4 eerder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij denkt dat dit Groep 6 is.
Waarom speel jij dan met kindjes viezerik ;squote:
yess, al denk ik dat ik gewoon een neusspray haal en daar water in doe dan hoef ik niet steeds te kloten met het over de pep krijgen in kleine hoeveelhedenquote:
Lees het laatste woord nog eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom speel jij dan met kindjes viezerik ;s
srry maar ik ga echt helemaal stukquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:26 schreef Kurovski het volgende:
Laat ik me er maar niet verder over uitwijden. Het is in handen van de leiding. Vertrouw ik op.
uitweiden*quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:26 schreef Kurovski het volgende:
Laat ik me er maar niet verder over uitwijden. Het is in handen van de leiding. Vertrouw ik op.
van de leiding ffsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:26 schreef Kurovski het volgende:
Zelfde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:27 schreef Amarantha het volgende:
Nog een sigaretje roken en daarna maar eens proberen te slapen in deze sauna.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
srry maar ik ga echt helemaal stuk![]()
trusteuhquote:
slaap lekkerrquote:
trustennnnquote:
Ja who gives a fuck? Je ken leze tog? Gvd half slaapdronken achter m'n compu.quote:
ja maar die aso heeft niks gezegd gvdquote:
Hahaha ja inderdaad heey, waar dat opeens vandaan kwamquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
braddie zei laatst iets en dat was zes jaar geleden, dus dat valt wel mee
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:26 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
srry maar ik ga echt helemaal stuk![]()
Fixed, niet liegen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja who gives a fuck? Je ken leze tog? Gvd dronken achter m'n compu.
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Leidinggevende Hugey, wat denk jij hiervan?
Waar gaat dit over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hahaha ja inderdaad heey, waar dat opeens vandaan kwam
die wil er ook niet over uitweiden wssquote:
oke done waar moet ik zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:30 schreef Kurovski het volgende:
De eerste de beste die me nu nog wil corrigeren met taal mag aanbellen voor een slaapkuurtje.
Scheepsruim 69, moet je vragen naar Manke Nelis, ligt waarschijnlijk op dek DD wat Thais te eten.quote:
hahahquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Scheepsruim 69, moet je vragen naar Manke Nelis, ligt waarschijnlijk op dek DD wat Thais te eten.
Serieus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is wel hbo he voordat je dat mag doen.
ja LB is coolquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat Brownie vaker langskomt.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:32 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:32 schreef Amarantha het volgende:
nawh jullie zijn cutequote:
Maar we verhuizen als het goed is binnenkort wel naar onze oude plek. Dus moet je ons niet vergeten.quote:
neeh iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar we verhuizen als het goed is binnenkort wel naar onze oude plek. Dus moet je ons niet vergeten.
We doen gewoon een lokquotequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar we verhuizen als het goed is binnenkort wel naar onze oude plek. Dus moet je ons niet vergeten.
nee dit is eigenlijk fernandes scquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh wacht het is gewoon deze reeks
Aha, ik heb getvp'ed. Anders lokquote plsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dit is eigenlijk fernandes sc
das onze backup sc
ja komt goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Aha, ik heb getvp'ed. Anders lokquote pls
iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:37 schreef Amarantha het volgende:
Op een dag springt de echte KLB SC wel weer omhoog in je actieve topics.
Begin je weerquote:
E. Ben gewoon flapuit. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet je misschien maar eens wat vaker proberen, dat laten.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:40 schreef Amarantha het volgende:
Met die woorden ga ik afscheid nemen voor de komende paar uur![]()
Trusten.
ohjeequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Te veel om weer op te halen, en als ik het ga uit typen krijg ik een ban.
Take care Ama.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:40 schreef Amarantha het volgende:
Trusten.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:40 schreef Amarantha het volgende:
Trusten.
Dit is inderdaad de enige goede omschrijvingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:41 schreef deadprez het volgende:
laten we het erop houden dat als crip het te ver vindt gaan, dat dat behoorlijk wat zegt
dan zeg ook gewoon niksquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:44 schreef Kurovski het volgende:
Boh, nu was ik al aan het typen. Toch maar niet.
Is goed Nielsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:45 schreef Kurovski het volgende:
Hey Lil. Kom nog 'ns terug. Ik ga er ook vandoor.
wutquote:
klinkt lekkerquote:
ja is vette bandquote:
Als lil terugkomt en jij weggaat, ben ik voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:45 schreef Kurovski het volgende:
Hey Lil. Kom nog 'ns terug. Ik ga er ook vandoor.
Hij viel mee net?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als lil terugkomt en jij weggaat, ben ik voor
deze post doet pijn aan mijn hersenenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als lil terugkomt en jij weggaat, ben ik voor
Niels zei net "Hey Lil. Kom nog 'ns terug. Ik ga er ook vandoor."quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze post doet pijn aan mijn hersenen
huh
sleep is for the weakquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:50 schreef deadprez het volgende:
oh zotering, mss moet ik straks toch ook nog maar ff gaan slapen
![]()
trustenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vormde die zin gewoon onhandig
Anyways, ga toch echt proberen te slapen, het is nu 04:50, en dat is echt fantastisch. Maar dat is slaap ook
Laterssss
dat is waarquote:
truste gquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vormde die zin gewoon onhandig
Anyways, ga toch echt proberen te slapen, het is nu 04:50, en dat is echt fantastisch. Maar dat is slaap ook
Laterssss
Ik twijfel of ik opblijf tot 8 oid om ff langs huisarts te gaan of wakker zettenquote:
is lastig bij zo'n korte tijd iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik opblijf tot 8 oid om ff langs huisarts te gaan of wakker zetten
ja urine afleveren enzo.. moet in de ochtendquote:
ah ja, al kunnen ze er meestal niet echt iets tegen doen volgens mij, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja urine afleveren enzo.. moet in de ochtend
antibioticaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja, al kunnen ze er meestal niet echt iets tegen doen volgens mij, toch?
gwn veel water drinken
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
antibiotica
maar drink nu cranberrysap dat hoort te werken en idd veel drinken maarja vorige keer deed het zo erg pijn dat ik niet eens normaal kon lopen
Maar opblijven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:59 schreef deadprez het volgende:
[..]shit, dan kun je beter wel ff langsgaan bij de huisarts idd
Ik wilde net zeggen dat ik toch maar verstandig ga doen en ga proberen op zn minst een uurtje te slapen, sorryquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:59 schreef BoneThugss het volgende:
Ik ben er nog DP, het is hier pas 19:59.
Waar ben jij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:59 schreef BoneThugss het volgende:
Ik ben er nog DP, het is hier pas 19:59.
Is beter joh, gwn wakker blijven en straks gaan slapen als je terug bent.quote:
goede wel jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Is beter joh, gwn wakker blijven en straks gaan slapen als je terug bent.
Tot zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:01 schreef deadprez het volgende:
nou welterusten xoxo
wellicht tot over een half uur ofzo
Dankje dpquote:
Ben in de VS op vakantie.quote:
Oh leuk! Waar?quote:
quote:vrijdag 26 augustus
De Praktijk is gesloten op vrijdag 26 augustus. Wij verhuizen dan naar het pand naast ons.
Normaal Gelderland:p.quote:
Nu vlakbij Los Angeles met ouders in een camper haha.quote:
Fuckin chillquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nu vlakbij Los Angeles met ouders in een camper haha.
Haha het kan slechter indd:pquote:
Delftquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha het kan slechter indd:p
Waar kom jij vandaan?
Nice, ken je Schemeo15?:Pquote:
Neequote:
Is een rap groep, komt ook uit delft. Dacht misschien ken je het.😂quote:
Ja naar Rome 5 dagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Is een rap groep, komt ook uit delft. Dacht misschien ken je het.😂
Nog op vakantie geweest dit jaar?
Nice, ben nog nooit in Italië geweest, wil er wel een keer graag heen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja naar Rome 5 dagenWas errrrugggg leuk
Straatwijsheid was het enige goede nummer. Voor de rest poep indd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:22 schreef deadprez het volgende:
Scheme015 is wel echt tering slecht hè
Dat is nou ook niet echt een geweldig nummerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Straatwijsheid was het enige goede nummer. Voor de rest poep indd.
Prachtig land manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nice, ben nog nooit in Italië geweest, wil er wel een keer graag heen.
gvdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:25 schreef LittleBrownie het volgende:
deadprez mn huisartspraktijk is dicht vndaag!
huisartsenpost?quote:
Matarr is dan wel weer hard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is nou ook niet echt een geweldig nummer
De Praktijk is gesloten op vrijdag 26 augustus. Wij verhuizen dan naar het pand naast ons.quote:
Duur grapje dan toch?quote:
aw das een lullig moment zegquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De Praktijk is gesloten op vrijdag 26 augustus. Wij verhuizen dan naar het pand naast ons.
ik heb eerlijk gezegd echt geen ideequote:
Geloof ik direct.😊quote:
yeah dat zou k ook doen iddquote:
Nee, met mn vriendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geloof ik direct.😊
Was je alleen of met familie ofzo?
Dat is wel echt genaaid, alsnog beter blijf je wakker.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wakker blijven zonder druks is wel echt aids thoughquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is wel echt genaaid, alsnog beter blijf je wakker.😂
Aah, tof.quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is wel echt genaaid, alsnog beter blijf je wakker.😂
....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:28 schreef BoneThugss het volgende:
Slechte nieuws is dus dat je een vriend hebt, naja hoef ik dat ook niet meer te vragen.:P
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aah, tof.
Slechte nieuws is dus dat je een vriend hebt, naja hoef ik dat ook niet meer te vragen.:P
True, maar ja als je net zoals ik alleen blowt is wakker blijven sws lastig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
wakker blijven zonder druks is wel echt aids though
ja dat is niet te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
True, maar ja als je net zoals ik alleen blowt is wakker blijven sws lastig.
Ach, welnee leeftijd is maar een getal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Misschien ben ik wel veel te jong of oud voor je joh
hoe oud ben jij eiglkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ach, welnee leeftijd is maar een getal.
Nee, just joking.:P
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ach, welnee leeftijd is maar een getal.
Nee, just joking.:P
Nee man, ik heb hier nu alleen bier en peuken best te doen. Mis het niet echt ofzo.quote:
oh lolquote:
Het heeft zo moeten zijn👫quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:32 schreef deadprez het volgende:
dan zijn jullie vgm wel ongeveer even oud
op?quote:
jullie jeugdigheidquote:
Jij bent 26 toch?quote:
pas maar op dadelijk lokquote ik dr vriendjequote:
Ik februari.quote:
yesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent 26 toch?
Kerel dat is toch harstikke jong, boeiend.
Geo is 27 johquote:
Kut, jij hebt hier connecties hé.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
pas maar op dadelijk lokquote ik dr vriendje
Mn vriend is een FOK!kerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kut, jij hebt hier connecties hé.
Jij geniet al wel vanaf je 16e volop van het leven.quote:
weet alleen wat zijn username is, heb hem volgens mij nooit echt gesprokenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kut, jij hebt hier connecties hé.
oh hij is al dichter bij de 30quote:
Hahah, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij geniet al wel vanaf je 16e volop van het leven.
Hebt een vriendin, bietje drugs gebruiken. Het leven is goed DP.
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet alleen wat zijn username is, heb hem volgens mij nooit echt gesproken
[..]
oh hij is al dichter bij de 30
herkenbaar welquote:
Haha, vet kennen jullie elkaar ook via deze site?quote:
Ja als eckte auti'squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, vet kennen jullie elkaar ook via deze site?
Voel me ook geen 20 ofzo.😂quote:
Wat doe je dan als je geen geld meer hebt, soms wil ik blowen en kan dat niet, dan merk ik wel beetje dat ik ietsje verslaafd ben.:Pquote:
kan me de laatste keer dat dat voorgekomen is niet herinnerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je geen geld meer hebt, soms wil ik blowen en kan dat niet, dan merk ik wel beetje dat ik ietsje verslaafd ben.:P
Haha, nee juist leuk om te horen. Wanneer komt LittleBrownie junior?:Pquote:
Nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, nee juist leuk om te horen. Wanneer komt LittleBrownie junior?:P
Haha, nice, denk dat blowen nog duurder is als wat jij doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan me de laatste keer dat dat voorgekomen is niet herinneren
ja ditquote:
Prima toch, niet iedereen heeft een kinderwens.quote:
ik blow normaal ook gewoon dagelijks hoor als ik geen pep op heb en mn vriendin sws ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, nice, denk dat blowen nog duurder is als wat jij doet.
Mwhoa, zou er wel 1 willen of 2, maar misschien denk ik daar over 5 jaar heel anders over.quote:
Oohja ja weet ik veel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik blow normaal ook gewoon dagelijks hoor als ik geen pep op heb en mn vriendin sws ook
tis toevallig de laatste tijd dat er weinig dagen zonder pep voorbijgaan
heb echt een godsgruwelijke hekel aan kinderen en mn dinnetje gelukkig ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mwhoa, zou er wel 1 willen of 2, maar misschien denk ik daar over 5 jaar heel anders over.
das toch niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oohja ja weet ik veel.
Een vriendin hebben die blowt, er is toch een god ergens.
Ja kan toch, ik heb geen vriendin maar ik zou er wel 1 willen die een kinderwens heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb echt een godsgruwelijke hekel aan kinderen en mn dinnetje gelukkig ook
Nice man, lijkt me fucking chill samen spacen op Bob MarleY.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
das toch niet zo bijzonderze is ook niet vies van andere drugs
Nice, vlakbij Belgische grens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:43 schreef deadprez het volgende:
https://www.facebook.com/events/1161406080584684/
vanavond
ligt eraan, ik ken eigenlijk sowieso zo goed als niemand die niet blowt, dus dat geldt ook voor chicksquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nice man, lijkt me fucking chill samen spacen op Bob MarleY.
Als je in het algemeen tegen een chick zegt dat je blokt is dat meestal een afknapper.😂
verhuizen manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nice man, lijkt me fucking chill samen spacen op Bob MarleY.
Als je in het algemeen tegen een chick zegt dat je blowt is dat meestal een afknapper.😂
yesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nice, vlakbij Belgische grens.
Ja oke bedoel meer in het café enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ligt eraan, ik ken eigenlijk sowieso zo goed als niemand die niet blowt, dus dat geldt ook voor chicks
Jaa indd, maar waarheen:pquote:
randstadquote:
Zou wel in Amsterdam willen wonen, maarja niet te betalen tegenwoordig.quote:
of ander type mensen zoeken om mee om te gaanquote:
Was 2 jaar geleden wist ik veel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:49 schreef deadprez het volgende:
ja je moet ook geen blunt roken als je bijna nooit wiet rookt
oh je bedoelt van die bluntvloeiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Was 2 jaar geleden wist ik veel.
Dacht dat het gewoon een lekker smaakje gaf.😂
Ja die vloei precies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh je bedoelt van die bluntvloei
btr van ekte sigaar
Was gwn random chick, eigenlijk blowen al mijn vrienden, maar ken weinig chicks die dat ook doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
of ander type mensen zoeken om mee om te gaan
ah zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Was gwn random chick, eigenlijk blowen al mijn vrienden, maar ken weinig chicks die dat ook doen.
Is heel persoonlijk natuurlijk.quote:
quote:
Ik vind je nu al leukquote:
is ook niet slecht hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Is heel persoonlijk natuurlijk.
Ben wel is bang voor me longen, maar had laatst laten testen niks aan de hand.
Dom ben ik zo anti harddrugs, maar laat me gewoon te snel bang maken.😂
mdma is echt verschrikkelijk slecht in de vs blijkbaar, vaak ook met allerlei rare andere stoffen erbijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:57 schreef BoneThugss het volgende:
Nu ik hier ben echt zin om x pillen of whatever te gebruiken.
Zelfde hier, wij geven het goede voorbeeld en laten we hopen dat de mods over hun hart strijken en de andere SC weer open gooien.😊quote:
Sowiesoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zelfde hier, wij geven het goede voorbeeld en laten we hopen dat de mods over hun hart strijken en de andere SC weer open gooien.😊
Ja zit ook wat in, jij nooit bang dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook niet slecht hoor
beter een beetje angst houden dan dat het de normaalste zaak van de wereld is
Haha, maar kom dan ook in KLB, zo'n user moeten we hebben.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, maar kom dan ook in KLB, zo'n user moeten we hebben.
Ooh en neem je vriend ook mee, maar vertel hem niks van dit topic.:P
nja speed is ook wel gewoon slecht maar vergeleken met andere harddrugs valt het mee iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja zit ook wat in, jij nooit bang dan?
Achja speed is vrij onschadelijk.
Ik wijs hem er wel even op dan hoor, no worries.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:01 schreef BoneThugss het volgende:
Ooh en neem je vriend ook mee, maar vertel hem niks van dit topic.:P
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wijs hem er wel even op dan hoor, no worries.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik krijg alleen maar liefde van jullie![]()
ja maar 's nachts, vooral na 2 a 3 uur gaat het eigenlijk altijd gewoon perfectquote:
Ja, slecht eten heb ik ook wel is gemerkt als ik knetterstoned was.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja speed is ook wel gewoon slecht maar vergeleken met andere harddrugs valt het mee idd
het nachtenlang wakker blijven en slecht eten is wel tyfusslecht.
Kut.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wijs hem er wel even op dan hoor, no worries.
When the love of Power becomes the power of love, the world will know peace.😊quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik krijg alleen maar liefde van jullie![]()
Waar wordt er dan over gebitchedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar 's nachts, vooral na 2 a 3 uur gaat het eigenlijk altijd gewoon perfect![]()
zodra het drukker wordt, wordt er weer gebitcht en uiteindelijk is er weer allemaal drama. Wat ik op zich wel leuk vind, maar de mods uiteraard niet
Ja heb mezelf gewoon een tijd gedwongen om goed te eten en nu kan ik het ook prima, maar het is verder niet echt te vergelijken met knetterstoned zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, slecht eten heb ik ook wel is gemerkt als ik knetterstoned was.😂
Gwn goed ontbijten en avondeten, scheelt de helft.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:13 schreef BoneThugss het volgende:
Hehe eindelijk die kut spellingconteole uit gezet.
S/O naar me broertje.
Nja, KLB SC heeft een beetje een rare manier van met elkaar omgaan. We bashen elkaar eigenlijk continu zo hard mogelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waar wordt er dan over gebitched
nergens voor nodig joh
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, KLB SC heeft een beetje een rare manier van met elkaar omgaan. We bashen elkaar eigenlijk continu zo hard mogelijk.
Ik zou niet weten hoe dat voelt man, maar 4 dagen niet eten, vindt je het gek.:Pquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja heb mezelf gewoon een tijd gedwongen om goed te eten en nu kan ik het ook prima, maar het is verder niet echt te vergelijken met knetterstoned zijnJe krijgt gewoon echt geen hap door je keel omdat amfetamine het hongergevoel wegneemt, plus je hebt een énorm ranzige (chemische) smaak in je bek, vooral als je je pep niet wast.
Maar het is wel veel chiller, eerst at ik 4 dagen niks, dan zie je er echt uit als een lijk.
mattiquote:
Haha kon het echt niet vinden op die kuttelefoon.quote:
Ey drugquote:
Jawel, het moet ze wel opgevallen zijn, maar ze willen zich ook niet met dat soort shit bemoeien. We hebben 5 jaar op onszelf gewoond dus ze vinden ook dat we gewoon volwassen zijn en moeten kunnen doen en laten wat we willen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat voelt man, maar 4 dagen niet eten, vindt je het gek.:P
Dus dat is het nadeel, nouja er zijn ergere dingen.
Zeggen je ouwelui daar niks van dan, of merken die het niet?:P
Ohja, eerste keer dat ik dat paar postte werd ik gebashed jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:15 schreef deadprez het volgende:
En we blijven sws natuurlijk ook klb users dus zijn ook gewoon hatende, cynische teringlijers vaak. Mensen die dat niet gewend zijn vinden dat een beetje raar en voelen zich weggepest. En dan worden de blauwen en rooien boos.
Maar we zijn stiekem best lief
oh ;s xoxoxquote:
Deed ik eerst ook, ik heb mijn leven gebeterd.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, KLB SC heeft een beetje een rare manier van met elkaar omgaan. We bashen elkaar eigenlijk continu zo hard mogelijk.
Dat was waarschijnlijk de vorige kliek die er zat, voor 2015? Dat was wel gewoon gemeend kut doen tegen buitenstaanders, maar die zijn grotendeels weggegaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ohja, eerste keer dat ik dat paar postte werd ik gebashed ja
En toen had ik iemand wel keihard gerekt, maar sfeertje is minder
Ja voor 2015 iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk de vorige kliek die er zat, voor 2015? Dat was wel gewoon gemeend kut doen tegen buitenstaanders, maar die zijn grotendeels weggegaan.
Oohja dat snap ik ook wel, jullie zijn tenslotte volwassen mensen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, het moet ze wel opgevallen zijn, maar ze willen zich ook niet met dat soort shit bemoeien. We hebben 5 jaar op onszelf gewoond dus ze vinden ook dat we gewoon volwassen zijn en moeten kunnen doen en laten wat we willen.
yeh toen was het gewoon kut daarquote:
Toen zal ik al wel op FOK!, maar nooit in een SCquote:
nee kon niet anders iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oohja dat snap ik ook wel, jullie zijn tenslotte volwassen mensen.
Maar 5 jaar op jezelf en dan terug lijkt me kut, al had je waarschijnlijk geen andere keus.
Ik woon wel op mezelf maarja met beetje 'hulp' van me ouwelui dus helemaal eerlijk is dat niet.
Haha mooi gezegd, onderburen hebben.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee kon niet anders idd![]()
maar het merendeel van de tijd is het niet veel anders dan gewoon onderburen hebben, alleen dan waar je vaak avondeten mee eet en die je natuurlijk wel iets vaker ziet. Heb gelukkig enorm chille ouders.
Mijn moeder ook, maar ze doet goed haar best om het niet te laten merken.quote:
Daar zijn moeders voor.😊quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn moeder ook, maar ze doet goed haar best om het niet te laten merken.
true datquote:
niceequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:28 schreef BoneThugss het volgende:
Tis hier nu btw half 10, dus
hou het nog wel even vol hier hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |