Jep, in de tijdlijnquote:
ze hebben veel menselijke resten gevonden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij bent overtuigd dat de slachtoffers bestaan hebben? Zo ja, waardoor?
'Gevonden'?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze hebben veel menselijke resten gevonden.
Mja, als je o.a. de media beheerst kun je dat natuurlijk de wereld in helpen. Maar is het ook wel echt waar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze hebben veel menselijke resten gevonden.
"Ze" zijn een nooit ophoudende stroom van informatie bedoelt om te verwarren en te verdelen zodat eenheid ver te zoeken is en mensen open staan voor manipulatie.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
"Ze" zijn een nooit ophoudende stroom van informatie bedoelt om te verwarren en te verdelen zodat eenheid ver te zoeken is en mensen open staan voor manipulatie.
Tenminste, dat zeiden "ze" toen ik er naar vroeg.
quote:2:00 "Four or five months pregnant depending if you listen to the family myth... "
quote:2:50 "The funeral director told me - when they notified us on July6"
(huh.. 6 juli?)
quote:3:29 "This is a picture of my daughter without make-up"
(Ja, maar dat is een foto van de vrouw van toen ze een jaar of 15 was?)
quote:3:46 "She went to work that day in the glove compartment of her Ford Explorer"
(Alles in 1 adem. Dan een pauze (?). Dit klinkt een beetje alsof ze dit vanuit een gememoriseerd script opdreunt en dan even in de war raakt.)
quote:5:27 "My daughter would have run not to make her brothers the saddest human beings on the face of the planet".
(*snik*)
quote:7:21"I Havent seen my daughter in 5 years except that she's the screensaver in my mind!"
(Wie schrijft deze meuk?)
Ik weet niet. Was er niet bij. Ik sluit het niet uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:43 schreef Wantie het volgende:
Dus de twin towers waren leeg op het moment van instorten, met als gevolg dat men slachtoffers moest verzinnen om het toch nog geloofwaardig te maken...
Klopt dat zo'n beetje?
quote:Anybody who is having trouble with TV fakery on 9/11, remember yourself as a child at a magic show. Remember your reaction when somebody said that it was only a trick, an illusion, how angry and upset you were, how you refused to believe even your own parent, until you could see the illusion being performed with your own eyes with the new information you had been told about how the trick was done.
As soon as you saw the magician palming a coin or flipping a card or using slight of hand, then you knew that magic was just a trick. Imagine what it would have looked like without the plane illusions. The buildings would just be blowing up all over the place for no apparent reason, what could they say caused that? bombs planted all over the buildings?
That would have played out a the greatest security bungle of all time. They needed the plane illusion to make the demolition seem like an act of terrorism. The slight of hand was done by all the major news outlets who all conspired, whether knowingly or unwittingly, to deceive the public, not just the American public, but the entire world.
Wat een pracht redenatiequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook mooi dit
Als Al-Qaeda het zegt, dan zal het wel waar zijn.
Zou dit niet gewoon nep-nieuws zijn? Zou Al-Qaeda de VS niet duizend maal meer schaden als Al-Qaeda zou claimen dat de VS het zelf heeft gedaan? Waarom deed Al-Qaeda dit niet?
Bij dat dikgedrukte ga je de mist in. Het gebouw stond gevaarlijke geluiden te maken, begon steeds verder scheef te staan, muren puilde uit etc etc.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog een vraag die mij dwars zit.
Diverse reporters speculeerden tijdens het gebeuren op 9/11 over een mogelijke "collapse van WTC7".
Vrij bijzonder, want dat volledig ineenstorten van WTC7 zou eigenlijk een complete verassing moeten zijn. Zeker omdat het gebouw niet geraakt was door vliegtuigen en er slechts brand woedde. Doorgaans niet iets dat een gebouw volledig in laat storten. Het gebouw zag er nou ook niet bepaald uit alsof het in zou gaan storten.
BBC claimde zelfs dat het gebouw ingestort was, terwijl het nog stond.
Voorkennis? Foutje in timing script?
Je was daar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bij dat dikgedrukte ga je de mist in. Het gebouw stond gevaarlijke geluiden te maken, begon steeds verder scheef te staan, muren puilde uit etc etc.
Jup weet je mijn eerste commentaar nog?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb je September Clues eens ooit gekeken?
Hier meer over de 'live' TV beelden van de dag....
Synched out (8mins) by Simon Shack
ben je wel eens in manhattan geweest?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet niet. Was er niet bij. Ik sluit het niet uit
waar blijkt uit dat ik dat doe overkomen?quote:Overigens doe jij het nu overkomen alsof de slachtoffers in allerijl verzonnen moesten worden. Pas ná het instorten.
maar wat denk je zelf, zijn die slachtoffers ver van te voren al bedacht of in allerijl?quote:Je zou ze beter ver voordat de boel instort al verzonnen hebben.
the onion is zoals de speld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook mooi dit
Als Al-Qaeda het zegt, dan zal het wel waar zijn.
Zou dit niet gewoon nep-nieuws zijn? Zou Al-Qaeda de VS niet duizend maal meer schaden als Al-Qaeda zou claimen dat de VS het zelf heeft gedaan? Waarom deed Al-Qaeda dit niet?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
the onion is zoals de speld.
satire dus.
er wordt de draak gestoken met complotdenkers, die het zelfs beter denken te weten dan degenen die het daadwerkelijk gedaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |