP2 al gelukkig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:51 schreef VacaLoca het volgende:
'Dit circuit is erg lastig om een goede set-up te vinden'
En dan zonder FP3 het moeten doenNaja extra machtig als ie het toch flikt
Kan altijd beterquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:54 schreef CrashO het volgende:
[..]
Setup had hij in FP2 al gelukkig.
Was alleen een sensor toch las ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Gearbox zit weer in de auto, en volgens DC dus weer klaar voor Quali.
Nee om uit te sluiten dat het echt alleen sensoortje wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:58 schreef VacaLoca het volgende:
Bizar wel, ruim 2 uur bezig om 1 lullig sensortje te vinden en te fixen.
wel effe zwaaien als je in beeld komtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Groetjes vanuit het bos naast de chicane
Groetjes terug!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Groetjes vanuit het bos naast de chicane
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:02 schreef ondeugend het volgende:
Zo we zijn in het stoeltje gezakt.. ff wiebelen en gaan maar
Had mooi geweestquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat Hamilton niet alle 55 startplekken straf moet uitdienen.
Daarom, zou wel zo eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
Had mooi geweest
Komende 2 races ook nog achteraan
Wie weet, als er dingen kapot blijven gaan dan kan dat evengoed nog gebeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
Had mooi geweest
Komende 2 races ook nog achteraan
Hij maakt nog kans 10 grid penalty als hij zijn 3e reprimande binnenhaaltquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom, zou wel zo eerlijk zijn.
Ook voor alle acties die hij heeft gedaan waarvoor hij niet is bestraft.
Tuurlijk niet, dan moet ie uit de pits starten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ga er vanuit dat Hamilton helemaal niet naar buiten gaat komen?
Is al buitenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lijkt me wel, gewoon "pole" pakken, omdat het kan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja, di3 hebben het over Mark Wehrlein en Magnus Ericssonquote:
oh, Het NOS niveau dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ja, di3 hebben het over Mark Wehrlein en Magnus Ericssonvermijden dus
![]()
En toch kijk ik, want HD en geen reclame....
Lijkt me wel. Je moet een rondje binnen de 107% neerzetten in de kwalificatie om zonder speciale toelating van de stewards deel te mogen nemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan hij het best die nog even voor de start van deze race pakken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hij maakt nog kans 10 grid penalty als hij zijn 3e reprimande binnenhaalt
Even wat mensen de vinger gevenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan hij het best die nog even voor de start van deze race pakken.
Ditquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:09 schreef tralalala het volgende:
Doe eens niet zo spannend met die teamradio van Max, ik dacht gelijk aan problemen.
Ik ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:09 schreef tralalala het volgende:
Doe eens niet zo spannend met die teamradio van Max, ik dacht gelijk aan problemen.
dacht ik ook en kreeg bijna een hartverzakkingquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:09 schreef tralalala het volgende:
Ja, als het goed is wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:10 schreef polderturk het volgende:
Zijn de problemen met de auto van Max al opgelost?
Kimi is de baas van Spaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:10 schreef VacaLoca het volgende:
Grappig wel dat in veel voorspellingen die voorbij komen van de uitslag dat meesten Kimi ver voor Vettel plaatsen.
Nee hij zet de 5e tijd op de fietsquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:10 schreef polderturk het volgende:
Zijn de problemen met de auto van Max al opgelost?
Kimi heeft in Spa ook vaker gewonnen dan Vettel zo uit mn hoofdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:10 schreef VacaLoca het volgende:
Grappig wel dat in veel voorspellingen die voorbij komen van de uitslag dat meesten Kimi ver voor Vettel plaatsen.
Sky vertelde net dat Kimi altijd goed is op Spa.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:10 schreef VacaLoca het volgende:
Schumacher meer overwinningen daar, 1tje meer dacht ik met mn brakke (en kale) hoofdquote:
Sch 6 Kimi 4quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Schumacher meer overwinningen daar, 1tje meer dacht ik met mn brakke (en kale) hoofd
2 meer okquote:
tracklimits niet gehaaldquote:
dat al het tweede keer dit seizoenquote:
Raicciardoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:14 schreef polderturk het volgende:
Oke RAI staat dus voor Raikonen
Ik begin net pas te kijken
WTF zet mijn camera uit trut!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:15 schreef ondeugend het volgende:
Ik zie het jullie allemaal tegelijk typen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:15 schreef zoem het volgende:
Alonso kan wel weer een stoeltje pakken en lekker in de zon gaan zitten. Kimi komt straks wel met de ijsjes langs.
Doe een broek aan!quote:
Kan dat samen met Alonso gaan doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:16 schreef F1gamer het volgende:
Lewis gaat alvast chillen met zijn matties
Misschien heeft hij nog een Mercedes (klap)stoeltje in de aanbieding voor Alonsoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:16 schreef F1gamer het volgende:
Lewis gaat alvast chillen met zijn matties
Neequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:18 schreef MakkieR het volgende:
moet Hamilton trouwens ook de 107% regel halen?
dat zou een mop zijn als hij niet de 107% regel haaltquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:18 schreef MakkieR het volgende:
Mwa. Dan komt het bij de Stewards.. "denken jullie dat Ham mee kan komen met de rest?"quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:18 schreef F1gamer het volgende:
[..]
dat zou een mop zijn als hij niet de 107% regel haalt
Sorry Hamilton, je mag zondag niet startenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:18 schreef F1gamer het volgende:
[..]
dat zou een mop zijn als hij niet de 107% regel haalt
55 grid penaltyquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:19 schreef Smoofie het volgende:
Heeft ham 20 gridpenalty dan? Ik dacht 10.
55quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:19 schreef Smoofie het volgende:
Nee, 55 plekken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:19 schreef Smoofie het volgende:
Beetje een open deur dit. Zouden Wehrlein en Stoffel ook potentie hebben?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:17 schreef Fokker89 het volgende:
Hoop dat Ocon nog even voor Q2 kan gaan, zie wel potentie in die jongen.
Ja maar die kennen we inmiddels al, leuk toch als hij zijn debuut mooi kan starten, maar het mocht niet zo wezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Beetje een open deur dit. Zouden Wehrlein en Stoffel ook potentie hebben?
Hij heeft allang een tijd gezet die ruim binnen de 107% zit. Alleen Alonso moet even langs de stewards.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:18 schreef MakkieR het volgende:
Viel me net ineens op. Hier staat ie nog vol aan. Denk ik. Want die is buiten. En ik niet.quote:
Ja de 2015-spec begint nu duidelijk achter te lopen op de rest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die 2015 motoren doen nu niet zoveel meer hè? Sainz redde het ook maar net.
twijfelen aan Stoffelquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Beetje een open deur dit. Zouden Wehrlein en Stoffel ook potentie hebben?
Het scheelt ook maar 0.18 met Sainz zie ik iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die 2015 motoren doen nu niet zoveel meer hè? Sainz redde het ook maar net.
Ik was sarconischquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
twijfelen aan StoffelMclaren had dat zitje al langer moeten geven. Ocon zie ik tegen het einde van het jaar wel Wehrlein voorbij qua resultaten in de race.
Zag wel een flinke bui in ontwikkeling ja, in de verte. Straks als iedereen opgedonderd is even een plek onder de bomen zoeken voor de GP2 en GP3.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Over een half uur een dikke onweersbui boven je kop, kijken of je het dan nog zo leuk vind.
nietquote:
Ja, die mogen ze eind van het jaar wel uit zijn lijden verlossen. Die jongen moet gewoon een heel andere raceklasse vinden. Dit wordt niks meer.quote:
Wel jong kutlimburgerquote:
Op buienradar nog weinig buienontwikkeling te zien daar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zag wel een flinke bui in ontwikkeling ja, in de verte. Straks als iedereen opgedonderd is even een plek onder de bomen zoeken voor de GP2 en GP3.
Beter dan met mijn carrièrequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat niet echt lekker met z'n carrière, hè?
Kyvat moet gewoon wat aan z'n instelling gaan doen. Bij de persconferentie ook, man man man.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kun je nog zo besluiten weer te gaan vechten, met oud spul kun je 't vergeten...
Qua wolken is er wel wat in ontwikkelingquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Op buienradar nog weinig buienontwikkeling te zien daar.
Ach, op je 22e met pensioen kunnen heeft ook wel weer wat voordelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat niet echt lekker met z'n carrière, hè?
Wie de nieuwe Lewis?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:24 schreef Geralt het volgende:
Ocon, Stoffel, Max, Wehrlein en Sainz ook wel zijn de nieuwe Alonso, Vettel, Lewis en Kimi zegmaar.
Toch haalt Sainz het steeds wél. Hij is gedegradeerd van Red Bull naar Toro Rosso. Red Bull zal al weinig vertrouwen meer in hem hebben, zeker nu hij continu weg wordt gereden door zijn teamgenoot. Een ander team gaat hem ook echt niet meer oppikken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kun je nog zo besluiten weer te gaan vechten, met oud spul kun je 't vergeten...
Limburg heeft anders wel de enige Nederlandse GP rijder en winnaarquote:
0.18quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Toch haalt Sainz het steeds wél. Hij is gedegradeerd van Red Bull naar Toro Rosso. Red Bull zal al weinig vertrouwen meer in hem hebben, zeker nu hij continu weg wordt gereden door zijn teamgenoot. Een ander team gaat hem ook echt niet meer oppikken.
Ja, op deze manier rijdt hij zich ook absoluut niet meer in de kijker van andere teams.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat kan in Spa over 10 minuten ineens heel anders zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Op buienradar nog weinig buienontwikkeling te zien daar.
Wehrlein.quote:
En daardoor in Q1 alweer eruit geflikkerd. Al is het gat niet groot, die jongen is al zo somber en dit zal zijn motivatie geen goed doen. Plus dat het wederom een Q in het voordeel van Sainz is.quote:
bier naar ze smijten, dan jaag je ze wel wegquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:30 schreef Geralt het volgende:
Die teringfotografen staan daar wel lekker in de weg voor mooi beeld eau rouge op![]()
Oprotten
Lijkt me voor iedereen wel ipv de supersofts.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:30 schreef Max23 het volgende:
Rosberg op soft, daar wil die dan ook op starten morgen
er gaat hier godverdomme helmaal niemand met bier gooienquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
bier naar ze smijten, dan jaag ze wel weg
Dan moet je nu wel je snelste tijd op die band neerzetten toch? en Force India rijdt dus op supersoftquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lijkt me voor iedereen wel ipv de supersofts.
Snelste tijd in Q2 met die band moet je de race starten als je in de top 10 start ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moet je nu wel je snelste tijd op die band neerzetten toch? en Force India rijdt dus op supersoft
ze rijden nu allemaal op SSquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Snelste tijd in Q2 met die band moet je de race starten als je in de top 10 start ja.
Mij lijkt het niet verstandig om de snelste tijd met SS te zetten.
Wordt een interessante race strategy voor RB weer dus, beide op een andere tactiek.quote:
Dat dus! Bier is om op te drinken en niet om als een stel domme achterhoekse boeren mee naar Normaal of welke anderte kutband ze daar ook luisteren te smijten omdat ze het niet meer opkrijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
er gaat hier godverdomme helmaal niemand met bier gooieneerst opzuipen, en pis dan maar ik dat blikje!
Ricciardo, Vettel, Rosberg niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ze rijden nu allemaal op SS
Niet waar, Rosberg en de Ferrari's en Ricciardo nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ze rijden nu allemaal op SS
Dan sta je dus niet vooraan. Dat willen ze wel, dus SS.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Snelste tijd in Q2 met die band moet je de race starten als je in de top 10 start ja.
Mij lijkt het niet verstandig om de snelste tijd met SS te zetten.
Je hoeft nu ook nog niet vooraan te staan. Q3 moet je op SS doen, dan telt het pas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan sta je dus niet vooraan. Dat willen ze wel, dus SS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |