Ik ben van mezelf echt rustig en stilquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moet mij eens zien als ik niet blow. Stuiter ik door het huis.Ben van mezelf best wel druk.
😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja rustig jwz net wel wreed hard door een tuinstoel geflikkerd maja yolo tog
morgen maar een nieuwe halen
Je bent een stuk helderder, staat weer goed op je benen en zo, maar voelt je toch ook nog wel dronken. Kan het niet zo goed uitleggen, vooral omdat ik me ook niet heel veel kan herinneren van de paar keer dat ik t gedaan heb :$quote:
Haha shit wou het net zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
karmaaaa
had je de klb sc maar moeten heropenen
emojis op fok plsquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
karmaaaa
had je de klb sc maar moeten heropenen
Is je mama nu boos?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hahaha naja die stoel was vooral gewoon bagger en ik ging denk ik op het puntje zitten of zo
lol watquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hoe is dit nou mogelijk
[ afbeelding ]Snap het echt niet, zoveel views op een kut video
(Sorry dat ik dat hier neergooi)
je zat gewoon met madeliefff te seksen op de stoelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hahaha naja die stoel was vooral gewoon bagger en ik ging denk ik op het puntje zitten of zo
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent een stuk helderder, staat weer goed op je benen en zo, maar voelt je toch ook nog wel dronken. Kan het niet zo goed uitleggen, vooral omdat ik me ook niet heel veel kan herinneren van de paar keer dat ik t gedaan heb :$
Nee dat ligt absoluut niet enkel aan jimmy.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:58 schreef BoneThugss het volgende:
Als jimmy weg is gelijk goede sfeer.
wat motten ze dan van die jetcars oidquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hoe is dit nou mogelijk
[ afbeelding ]Snap het echt niet, zoveel views op een kut video
(Sorry dat ik dat hier neergooi)
Bah, seks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
je zat gewoon met madeliefff te seksen op de stoel
net als met nielsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:58 schreef BoneThugss het volgende:
Jimmy is mijn vriendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:58 schreef BoneThugss het volgende:
Struggles. Snel nieuwe kopen zodat ze niks merkt!!!quote:
hahaha naja die stoel was vooral gewoon bagger en ik ging denk ik op het puntje zitten of zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
je zat gewoon met madeliefff te seksen op de stoel
Als Bob er nog is, kan die er vast meer over vertellen.quote:
wie is jimmy?quote:
Naja, was ook niet sirieus, guus scheldt altijd iedereen uit.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat ligt absoluut niet enkel aan jimmy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |