klinkt lekkerquote:
ja is vette bandquote:
Als lil terugkomt en jij weggaat, ben ik voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:45 schreef Kurovski het volgende:
Hey Lil. Kom nog 'ns terug. Ik ga er ook vandoor.
Hij viel mee net?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als lil terugkomt en jij weggaat, ben ik voor
deze post doet pijn aan mijn hersenenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als lil terugkomt en jij weggaat, ben ik voor
Niels zei net "Hey Lil. Kom nog 'ns terug. Ik ga er ook vandoor."quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze post doet pijn aan mijn hersenen
huh
sleep is for the weakquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:50 schreef deadprez het volgende:
oh zotering, mss moet ik straks toch ook nog maar ff gaan slapen
![]()
trustenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vormde die zin gewoon onhandig
Anyways, ga toch echt proberen te slapen, het is nu 04:50, en dat is echt fantastisch. Maar dat is slaap ook
Laterssss
dat is waarquote:
truste gquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vormde die zin gewoon onhandig
Anyways, ga toch echt proberen te slapen, het is nu 04:50, en dat is echt fantastisch. Maar dat is slaap ook
Laterssss
Ik twijfel of ik opblijf tot 8 oid om ff langs huisarts te gaan of wakker zettenquote:
is lastig bij zo'n korte tijd iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik opblijf tot 8 oid om ff langs huisarts te gaan of wakker zetten
ja urine afleveren enzo.. moet in de ochtendquote:
ah ja, al kunnen ze er meestal niet echt iets tegen doen volgens mij, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja urine afleveren enzo.. moet in de ochtend
antibioticaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja, al kunnen ze er meestal niet echt iets tegen doen volgens mij, toch?
gwn veel water drinken
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 04:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
antibiotica
maar drink nu cranberrysap dat hoort te werken en idd veel drinken maarja vorige keer deed het zo erg pijn dat ik niet eens normaal kon lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |