Vind je Taylor en Maci echt intelligenter overkomen dan Chelsea en Cole?quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dit ging over Chelsea, toch?
Taylor en Macy zijn wel een stukje intelligenter dan Chelsea en haar man.
En idd Teen Mom en smaak, misschien was ik dat even algeheel vergeten![]()
Maci bedoel je denk ikquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:53 schreef DonnaRush het volgende:
Chelsea gaat volgend jaar nog 'trouwen' met een grote bruiloft.
Nee Chelsea.quote:
Jup.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:55 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Vind je Taylor en Maci echt intelligenter overkomen dan Chelsea en Cole?
Ohh, dat wist ik niet! Ik dacht dat je het over Maci had omdat die inderdaad ook nog gaat trouwen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:36 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Nee Chelsea.
Ze is nu klein getrouwd met alleen wat familie. Volgend jaar als de baby er is komt er een grote bruiloft.
Maci trouwt eind deze maand.
Oh dat vind ik nou echt totaal niet haha. Heb bij Maci altijd het idee dat ze maar wat doet en zich overal in stort.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup.
Niet alleen overkomen, ze zijn het ook. Chelsea is kapster oid, Maci heeft college (hier is dat HBO dacht ik) gedaan.
Maci heeft altijd geleerd, Chelsea hing bij elk ding aan de telefoon met haar vader en is nu voor mij met Cole net een puber naast Maci die echt wel meer doet, ouder overkomt, werkt, nog iets met kleding opzet.
Die actie van per ongeluk zwanger raken valt in het niets na ongeveer 7 jaar series van ze kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:00 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nou echt totaal niet haha. Heb bij Maci altijd het idee dat ze maar wat doet en zich overal in stort.
Maar mijn beeld is misschien ook een beetje gekleurd door 3x 'per ongeluk' zwanger raken.
Kunnen ze dan weer een nieuwe serie makenquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel seizoenen ze nog doorgaan.
Straks stoppen ze pas als de kinderen gaan puberen
Oh, nu je het zegtquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:36 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Kunnen ze dan weer een nieuwe serie maken![]()
Zal vast wel 1 met 16 zwanger raken.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:14 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat Jace ook wel vroegtijdig een meisje zwanger schopt. Dat is wel een potentiële Adam zegmaar.
MTV UK is bezig met 16 & Pregnant, wordt dat niet (ook) bedoeld?quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:52 schreef Crientj het volgende:
Er schijnen wel geruchten te zijn dat er geen nieuw seizoen van 16 & pregnant komt. Ondanks castings voor een nieuw seizoen. En in mijn showlijst staat ie ook als ended.
Geen idee, misschien wel. Maar daar kan ik weinig over vinden. Even teruggezocht, favoriete roddelsite.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:03 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
MTV UK is bezig met 16 & Pregnant, wordt dat niet (ook) bedoeld?
Ik vind het eerlijk gezegd wat oppervlakkig om alleen naar opleiding te kijken, dat zegt echt niet alles over intelligentie. Ik vind dat chelsea het een stuk beter aanpakt dan Maci namelijk. Ze denkt veel meer na over de lange termijn. Bovendien doet chelsea veel meer in haar eentje dan maci die altijd de back up heeft van Ryan's ouders qua oppas. De vader van chelsea geeft dan wel advies maar de opvoeding doet ze echt in haar eentje.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup.
Niet alleen overkomen, ze zijn het ook. Chelsea is kapster oid, Maci heeft college (hier is dat HBO dacht ik) gedaan.
Maci heeft altijd geleerd, Chelsea hing bij elk ding aan de telefoon met haar vader en is nu voor mij met Cole net een puber naast Maci die echt wel meer doet, ouder overkomt, werkt, nog iets met kleding opzet.
Tonight!quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wat oppervlakkig om alleen naar opleiding te kijken, dat zegt echt niet alles over intelligentie. Ik vind dat chelsea het een stuk beter aanpakt dan Maci namelijk. Ze denkt veel meer na over de lange termijn. Bovendien doet chelsea veel meer in haar eentje dan maci die altijd de back up heeft van Ryan's ouders qua oppas. De vader van chelsea geeft dan wel advies maar de opvoeding doet ze echt in haar eentje.
Wanneer wordt het trouwens in de VS uitgezonden? Dan kan ik het nu live kijken de komende 3 weken
Weinig info inderdaad. Ik meende dat The Ashley laatst met het nieuws kwam over UK.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:06 schreef Crientj het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel. Maar daar kan ik weinig over vinden. Even teruggezocht, favoriete roddelsite.
http://www.theashleysreal(...)nant-teen-mom-shows/
http://www.theashleysreal(...)-of-16-and-pregnant/
Ging ook niet alleen om intelligentie.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wat oppervlakkig om alleen naar opleiding te kijken, dat zegt echt niet alles over intelligentie. Ik vind dat chelsea het een stuk beter aanpakt dan Maci namelijk. Ze denkt veel meer na over de lange termijn. Bovendien doet chelsea veel meer in haar eentje dan maci die altijd de back up heeft van Ryan's ouders qua oppas. De vader van chelsea geeft dan wel advies maar de opvoeding doet ze echt in haar eentje.
Wanneer wordt het trouwens in de VS uitgezonden? Dan kan ik het nu live kijken de komende 3 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |