SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 & Over – 2013 12 1:33 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy
Jeff Chang viert zijn 21e verjaardag met zijn beste vrienden, mooie vrouwen en veel drank. Maar het eindigt in een avond waarbij Project X een kinderfeestje lijkt.
Narcos (seizoen 2) – 2016 16 - Netflix Original
♫ Engels/Spaans / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Duister, Thriller
Een kranige gangsterdramaserie over het waargebeurde verhaal van de beruchte gewelddadige en machtige Colombiaanse drugskartels.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Wel een beetje, maar viel idd ontzettend mee.quote:Op zaterdag 3 september 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net The Get Down gezien, verrassend leuke serie. Dacht dat het musicalgedoe zou worden, maar dat viel zeker mee.
Nja het zingen paste wel gewoon in het verhaalquote:Op zaterdag 3 september 2016 12:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wel een beetje, maar viel idd ontzettend mee.
Misschien wel een nummer wat blijft hangen, maar ik vond/vind het niet zo geweldig en werd er op een gegeven moment wel een beetje gaar van dat ze het maar bleven herhalen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het zingen paste wel gewoon in het verhaalNiet dat ze om de haverklap ineens liedjes gingen zingen om niks.
En dat nummer 'Set me free' bleef wel hangen
Eens.quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://itunes.apple.com/(...)ck/id1140679908?l=enquote:Op zaterdag 3 september 2016 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meer van dat soort series graagquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:59 schreef mschol het volgende:
even "dont trust the b---- in apartment 23" gestart
wtf![]()
dat gevoel had ik op einde van seizoen 1 al. Seizoen 1 was periode 80-92, seizoen 2 wordt dan 92-93quote:Op maandag 5 september 2016 08:22 schreef Aurelius het volgende:
Twee afleveringen in Narcos seizoen 2. Tot nu toe heeft het niet de impact van seizoen 1. Heb het idee dat ze het verhaal een beetje moeten uitrekken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heavyweights – 1995 AL 1:37 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Feelgood
Een zomerkamp voor jongens met overgewicht wordt overgenomen door een tirannieke fitnessgoeroe die de kinderen tot het uiterste drijft.
Lilo & Stitch – 2002 6 1:25 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Disney's vrolijke animatie van een Hawaļaans meisje (Lilo) dat een vreemd hondje (een alien) adopteert is een genot voor het hele gezin.
Stitch! The Movie – 2003 6 1:00 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Stitch, ook wel bekend als Experiment 626, weet dat hij niet alleen is in het universum en gaat op weg om de andere 625 buitenaardse experimenten op aarde te bevrijden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Gran Hotel
Downton Abbey, maar dan net wat vlotter en met een flinke spanningsboog. Gran Hotel lijkt de nieuwe hit te zijn, want iedereen wil weten wat er in dit sprookjesachtige Spaanse hotel aan de hand is. Achter de gordijnen gebeuren namelijk heel veel geheimzinnige dingen.
Vond het niet heel overtuigend helaasquote:Op maandag 5 september 2016 23:54 schreef iBenny het volgende:
A Girl Like Her is, als je door het Amerikaanse-niet-iets-teveel-drama heen prikt, een prima film. In het begin ergerde ik me nog een beetje aan de docu-stijl, maar het heeft zeker zijn toegevoegde waarde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:20 schreef freaky40 het volgende:
Waarom heeft Bloodline season 1 13 afleveringen en season 2 maar 10?
Overigens briljante serie.gelukkig maar, ik kom nu al amper door seizoen 2 heen. Het kan me totaal niet meer boeien wat ze er allemaal na seizoen 1 opeens bij verzonnen hebben. Duidelijk dat dit een verhaal voor 1 seizoen moest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een beetje soaperig, en dat had ik bij season 1 al. Niets mis mee. Het kijkt wel vermakelijk weg, maar als ze dan ook nog eens de smaakmaker er uit halen...tja...Die zoon lijkt wel op Danny.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik kom nu al amper door seizoen 2 heen. Het kan me totaal niet meer boeien wat ze er allemaal na seizoen 1 opeens bij verzonnen hebben. Duidelijk dat dit een verhaal voor 1 seizoen moest zijn
Kan het hier wel een beetje mee eens zijn, was beter geweest als ze gewoon na 1 seizoen gestopt waren. Was qua verhaal namelijk perfect. Nu komt seizoen 2 toch een beetje gekunsteld over, overigens is seizoen 2 nog steeds prima kijkvoer vind ik. Ben benieuwd wat ze van seizoen 3 gaan makenquote:Op dinsdag 6 september 2016 13:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik kom nu al amper door seizoen 2 heen. Het kan me totaal niet meer boeien wat ze er allemaal na seizoen 1 opeens bij verzonnen hebben. Duidelijk dat dit een verhaal voor 1 seizoen moest zijn
Ben het nu nav je post aan het kijken,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |