Ken je dat bedrijf niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wat motten ze dan van die jetcars oid
Reageert altijd hele tijd later.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als Bob er nog is, kan die er vast meer over vertellen.
True, ik heb wat dat betreft mijn leven gebeterd.quote:
Slaapt ie nu?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jimmydean. Misschien kunnen jullie eens een kopje thee drinken
Kan niet anders, heb geen pc hier.quote:
Naja ik woon niet in de buurt van Rotterdam dus de kans dat ik daar zaken mee ga doen acht ik vrij klein, maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ken je dat bedrijf niet?Dat zijn de meest onbetrouwbare handelaren die er bestaan, zijn op FOK! echt ik denk wel 100en topics over geopend, en google voor de grap eens op Jet Cars Rotterdam
Nah.quote:
op mobiel kun je toch ook normale smileys gebruikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kan niet anders, heb geen pc hier.
Ja maar je kan smileys aanzetten op mobiel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kan niet anders, heb geen pc hier.
kan ons vast niet vindenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:01 schreef deadprez het volgende:
waar is trollscience eigenlijk, meestal komt die ook nog wel ff chillen in de sc
Ook drugs?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:01 schreef deadprez het volgende:
waar is trollscience eigenlijk, meestal komt die ook nog wel ff chillen in de sc
ik ben volledig straight edge.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook drugs?
Zitten veel drugsgebruikers hier dan
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook drugs?
Zitten veel drugsgebruikers hier dan
beter stop je in de VS jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:02 schreef Etsu het volgende:
al 2 weken geen drugs gebruikt
goed op weg met stoppen
Spa Roodquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben volledig straight edge.
Enkel Spa rood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |