abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:30:27 #241
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164960049
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 11:03 schreef Molo het volgende:
En die bangmakerij is m.i. erg terecht, ik heb twee keer in kennissenkring meegemaakt dat een baby na 42 weken overleed, waarbij eentje de avond voor de geplande inleiding met 42+1.
Zeldzaam, vast, maar het heeft dermate veel indruk gemaakt op mij dat ik die grens niet op wilde zoeken voor mezelf.
Dat snap ik heel goed als je het van dichtbij hebt meegemaakt... -O-.
KuikenGuppy
pi_164960076
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 11:21 schreef Burdie het volgende:
Respect, Quoi :D.

Poets is niet komen opdagen btw, ik ga op zoek naar een ander (zucht :{).
Jeetje lekker dan dat ze je laat zitten -O-

Tja en ongeduldig zijn is my middle name zullen we maar zeggen. Daar sta ik om bekend. En dan niet zozeer omdat ik benieuwd ben naar het kindje, maar gewoon omdat ik dan voor mijn gevoel het normale leven weer op kan pakken en grwoon weer mezelf kan zijn en mijn eigen ding kan doen. Ach ja.. ik heb andere kwaliteiten zullen we maar zeggen :@ *)
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:35:16 #243
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164960129
Ik ben benieuwd of ze nog met een excuus of iets aan komt zetten, of dat ik gewoon niks meer van d'r hoor. Either way, ze zou voor 't eerst komen vandaag, de afspraak was al twee keer verzet, ze kan eigenlijk niet op de tijden waarop ik iemand nodig heb; ik vind het mooi geweest en ga verder zoeken.

En ik zeg niet dat je niet ongeduldig mag zijn, dat ben ik ook. Nu al :P.
KuikenGuppy
pi_164960777
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:36 schreef Burdie het volgende:
Wat ik trouwens nog wilde zeggen; ik snap helemaal dat mensen ongeduldig zijn als de UD in zicht komt of zelfs actieloos voorbij is gegaan. Maar die UD is maar een richtlijn hè, de meeste kinderen (96%) worden niet op die datum geboren. Het kan prima tot 42 weken duren, en zelfs nog langer (al beginnen veel ziekenhuizen zorgverleners dan met bangmakerij om te kunnen inleiden).
Een kind komt als een kind komt, en ik merk de laatste tijd een soort trend om iedereen vanaf 37 weken toe te wensen dat je hoopt dat het niet lang meer duurt. Dat maakt niet dat het wachten minder lang duurt of minder zwaar wordt, vaak in tegendeel...
En dit bedoel ik helemaal niet persoonlijk naar iemand toe, het viel me de laatste tijd alleen op.
+1
Als verloskundige bespreek ik in principe pas het 'overtijdbeleid' (yes, really) de controle voordat die in werking treedt. Tenzij op aanvraag enzo. Maar het is gewoon een feit dat de meeste kinderen rond 41 weken worden geboren en het is niet meer dan reëel om daar ook voor jezelf vanuit te gaan.
Als zwangere ben ik een keer bij 41+0 spontaan bevallen en een keer bij 40+6. Ik was er beide keren klaar vóór, maar niet klaar méé. Dat heb je niet altijd te kiezen, maar jezelf alvast voorbereiden op het komen en voorbijgaan van de uitgerekende datum helpt wel.
pi_164961005
O helemaal mee eens hoor! Deze negatieve mindset heb ik ook geheel aan mezelf te denken en ik ben de enige die daar zelf verandering in kan brengen :Y

Op sommige dagen lukt me dat prima. Op andere dagen ietsjes minder.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:48:45 #246
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164961494
Over overtijdbeleid gesproken :)

Controles waren goed, muv een licht verhoogde bloeddruk (141/85 tov mijn normale 120/80) waar ik me niet teveel zorgen over maak.

Maandag zal ik gestript worden (indien mogelijk) = 41+2.
Dinsdag een serotoniteitsafspraak in het zkh = 41+3.
Geen inleiding als daarvoor geen aanleiding (op geleide van gezondheid beebs en ik).

Aan de ene kant zie ik op tegen weer een weekje, maar wat overheerst is dat ik dit een prettige en logische aanpak vind :) En nu maar weer hopen dat het één dezer dagen vanzelf start.

[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 30-08-2016 13:04:46 ]
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:01:04 #247
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164961758
Ik duim voor je quoi!

Ongeduldigheid... I haz it. Alleen op t moment meer op t gebied van wachten op een brievenbuspakje die dus hopelijk morgen komt ipv vandaag (ik wil mn kralen en aanrommelen met chewables maken want ik verveel me) en dagje winkelen enzo :') baby mag nog minstens 8 weken lekker binnen blijven van :P
pi_164961944
Hopelijk is het niet nodig Quoi!
pi_164962513
Wat is een serotoninetijdhuppelepup afspraak :?

En hopelijk heb je het gewoon niet nodig idd :Y)

Ik heb rummikub en patience op mijn tlefoon gezet :') ... echt das voor mij het toppunt van verveling :D

En ik zag op facebook en recept voorbij komen van een bokkepootjwestaart :9~ :9~ :9~ .... nu een beetje in dubio O-)
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:36:23 #250
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164962581
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat is een serotoninetijdhuppelepup afspraak :?

En hopelijk heb je het gewoon niet nodig idd :Y)

Ik heb rummikub en patience op mijn tlefoon gezet :') ... echt das voor mij het toppunt van verveling :D

En ik zag op facebook en recept voorbij komen van een bokkepootjwestaart :9~ :9~ :9~ .... nu een beetje in dubio O-)
Serotoniteit = overtijd zijn ;)

moest het ook opzoeken hoor

Maken die taart!
pi_164963022
Fijn dat je een plan van aanpak hebt, Quoi!
pi_164963805
Fijn Quoi! Hopelijk komt je uk gewoon lekker uit zichzelf een van de komende dagen. :)

Ongeduld: ik had er ook wel last van. De laatste 2 à 3 weken kon ik bijvoorbeeld ook niet langer meer dan een half uur rechtop zitten en ik werd echt uit elkaar gescheurd en gebeukt door mijn kind. Ik was erg blij toen ze met 39+5 zelf kwam.

Ik ben kreupel vandaag. -O- Onze school heeft het afgelopen jaar zoveel aanmeldingen gehad dat het qua lokalen allemaal niet meer past en we dus uit moeten wijken naar onze andere locatie. Deze zit op zo'n 5 minuten lopen en daar moest ik vandaag dus voor een uurtje naartoe en daarna dus weer terug. Nu draag ik altijd een schoudertas met mijn laptop daarin en dankzij dat 'lange' asymmetrische dragen van de tas heb ik nu enorme rugpijn die doortrekt naar mijn been. Ik kan er niet meer recht van zitten. :') Ik heb bij mijn teamleider gevraagd of ik niet gewoon structureel op onze eigen locatie zou kunnen blijven (ook met het oog op hoogzwanger zijn straks) en hij dacht gelukkig goed mee. De eerste twee weken zal het nog niet lukken, maar daarna waarschijnlijk wel. Volgende keer neem ik wel een rugtas mee voor de twee dagen dat ik daar naartoe moet zodat ik niet weer zo scheef hoef te lopen met mijn zware tas.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:46:06 #253
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164964086
Thanks peeps!

Vk kon me gelukkig wel geruststellen. Al ligt meneer nu met zijn kont OP mijn ribbenboog, hij lijkt verder 'gewoon' slank en dus gemiddeld qua gewicht. Geen megakiloknaller dus, zoals vorige week voorspeld. Blijft lastig beoordelen 'buitensbuiks', maar toch, daar knapt een mens van op :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:30 schreef Selvaria het volgende:
Fijn Quoi! Hopelijk komt je uk gewoon lekker uit zichzelf een van de komende dagen. :)

Ongeduld: ik had er ook wel last van. De laatste 2 à 3 weken kon ik bijvoorbeeld ook niet langer meer dan een half uur rechtop zitten en ik werd echt uit elkaar gescheurd en gebeukt door mijn kind. Ik was erg blij toen ze met 39+5 zelf kwam.

Ik ben kreupel vandaag. -O- Onze school heeft het afgelopen jaar zoveel aanmeldingen gehad dat het qua lokalen allemaal niet meer past en we dus uit moeten wijken naar onze andere locatie. Deze zit op zo'n 5 minuten lopen en daar moest ik vandaag dus voor een uurtje naartoe en daarna dus weer terug. Nu draag ik altijd een schoudertas met mijn laptop daarin en dankzij dat 'lange' asymmetrische dragen van de tas heb ik nu enorme rugpijn die doortrekt naar mijn been. Ik kan er niet meer recht van zitten. :') Ik heb bij mijn teamleider gevraagd of ik niet gewoon structureel op onze eigen locatie zou kunnen blijven (ook met het oog op hoogzwanger zijn straks) en hij dacht gelukkig goed mee. De eerste twee weken zal het nog niet lukken, maar daarna waarschijnlijk wel. Volgende keer neem ik wel een rugtas mee voor de twee dagen dat ik daar naartoe moet zodat ik niet weer zo scheef hoef te lopen met mijn zware tas.
Oh daarom zijn schoudertassen ook echt niet leuk :N Fijn wel zo'n meedenkende baas!
pi_164964349
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:36 schreef Burdie het volgende:
Wat ik trouwens nog wilde zeggen; ik snap helemaal dat mensen ongeduldig zijn als de UD in zicht komt of zelfs actieloos voorbij is gegaan. Maar die UD is maar een richtlijn hè, de meeste kinderen (96%) worden niet op die datum geboren. Het kan prima tot 42 weken duren, en zelfs nog langer (al beginnen veel ziekenhuizen dan met bangmakerij om te kunnen inleiden).
Een kind komt als een kind komt, en ik merk de laatste tijd een soort trend om iedereen vanaf 37 weken toe te wensen dat je hoopt dat het niet lang meer duurt. Dat maakt niet dat het wachten minder lang duurt of minder zwaar wordt, vaak in tegendeel...
En dit bedoel ik helemaal niet persoonlijk naar iemand toe, het viel me de laatste tijd alleen op.
:Y Burdie begrijpt wat ik bedoel O+.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:43:14 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164965370
Selv, kan je anders niet met de fiets? Of zeg ik dan wat geks?

Ik ben bezig met het voorbereiden van het gesprek van morgen (met de VK afspraken maken rondom de bevalling) en vraag me af of het voor Kuiken fijner zou zijn om thuis te blijven (dus dat iemand in ons huis komt om op hem te passen) of om uit logeren te gaan. Vanuit mezelf neig ik naar het eerste, maar dan zit kuiken dus met de oppas beneden terwijl ik boven de weeën lig op te vangen, dat lijkt me ook weer niet ideaal. Hoe hebben andere 2e of 3e keer moeders dat opgelost/bedacht?
KuikenGuppy
pi_164965536
Oh jongens, ik heb een kilo chocolade pepernoten in huis O+ O+
pi_164965711
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:43 schreef Burdie het volgende:

Ik ben bezig met het voorbereiden van het gesprek van morgen (met de VK afspraken maken rondom de bevalling) en vraag me af of het voor Kuiken fijner zou zijn om thuis te blijven (dus dat iemand in ons huis komt om op hem te passen) of om uit logeren te gaan. Vanuit mezelf neig ik naar het eerste, maar dan zit kuiken dus met de oppas beneden terwijl ik boven de weeën lig op te vangen, dat lijkt me ook weer niet ideaal. Hoe hebben andere 2e of 3e keer moeders dat opgelost/bedacht?
Er komen inderdaad leenfietsen beschikbaar volgende week (ik hoef pas maandag en dinsdag weer die kant op ^O^ ), maar voor het sjouwen is het sowieso niet zo handig. Maar komt goed, er wordt in elk geval goed meegedacht. :)
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:03:59 #258
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164965744
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:50 schreef Mies_poes het volgende:
He he, zij heeft haar pepernoten :P

En nu willen we minstens tot de 42e week niet meer horen!

dat is een grapje jongens

Beter dagje vandaag?
pi_164965816
quote:

Vorige keer kwam mijn moeder om de oudste op te vangen en was ik inderdaad boven bezig terwijl zij beneden zaten. Dit keer bellen we waarschijnlijk mijn schoonmoeder voor dezelfde constructie.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:18:09 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164965957
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:08 schreef WupWup het volgende:

[..]

Vorige keer kwam mijn moeder om de oudste op te vangen en was ik inderdaad boven bezig terwijl zij beneden zaten. Dit keer bellen we waarschijnlijk mijn schoonmoeder voor dezelfde constructie.
Hoe oud was jouw oudste destijds? Ik twijfel vooral of kuiken gaat snappen dat hij beneden moet blijven ipv boven bij mama, en of hij het snapt als wij op een gegeven moment weggaan zonder hem (naar het ziekenhuis).
KuikenGuppy
pi_164965983
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:03 schreef Quoi het volgende:

[..]

He he, zij heeft haar pepernoten :P

En nu willen we minstens tot de 42e week niet meer horen!

dat is een grapje jongens

Beter dagje vandaag?
EINDELIJK ja.

Ik heb mijn hormonen weer even onder controle dus qua dat is het een beter dagje :') lichamelijk is het ruk, maar daar wil ik niet meer over klagen. Het verandert toch niks :)

En hoe is de jouwe?
pi_164966001
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hoe oud was jouw oudste destijds? Ik twijfel vooral of kuiken gaat snappen dat hij beneden moet blijven ipv boven bij mama, en of hij het snapt als wij op een gegeven moment weggaan zonder hem (naar het ziekenhuis).
Kan het niet ook zo zijn dat stel dat hij gaat huilen/schreeuwen/luidruchtig spelen, de weeën weggaan omdat jij je niet meer kunt ontspannen? Dat kan ik me iig voorstellen.
pi_164966050
Bij ons ging de oudste naar opa en oma. Van te voren twijfelde ik omdat ik dacht dat het fijn zou zijn als de oudste erbij zou zijn maar toen de weeën begonnen was het voor mij heel duidelijk dat ze het huis uit moest
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:23:51 #264
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164966052
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:21 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Kan het niet ook zo zijn dat stel dat hij gaat huilen/schreeuwen/luidruchtig spelen, de weeën weggaan omdat jij je niet meer kunt ontspannen? Dat kan ik me iig voorstellen.
Ja, dat las ik ook ooit in een bevallingsverhaal van iemand hier... die was lekker met d'r weeën bezig, zag in de tuin dat haar zoontje (?) hard uit een klimtoestel op zijn hoofd viel, en prompt stopte de bevalling.
Ik *denk* dat het wel meevalt, als ik weet dat hij in goede handen is, beneden. Al denk ik dat hij dus steeds de trap op wil, "mama kijken" en bij me in bad wil zitten en zo :') (dat wilde hij de vorige keer ook toen ik zo lekker ontspannen in bad zat om te kijken of ik dat voor de bevalling prettig vond O+ maar toen vond hij het zelf ook heel ontspannen en fijn, en was hij echt super rustig en lief voor me O+. Als hij belooft zich tijdens de bevalling ook zo te gedragen, wil ik hem er best bij hebben :P )
KuikenGuppy
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:26:13 #265
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164966098
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:19 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

EINDELIJK ja.

Ik heb mijn hormonen weer even onder controle dus qua dat is het een beter dagje :') lichamelijk is het ruk, maar daar wil ik niet meer over klagen. Het verandert toch niks :)

En hoe is de jouwe?
Goed! ^O^ Niet allemaal in ene opeten hè?

Prima hier hoor.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:26:19 #266
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164966104
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:23 schreef Thistleweed het volgende:
Bij ons ging de oudste naar opa en oma. Van te voren twijfelde ik omdat ik dacht dat het fijn zou zijn als de oudste erbij zou zijn maar toen de weeën begonnen was het voor mij heel duidelijk dat ze het huis uit moest
Dank je, ik neig hier nu ook naar :) Al weet ik niet of ik mijn schoonouders er meteen na de bevalling bij wil hebben :'), eigenlijk wil ik dan alleen mijn man en mijn lieve kleine kuikentje bij me hebben O+.
KuikenGuppy
pi_164966198
quote:

[..]

Ik denk dat het ook goed is om te bedenken wat voor jou het beste voelt. Kinderen zijn flexibel, het gaat hopelijk maar om een korte tijd dat hij weg moet zijn, he will survive. Ik had er niet aan moeten denken dat wie dan ook met mijn kind beneden was, en dat ik steeds hoorde dat ze naar boven wilde maar dat niet mocht (ze was 3 destijds). Dat was voor mij leidend, een goed relaxed begin van een bevalling is het halve werk :) .
pi_164966284
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dank je, ik neig hier nu ook naar :) Al weet ik niet of ik mijn schoonouders er meteen na de bevalling bij wil hebben :'), eigenlijk wil ik dan alleen mijn man en mijn lieve kleine kuikentje bij me hebben O+.
En dat kan ook. Bij mij kwamen ze dochter brengen, die kwam gelijk naar boven, zij zijn beneden gebleven tot wij er klaar voor waren. Echt, laat je eigen wens maar even voor gaan O+
pi_164966869
Niet bijgelezen, controle was helemaal goed!
Flip ligt een weekje voor op groei, heeft in korte tijd een stuk meer vruchtwater erbij gekregen en is heerlijk druk. Mijn baarmoeder is aan de grote kant maar niets zorgwekkends.
Bloeddruk was nu keurig en ik mag 2 weken wegblijven. *O* *O*

Een hele geruststelling!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:09:58 #270
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164966885
Oh fijn GM! *G*
pi_164967303
quote:

[..]

4. Ze heeft de navelstreng doorgeknipt :D
pi_164967340
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:50 schreef Mies_poes het volgende:
Vertel me eens even heel snel waar he die vamdaan hebt :9~ :9~ :9~

Die ene kilo gaat het verschil hier ook niet meer maken en anders sport ik maar wat harder postpreggie :')

Gm das nog eens god nieuws vooral van je bloeddruk _O_ *O*
pi_164967497
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:35 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Vertel me eens even heel snel waar he die vamdaan hebt :9~ :9~ :9~

Die ene kilo gaat het verschil hier ook niet meer maken en anders sport ik maar wat harder postpreggie :')

Gm das nog eens god nieuws vooral van je bloeddruk _O_ *O*
Bij de Kruidvat verkopen ze ze sinds vandaag! En ze zijn goddelijk :9~ :9~ :9~
pi_164967748
Burd, als kuiken steeds naar je toe wil kun je ook je oppas instrueren om bij de eerste tekenen ervan naar de speeltuin/winkel/whatever te gaan. Dan is ie ws snel afgeleid.

Gm, das nog eens fijn nieuws!

Ik kijk toch zo, zó enorm uit naar de baby ineens. En naar de ontmoeting tussen O en haar broertje. Volgens mij gaat ze het zo tof vinden! Maar duurt nog 10 weken :(
(Ik hoop ergens dat hij zich in oktober aandient, want wegens kdv e.d. hier zou dat een half jaar salaris schelen voor een van ons. Maar ik ga er geen inleiding voor vragen, maar veel pannenkoeken eten haha)
pi_164968274
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 18:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Burd, als kuiken steeds naar je toe wil kun je ook je oppas instrueren om bij de eerste tekenen ervan naar de speeltuin/winkel/whatever te gaan. Dan is ie ws snel afgeleid.

Gm, das nog eens fijn nieuws!

Ik kijk toch zo, zó enorm uit naar de baby ineens. En naar de ontmoeting tussen O en haar broertje. Volgens mij gaat ze het zo tof vinden! Maar duurt nog 10 weken :(
(Ik hoop ergens dat hij zich in oktober aandient, want wegens kdv e.d. hier zou dat een half jaar salaris schelen voor een van ons. Maar ik ga er geen inleiding voor vragen, maar veel pannenkoeken eten haha)
Vandaag in de wachtkamer vd gyn zaten 2 moeders met hun kleine ukkie, en ineens had ik helemaal het -ik wil ook- gevoel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_164968509
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja, dat las ik ook ooit in een bevallingsverhaal van iemand hier... die was lekker met d'r weeën bezig, zag in de tuin dat haar zoontje (?) hard uit een klimtoestel op zijn hoofd viel, en prompt stopte de bevalling.
Ik *denk* dat het wel meevalt, als ik weet dat hij in goede handen is, beneden. Al denk ik dat hij dus steeds de trap op wil, "mama kijken" en bij me in bad wil zitten en zo :') (dat wilde hij de vorige keer ook toen ik zo lekker ontspannen in bad zat om te kijken of ik dat voor de bevalling prettig vond O+ maar toen vond hij het zelf ook heel ontspannen en fijn, en was hij echt super rustig en lief voor me O+. Als hij belooft zich tijdens de bevalling ook zo te gedragen, wil ik hem er best bij hebben :P )
Kan hij niet voor een keer bij de oppas thuis zijn? Of dat je ze samen wegstuurde naar een binnen speeltuin ofzo en je haar een berichtje stuurt als ze kan komen met de kleine? Ik heb tijdens de bevalling van de moeder van mijn oppaskindjes de oudste kinderen mee naar mij genomen en toch waren hun de eerste die erbij waren :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_164968816
quote:

Ik "moest" natuurlijk naar het ziekenhuis dus het lag ietsje anders maar....
Toen 's nachts m'n vliezen braken (en ik er niet zeker van was) werd Ow, dreumes toen nog, ook wakker. Ik vond hem een zeer welkome afleiding. Bij de harde buiken lag hij op me en z'n hartslag voelde voor mij erg fijn. En op een gegeven moment besloot ik toch te douchen en heb ik hem bij vriendjelief in bed gelegd..

Hij is 's ochtend naar oma gegaan en hebben hem toen verteld dat mama en papa misschien wel terug zouden komen met een baby. Maar omdat te snappen was hij nog te jong.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:44:50 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_164970167
Ik ga zo even bijreageren maar weten jullie die teek nog? Nu ineens dit:

Groene cirkel is de tekenbeet. Het lijkt in niks op wat ik over lyme besmetting vind. Wat moet ik hier van denken?
disclaimer
pi_164970393
Dokter. Het is zo gecentreerd rond de beet dat ik echt voor de zekerheid langs zou gaan.
Mijnes was echt een duidelijk ring en niet zo bultig. Maar geen idee of die met lyme besmet was. (Krijg je alleen een ring met lyme eigenlijk?)
pi_164970418
Wat heb je een mooie fluffy poes trouwens! ❤
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:54:49 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_164970446
Ja, ik bel sowieso de huisarts morgen. Misschien herkent iemand het.
disclaimer
pi_164970659
Krentenbaard?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_164971014
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:44 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]

Groene cirkel is de tekenbeet. Het lijkt in niks op wat ik over lyme besmetting vind. Wat moet ik hier van denken?
Ik heb precies hetzelfde gehad een paar maanden terug, ook een cluster van rode bultjes, jeukte als de ziekte. Geen tekenbeet (dat ik weet) maar ik vermoedde toen wel een insectenbeet al wist ik het niet zeker. Ik ben naar de HA geweest, heb een zalfje tegen eczeem gekregen en het was na een week of 3 weg.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:22:15 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164971085
Dat is wel raar zeg SQ, zo'n groene cirkel met bultjes op je arm -O- ;).
Ik zou zeker morgen de ha bellen :Y.
KuikenGuppy
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:33:26 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_164971402
Het jeukt verder niet maar ik voel wel reliëf zeg maar. Zijn geen blaasjes. Afijn, ik ben benieuwd wat de huisarts er van zegt ;)
disclaimer
pi_164971530
Als hier alles volgens de planning gaat gaat de oudste spelen op het kdv terwijl ze de baby gaan halen.

Afspraak is wat aangepast moest er eigenlijk om half 9 zijn dus hadden we ons flint om 8 uur op het kdv kunnen afzetten...nu werd ik vanmiddag gebeld dat ik er om half 8 moet zijn en dat ik geopereerd wordt door mn eigen gynaecoloog (super blij mee) dus even omdenken....nu zetten mijn mannen mij bij t ziekenhuis af en rijd vriendlief door naar het kdv om hem daar te brengen aangezien het kdv ook pas om half 8 open is ;) altijd fijn als je denkt het goed geregeld te hebben en ze gooien de planning om. Gelukkig is het maar 10 minuten rijden :')
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:43:43 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_164971779
Quoi, fijn dat er een plan van aanpak is!

Wb oudste kind, ik heb natuurlijk geen ervaring maar als alles volgens wens verloopt beval ik thuis en afhankelijk van de snelheid en het tijdstip gaat zij dus naar opa of naar de buren. Maar ik zit wel in de luxepositie van zeer fijn burencontact en familie op fietsafstand.

Gm, fijn dat alles nu goed is. Houden zo!
disclaimer
pi_164972037
Spannend Eresh!

Hier ligt het er een beetje aan wanneer het begint. Ik kan mijn zus en schoonouders 's nachts altijd bellen. En overdag in geval van hoge nood de buren, waarna mij zus of schoonouders de kindjes daar oppikken.

Of, als ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen, dan brengen we ze zelf naar schoonouders. We shall see :)
pi_164972102
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:33 schreef Twinkle20 het volgende:

MAKEN!! En showen! En vertellen hoe hij smaakt! Bokkenpootjes O+ O+
pi_164972308
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:36 schreef Ereshkigal het volgende:
Als hier alles volgens de planning gaat gaat de oudste spelen op het kdv terwijl ze de baby gaan halen.

Afspraak is wat aangepast moest er eigenlijk om half 9 zijn dus hadden we ons flint om 8 uur op het kdv kunnen afzetten...nu werd ik vanmiddag gebeld dat ik er om half 8 moet zijn en dat ik geopereerd wordt door mn eigen gynaecoloog (super blij mee) dus even omdenken....nu zetten mijn mannen mij bij t ziekenhuis af en rijd vriendlief door naar het kdv om hem daar te brengen aangezien het kdv ook pas om half 8 open is ;) altijd fijn als je denkt het goed geregeld te hebben en ze gooien de planning om. Gelukkig is het maar 10 minuten rijden :')
SPANNEND!! O+ Je bijna baby!!

Hier is het dan toch echt echt echt, écht! Cashewnoot vandaag weer mogen bekijken. Hij doet het nog steeds, ondanks mijn negatieve 100 x per dag 'oh, hij doet het nu vast niet meer' gedachtes.

Hij doet het en hij blijft het gewoon doen! Ik moest er gewoon een beetje van huilen! En Senn vind het ook leuk dat hij eerst een zusje en dan een broertje krijgt :') Tot voor kort wilde hij geen broer of zus, want die zijn stom en die moet ik maar bij baby Kees (zoon van schoonzus) in bed leggen en niet hier in huis :')

*Zwijmel* Ik krijg gewoon een baby!!! *O* *O*
pi_164972498
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:58 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

SPANNEND!! O+ Je bijna baby!!

Hier is het dan toch echt echt echt, écht! Cashewnoot vandaag weer mogen bekijken. Hij doet het nog steeds, ondanks mijn negatieve 100 x per dag 'oh, hij doet het nu vast niet meer' gedachtes.

Hij doet het en hij blijft het gewoon doen! Ik moest er gewoon een beetje van huilen! En Senn vind het ook leuk dat hij eerst een zusje en dan een broertje krijgt :') Tot voor kort wilde hij geen broer of zus, want die zijn stom en die moet ik maar bij baby Kees (zoon van schoonzus) in bed leggen en niet hier in huis :')

*Zwijmel* Ik krijg gewoon een baby!!! *O* *O*
O+ O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:54:50 #292
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164974880
Hilzillah wat een lekker gevoel O+

SQ, benieuwd wat de HA zegt. Geen ervaring met zoiets.
pi_164975046
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:44 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]

Geen idee of het kan, maar misschien een allergische reactie op de beet? Ben ook benieuwd wat de HA zegt ;)
pi_164976057
Hillzz *O*
ik word blij van iedere zwangere maar mensen waarvan je weet dat de weg er naartoe problematisch verliep, daar word ik dan extra extra extra blij van *O* *O*
pi_164976704
Wat fijn Hilz O+
pi_164977365
Ik heb bij tijd en wijle echt zo'n hysterisch blij gevoel als ik me dan ineens 'herinner' dat ik zwanger ben. Zo gek 😂

En net als 'toen' tegelijk zwanger met een vriendin. Alleen nu schelen we een maand ipv UD op dezelfde dag.

Morgen het Huis van mijn recent overleden oma leeghalen :'( minder leuk vooruitzicht. Het huis was vorige week maandag wel binnen het uur (true story) verkocht.
pi_164979974
Sterkte morgen Hilz ... niet fijn zulke dingen

Ik ga nog maar eens een potje patience doen .. voorwerk :O .. te aanwezig om er doorheen te kunnen slapen. En druk kint in den buick helpt dan ook niet echt :O
pi_164980049
Voor alle buikopmerkingen:
pi_164980081
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 03:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Sterkte morgen Hilz ... niet fijn zulke dingen

Ik ga nog maar eens een potje patience doen .. voorwerk :O .. te aanwezig om er doorheen te kunnen slapen. En druk kint in den buick helpt dan ook niet echt :O
Wie weet zet het wel Door ;)
Ik lig al ruim een uur wakker mijn medicijnen zijn niey goed gevallen en voel me sinds gisteravond erg beroerd erdoor.
pi_164980104
Welkom bij de beroerdheidsnachtclub *O*
*O*
*O*
Sorry, had geen leuker lidmaatschap in de aanbieding.
pi_164980106
Bedankt haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')