abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164968509
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja, dat las ik ook ooit in een bevallingsverhaal van iemand hier... die was lekker met d'r weeën bezig, zag in de tuin dat haar zoontje (?) hard uit een klimtoestel op zijn hoofd viel, en prompt stopte de bevalling.
Ik *denk* dat het wel meevalt, als ik weet dat hij in goede handen is, beneden. Al denk ik dat hij dus steeds de trap op wil, "mama kijken" en bij me in bad wil zitten en zo :') (dat wilde hij de vorige keer ook toen ik zo lekker ontspannen in bad zat om te kijken of ik dat voor de bevalling prettig vond O+ maar toen vond hij het zelf ook heel ontspannen en fijn, en was hij echt super rustig en lief voor me O+. Als hij belooft zich tijdens de bevalling ook zo te gedragen, wil ik hem er best bij hebben :P )
Kan hij niet voor een keer bij de oppas thuis zijn? Of dat je ze samen wegstuurde naar een binnen speeltuin ofzo en je haar een berichtje stuurt als ze kan komen met de kleine? Ik heb tijdens de bevalling van de moeder van mijn oppaskindjes de oudste kinderen mee naar mij genomen en toch waren hun de eerste die erbij waren :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_164968816
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:43 schreef Burdie het volgende:
Selv, kan je anders niet met de fiets? Of zeg ik dan wat geks?

Ik ben bezig met het voorbereiden van het gesprek van morgen (met de VK afspraken maken rondom de bevalling) en vraag me af of het voor Kuiken fijner zou zijn om thuis te blijven (dus dat iemand in ons huis komt om op hem te passen) of om uit logeren te gaan. Vanuit mezelf neig ik naar het eerste, maar dan zit kuiken dus met de oppas beneden terwijl ik boven de weeën lig op te vangen, dat lijkt me ook weer niet ideaal. Hoe hebben andere 2e of 3e keer moeders dat opgelost/bedacht?
Ik "moest" natuurlijk naar het ziekenhuis dus het lag ietsje anders maar....
Toen 's nachts m'n vliezen braken (en ik er niet zeker van was) werd Ow, dreumes toen nog, ook wakker. Ik vond hem een zeer welkome afleiding. Bij de harde buiken lag hij op me en z'n hartslag voelde voor mij erg fijn. En op een gegeven moment besloot ik toch te douchen en heb ik hem bij vriendjelief in bed gelegd..

Hij is 's ochtend naar oma gegaan en hebben hem toen verteld dat mama en papa misschien wel terug zouden komen met een baby. Maar omdat te snappen was hij nog te jong.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:44:50 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_164970167
Ik ga zo even bijreageren maar weten jullie die teek nog? Nu ineens dit:

Groene cirkel is de tekenbeet. Het lijkt in niks op wat ik over lyme besmetting vind. Wat moet ik hier van denken?
disclaimer
pi_164970393
Dokter. Het is zo gecentreerd rond de beet dat ik echt voor de zekerheid langs zou gaan.
Mijnes was echt een duidelijk ring en niet zo bultig. Maar geen idee of die met lyme besmet was. (Krijg je alleen een ring met lyme eigenlijk?)
pi_164970418
Wat heb je een mooie fluffy poes trouwens! ❤
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:54:49 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_164970446
Ja, ik bel sowieso de huisarts morgen. Misschien herkent iemand het.
disclaimer
pi_164970659
Krentenbaard?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_164971014
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:44 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]

Groene cirkel is de tekenbeet. Het lijkt in niks op wat ik over lyme besmetting vind. Wat moet ik hier van denken?
Ik heb precies hetzelfde gehad een paar maanden terug, ook een cluster van rode bultjes, jeukte als de ziekte. Geen tekenbeet (dat ik weet) maar ik vermoedde toen wel een insectenbeet al wist ik het niet zeker. Ik ben naar de HA geweest, heb een zalfje tegen eczeem gekregen en het was na een week of 3 weg.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:22:15 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164971085
Dat is wel raar zeg SQ, zo'n groene cirkel met bultjes op je arm -O- ;).
Ik zou zeker morgen de ha bellen :Y.
KuikenGuppy
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:33:26 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_164971402
Het jeukt verder niet maar ik voel wel reliëf zeg maar. Zijn geen blaasjes. Afijn, ik ben benieuwd wat de huisarts er van zegt ;)
disclaimer
pi_164971530
Als hier alles volgens de planning gaat gaat de oudste spelen op het kdv terwijl ze de baby gaan halen.

Afspraak is wat aangepast moest er eigenlijk om half 9 zijn dus hadden we ons flint om 8 uur op het kdv kunnen afzetten...nu werd ik vanmiddag gebeld dat ik er om half 8 moet zijn en dat ik geopereerd wordt door mn eigen gynaecoloog (super blij mee) dus even omdenken....nu zetten mijn mannen mij bij t ziekenhuis af en rijd vriendlief door naar het kdv om hem daar te brengen aangezien het kdv ook pas om half 8 open is ;) altijd fijn als je denkt het goed geregeld te hebben en ze gooien de planning om. Gelukkig is het maar 10 minuten rijden :')
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:43:43 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_164971779
Quoi, fijn dat er een plan van aanpak is!

Wb oudste kind, ik heb natuurlijk geen ervaring maar als alles volgens wens verloopt beval ik thuis en afhankelijk van de snelheid en het tijdstip gaat zij dus naar opa of naar de buren. Maar ik zit wel in de luxepositie van zeer fijn burencontact en familie op fietsafstand.

Gm, fijn dat alles nu goed is. Houden zo!
disclaimer
pi_164972037
Spannend Eresh!

Hier ligt het er een beetje aan wanneer het begint. Ik kan mijn zus en schoonouders 's nachts altijd bellen. En overdag in geval van hoge nood de buren, waarna mij zus of schoonouders de kindjes daar oppikken.

Of, als ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen, dan brengen we ze zelf naar schoonouders. We shall see :)
pi_164972102
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:33 schreef Twinkle20 het volgende:

En ik zag op facebook en recept voorbij komen van een bokkepootjwestaart :9~ :9~ :9~ .... nu een beetje in dubio O-)
MAKEN!! En showen! En vertellen hoe hij smaakt! Bokkenpootjes O+ O+
pi_164972308
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:36 schreef Ereshkigal het volgende:
Als hier alles volgens de planning gaat gaat de oudste spelen op het kdv terwijl ze de baby gaan halen.

Afspraak is wat aangepast moest er eigenlijk om half 9 zijn dus hadden we ons flint om 8 uur op het kdv kunnen afzetten...nu werd ik vanmiddag gebeld dat ik er om half 8 moet zijn en dat ik geopereerd wordt door mn eigen gynaecoloog (super blij mee) dus even omdenken....nu zetten mijn mannen mij bij t ziekenhuis af en rijd vriendlief door naar het kdv om hem daar te brengen aangezien het kdv ook pas om half 8 open is ;) altijd fijn als je denkt het goed geregeld te hebben en ze gooien de planning om. Gelukkig is het maar 10 minuten rijden :')
SPANNEND!! O+ Je bijna baby!!

Hier is het dan toch echt echt echt, écht! Cashewnoot vandaag weer mogen bekijken. Hij doet het nog steeds, ondanks mijn negatieve 100 x per dag 'oh, hij doet het nu vast niet meer' gedachtes.

Hij doet het en hij blijft het gewoon doen! Ik moest er gewoon een beetje van huilen! En Senn vind het ook leuk dat hij eerst een zusje en dan een broertje krijgt :') Tot voor kort wilde hij geen broer of zus, want die zijn stom en die moet ik maar bij baby Kees (zoon van schoonzus) in bed leggen en niet hier in huis :')

*Zwijmel* Ik krijg gewoon een baby!!! *O* *O*
pi_164972498
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:58 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

SPANNEND!! O+ Je bijna baby!!

Hier is het dan toch echt echt echt, écht! Cashewnoot vandaag weer mogen bekijken. Hij doet het nog steeds, ondanks mijn negatieve 100 x per dag 'oh, hij doet het nu vast niet meer' gedachtes.

Hij doet het en hij blijft het gewoon doen! Ik moest er gewoon een beetje van huilen! En Senn vind het ook leuk dat hij eerst een zusje en dan een broertje krijgt :') Tot voor kort wilde hij geen broer of zus, want die zijn stom en die moet ik maar bij baby Kees (zoon van schoonzus) in bed leggen en niet hier in huis :')

*Zwijmel* Ik krijg gewoon een baby!!! *O* *O*
O+ O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:54:50 #292
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164974880
Hilzillah wat een lekker gevoel O+

SQ, benieuwd wat de HA zegt. Geen ervaring met zoiets.
pi_164975046
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:44 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]

Geen idee of het kan, maar misschien een allergische reactie op de beet? Ben ook benieuwd wat de HA zegt ;)
pi_164976057
Hillzz *O*
ik word blij van iedere zwangere maar mensen waarvan je weet dat de weg er naartoe problematisch verliep, daar word ik dan extra extra extra blij van *O* *O*
pi_164976704
Wat fijn Hilz O+
pi_164977365
Ik heb bij tijd en wijle echt zo'n hysterisch blij gevoel als ik me dan ineens 'herinner' dat ik zwanger ben. Zo gek 😂

En net als 'toen' tegelijk zwanger met een vriendin. Alleen nu schelen we een maand ipv UD op dezelfde dag.

Morgen het Huis van mijn recent overleden oma leeghalen :'( minder leuk vooruitzicht. Het huis was vorige week maandag wel binnen het uur (true story) verkocht.
pi_164979974
Sterkte morgen Hilz ... niet fijn zulke dingen

Ik ga nog maar eens een potje patience doen .. voorwerk :O .. te aanwezig om er doorheen te kunnen slapen. En druk kint in den buick helpt dan ook niet echt :O
pi_164980049
Voor alle buikopmerkingen:
pi_164980081
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 03:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Sterkte morgen Hilz ... niet fijn zulke dingen

Ik ga nog maar eens een potje patience doen .. voorwerk :O .. te aanwezig om er doorheen te kunnen slapen. En druk kint in den buick helpt dan ook niet echt :O
Wie weet zet het wel Door ;)
Ik lig al ruim een uur wakker mijn medicijnen zijn niey goed gevallen en voel me sinds gisteravond erg beroerd erdoor.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_164980104
Welkom bij de beroerdheidsnachtclub *O*
*O*
*O*
Sorry, had geen leuker lidmaatschap in de aanbieding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')