Haha kon het echt niet vinden op die kuttelefoon.quote:
Ey drugquote:
Jawel, het moet ze wel opgevallen zijn, maar ze willen zich ook niet met dat soort shit bemoeien. We hebben 5 jaar op onszelf gewoond dus ze vinden ook dat we gewoon volwassen zijn en moeten kunnen doen en laten wat we willen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat voelt man, maar 4 dagen niet eten, vindt je het gek.:P
Dus dat is het nadeel, nouja er zijn ergere dingen.
Zeggen je ouwelui daar niks van dan, of merken die het niet?:P
Ohja, eerste keer dat ik dat paar postte werd ik gebashed jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:15 schreef deadprez het volgende:
En we blijven sws natuurlijk ook klb users dus zijn ook gewoon hatende, cynische teringlijers vaak. Mensen die dat niet gewend zijn vinden dat een beetje raar en voelen zich weggepest. En dan worden de blauwen en rooien boos.
Maar we zijn stiekem best lief
oh ;s xoxoxquote:
Deed ik eerst ook, ik heb mijn leven gebeterd.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, KLB SC heeft een beetje een rare manier van met elkaar omgaan. We bashen elkaar eigenlijk continu zo hard mogelijk.
Dat was waarschijnlijk de vorige kliek die er zat, voor 2015? Dat was wel gewoon gemeend kut doen tegen buitenstaanders, maar die zijn grotendeels weggegaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ohja, eerste keer dat ik dat paar postte werd ik gebashed ja
En toen had ik iemand wel keihard gerekt, maar sfeertje is minder
Ja voor 2015 iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk de vorige kliek die er zat, voor 2015? Dat was wel gewoon gemeend kut doen tegen buitenstaanders, maar die zijn grotendeels weggegaan.
Oohja dat snap ik ook wel, jullie zijn tenslotte volwassen mensen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, het moet ze wel opgevallen zijn, maar ze willen zich ook niet met dat soort shit bemoeien. We hebben 5 jaar op onszelf gewoond dus ze vinden ook dat we gewoon volwassen zijn en moeten kunnen doen en laten wat we willen.
yeh toen was het gewoon kut daarquote:
Toen zal ik al wel op FOK!, maar nooit in een SCquote:
nee kon niet anders iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oohja dat snap ik ook wel, jullie zijn tenslotte volwassen mensen.
Maar 5 jaar op jezelf en dan terug lijkt me kut, al had je waarschijnlijk geen andere keus.
Ik woon wel op mezelf maarja met beetje 'hulp' van me ouwelui dus helemaal eerlijk is dat niet.
Haha mooi gezegd, onderburen hebben.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee kon niet anders idd![]()
maar het merendeel van de tijd is het niet veel anders dan gewoon onderburen hebben, alleen dan waar je vaak avondeten mee eet en die je natuurlijk wel iets vaker ziet. Heb gelukkig enorm chille ouders.
Mijn moeder ook, maar ze doet goed haar best om het niet te laten merken.quote:
Daar zijn moeders voor.😊quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn moeder ook, maar ze doet goed haar best om het niet te laten merken.
true datquote:
niceequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:28 schreef BoneThugss het volgende:
Tis hier nu btw half 10, dus
hou het nog wel even vol hier hehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |