quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:56 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het programma zelf.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:32 schreef Kowloon het volgende:
Ik kan Wilders A4'tje wel waarderen. Niet zo zeer qua inhoud maar qua vorm. Een gedetailleerd verkiezingsprogramma is eigenlijk vrij onzinnig. Ten eerste omdat je een coalitie moet vormen, en pas tijdens dat soort onderhandelingen komen maatregelen vaak pas meer gedetailleerd op papier te staan. Een gedetailleerd verkiezingsprogramma suggereert een grote mate van zekerheid over de vorm van de gewenste maatregelen, terwijl die zekerheid er niet is. Ten tweede omdat naar mijn idee de Haagse politiek vooral met het uitzetten van hoofdlijnen bezig moet zijn en een concrete invulling van maatregelen beter aan het ambtelijk apparaat kan worden overgelaten omdat die meer kennis van zaken hebben.
Jammer dat hij bij punt 1 toch niet de verleiding kon weerstaan gedetailleerd te worden.
Nee hoor, het is juist op de lange termijn heel gunstig voor de PVV als ze volgend jaar niet in een kabinet zitten. Dan krijg je een kabinet met 5 ideologisch verschillende partijen waar hun kiezers totaal niet op zitten te wachten, die niks voor mekaar krijgen en wat waarschijnlijk binnen twee jaar uit elkaar valt. Het midden maakt zichzelf kapot en het geeft de PVV de mogelijkheid om over 2 jaar te stijgen naar 50 of 60 zetels.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:15 schreef Nielsch het volgende:
Haha en dan kan ie straks lekker janken over een corson sanitaire omdat ie geen enkele partij kan vinden die deze plannen wil steunen. En z'n stemmers lekker meejanken. Zo voorspelbaar die man. Hij doet dan ook al 30 jaar hetzelfde trucje.
Ja, dat laatste. Voor de grote problemen in Nederland heeft de PVV een oplossing. Het alternatief van de andere partijen is géén oplossing (er ook geen punt in het program van maken voor zover ik kan zien).quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:31 schreef Harvest89 het volgende:
Mijn stem krijgen ze in elk geval.
Ik zie geen alternatief.
En over twee jaar is het heel verstandig als Wilders niet gaat regeren, want dan maken de partijen zich nog verder kapot?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is juist op de lange termijn heel gunstig voor de PVV als ze volgend jaar niet in een kabinet zitten. Dan krijg je een kabinet met 5 ideologisch verschillende partijen waar hun kiezers totaal niet op zitten te wachten, die niks voor mekaar krijgen en wat waarschijnlijk binnen twee jaar uit elkaar valt. Het midden maakt zichzelf kapot en het geeft de PVV de mogelijkheid om over 2 jaar te stijgen naar 50 of 60 zetels.
35-40 zetels voor de PVV is nog te weinig. Als ze volgend jaar gaan regeren dan worden ze weer gegijzeld door de landverradende partijen. Pas bij 50-60 zetels voor de PVV krijg je de middenpartijen echt op de knieën. Want wat moeten ze dan anders? Met 8 partijen een kabinet vormen? Dan zullen de middenpartijen echt nederig worden en heeft de PVV de vrije hand.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En over twee jaar is het heel verstandig als Wilders niet gaat regeren, want dan maken de partijen zich nog verder kapot?
Mooi wel, dat de mensen die volop riepen dat Wilders de komende verkiezingen wel even zou gaan winnen nu doen alsof dit programma een slimme truuk is om over twee jaar te gan winnen.
Geef het nog maar wat meer tijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
35-40 zetels voor de PVV is nog te weinig. Als ze volgend jaar gaan regeren dan worden ze weer gegijzeld door de landverradende partijen. Pas bij 50-60 zetels voor de PVV krijg je de middenpartijen echt op de knieën. Want wat moeten ze dan anders? Met 8 partijen een kabinet vormen? Dan zullen de middenpartijen echt nederig worden en heeft de PVV de vrije hand.
1 ding is zeker: De EU zal nog in lengte van dagen blijven falen en we zullen nog in lengte van dagen genot hebben van de niet-westerse cultuurverrijking. Daarom is het beter naar de iets langere termijn te kijken en dat de PVV nog even wacht en aanschouwt hoe de middenpartijen zichzelf opheffen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geef het nog maar wat meer tijd.
Steeds meer mensen zullen wakker te worden als ze hun land beetje voor beetje naar de klote zien gaan, vanwege de cultuurverrijking.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:58 schreef VEM2012 het volgende:
Wat heeft die lul toch een hoop bijgedragen aan het verkloten van Nederland zeg...
50plus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:15 schreef Nielsch het volgende:
Haha en dan kan ie straks lekker janken over een corson sanitaire omdat ie geen enkele partij kan vinden die deze plannen wil steunen. En z'n stemmers lekker meejanken. Zo voorspelbaar die man. Hij doet dan ook al 30 jaar hetzelfde trucje.
Gast, denk eens na. Er worden wat dingen geroepen, die Henk & Ingrid graag horen, zonder enige onderbouwing,quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:31 schreef Harvest89 het volgende:
Mijn stem krijgen ze in elk geval.
Ik zie geen alternatief.
Nogmaals, ik zie geen alternatief.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:08 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Gast, denk eens na. Er worden wat dingen geroepen, die Henk & Ingrid graag horen, zonder enige onderbouwing,
Dit kan je toch niet serieus nemen. Alsjeblieft, denk na over het realiteitsgehalte.
Dus het is puur een proteststem? Wat denk je daar mee te bereiken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zie geen alternatief.
Dat het meeste totaal niet haalbaar is dat weet ik al jarenlang van die partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |