Ja hoiquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben er hier mensen ervaring met ischias en is het normaal dat het met 14 weken al toeslaat? Ik heb sinds een paar dagen regelmatig zenuwscheuten vanuit mijn onderrug naar mijn linkerbil. Centrum van de pijn zit linkse in onderrug. Het lijkt vaag op de spitklachten die ik ooit had, maar die straalden niet zo specifiek naar mijn linkerkant door.
Of hoort ischias meer pijn door het hele been te doen?
Ja hoor, heb een rustig weekend gehad. Vandaag weer aan het werk, maar duik vanmiddag gewoon weer een uurtje m'n nest in indien nodig. Gisteren de toekomstige ooms en tantes verteld dat ze oom/tante worden, ik ben de eerste die zwanger is, de reacties waren heel erg uitgelaten, superleuk.quote:
Wanneer is die van jou? Ik heb zelf 24 april berekend.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:29 schreef Thistleweed het volgende:
Leuk Tweedledee, ben benieuwd wat uiteindelijk jouw ud wordt, zal niet veel schelen met die van mij
Nee, gewoon gezegd dat ik leuk nieuws had en zwanger ben. Voor de ouders hadden we er wel over nagedacht, heb mijn moeder bijvoorbeeld wol cadeau gedaan met de vraag of ze iets leuks wilde haken voor over zeven a acht maanden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:00 schreef Tweedledee het volgende:
Hoe heb je het verteld Gogo, nog iets speciaals gedaan?
Oh in jouw geval snap ik het ook helemaal! Hoop dat ze er voor open staan voor de ud al te strippen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:28 schreef Burdie het volgende:
Heb het nog niet geprobeerd, ik ga zo.
En in jouw geval zou ik exact hetzelfde doen Mies!
(Ik ga zelfs woensdag al bespreken vanaf wanneer ze zouden willen strippen, wmb zelfs voor de ud... ik wil alles op alles zetten om inleiden met 42 weken te voorkomen)
Present hoor. Doe mijn best om een beetje afleiding te zoeken en niet teveel te focussen, anders vind ik het echt niet leuk. Net mega-tuk gedaan mnommnomquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:15 schreef Burdie het volgende:
Twink? Quoi? Eresh? Is de meldplicht afgeschaft?
Ja, ik moet wel... we gaan woensdag de bevalling doorspreken bij de vkquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:38 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Oh in jouw geval snap ik het ook helemaal! Hoop dat ze er voor open staan voor de ud al te strippen.
Hoe gaat het met jou? Heb je je kop al wat meer uit het zand gehaald?
Goed van je!quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel... we gaan woensdag de bevalling doorspreken bij de vk. Ik heb alleen nog niet in het ziekenhuis durven gaan praten
maar ik weet ook nog niet precies in welk ziekenhuis ik wil bevallen, ik hoop eigenlijk op advies van de vk daarin.
Welke keuzes heb je, hoever mag het rijden zijn? Je wou niet naar meander toch?quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel... we gaan woensdag de bevalling doorspreken bij de vk. Ik heb alleen nog niet in het ziekenhuis durven gaan praten
maar ik weet ook nog niet precies in welk ziekenhuis ik wil bevallen, ik hoop eigenlijk op advies van de vk daarin.
Nee, liever niet nog eens Meander. Ik kan anders nog naar Tergooi in Baarn of Diak in Utrecht.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:38 schreef Sull het volgende:
[..]
Welke keuzes heb je, hoever mag het rijden zijn? Je wou niet naar meander toch?
Awwquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:28 schreef Mies_poes het volgende:
Ik heb net in mijn negen maanden dagboek geschreven en moest toen even keihard huilen. Er stonden vragen als 'wat vond jij het mooiste aan zwanger zijn en wat het moeilijkste'. Toen besefte ik even dat ons meisje nu nog zo veilig in mijn buik zit en ik haar kan beschermen tegen de grote boze buitenwereld, zodra de bevalling begint begint ook het grote loslaten en daar zie ik stiekem enorm tegenop. Het idee ook dat ik haar dan met de buitenwereld moet delen...
Nu nog maar even extra genieten van haar in mijn buik
Baarn heeft geen tergooi toch? Alleen poli meander? Bedoel je niet blaricum/hilversum?quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, liever niet nog eens Meander. Ik kan anders nog naar Tergooi in Baarn of Diak in Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |