Je zag het nog steeds van mijlenver aankomen dat Rostov opeens een totaal andere ploeg was als ze thuis speelde, dat is altijd zo. Dat is gewoon realistisch kijken naar Ajax en in ogenschouw nemend hoe ze eerder presteerden.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
.......
Wat een kansloze dooddoener dit weer. Iedereen heeft Ajax - Rostov kunnen zien. Het Rostov was gigantisch slecht en rijp voor de slacht. Doordat Ajax niet goed heeft afgewerkt, hebben ze Rostov in hun kracht laten komen. Nu weet ik niet waar we aan toe zijn met Panathinaikos. Jij hebt er vast een beeld bij, ik niet. Ik laat me graag verrassen.
Ik heb geen voorkeur, ik geef slechts mijn mening. Ik zeg nota bene vandaag nog dat ik denk dat Juventus geen enkele schrik hoeft te hebben voor Sevilla, net zoals ik zei dat Villarreal eruit zou vliegen tegen Monaco. Lekker kappen met dit soort ongein en duimzuigerij.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een extreme voorkeur voor Spaanse ploegen, dat weten we allemaal.
Verder denk ik ook dat Celta Ajax gaat oprollen hoor.
Mwah, Celta - Altetico 0-4. Zal wel meevallen.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Celta loopt over Ajax heen.
Tot zover mijn voorspelling.
Dit soort scorebordjournalistiek slaat nergens op. Na de 0-1 gingen ze vol voor de 1-1 en speelden ze achterin 1 op 1, dat moet je tegen Atlético niet doen, want dan word je weggecounterd. Zo geschiedde.quote:Op donderdag 15 september 2016 07:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, Celta - Altetico 0-4. Zal wel meevallen.
In welk team van United zit Memphis momenteel?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:39 schreef Syntix het volgende:
Kakkies dus tegen het c-team van United.
Waarom reageer je serieus op Tom? Daar komt echt zelden wat zinnigs uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit soort scorebordjournalistiek slaat nergens op. Na de 0-1 gingen ze vol voor de 1-1 en speelden ze achterin 1 op 1, dat moet je tegen Atlético niet doen, want dan word je weggecounterd. Zo geschiedde.
In Bernabéu gingen ze gelijk op met Real Madrid. Zal wel meevallen.
Ja, maar gaat toch niet spelen.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is hij überhaupt wel mee dan?
Dat wordt comedy capersquote:Op donderdag 15 september 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Heijden en Botteghin v Rashford.
Genot.
Waarom niet Kongolo op de plek van Baco Arie en de Witte Keniaan op linksquote:Op donderdag 15 september 2016 17:45 schreef Anoonumos het volgende:
Jones; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Berghuis, Jorgensen, Toornstra.
rip feyenoord.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:49 schreef Anoonumos het volgende:
De Gea; Darmian, Bailly, Smalling, Rojo; Schneiderlin, Herrera; Pogba, Mata, Martial; Rashford.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |