laat ze maar praten maatquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Intelligentste user die hier post ben ik
hahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:25 schreef JanCees het volgende:
Deadprez komt in de buurt maar drank & drugs deden niet veel goeds
nicequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja BBQSausage was eerder, staat een gif van op mn fobo
ligt er aan waar je het voor wil gebruiken hequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef madeliefff het volgende:
is mdf nou echt beter dan spaanplaat? want ik zie op internet niet echt dat dat zo is, beide kan slecht tegen vocht, beschadigt snel en buigt onder belasting
bedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice
[..]
ligt er aan waar je het voor wil gebruiken he
ja sry maar ik ga zo en was benieuwd :$quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja godver, ik heb af en toe ook een leven buiten FOK!
Onmogelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja godver, ik heb af en toe ook een leven buiten FOK!
Echt al sinds gister hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
oh het heet inmiddels ook gwn weer klb sc
Ik weet niet wat water eventueel doet met speed of de verontreinigingen. Waarschijnlijk lossen die verontreinigingen niet eens in water op en zul je dus alleen bij het drogen wat meer moeite hebben omdat water slechter verdampt dan acetonquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah zo. Ik had het expres al 2 keer achter elkaar en een stuk langer per keer gedaan, want kwaad kan het toch niet.
Maar ik hoef dus niet per se te gaan kloten met die shit watervrij maken waarschijnlijk?
mdf is meestal wel wat beter maar gek groot is het verschil nietquote:
Godver niet eens een afgemaakte zin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi
Wow, zo enthousiast ben ik nog nooit begroet door
ONZ / [KLB LOBI SC] hihiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee, vannacht was nog hihaho oid
dp nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
half 3 liggen meeste mensen al op bed ;$
wilde nacht gehad zeker gister?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godver niet eens een afgemaakte zin.
Ben echt tyfusmoe
Amfetamine lost op in water, dus er zal dan wel wat verloren gaan bij het drogen toch? Verontreinigingen weet ik ook niet, want ik weet buiten cafeïne omdat dat nogal duidelijk te zien was bij het afval van de aceton niet wat erin zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet niet wat water eventueel doet met speed of de verontreinigingen. Waarschijnlijk lossen die verontreinigingen niet eens in water op en zul je dus alleen bij het drogen wat meer moeite hebben omdat water slechter verdampt dan aceton
Zeker.quote:
Neusspray heeft toch iets van zout?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja nja gewoon met water erin, dat werkt prima
Ja maar dat heb ik eruit getyftquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Neusspray heeft toch iets van zout?
Enthousiastquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi
Wow, zo enthousiast ben ik nog nooit begroet door
#breakingbadquote:
jwel hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Enthousiast![]()
Vinden mensen je niet leuk dan?
hahahquote:
Ja het gaat zeker goed met mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Alles gaat zeker goed met mij
Hoezo gaat het zeker zo goed met jou dan?
Nawhquote:
sryquote:
crip heeft ban toch?:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Waar zijn de rest van de dames trouwens? Normaal post Chai of Crip ook wel mee
crip is weer vrij. chai nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
crip heeft ban toch?:
of niet meer?
chai heeft nog wel ban vgm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |