abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164859822
Asielzoekers moeten van de PVV het land uit. Ook als ze al een tijdelijke verblijfsvergunning hebben.
De PVV wil radicale moslims preventief opsluiten. Dat betekent dat ze de cel in moeten zonder dat ze door een rechter zijn veroordeeld.
Criminelen met een dubbele nationaliteit worden het land uitgezet.
Het eigen risico in de zorg helemaal afschaffen en de motorrijtuigen belasting halveren.
Geen geld meer naar ontwikkelingshulp, windmolens, kunstsubsidies en de Publieke Omroep.

"In plaats van het financieren van de hele wereld en mensen die we hier niet willen, geven we het geld uit aan de gewone Nederlander", vat het de partij het programma samen

G.W schijnt dit op zijn Facebook geplaatst te hebben, is ie gestopt met twitter ofzo
onrealistische onuitvoerbare rechtse plannen , verder

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lzoekerscentra-dicht
pi_164859959
haha Wilders :')
pi_164859966

Hier is het programma zelf.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_164859980
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 06:54 schreef Drug het volgende:
haha Wilders :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_164860046
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 06:56 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]

Hier is het programma zelf.
pi_164860092
Haha en dan kan ie straks lekker janken over een corson sanitaire omdat ie geen enkele partij kan vinden die deze plannen wil steunen. En z'n stemmers lekker meejanken. Zo voorspelbaar die man. Hij doet dan ook al 30 jaar hetzelfde trucje.
pi_164860145
Een verstandige crosspost:

quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 23:32 schreef Kowloon het volgende:
Ik kan Wilders A4'tje wel waarderen. Niet zo zeer qua inhoud maar qua vorm. Een gedetailleerd verkiezingsprogramma is eigenlijk vrij onzinnig. Ten eerste omdat je een coalitie moet vormen, en pas tijdens dat soort onderhandelingen komen maatregelen vaak pas meer gedetailleerd op papier te staan. Een gedetailleerd verkiezingsprogramma suggereert een grote mate van zekerheid over de vorm van de gewenste maatregelen, terwijl die zekerheid er niet is. Ten tweede omdat naar mijn idee de Haagse politiek vooral met het uitzetten van hoofdlijnen bezig moet zijn en een concrete invulling van maatregelen beter aan het ambtelijk apparaat kan worden overgelaten omdat die meer kennis van zaken hebben.

Jammer dat hij bij punt 1 toch niet de verleiding kon weerstaan gedetailleerd te worden. :P
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_164860189
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 07:15 schreef Nielsch het volgende:
Haha en dan kan ie straks lekker janken over een corson sanitaire omdat ie geen enkele partij kan vinden die deze plannen wil steunen. En z'n stemmers lekker meejanken. Zo voorspelbaar die man. Hij doet dan ook al 30 jaar hetzelfde trucje.
Nee hoor, het is juist op de lange termijn heel gunstig voor de PVV als ze volgend jaar niet in een kabinet zitten. Dan krijg je een kabinet met 5 ideologisch verschillende partijen waar hun kiezers totaal niet op zitten te wachten, die niks voor mekaar krijgen en wat waarschijnlijk binnen twee jaar uit elkaar valt. Het midden maakt zichzelf kapot en het geeft de PVV de mogelijkheid om over 2 jaar te stijgen naar 50 of 60 zetels.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:31:34 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164860229
Mijn stem krijgen ze in elk geval.
Ik zie geen alternatief.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164860240
Volgend jaar een PVDA/VVD/CDA/Groenlins/D66 kabinet. *O* En dat zeg (hoop) ik als PVV'er omdat dat het definitieve einde van die partijen betekent.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:43:00 #11
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_164860336
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 07:31 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zie geen alternatief.
Ja, dat laatste. Voor de grote problemen in Nederland heeft de PVV een oplossing. Het alternatief van de andere partijen is géén oplossing (er ook geen punt in het program van maken voor zover ik kan zien).
Jammer natuurlijk als de oplossing niet gaat werken, want dan heb je alsnog chaos en geen plan B.
pi_164860341
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 07:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Nee hoor, het is juist op de lange termijn heel gunstig voor de PVV als ze volgend jaar niet in een kabinet zitten. Dan krijg je een kabinet met 5 ideologisch verschillende partijen waar hun kiezers totaal niet op zitten te wachten, die niks voor mekaar krijgen en wat waarschijnlijk binnen twee jaar uit elkaar valt. Het midden maakt zichzelf kapot en het geeft de PVV de mogelijkheid om over 2 jaar te stijgen naar 50 of 60 zetels.
En over twee jaar is het heel verstandig als Wilders niet gaat regeren, want dan maken de partijen zich nog verder kapot?

Mooi wel, dat de mensen die volop riepen dat Wilders de komende verkiezingen wel even zou gaan winnen nu doen alsof dit programma een slimme truuk is om over twee jaar te gan winnen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:45:30 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_164860356
Geen innovatie, geen kunst....

Ik dacht dat de PVV wel iets had met de prestaties van de Nederlanders. Waarom zou je dan het Rijksmuseum afschaffen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_164860441
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 07:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En over twee jaar is het heel verstandig als Wilders niet gaat regeren, want dan maken de partijen zich nog verder kapot?

Mooi wel, dat de mensen die volop riepen dat Wilders de komende verkiezingen wel even zou gaan winnen nu doen alsof dit programma een slimme truuk is om over twee jaar te gan winnen.
35-40 zetels voor de PVV is nog te weinig. Als ze volgend jaar gaan regeren dan worden ze weer gegijzeld door de landverradende partijen. Pas bij 50-60 zetels voor de PVV krijg je de middenpartijen echt op de knieën. Want wat moeten ze dan anders? Met 8 partijen een kabinet vormen? Dan zullen de middenpartijen echt nederig worden en heeft de PVV de vrije hand.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:55:40 #15
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_164860464
Iemand heeft last van een odol geloof ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:56:10 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164860470
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 07:53 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

35-40 zetels voor de PVV is nog te weinig. Als ze volgend jaar gaan regeren dan worden ze weer gegijzeld door de landverradende partijen. Pas bij 50-60 zetels voor de PVV krijg je de middenpartijen echt op de knieën. Want wat moeten ze dan anders? Met 8 partijen een kabinet vormen? Dan zullen de middenpartijen echt nederig worden en heeft de PVV de vrije hand.
Geef het nog maar wat meer tijd.
Steeds meer mensen zullen wakker te worden als ze hun land beetje voor beetje naar de klote zien gaan, vanwege de cultuurverrijking.
pi_164860480
Voor de PVV is het maar goed dat er genoeg idioten zijn die dit lezen en 'fuck yeah!' denken.

Wat heeft die lul toch een hoop bijgedragen aan het verkloten van Nederland zeg...
pi_164860511
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 07:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Geef het nog maar wat meer tijd.
Steeds meer mensen zullen wakker te worden als ze hun land beetje voor beetje naar de klote zien gaan, vanwege de cultuurverrijking.
1 ding is zeker: De EU zal nog in lengte van dagen blijven falen en we zullen nog in lengte van dagen genot hebben van de niet-westerse cultuurverrijking. Daarom is het beter naar de iets langere termijn te kijken en dat de PVV nog even wacht en aanschouwt hoe de middenpartijen zichzelf opheffen.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:06:47 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_164860547
AOW leeftijd naar 65, waar hebben we dat eerder gehoord :D
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:07:53 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164860555
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 07:58 schreef VEM2012 het volgende:
Wat heeft die lul toch een hoop bijgedragen aan het verkloten van Nederland zeg...
:')

Volgens mij hebben de politici met hun schitterende liefde voor niet-westerse immigranten de boel voornamelijk verkloot.

Wilders is gewoon een reactie daarop.
pi_164860559
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 07:15 schreef Nielsch het volgende:
50plus?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_164860562
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 07:31 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zie geen alternatief.
Gast, denk eens na. Er worden wat dingen geroepen, die Henk & Ingrid graag horen, zonder enige onderbouwing,

Dit kan je toch niet serieus nemen. Alsjeblieft, denk na over het realiteitsgehalte.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:12:08 #23
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164860594
Geen islam meer in Nederland. Alleen al daarom heeft hij mijn stem. ^O^
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:12:47 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164860599
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 08:08 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Gast, denk eens na. Er worden wat dingen geroepen, die Henk & Ingrid graag horen, zonder enige onderbouwing,

Dit kan je toch niet serieus nemen. Alsjeblieft, denk na over het realiteitsgehalte.
Nogmaals, ik zie geen alternatief.
Dat het meeste totaal niet haalbaar is dat weet ik al jarenlang van die partij.
pi_164860608
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 08:12 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zie geen alternatief.
Dat het meeste totaal niet haalbaar is dat weet ik al jarenlang van die partij.
Dus het is puur een proteststem? Wat denk je daar mee te bereiken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')