abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164930464
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben er hier mensen ervaring met ischias en is het normaal dat het met 14 weken al toeslaat? Ik heb sinds een paar dagen regelmatig zenuwscheuten vanuit mijn onderrug naar mijn linkerbil. Centrum van de pijn zit linkse in onderrug. Het lijkt vaag op de spitklachten die ik ooit had, maar die straalden niet zo specifiek naar mijn linkerkant door.
Of hoort ischias meer pijn door het hele been te doen?
Ja hoi :{ Bij nr 1 last gehad met fysio vanaf week 22. Het ging toen over met verlof (lees: rust). Bij nr 2 amper last gehad en nu bij nr 3 dus wel weer. Staan is funest, net als slenteren. Veel zitten, letten op je houding (geen hoge hakken, voeten plat op de grond als je op een stoel zit etc) en fysio ter ondersteuning.
pi_164931644
Ik kwam nog even jompelen voor Quoi's mijlpaal! (+2 :( hopelijk komt hij snel :* )

Vervelend, SQ. Hopelijk voor jou een succesverhaal.

Verder ben ik het even kwijt, straks weer werken na 6 weken vakantie. :) Heb er wel zin in, even weer bezig met mijn hersenen in plaats van met alleen maar rennen achter een dreumes aan. :P Wel even afkloppen hoor, met 18 weken inmiddels ( *O* ) gaat dat nog meer dan prima en ik hoop zo dat het zo mag blijven gaan!
pi_164931843
ik ben vandaag 38 weken *O* vannacht veel menstruatiekrampjes gehad. Straks weer lekker ontspannen in het bubbelbad O+

Ennnnnn meldplicht voor Twinkle! *O*
pi_164932285
Twinkle wat fijn, meldplicht!!
Oh, Mies Poes, een bubbelbad, ik ben jaloers.
Selvaria, wat fijn dat het nog zo lekker gaat met 18 weken, genieten :)

Hier geen bloed meer gezien dus ben wel gerustgesteld :) Voelde me wel behoorlijk geradbraakt vanochtend, misselijk en beroerd. Stond ook nog eens voor niets op school omdat ze vandaag helemaal geen les hebben }:| Maargoed, de kids nu voor de tv geparkeerd en dan zien we wel hoe we de dag vandaag door gaan komen.
pi_164932632
He fijn Thistle :* Was al benieuwd hoe het met je ging.
Feli met je 38 weken Mies *O*

Vanmiddag gaan we naar de intake van de vk! :s) Ben nu 6 weken denk ik, dus zal vooral bij praten blijven en afspraak maken voor de echo.
pi_164932701
Leuk Tweedledee, ben benieuwd wat uiteindelijk jouw ud wordt, zal niet veel schelen met die van mij :)
  maandag 29 augustus 2016 @ 09:51:06 #157
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164932928
Succes vandaag, Thistle! Ik heb ook een "hoe overleef ik deze dag?"-dag vandaag; met een peuter die van alles wil en een lichaam dat niks meer wil :') en mijn man komt morgenavond pas weer thuis. Gelukkig komt er vanavond oppas (terwijl ik naar Gym ga - niet dat ik iets kan doen, maar soit) en morgen zit kuiken bij de gastouder.

In bad klinkt lekker Mies :9, ik ga zo eens kijken of kuiken er voor te porren valt een tijdje op zijn kamer te spelen terwijl ik ook bubbel 8-).
KuikenGuppy
pi_164933201
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:01 schreef Quoi het volgende:

Gogo, ben je weer een beetje bijgetukt?
Ja hoor, heb een rustig weekend gehad. Vandaag weer aan het werk, maar duik vanmiddag gewoon weer een uurtje m'n nest in indien nodig. Gisteren de toekomstige ooms en tantes verteld dat ze oom/tante worden, ik ben de eerste die zwanger is, de reacties waren heel erg uitgelaten, superleuk. :D

Thistleweed en Burdie: succes met de dag vandaag!

Tweedledee: veel plezier met de intake! Vond het zelf best bijzonder zo'n eerste keer. Het werd er nog echter van!
pi_164934002
Nou he, dat lijkt mij ook. Ben er beetje nerveuzig van :)

Hoe heb je het verteld Gogo, nog iets speciaals gedaan?

Succes met de dag doorkomen Burdie :)
pi_164934052
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 09:29 schreef Thistleweed het volgende:
Leuk Tweedledee, ben benieuwd wat uiteindelijk jouw ud wordt, zal niet veel schelen met die van mij :)
Wanneer is die van jou? Ik heb zelf 24 april berekend.
pi_164934221
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:00 schreef Tweedledee het volgende:

Hoe heb je het verteld Gogo, nog iets speciaals gedaan?

Nee, gewoon gezegd dat ik leuk nieuws had en zwanger ben. Voor de ouders hadden we er wel over nagedacht, heb mijn moeder bijvoorbeeld wol cadeau gedaan met de vraag of ze iets leuks wilde haken voor over zeven a acht maanden.

Wanneer vertellen jullie het eigenlijk op het werk? Gelukkig heb ik geen last van mijn zwangerschap tijdens het werk, dus op zich is er geen noodzaak om het snel te vertellen. Maar het is misschien ook wel fijn als in ieder geval een teamleider het weet..
pi_164934489
Pittig dat je man pas morgenavond weer terug is Burdie. Ik ga zo een poging doen om op pad te gaan. Misschien dat ik me dan ook beter voel.

Tweedle, ik heb 22 april berekend :) Ik ben benieuwd wie straks als eerste een baby heeft O+

Ik heb het wel verteld maar meer omdat ik de vorige zwangerschap veel last had van stressklachten door de combinatie van werkdruk en vermoeidheid door de zwangerschap. Ik wilde nu voorkomen dat ik eerder uitval door klachten.
  maandag 29 augustus 2016 @ 12:58:41 #163
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_164936326
Thistle, heel erg fijn dat het bloeden gestopt is!

Gogo, ik heb het met 13 weken aan mijn collega's verteld. Maar zodra ik wist dat ik zwanger was heb ik het met de arbeidshygiënist en bedrijfsarts besproken ivm risicovolle werkzaamheden. Het advies wat hun samenstellen moest ik namelijk per direct opvolgen. Om die reden hadden mijn collega's ook al een vermoeden ;)
Het was voor mij dus inderdaad wel fijn maar ook een must dat er iemand op de hoogte was zodat bepaalde werkzaamheden vermeden konden worden.

Over bilpijn gesproken, sinds vorige week heb ik er ook last van ;( .
Rechts was echt fel en mijn been viel ook echt kort even uit. Links deed me meer denken aan een verrekte spier waar je niet bij kan om te masseren ofzo, maar dan toch weer anders. Het was meer aanwezig. Gelukkig al een dag of 2 geen last meer...
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_164937727
War rot van het bloedverlies, Thistle. Gelukkig is het weer gestopt.

Hoe ging de intake, Tweedle?

Wat veel dames met ischias. Dat lijkt me echt heel rot.

Ik had vandaag de termijnecho. We hebben een UD!
Berekend op 10 weken en 2 dagen, UD 25 maart.

Peuter was mee en kreeg het ook goed mee. Zei ineens bij de balie tegen de dame 'ik krijg een broertje of zusje! :o '

Nu zit ik in dubio wanneer we het de opa's en oma's gaan vertellen. Ik wilde eigenlijk na de combinatietest, maar we gaan er volgend weekend heen. Ik denk niet dat peuter het stil kan houden.

Aan de andere kant ben ik dan ook al 11 weken, wordt misschien wel eens tijd :+
  maandag 29 augustus 2016 @ 15:15:14 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164939531
Twink? Quoi? Eresh? Is de meldplicht afgeschaft?
KuikenGuppy
pi_164939768
Goede echo voor Savvy! *O*

En Burdie, mocht je in bad van Kuiken? :D

Ik voel me een beetje een sukkel :@ net naar de verloskundige geweest en weer helemaal goedgekeurd gelukkig. Heb het alleen wel al gehad over strippen met veertig weken, omdat ik het lichamelijk gewoon niet meer trek. Eten en drinken pakken gedurende de dag is eigenlijk al te veel en familie woont allemaal verweg dus kan ook niet helpen. Dat bekken is gewoon echt op.
Gelukkig wil ze zeker strippen met veertig weken dus dat vind ik heel fijn. Misschien dat ik het niet eens laat doen, maar het idee dat het kan vind ik al heel fijn :) Maar stiekem voel ik me een klein kind die niet kan wachten om haar cadeautje uit te pakken :@ het is alleen niet zo.
  maandag 29 augustus 2016 @ 15:28:37 #167
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164939799
Heb het nog niet geprobeerd, ik ga zo ;).

En in jouw geval zou ik exact hetzelfde doen Mies!
(Ik ga zelfs woensdag al bespreken vanaf wanneer ze zouden willen strippen, wmb zelfs voor de ud... ik wil alles op alles zetten om inleiden met 42 weken te voorkomen)
KuikenGuppy
pi_164940016
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:28 schreef Burdie het volgende:
Heb het nog niet geprobeerd, ik ga zo ;).

En in jouw geval zou ik exact hetzelfde doen Mies!
(Ik ga zelfs woensdag al bespreken vanaf wanneer ze zouden willen strippen, wmb zelfs voor de ud... ik wil alles op alles zetten om inleiden met 42 weken te voorkomen)
Oh in jouw geval snap ik het ook helemaal! Hoop dat ze er voor open staan voor de ud al te strippen.
Hoe gaat het met jou? Heb je je kop al wat meer uit het zand gehaald?
  maandag 29 augustus 2016 @ 15:44:20 #169
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164940146
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:15 schreef Burdie het volgende:
Twink? Quoi? Eresh? Is de meldplicht afgeschaft?
Present hoor. Doe mijn best om een beetje afleiding te zoeken en niet teveel te focussen, anders vind ik het echt niet leuk. Net mega-tuk gedaan mnommnom :O
  maandag 29 augustus 2016 @ 15:53:03 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164940362
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:38 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Oh in jouw geval snap ik het ook helemaal! Hoop dat ze er voor open staan voor de ud al te strippen.
Hoe gaat het met jou? Heb je je kop al wat meer uit het zand gehaald?
Ja, ik moet wel... we gaan woensdag de bevalling doorspreken bij de vk :'). Ik heb alleen nog niet in het ziekenhuis durven gaan praten :@ maar ik weet ook nog niet precies in welk ziekenhuis ik wil bevallen, ik hoop eigenlijk op advies van de vk daarin.
KuikenGuppy
pi_164941210
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja, ik moet wel... we gaan woensdag de bevalling doorspreken bij de vk :'). Ik heb alleen nog niet in het ziekenhuis durven gaan praten :@ maar ik weet ook nog niet precies in welk ziekenhuis ik wil bevallen, ik hoop eigenlijk op advies van de vk daarin.
Goed van je!
Stapje voor stapje, eerst de bevalling met de vk doorspreken en daarna met het ziekenhuis gaan praten. Lijkt me een prima volgorde.
Je doet het goed Burdie :*

Ik heb net in mijn negen maanden dagboek geschreven en moest toen even keihard huilen. Er stonden vragen als 'wat vond jij het mooiste aan zwanger zijn en wat het moeilijkste'. Toen besefte ik even dat ons meisje nu nog zo veilig in mijn buik zit en ik haar kan beschermen tegen de grote boze buitenwereld, zodra de bevalling begint begint ook het grote loslaten en daar zie ik stiekem enorm tegenop. Het idee ook dat ik haar dan met de buitenwereld moet delen...
Nu nog maar even extra genieten van haar in mijn buik O+
pi_164946370
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Welke keuzes heb je, hoever mag het rijden zijn? Je wou niet naar meander toch?
  maandag 29 augustus 2016 @ 21:14:44 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164949456
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:38 schreef Sull het volgende:

[..]

Welke keuzes heb je, hoever mag het rijden zijn? Je wou niet naar meander toch?
Nee, liever niet nog eens Meander. Ik kan anders nog naar Tergooi in Baarn of Diak in Utrecht.
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator maandag 29 augustus 2016 @ 21:17:42 #174
269689 crew  Viv
pi_164949585
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:28 schreef Mies_poes het volgende:
Ik heb net in mijn negen maanden dagboek geschreven en moest toen even keihard huilen. Er stonden vragen als 'wat vond jij het mooiste aan zwanger zijn en wat het moeilijkste'. Toen besefte ik even dat ons meisje nu nog zo veilig in mijn buik zit en ik haar kan beschermen tegen de grote boze buitenwereld, zodra de bevalling begint begint ook het grote loslaten en daar zie ik stiekem enorm tegenop. Het idee ook dat ik haar dan met de buitenwereld moet delen...
Nu nog maar even extra genieten van haar in mijn buik O+
Aww :*

Hier net terug van de vk, ze ligt gelukkig niet meer in stuit. 8-)
pi_164949692
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:14 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee, liever niet nog eens Meander. Ik kan anders nog naar Tergooi in Baarn of Diak in Utrecht.
Baarn heeft geen tergooi toch? Alleen poli meander? Bedoel je niet blaricum/hilversum?
Mag ik vragen waarom je niet (nog eens) naar het meander wilt? Weet je voorgeschiedenis niet zo goed natuurlijk. Woon zelf in Utrecht, onze voorkeur gaat naar het Diak, maar ik kom oorspronkelijk uit omgeving Baarn en wil mijn opties openhouden 😉 daarbij komt dat een vriendin van me in Baarn woont en tussen meander en tergooi twijfelt!
  maandag 29 augustus 2016 @ 21:36:22 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164950344
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:20 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Baarn heeft geen tergooi toch? Alleen poli meander? Bedoel je niet blaricum/hilversum?
Mag ik vragen waarom je niet (nog eens) naar het meander wilt? Weet je voorgeschiedenis niet zo goed natuurlijk. Woon zelf in Utrecht, onze voorkeur gaat naar het Diak, maar ik kom oorspronkelijk uit omgeving Baarn en wil mijn opties openhouden 😉 daarbij komt dat een vriendin van me in Baarn woont en tussen meander en tergooi twijfelt!
Ehhh, Blaricum bedoel ik inderdaad :). Begint ook met een B :P.
Ik denk dat ik je beter even een PM kan sturen, 't is best een lang verhaal ;).
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator maandag 29 augustus 2016 @ 21:40:22 #177
269689 crew  Viv
pi_164950470
Die Utrecht-keuzestress hier altijd. ;) Ik woon straks in een stadje waarbij ik al blij ben dat er überhaupt één ziekenhuis is.
  maandag 29 augustus 2016 @ 21:54:31 #178
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164951063
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:40 schreef ViviRAWRS het volgende:
Die Utrecht-keuzestress hier altijd. ;) Ik woon straks in een stadje waarbij ik al blij ben dat er überhaupt één ziekenhuis is.
Jij kunt in een half uur anders ook best ver komen hoor ;).
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator maandag 29 augustus 2016 @ 21:59:06 #179
269689 crew  Viv
pi_164951278
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:54 schreef Burdie het volgende:
Jij kunt in een half uur anders ook best ver komen hoor ;).
Ja, of gewoon in 6 minuten naar dat streekziekenhuisje. :Y) Maar ik heb dan ook geen eerdere ervaringen die meespelen.
  maandag 29 augustus 2016 @ 21:59:56 #180
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164951318
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:59 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja, of gewoon in 6 minuten naar dat streekziekenhuisje. :Y) Maar ik heb dan ook geen eerdere ervaringen die meespelen.
Op de fiets w/
  Manager PR/Moderator maandag 29 augustus 2016 @ 22:01:03 #181
269689 crew  Viv
pi_164951365
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:59 schreef Quoi het volgende:
Op de fiets w/
Start ik gewoon een familietraditie, moet mijn dochter het later ook. O+
pi_164951718
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:14 schreef Burdie het volgende:

[..]

Of het wkz!
  maandag 29 augustus 2016 @ 22:12:25 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164951768
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:10 schreef WupWup het volgende:

[..]

Of het wkz!
Klopt, maar dat werd mij (dus in mijn specifieke situatie) door mijn vk afgeraden ;).
KuikenGuppy
  maandag 29 augustus 2016 @ 22:14:56 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_164951840
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:59 schreef Quoi het volgende:

[..]

Op de fiets w/
ik had de heenweg makkelijk op de fiets kunnen doen, maar het is zo jammer dat je op de terugweg steeds over je zadel heen zakt -O-
disclaimer
  maandag 29 augustus 2016 @ 22:17:53 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_164951922
Gogo, ik heb het mijn baas bij 10 weken verteld wegens mijn voortgangsgesprek (en goal-setting voor de rest van het jaar). De rest bij 12 weken.

Burd, hopelijk komt er snel een goed plan waar je achter staat :*

Savvy, fijn van de goede echo! O+ mocht jij je dochter meenemen? Hier wordt dat streng afgeraden.
disclaimer
pi_164951924
Doelen jullie op meander in A'foort? Ik woon hier net en zou daar dan dus heengaan, maar niet als er iets niet oke is natuurlijk...

Afspraak bij vk was fijn :) Veel info en over twee weken vitaliteitsecho gepland.
Voelt wel alsof ik nu echt mee doe :7
  maandag 29 augustus 2016 @ 22:20:59 #187
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164952040
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:17 schreef Tweedledee het volgende:
Doelen jullie op meander in A'foort? Ik woon hier net en zou daar dan dus heengaan, maar niet als er iets niet oke is natuurlijk...

Afspraak bij vk was fijn :) Veel info en over twee weken vitaliteitsecho gepland.
Voelt wel alsof ik nu echt mee doe :7
Woon je in Amersfoort? Gezellig :). En niks mis met Meander hoor! Prachtig en gloednieuw ziekenhuis. Ik heb er zelf alleen een nare ervaring op gedaan waardoor ik liever uitwijk naar een andere plekje :).
KuikenGuppy
pi_164952188
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Gogo, ik heb het mijn baas bij 10 weken verteld wegens mijn voortgangsgesprek (en goal-setting voor de rest van het jaar). De rest bij 12 weken.

Burd, hopelijk komt er snel een goed plan waar je achter staat :*

Savvy, fijn van de goede echo! O+ mocht jij je dochter meenemen? Hier wordt dat streng afgeraden.
Ja, meenemen vonden ze geen probleem (zelfs meegeweest naar de inwendige echo). Termijnecho was wel bij de vk zelf, is dat misschien het verschil? Voor de combinatietest moeten we wel naar een echocentrum, toch maar even navragen of peuter dan ook wel mee mag.
Waarom wordt het afgeraden eigenlijk?
  maandag 29 augustus 2016 @ 22:28:48 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_164952314
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:24 schreef Savvy. het volgende:

[..]

Ja, meenemen vonden ze geen probleem (zelfs meegeweest naar de inwendige echo). Termijnecho was wel bij de vk zelf, is dat misschien het verschil? Voor de combinatietest moeten we wel naar een echocentrum, toch maar even navragen of peuter dan ook wel mee mag.
Waarom wordt het afgeraden eigenlijk?
Omdat een kind af kan leiden van het moment, dat is voor ouders lastig maar voor de echoscopist ook in het werk belemmerend (met wellicht meetfouten tot gevolg).
En omdat kinderen het als eng kunnen ervaren.
Sommige kinderen handelen het heel prima maar het is niet altijd goed in te schatten, vandaar dat ze het liever niet hebben.
disclaimer
pi_164952378
Simpelgezegd om 2 redenen.

Echo's kunnen lang duren en donkere kamer. Ze gaan zich vervelend en dat betekent concentratieverlies voor iedereen.

Nog vervelender is het als men een afwijking vindt. Kinderen merken het wel als hun ouders emotioneel worden.

Bij mijn praktijk mag het niet.

Edit: Waar ik eigenlijk voor kwam was nieuws van Thistle. Wat fijn dat het gestopt is!
pi_164952661
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Woon je in Amersfoort? Gezellig :). En niks mis met Meander hoor! Prachtig en gloednieuw ziekenhuis. Ik heb er zelf alleen een nare ervaring op gedaan waardoor ik liever uitwijk naar een andere plekje :).
Wat vervelend voor je! Kan me voorstellen dat je dan nu liever ergens anders heen gaat. Leuk om een plaatsgenoot te treffen hier, ik ken verder nog niemand in Amersfoort op de buren na :D
  Manager PR/Moderator maandag 29 augustus 2016 @ 22:48:38 #192
269689 crew  Viv
pi_164953066
Bij de nekplooimeting en 20-wekenecho mocht ik behalve mezelf maximaal 2 personen meebrengen en alleen volwassenen. Bij mijn eigen verloskundige geen idee, kinderen meebrengen was hier niet aan de orde (behalve dan die in mijn buik). ;)
  maandag 29 augustus 2016 @ 22:50:56 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164953165
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:48 schreef ViviRAWRS het volgende:
Bij de nekplooimeting en 20-wekenecho mocht ik behalve mezelf maximaal 2 personen meebrengen en alleen volwassenen. Bij mijn eigen verloskundige geen idee, kinderen meebrengen was hier niet aan de orde (behalve dan die in mijn buik). ;)
Hoefde je die niet thuis te laten? :o
Hier mogen kinderen bij de echo bij de vk wel mee, maar naar het echocentrum niet.
KuikenGuppy
pi_164953365
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik had de heenweg makkelijk op de fiets kunnen doen, maar het is zo jammer dat je op de terugweg steeds over je zadel heen zakt -O-
Ik moest hardop lachen... mental image... :D

Wij hebben Saar 2x meegenomen maar voor haar is het saai en zelf krijg je niet alles mee omdat je haar in de gaten wil houden.

Heeft Twinkle zich nog niet gemeld? Of heb ik er overheen gelezen.

Mijn zoon lijkt fan van lily allen te zijn. Hele buik op stelten.. :')

Morgen weer controle en groeiecho. Ben benieuwd.
S. 2014
J. 2016
  maandag 29 augustus 2016 @ 22:59:19 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164953449
Nope, geen Twink nog. Of Eresh. Of Soof ;). Maar die laatste is al 3 dagen niet meer online geweest.
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator maandag 29 augustus 2016 @ 23:07:25 #196
269689 crew  Viv
pi_164953682
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:50 schreef Burdie het volgende:
Hoefde je die niet thuis te laten? :o
Zou wel awkward zijn, lege buik op de echo: "Ja, ik mocht toch geen kinderen meebrengen? :{w "
pi_164954736
*meld*

Op wat harde buiken na niks spannends te melden!
Soms echt het idee dat de kleine dwars door mijn buik (ala alien) naar buiten komt...nondeju dat doet dan zeer!

Verder duimen draaien dat het rustig blijft tot aan de geplande datum! Kijk er erg naar uit.
Morgen gesprek met verpleegkundige...vermoed over de keizersnede...en vrijdag weer gynaecoloog.
Ondertussen als een bezetene mijn geboorte bord aan het afverven _O_
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_164955219
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Klopt, maar dat werd mij (dus in mijn specifieke situatie) door mijn vk afgeraden ;).
Oeh, dan word ik wel heel benieuwd waarom ;)
pi_164955492
Even een beetje bijgelezen:

Thistle fijn dat het gestopt is!

Hier nu bijna 38 weken. Het begint spannend te worden! Ik merk wel dat ik het vervelend vind worden dat iedereen nog even op de koffie wil komen, nu het nog kan. :@ Heel lief allemaal hoor, maar laat me gewoon met rust. Klink ik al egoïstisch? :D

Vanaf vandaag het bed alvast op klossen gedaan en een zeiltje onder het hoeslaken gelegd. Goeiedag, wat is het bed dan ineens hoog. Scheelt wel dat ik lang ben, anders had ik toch echt een opstapje nodig. :D

Kinderen mogen hier trouwens wel mee naar de controles, behalve de medische echo's in het ziekenhuis (combinatietest en 20w echo) Snap ik volkomen.
:)
pi_164955607
En waar blijft Klaas Vaak met z'n zand? :{
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')