en het enige lied van feyenoord wat jaren word gezongen ,kom es met iets nieuwsquote:Op donderdag 15 september 2016 18:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Heeft toch al 3x zo veel regels tekst als een gemiddeld PSV lied.
Raar, je moet toch ook gewoon een los kaartje kunnen kopen.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze dachten meer geld te verdienen met die passe partouts
zou ik ook zeggen maar zo denken de hoge heren nietquote:Op donderdag 15 september 2016 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar, je moet toch ook gewoon een los kaartje kunnen kopen.
Daar nemen ze ook nooit zulke maatregelen.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zo'n affiche zit het meestal wel vol hoor bij Ajax
Dingen op het veld gooien gaat ook vrij moeilijk met zo'n grachtquote:Op donderdag 15 september 2016 18:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar nemen ze ook nooit zulke maatregelen.
Zitten ook gewoon minder hooligans natuurlijk, of krijgen sneller een stadionverbod.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar nemen ze ook nooit zulke maatregelen.
Hoe is het eigenlijk met die kerel die zichzelf in de gracht heeft gegooid?quote:Op donderdag 15 september 2016 18:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dingen op het veld gooien gaat ook vrij moeilijk met zo'n gracht
Vind het jammer en de maatregelen zijn overdreven maar ik snap die Gudde ook wel een beetje. Liever dit dan uitsluiting van Europees voetbal omdat weer zo'n randdebiel iets op het veld heeft gegooid. Daar heeft Feyenoord er helaas nogal veel van als je de tribunes soms ziet.quote:
Die leeft nogquote:Op donderdag 15 september 2016 18:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die kerel die zichzelf in de gracht heeft gegooid?
die leeft nogquote:Op donderdag 15 september 2016 18:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die kerel die zichzelf in de gracht heeft gegooid?
Die wordt gedicht komende winter volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dingen op het veld gooien gaat ook vrij moeilijk met zo'n gracht
met ijs?quote:Op donderdag 15 september 2016 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wordt gedicht komende winter volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |