Met recht een whitelist, op Japan na.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Zelf zou ik liever kiezen voor niet-westerse landen, of liever gezegd: een whitelist. Alleen mensen toelaten uit Europa (minus Albanië, Bosnië en Turkije), Rusland, Australië, Japan, Nieuw-Zeeland, VS en Canada, en uitsluitend op basis van tijdelijke verblijfsvergunningen en visa met strikte voorwaarden.
Ontwikkelde westerse landen zijn nou eenmaal erg 'wit', behalve dan grote delen van West-Europa.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met recht een whitelist, op Japan na.
Zou dat met hun genen te maken hebben, dat ze zo ontwikkeld zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ontwikkelde westerse landen zijn nou eenmaal erg 'wit', behalve dan grote delen van West-Europa.
Zeker weten, maar dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zou dat met hun genen te maken hebben, dat ze zo ontwikkeld zijn?
Waarom? Het zou namelijk je redenering kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zeker weten, maar dat is een andere discussie.
Geen idee. Resultaat van evolutie. Volkeren zijn nou eenmaal verschillend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom? Het zou namelijk je redenering kunnen verklaren.
Je bedoelt te zeggen dat witte mensen verder geëvolueerd zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Geen idee. Resultaat van evolutie. Volkeren zijn nou eenmaal verschillend.
Ik heb de cijfers zo niet bij de hand, maar ik gok maar zo even dat meer als 60% van de moslims in een sociale huurwoning zit....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Het gaat Wilders niet om allochtonen maar om moslims toch?
Jan is de huisracist van FOK! man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat witte mensen verder geëvolueerd zijn?
Anders. Beide hebben hun sterktes en zwaktes. Dat is geen probleem, maar het gaat fout als je culturen gaat mengen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat witte mensen verder geëvolueerd zijn?
Wat vind je eigenlijk sterktes van het "donkere ras", Jan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Anders. Beide hebben hun sterktes en zwaktes. Dat is geen probleem, maar het gaat fout als je culturen gaat mengen.
De witte mens is terughoudend met geweld en gaat vooral uit van redelijkheid. Afrikanen hebben een hoger testosterongehalte. Daarom is Europa niet in staat om een paar miljoen ongewapende Afrikanen tegen te houden, die zo brutaal zijn om ongevraagd ons continent binnen te komen. De 'witte' Europeaan heeft daar gaan passend antwoord op, vanwege slapheid, een zwakte van de westerling.
Assertiviteit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk sterktes van het "donkere ras", Jan?
De "witte mens" staat er inderdaad bekend om erg terughoudend te zijn met geweld. Op details als genocide en de ontwikkeling van een atoombom die op het "gele ras" uitgetest is na dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Anders. Beide hebben hun sterktes en zwaktes. Dat is geen probleem, maar het gaat fout als je culturen gaat mengen.
De witte mens is terughoudend met geweld en gaat vooral uit van redelijkheid. Afrikanen hebben een hoger testosterongehalte. Daarom is Europa niet in staat om een paar miljoen ongewapende Afrikanen tegen te houden, die zo brutaal zijn om ongevraagd ons continent binnen te komen. De 'witte' Europeaan heeft daar gaan passend antwoord op, vanwege slapheid, een zwakte van de westerling.
Recentere voorbeelden van deze terughoudendheid zijn ook nog bedenken hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
De "witte mens" staat er inderdaad bekend om erg terughoudend te zijn met geweld. Op details als genocide en de ontwikkeling van een atoombom die op het "gele ras" uitgetest is na dan.
Onwettige invasies, collateral damage, drones. Verder is de witte mens best chill.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
De "witte mens" staat er inderdaad bekend om erg terughoudend te zijn met geweld. Op details als genocide en de ontwikkeling van een atoombom die op het "gele ras" uitgetest is na dan.
Er zijn vrijwel geen etnische groepen zonder oorlog. Maar westerse landen zijn de meest geweldloze plekken op aarde. Daar worden conflicten opgelost met praten, niet met geweld. Terwijl Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse samenlevingen buitengewoon gewelddadig zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat de witte mens de afgelopen 60 jaar op genetisch vlak enorm is geëvolueerd. Immers toen zaten we hier elkaar nog uit te moorden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er zijn vrijwel geen etnische groepen zonder oorlog. Maar westerse landen zijn de meest geweldloze plekken op aarde. Daar worden conflicten opgelost met praten, niet met geweld. Terwijl Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse samenlevingen buitengewoon gewelddadig zijn.
Zoals ik hierboven al schreef: Geen enkele etnische groep is zonder oorlog. Het gaat om het grote plaatje. En dan zijn de westerse samenlevingen buitengewoon vredig in vergelijking met Afrikaanse, Zuid-Amerikaanse en Arabische.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat de witte mens de afgelopen 60 jaar op genetisch vlak enorm is geëvolueerd. Immers toen zaten we hier elkaar nog uit te moorden.
Als we het grote plaatje erbij pakken dan zal je moeten constateren dat we behoorlijk gewelddadig zijn geweest. Dat we nu een relatieve periode van rust hebben, zegt niets over ons verleden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al schreef: Geen enkele etnische groep is zonder oorlog. Het gaat om het grote plaatje. En dan zijn de westerse samenlevingen buitengewoon vredig in vergelijking met Afrikaanse, Zuid-Amerikaanse en Arabische.
We hebben geen periode van rust, want Europa wordt al decennia lang overlopen door allerlei volk uit niet-westerse landen met rampzalige gevolgen. Zoals ik al schreef: Elk volk heeft met oorlogen te maken gehad, maar de westerse samenlevingen zijn - los van oorlogsvoering - heel vredig in vergelijking met niet-westerse samenlevingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als we het grote plaatje erbij pakken dan zal je moeten constateren dat we behoorlijk gewelddadig zijn geweest. Dat we nu een relatieve periode van rust hebben, zegt niets over ons verleden.
Los van oorlogsvoering?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
We hebben geen periode van rust, want Europa wordt al decennia lang overlopen door allerlei volk uit niet-westerse landen met rampzalige gevolgen. Zoals ik al schreef: Elk volk heeft met oorlogen te maken gehad, maar de westerse samenlevingen zijn - los van oorlogsvoering - heel vredig in vergelijking met niet-westerse samenlevingen.
Blanke mensen zijn terughoudender met geweld?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kijk eens naar de geweldcijfers in landen waar zowel witte en zwarte mensen wonen (zoals VS en Nederland). Onder zwarte mensen is veel meer geweld dan onder witte mensen, simpelweg omdat ze verschillend omgaan met problemen en conflicten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blanke mensen zijn terughoudender met geweld?Veeg. Me. Op.
![]()
Voetnootjes. WWI & WWII waren slechts voetnootjes. Net zoals Napoleon, Stalin, Caesar. Paar 100 miljoen doden, waar hebben we het over manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Beter lezen. Ik heb het over de samenlevingen, hoe mensen in het dagelijks leven met elkaar omgaan, los van eventuele gevoerde oorlogen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voetnootjes. WWI & WWII waren slechts voetnootjes. Net zoals Napoleon, Stalin, Caesar. Paar 100 miljoen doden, waar hebben we het over man
Ik schaam me ervoor dat Jan van hetzelfde ras is als ik. (Mens)quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blanke mensen zijn terughoudender met geweld?Veeg. Me. Op.
![]()
Lees eens een geschiedenisboek man, achterlijke idioot dat je bent.
Onder arme blanken zijn de geweldcijfers net zo slecht als onder arme zwarte mensen. Onder rijke zwarten zijn de geweldcijfers net zo slecht als onder rijke blanken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kijk eens naar de geweldcijfers in landen waar zowel witte en zwarte mensen wonen (zoals VS en Nederland). Onder zwarte mensen is veel meer geweld dan onder witte mensen, simpelweg omdat ze verschillend omgaan met problemen en conflicten.
Ah gosh, we hebben een white nationalist en een goedmens in een topic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:42 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor dat Jan van hetzelfde ras is als ik. (Mens)
Als je zulke shit leest snap je meteen hoe nazi's bestaan kunnen hebben.
Wil je ontkennen dat in Afrika en Zuid-Amerika de samenlevingen veel gewelddadiger zijn dan hier?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:42 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor dat Jan van hetzelfde ras is als ik. (Mens)
Als je zulke shit leest snap je meteen hoe nazi's bestaan kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |