Ik vergeet de was vaak. Dan ga ik weg, gaat het toch regenen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:32 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Die ene keer bij mij was toen ik onder de douche stond, dan hoor je regen niet zo goedEn ach, lekker zo'n natuurlijk geurtje aan je kleding
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vergeet de was vaak. Dan ga ik weg, gaat het toch regenen.
Tijdje geleden zat ik binnen en ging het buiten los en dacht ik 'je zal je was nu maar b..' OH SHIT.
Staat inmiddels veilig binnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vergeet de was vaak. Dan ga ik weg, gaat het toch regenen.
Tijdje geleden zat ik binnen en ging het buiten los en dacht ik 'je zal je was nu maar b..' OH SHIT.
Van de ene mooie stad naar de anderequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:09 schreef Frutsel het volgende:
Zit nu in Leeuwarden. Ploft goed in het zuiden. Dikke pit
Hier geen aambeelden helaas, wel andere vormenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Zag hier net een schitterend aambeeld. Kreeg hen helaas niet mooi op de foto met de telefoon.. Verder wel flink wat bloemkolen.
Dafuqquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier geen aambeelden helaas, wel andere vormen
[ afbeelding ]
Geslapen bij vrienden. Laatste vakantiedagen en uitstapje naar Harlingen. Dikke regendruppels hier nu in Ljouwert.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Van de ene mooie stad naar de andere![]()
Allemaal kleinere buien nu idd.
+1quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:26 schreef lily het volgende:
Ellendige hitte buiten, ellendige hitte binnen. Geen ontkomen aan. Zelfs de kinderen en katten balen ondertussen.
Midden NL gaat sws weer volop geraakt worden denk ik. Kom maar naar Utrecht als je stortregen wil zien...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:56 schreef bondage het volgende:
Is er nog meer op komst of was dit het?
Voor hoge cape kun je nu beter in België zijn... Verplaatst zich nog wel naar het noorden volgens de voorspelling, heb nog wat hoop.
Stortregen hoeft niet per se, beetje bliksem en donder vind ik al prima.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Midden NL gaat sws weer volop geraakt worden denk ik. Kom maar naar Utrecht als je stortregen wil zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |