Dat mag uiteraardquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
mag ik de mijne ook toevoegen aan de op?
voor een tientje ben ik jouw vriendjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan een vrouw moeten neuken en daar heb ik de drang niet naar. Dus dan blijft een draagmoeder vinden over en dat kost een boel geld.
Dan houdt het snel op voor mij.![]()
Ik wil ook niet trouwen. Mij ook te duur.
Vriendje, 3/4 dagen per week werken, 4x per jaar op vakantie gaan, prima leventje.
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
mag ik de mijne ook toevoegen aan de op?
Wel wat duurquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
voor een tientje ben ik jouw vriendje
zolang jij maar de bottom bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
voor een tientje ben ik jouw vriendje
ja dat maakt het inderdaad lastig ;squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan een vrouw moeten neuken en daar heb ik de drang niet naar. Dus dan blijft een draagmoeder vinden over en dat kost een boel geld.
Dan houdt het snel op voor mij.![]()
Vriendje, 3/4 dagen per week werken, 4x per jaar op vakantie gaan, prima leventje.
Wij gingen trouwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Etsu het volgende:
Oh haha ja was me niet eens opgevallenquote:
nee, dat niet, maar scheiden kan dan weer wel duur zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:53 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat maakt het inderdaad lastig ;s
trouwen hoeft niet duur te zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |