Waar enorm veel tegenbewijs naar voren is gekomen. Maar ik neem aan dat je het met me eens bent dat hij vaak provoceert. Zo nee, dan mav ik ook verder gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:05 schreef hugecooll het volgende:
Da's volgens mij een vrij breedgedragen aantijging
#jetfuelcantmeltsteelbeams #911wasaninsidejob
Het antwoord daarop staat een stukje hierbovenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 01:16 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Waar enorm veel tegenbewijs naar voren is gekomen. Maar ik neem aan dat je het met me eens bent dat hij vaak provoceert. Zo nee, dan mav ik ook verder gaan.
Dit is zijn eigen schuld. Hij deed arrogant tegen ons.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:46 schreef HPLC het volgende:
Goedemiddag,
Ik word door twee users (supergirl en haags_kwartiertje) genegeerd en buitengesloten. Kunnen jullie wat doen aan die demonisering?
Alvast bedankt.
Gr Hans
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:46 schreef HPLC het volgende:
Goedemiddag,
Ik word door twee users (supergirl en haags_kwartiertje) genegeerd en buitengesloten. Kunnen jullie wat doen aan die demonisering?
Alvast bedankt.
Gr Hans
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dit is zijn eigen schuld. Hij deed arrogant tegen ons.![]()
Nu hebben wij lekker onze eigen kliek zonder negativiteit van HPOEPLC.
Das kut. Ga anders een keer met ze praten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:46 schreef HPLC het volgende:
Goedemiddag,
Alvast bedankt.
Gr Hans
Ja hé, we zijn geen volwassenen ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:25 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Das kut. Ga anders een keer met ze praten.
Ga er maar gewoon van uit dat je altijd dicht bij een ban bentquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:41 schreef workhard12 het volgende:
Soms werd ik opeens verbannen.
Liever weten dat ik dat bijna heb voortaan.
Dus Ben ik nu dichtbij een ban of totaal niet? Mijn gevoel zegt nee.
Toch nog een klein beetje te ver naar mijn mening.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ga er maar gewoon van uit dat je altijd dicht bij een ban bent
waddanquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 03:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Toch nog een klein beetje te ver naar mijn mening.
KLB / Beledigenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Gatver. Niemand geilt op jou viespeuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |